Dat laatste vind ik niet zo verwonderlijk. Een intelligente, mooie vrouw. What's not to like?!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer.![]()
Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat. Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelendquote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.
Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauzeWat is dát vervelend zeg..
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend
das ook echt heel vervelend, spreek helaas uit ervaring...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
ja en hoesten maar ook hard lachen. De fysio zei tegen mij dat er wel een operatie mogelijk is maar ik red me ook wel op deze manierquote:Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Oeke, jij weet hoe je iemand aan het shoppen moet krijgen
Muks, heb nog nooit zo'n training gevolgd, maar ik moet nu toch maar eens oefeningen gaan doen denk ik. Merk het steeds vaker, ook met niezen bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef p_iglet het volgende:
Vanaf 2011 zit bekkenbodemfysio in het basispakket![]()
volgens de (kreng van een) bekkenbodem gynaecoloog waar ik co-schappen bij gelopen had, heeft dat bij 75% van de mensen zoveel verbetering dat een operatie niet meer ter sprake is.
Ik ben de enige die nog niet geopereerd is! Zelfs de aangetrouwde niet-genetische familieleden zoals de tweede vrouw van mijn oom, is geopereerd!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef Muks het volgende:
[..]
t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgen
Oxy bij ons runs it in the family, denk dan 90% van de vrouwen al geopereed is of last heeft
ja sorry, ik ben nét de belastingdienstquote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef flowerbox het volgende:
En bedankt zo op de morgen voor deze plastische omschrijving buuf. Ik zag het, zeg maar letterlijk voor me.
Dikke koppen![]()
Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij kan je slagroomtaart toch niet zo lang bewaren? niet tot tweede kerstdag iig. dan droogt de slagroom uit en krijg je zo'n vies hard laagje dr op
wat is oc?
niks byzondersquote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?
Jeetje lady, wat een gedoe dan zeg... maar wat heb je? In ieder geval beterschap!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |