abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90276103
*O*
pi_90276147
sjow dat deed je snel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90276158
Ja die zit vol energie nu :D

Leuk Groofs :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_90276167
:P
pi_90276245
Groof, leuk!! *O*
  woensdag 22 december 2010 @ 09:00:29 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90276258
Wat leuk Groof! And may all your christmasses be wild :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 09:00:58 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90276284
hahahaha die TT :D
>:O

Leuk Groofs, vertel!

En ik kreeg vorig jaar een kant-en-klaar koekhuisje van B. Ik ben toch beter in het opeten dan in het maken en als ik het zo lees had dit helemaal een ramp geworden met mij :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90276320
Goed, kan deze ochtend geschrapt worden?

Vanmorgen, vijf minuten voor vertrek naar werk check ik mijn tas. Shit, waar is mijn portemonnee? Ineens herinnerde ik me weer dat ik hem in het zijvakje van mijn tas had gepropt, omdat mijn tas zo vol zat na het boodschappen doen bij AH. Daarna niet meer gebruikt.

Vanmorgen eerst bij het KDV gevraagd. Niks gevonden. Toen naar het station gelopen, twee keer op mijn plaat gegaan (AU!). Bij de tweede keer erachter gekomen dat mijn bekkenbodemspieren niet meer zijn wat ze geweest zijn. Weg vervolgd met aanvriezing tussen mijn benen. GETVER! Vervolgens op station gevraagd, ook niks gevonden.

Toen naar AH. En wat denk je? Gevonden! Met alles (incl behoorlijk wat contant geld) er nog in! Begin ik dus spontaan te janken midden in dei supermarkt, van opluchting.

't Is dus goed afgelopen, maar wat weer een kutochtend.

Dit was mijn spreekbeurt. doei
pi_90276342
oei Sorbo, geen prettig ochtendje dus ! Wel heel fijn dat je portemonee gevonden is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90276356
oeh, ochtendstress Sorbo..
Maar gewoon een *O* voor je gevonden portemonnee ;)
pi_90276392
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer. :*

Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat ;) . Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
pi_90276471
Oh, ik geloof dat ik even terug moet lezen Groofs. :D

En ja, wel fijn dat ie terug is. Zat echt veel in wat ik echt niet kwijt wilde raken.
pi_90276539
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer. :*

Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat ;) . Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
Dat laatste vind ik niet zo verwonderlijk. Een intelligente, mooie vrouw. What's not to like?!
pi_90276599
ooooow Groof spannend!! Ben benieuwd naar de details :s)

Sorbootje c_/ even diep ademhalen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90276656
Ik denk dat ik naar de fles grijp! ;)
pi_90276685
tjee sorbo, dat is mazzel en ik kan mij je opluchting goed voorstellen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90276733
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.

Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauze :') Wat is dát vervelend zeg..
pi_90276788
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.

Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauze :') Wat is dát vervelend zeg..
schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend :P
  woensdag 22 december 2010 @ 09:35:03 #20
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90276982
Groofs wat leuk O+ O+

Sorbo wat een opluchting dat je al die spulletjes terug hebt *O* en straks opluchting deel 2 met schoon ondergoed ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90277061
Groof, dat klinkt leuk en spannend! O+

Fijn Sorbo, je porto terug hebben. :Y
Ik haat het als je alle passen opnieuw moet aanvragen en dat dat dan ook nog geld kost vaak. :(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90277157
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend :P
:P Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
pi_90277196
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

:P Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
das ook echt heel vervelend, spreek helaas uit ervaring...
Heb je al eens bekkenbodemtraining gevolgd ? Helaas hielp dat hier voor geen meter
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90277233
He bah, Sorbo, wat vervelend. :{
Nouja, wel een excuus voor iets moois! Er zat nog veel geld in je portemonnee zei je. *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90277265
Haha Oeke, jij weet hoe je iemand aan het shoppen moet krijgen :D

Muks, heb nog nooit zo'n training gevolgd, maar ik moet nu toch maar eens oefeningen gaan doen denk ik. Merk het steeds vaker, ook met niezen bv.
pi_90277312
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Oeke, jij weet hoe je iemand aan het shoppen moet krijgen :D

Muks, heb nog nooit zo'n training gevolgd, maar ik moet nu toch maar eens oefeningen gaan doen denk ik. Merk het steeds vaker, ook met niezen bv.
ja en hoesten maar ook hard lachen. De fysio zei tegen mij dat er wel een operatie mogelijk is maar ik red me ook wel op deze manier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 december 2010 @ 09:52:40 #27
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277377
O daar heb ik ook zonder bevalling/kind last van hoor. En erfelijk belast, maar ga écht niet naar een arts om te laten kijken of ik ook een soort van verzakking heb. :{
Mijn moeder is eraan geopereerd. Meteen bm weg laten halen. Ook verzakt. Nou, misschien is dát de oplossing voor mij en mijn wensen en hopen, en verdrietjes en ongesteldheid. :')
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 22 december 2010 @ 09:54:14 #28
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277411
Topickiller?! :P
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_90277474
Haha Oxy, heus geen topickiller! Maar moest even plassen :P
pi_90277503
Vanaf 2011 zit bekkenbodemfysio in het basispakket :D

volgens de (kreng van een) bekkenbodem gynaecoloog waar ik co-schappen bij gelopen had, heeft dat bij 75% van de mensen zoveel verbetering dat een operatie niet meer ter sprake is.
pi_90277530
Oh da's goed om te weten piglet!
pi_90277624
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef p_iglet het volgende:
Vanaf 2011 zit bekkenbodemfysio in het basispakket :D

volgens de (kreng van een) bekkenbodem gynaecoloog waar ik co-schappen bij gelopen had, heeft dat bij 75% van de mensen zoveel verbetering dat een operatie niet meer ter sprake is.
t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgen

Oxy bij ons runs it in the family, denk dan 90% van de vrouwen al geopereed is of last heeft
  woensdag 22 december 2010 @ 10:03:10 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90277628
Wiehoe! toch maar eens oppakken dan. Want na drie van die dikke koppen kan ik heus niezen, maar niet twee keer achter elkaar. :') En dan hooikoorts hebben. :X

Wat een geluk van je portemonnee Sorbo! :o Echt fijn! kan me je opluchting helemaal voorstellen. (ben zelf naast die ene vorm óók emotioneel incontinent :+ )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90277672
wij gaan kerstboodschappen doen, staan we met ons beschaafde karretje tussen alle mensen met karren vol. We doen nooit heel uitgebreid eten, 1x gourmet en 1x stamppot boerenkool das familie traditie :D
pi_90277679
Groofs, leuk! Dat hij in jou geinteresseerd is, vind ik niet zo verwonderlijk, hoor!

Sorbootje, wat een ochtend :o Gelukkig heb je je portemonnee met inhoud terug! En een goed excuus om even geld uit te geven aan iets moois, als troost enzo :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 december 2010 @ 10:06:07 #36
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277701
Oh, dus naast 2x fysiomassage, 1x sensorische integratietherapie en een keer fitness moet ik nóg een keer per week naar de fysio?! :%

De verzekering wil me al niet eens meer zien, met die formulieren die mijn vader instuurt. :{w
Ik kan niet eens meer veranderen, omdat ik zoveel gebruik uit het +++++ aanvullende pakket. Chronisch zieken heet dat. Nou, ik ben gronisj formulieren aan het versturen, en papa aan het invullen. :O
En dan heb ik nog niet eens een lichamelijke beperking!

Maar basisverzekering? Dat klinkt goed. :D
pi_90277710
En bedankt zo op de morgen voor deze plastische omschrijving buuf. Ik zag het, zeg maar letterlijk voor me.
Dikke koppen :X :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 22 december 2010 @ 10:08:29 #38
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277777
quote:
Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef Muks het volgende:

[..]

t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgen

Oxy bij ons runs it in the family, denk dan 90% van de vrouwen al geopereed is of last heeft
Ik ben de enige die nog niet geopereerd is! Zelfs de aangetrouwde niet-genetische familieleden zoals de tweede vrouw van mijn oom, is geopereerd!
pi_90277786
goedemorgen op deze mooie ochtend! (oke, voor Sorbo wat minder mooi :P )

en wat een leuke TT O+

Spannend Groofsken *O* klinkt goed zeg
  woensdag 22 december 2010 @ 10:28:52 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90278353
quote:
18s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef flowerbox het volgende:
En bedankt zo op de morgen voor deze plastische omschrijving buuf. Ik zag het, zeg maar letterlijk voor me.
Dikke koppen :X :D
ja sorry, ik ben nét de belastingdienst :+
pi_90278558
weten jullie nog mijn kerststress van gisteren? Mijn moeder heeft aangeboden dat Seb wel even bij hen kon komen spelen zodat ik boodschappen kan doen. Toch een oppas, maar de beste oplossing :s)
En ik heb mijn lief opdracht gegeven om zijn eigen verjaardagscadeautje te gaan kopen. Die moet hij namelijk bij de A Mac kopen en die zit in de stad waar hij werkt en waar ik niet heen ga rijden in deze omstandigheden. Misschien minder leuk maar in 1 klap uit de stress :P Misschien dat ik ook nog even een saunabon voor hem ga halen.

Het kdv is dicht volgende week -O- Dus moet seb naar mijn moeder twee dagen. Ik heb bedacht dat hij dan het beste 1 nachtje kan blijven slapen en dat wij dan lekker een avondje naar de sauna gaan :s)

krijg zowaar zin in de kerst :P
pi_90279867
Groofsken, wat leuheuk! O+ *O* *; Ik vind het niet gek dat hij geïnteresseerd is in jou hoor!

Sorbootje, wat een ochtend :X Echt genant. Koop maar iets heel moois, dat heb je wel verdiend hoor :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 22 december 2010 @ 11:16:58 #43
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90279938
Groof, wat spannend!!

Sorbootje wat een stress en wat fijn dat het zo goed is afgelopen...

Ow en ik denk dat ik ook naar bekkenbodemfysio moet. :X Vooral niezen is een crime.

En even een vraagje... de bel gaat net... wordt een mooie slagroomtaart van de bakker bezorgd. Een bedankje van het kdv voor het deelnemen aan de OC. Hoe lang kun je een slagroom taart "vers" houden. Dan bewaar ik hem voor 2e kerstdag. Of kan ik hem dan beter in de vriezer doen??
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 11:18:01 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90279985
zo, ben net terug van de huisarts.
toen ik belde voor een afspraak zei ze: kan je over een kwartier, dr is iemand uitgevallen.
ik haast me een slag in de rondte, ploeg door kuithoge sneeuw de straat uit, glibber over de ijsbaan die rijweg heet en mag de straat van de dokter weer door kuithoge sneeuwbergen ploegen.

val precies op tijd binnen met de tong op mijn besneeuwde laarzen om vervolgens een half uur de leesmap door te mogen spitten omdat ze uitgelopen zijn :(
waarna ik een minuut binnen ben en weer naar buiten mag en het sneeuwcircus weer mag ondergaan :')

en straks nog naar de apotheek, maar eerst de voeten maar eens ontdooien.

en het trieste van het verhaal: ik had het ook telefonisch afgekund, want de dokter zei: met zulke specifieke klachten ga ik niet eens kijken.
dat had ik ook wel met de assistente afgekund, ware het niet dat ze daar zo'n open receptie hebben, waardoor de hele wachtkamer kan meegenieten van je klachten.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 11:20:55 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90280110
volgens mij kan je slagroomtaart toch niet zo lang bewaren? niet tot tweede kerstdag iig. dan droogt de slagroom uit en krijg je zo'n vies hard laagje dr op :X

wat is oc?
  woensdag 22 december 2010 @ 11:21:46 #46
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90280147
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij kan je slagroomtaart toch niet zo lang bewaren? niet tot tweede kerstdag iig. dan droogt de slagroom uit en krijg je zo'n vies hard laagje dr op :X

wat is oc?
Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?

Jeetje lady, wat een gedoe dan zeg... maar wat heb je? In ieder geval beterschap!!
Make love, not war ☮
  woensdag 22 december 2010 @ 11:29:18 #47
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90280496
'Leuk' Lady :X tjonge! En idd je klachten uitgebreid bespreken voor een volle wachtkamer is ook niks.
Ik vind het al genant als ik zit te wachten en ik hoor de assistente door de telefoon klachten bespreken en daarna heel hard iemands naam en geboortedatum noemen. En dan terugdenken aan al de keren dat je zelf belde voor pillen tegen wat voor genante klachten dan ook. :')
Hopelijk ben je gauw weer op temperatuur en gauw weer helemaal opgeknapt.
pi_90280728
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90280912
Nu heb ik zin in slagroomtaart (:
Beetje jammer dat ik niet naar de supermarkt kan
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 11:41:19 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90281119
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?

Jeetje lady, wat een gedoe dan zeg... maar wat heb je? In ieder geval beterschap!!
niks byzonders
gewoon een schimmelinfectie. maar dat hoeft de wachtkamerclub niet te weten (het is zo'n praktijk waar het hele dorp komt, sterker nog, ik kom de dokters regelmatig op het schoolplein tegen :X )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')