Dat laatste vind ik niet zo verwonderlijk. Een intelligente, mooie vrouw. What's not to like?!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer.![]()
Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat. Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelendquote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.
Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauzeWat is dát vervelend zeg..
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend
das ook echt heel vervelend, spreek helaas uit ervaring...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
ja en hoesten maar ook hard lachen. De fysio zei tegen mij dat er wel een operatie mogelijk is maar ik red me ook wel op deze manierquote:Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Oeke, jij weet hoe je iemand aan het shoppen moet krijgen
Muks, heb nog nooit zo'n training gevolgd, maar ik moet nu toch maar eens oefeningen gaan doen denk ik. Merk het steeds vaker, ook met niezen bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef p_iglet het volgende:
Vanaf 2011 zit bekkenbodemfysio in het basispakket![]()
volgens de (kreng van een) bekkenbodem gynaecoloog waar ik co-schappen bij gelopen had, heeft dat bij 75% van de mensen zoveel verbetering dat een operatie niet meer ter sprake is.
Ik ben de enige die nog niet geopereerd is! Zelfs de aangetrouwde niet-genetische familieleden zoals de tweede vrouw van mijn oom, is geopereerd!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef Muks het volgende:
[..]
t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgen
Oxy bij ons runs it in the family, denk dan 90% van de vrouwen al geopereed is of last heeft
ja sorry, ik ben nét de belastingdienstquote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef flowerbox het volgende:
En bedankt zo op de morgen voor deze plastische omschrijving buuf. Ik zag het, zeg maar letterlijk voor me.
Dikke koppen![]()
Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij kan je slagroomtaart toch niet zo lang bewaren? niet tot tweede kerstdag iig. dan droogt de slagroom uit en krijg je zo'n vies hard laagje dr op
wat is oc?
niks byzondersquote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?
Jeetje lady, wat een gedoe dan zeg... maar wat heb je? In ieder geval beterschap!!
ja hoor, met wat improvisatie zijn we een heel eind gekomen.quote:
TF staan er echt belangrijke dingen op zoals foto's ofzo? Zo ja dan wil M. met alle liefde kijken, die kan bijna altijd spullen terughalen van je pc, is zijn werk nl.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Help mijn computer is om zeepDaar gaat mijn sociale leven *huiver*
Vanavond gaat de pcdokter proberen hem nog te repareren maar ik ben bang dat ik alles kwijt ben
Dat was hier ook zo met de oc van de psz. Ze stonden nog net niet te juichen toen ik me opgaf.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef mikoxx het volgende:
Wat een leuk peperkoekenhuis zeg! En issie ook lekker, of is t meer voor de show
![]()
Diaan, wat een leuk gebaar zeg, van de taart. En nog lekker ook!
M. en T. gaan morgenochtend 'wennen' op het kdv, ik ben heel benieuwd! Ik heb me ook opgegeven voor de oc aldaar, maar nog niets gehoord. Al waren ze wel heel blij dat ik me opgaf, omdat ze moeilijk ouders kunnen krijgen. Wie weet kunnen we elkaar in dat opzicht nog eens van dienst zijn Diaan...
Mooi, dan mag je met meerderheid van stemmen zelf bepalen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef mrien het volgende:
Zo ben ik nu het enigste lid van de oc bij ons kdv...de rest is gestopt vanwege einde kdv of verhuizing oid
En nieuwe leden zijn helaas niet te vinden
LOLquote:Op woensdag 22 december 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je met meerderheid van stemmen zelf bepalen wat er gebeurt.
Vergader je ook 1 keer in de maand?
foto`s enzo jaquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
TF staan er echt belangrijke dingen op zoals foto's ofzo? Zo ja dan wil M. met alle liefde kijken, die kan bijna altijd spullen terughalen van je pc, is zijn werk nl.
Ja, erg leuk...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef mikoxx het volgende:
Wat een leuk peperkoekenhuis zeg! En issie ook lekker, of is t meer voor de show
![]()
Diaan, wat een leuk gebaar zeg, van de taart. En nog lekker ook!
M. en T. gaan morgenochtend 'wennen' op het kdv, ik ben heel benieuwd! Ik heb me ook opgegeven voor de oc aldaar, maar nog niets gehoord. Al waren ze wel heel blij dat ik me opgaf, omdat ze moeilijk ouders kunnen krijgen. Wie weet kunnen we elkaar in dat opzicht nog eens van dienst zijn Diaan...
ah damn!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
foto`s enzo ja
Nja mijn man heeft er ook veel verstand van, dus die laat ik eerst maar zijn goddelijke gang gaan. Als dat niets oplevert kom ik hem morgen bij jou brengen
Let erop dattie niets installeert als hij niet alles (of je belangrijke dingen in elk geval) gered heeft! Hopelijk is het niet nodig en lukt het hemquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
foto`s enzo ja
Nja mijn man heeft er ook veel verstand van, dus die laat ik eerst maar zijn goddelijke gang gaan. Als dat niets oplevert kom ik hem morgen bij jou brengen
Met de kerstgedachten in het (achter)hoofd gaan ze naakt, of gewikkeld in witte lappen. kerstoutfits zijn zó 1970.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje tussen ales door: Hebben julie voor de allerkleinsten nou nog een leuk kerstoutfit gereed voor de kerstdagen of gewoon de standaard pyama?
Ik hoop het ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef Saffier het volgende:
[..]
Let erop dattie niets installeert als hij niet alles (of je belangrijke dingen in elk geval) gered heeft! Hopelijk is het niet nodig en lukt het hem
Wij eten voederbieten, buiten bij de schuurquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Met de kerstgedachten in het (achter)hoofd gaan ze naakt, of gewikkeld in witte lappen. kerstoutfits zijn zó 1970.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Wij eten voederbieten, buiten bij de schuur
ff op dat toetsenbordje klikken rechtsonderin je taakbalk en weer terug op Vs zetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Saffier het volgende:
Dat plaatst het idd in het goede perspectief dan weer![]()
Wat vreselijk voor je kennissen.
Getver, ik heb weer een of ander toetsencombi gebruikt hoor! Als ik een dubbele punt wil krijg ik dit ± en de puntkomma levert + de haakjes doen * ^|
Als er een hoop herrie uit je afvalbak komt weet je dat ie het nog deedquote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Of nou ja, dat hoop ik, want ik heb m opgeschept en in de container gedaan.Hij lag zo heel met de vleugeltjes gestrekt en bloed uit/aan het snaveltje. en helemaal slap en de oogjes dicht. nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Volgende keer eerst ff plukken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:03 schreef moussy het volgende:
Ja noh, een barnevelder kreeg ik keurig, met overige inhoud van de bak, weer terug
Wanneer is ze jarig?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef livelink het volgende:
Groofsken, wat een geweldig vooruitzicht zo'n wild christmas![]()
![]()
Een tt waar ik al helemaal vrolijk van word.
En ik zag ook nog een wonderschoon peperkoekhuisje van Lady-wrb voorbij komen. Ik vind hem van jou leuker dan op de doos.
Katja heeft bedacht dat ze voor haar verjaardag straks peperkoekmannetjes wil trakteren![]()
Dus Muks, zou je mij ook misschien een goed peperkoekendeegrecept willen sturen? Mijn dank is supergroot!
Ze is 2 januari jarig en trakteert op 3 januari.quote:
Whahaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef moussy het volgende:
Trix, was je niet 'bang' dat ze niet in de krabpaal gingen? Ik weet zéker dat als ik een loei van een krabpaal koop dat ze er een keer op kotsen en dat dat het dan is of zo.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Incantrix het volgende:
Pcies, die huid heeft echt véél te verduren hoor!
En wat gaaf! Is dat gestempeld?
uhhhh een panasonicquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Incantrix het volgende:
Oh, haha, sshhhh dan, hush!En heuj, da's toch ook fijn? Wat voor 1?
Grin, onze katten kotsen ook gewoon van de boekenkast af hoor, daar hebben ze echt geen gigantische krabpaal voor nodigEen tijdje terug had Max vanaf de boekenkast zó een bureaulamp ingekotst.. En hij had net een kuiken op
![]()
vrijdagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Incantrix het volgende:
Supercool, Mous
Leuk, Vicks! Wanneer ben je eigenlijk jarig dan?
Whehe, Buuv, wasn't me
uhuhquote:
is dat al heel snel? want je moet natuurlijk wel goed oefenenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef livelink het volgende:
Groofsken, wat een geweldig vooruitzicht zo'n wild christmas![]()
![]()
Een tt waar ik al helemaal vrolijk van word.
En ik zag ook nog een wonderschoon peperkoekhuisje van Lady-wrb voorbij komen. Ik vind hem van jou leuker dan op de doos.
Katja heeft bedacht dat ze voor haar verjaardag straks peperkoekmannetjes wil trakteren![]()
Dus Muks, zou je mij ook misschien een goed peperkoekendeegrecept willen sturen? Mijn dank is supergroot!
Ah, ook al die fijne 2 januari..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is 2 januari jarig en trakteert op 3 januari.
en fetahquote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Vicky het volgende:
Zwarte olijven en dan in stukjes gesneden door de gehakt.
Welkom in de SCquote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Fannie het volgende:
Zo, er is dr 1 verdrietig omdat iemand in de nabijheid is overleden, en na een paar posts wordt aan diezelfde persoon een receptje gevraagd....
Wat triest Muks.![]()
vind je dat echt zo schokkend? het is de harde realiteit dat de wereld door gaat om je heen, al staat die voor jezelf stil.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Fannie het volgende:
Zo, er is dr 1 verdrietig omdat iemand in de nabijheid is overleden, en na een paar posts wordt aan diezelfde persoon een receptje gevraagd....
Wat triest Muks.![]()
truiquote:Op donderdag 23 december 2010 10:10 schreef trui het volgende:
ik had 't bericht van muks helemaal gemist, sorry. muks, wat vreselijk....
zo lekker anoniem. Heldquote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef santa-lief het volgende:
[..]
vind je dat echt zo schokkend? het is de harde realiteit dat de wereld door gaat om je heen, al staat die voor jezelf stil.
Oooh ik ben jaloers! Ik wil ook in bed liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zo. De kerstboodschappen zijn binnen.
Meiden op de creche, dus ma pannekoek gaat gewoon even heerlijk in bed liggen!
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat er hier nog 1 topic is waar je zelf mag bepalen waar je over praat. Voor ellenlange bijval hebben we toch andere topics?
Kijk, het is anders als er al maandenlang over die mevrouw gepraat is (zoals bijvoorbeeld Trui d'r schoonzus) dat men ook op de hoogte is wat er speelt. Dat maakt het niet minder erg, maar een plotselinge melding van iets verschrikkelijks in het slowchat topic is net zo onpersoonlijk als dat je het in de krant leest. Dan ben ik blij dat als ik het gelezen heb het daarna gewoon weer over gehaktmix kan hebben.
Anaal vingeren doe je maar ergens anders ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eens
of mag k hier niet bijvallen?
en wij moeten nog gewone boodschaps halende kerstdingen zijn wel al binnen gelukkig.
Alleen als je je kloon gebruiktquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eens
of mag k hier niet bijvallen?
en wij moeten nog gewone boodschaps halende kerstdingen zijn wel al binnen gelukkig.
moest jij niet iets openmaken?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef Jelief het volgende:
pfieuw mijn santa neemt igg geen blad voor de mond
Sterkte!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
haha, ik moet nog boodschappen doen... Morgen gaan we kerstshoppen
Lekker optijd.
Precies, zo was het ook bedoeld, even mijn hart luchten en verder niks...wel bedankt voor alle medeleven overigens, dat was wel fijnquote:Op donderdag 23 december 2010 11:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat er hier nog 1 topic is waar je zelf mag bepalen waar je over praat. Voor ellenlange bijval hebben we toch andere topics?
Kijk, het is anders als er al maandenlang over die mevrouw gepraat is (zoals bijvoorbeeld Trui d'r schoonzus) dat men ook op de hoogte is wat er speelt. Dat maakt het niet minder erg, maar een plotselinge melding van iets verschrikkelijks in het slowchat topic is net zo onpersoonlijk als dat je het in de krant leest. Dan ben ik blij dat als ik het gelezen heb het daarna gewoon weer over gehaktmix kan hebben.
Ach er is altijd wel een zak patat te krijgen.quote:
Dat is ook zo! Het was niet eens zo zeer dat er niks meer te krijgen was, maar voor bij de AH waren ze aan het bijvullen en het was bomvol met klanten, geen handige combinatie!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel een zak patat te krijgen.
Ik ben niet anders gewent bij mijn appie, die draait nogal goed... Bijvullen is bijna continu daar.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Dat is ook zo! Het was niet eens zo zeer dat er niks meer te krijgen was, maar voor bij de AH waren ze aan het bijvullen en het was bomvol met klanten, geen handige combinatie!
Ik moet het thuis even opzoeken, herinner me er even aan als het te lang duurtquote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Oooh ik ben jaloers! Ik wil ook in bed liggenVriendlief heeft nachtdiensten dus die ligt nu in bed
![]()
In de winkels hier was het echt een hel, maar goed ook ik heb alles binnen!
Miss dat receptje voor balletjes met mozzarella zou ik wel van je willen hebben!
ze hebben een uitsteekvorm van the gingerbreadman van de gouden boekjes bij AH kost 4 euro. Ik moest gelijk aan je denkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef livelink het volgende:
2 januari is inderdaad geen handige datum, E.T.
En dan te bedenken dat ik de 17e december was uitgerekend. Ze had nog gewoon voor de Kerst moeten komen![]()
Lady, het lijkt haar zo leuk om de peperkoekmannetjes leuk te versieren. Liefst nog zo gepersonaliseerd mogelijk. En dat vind ik zelf ook wel een grappig idee.
Ik ben heel erg benieuwd en het pakje roept heel hard maar ik wil even wachten tot het pakje van mijn lootje er is die weet nu dus wie haar santa isquote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef santa-lief het volgende:
[..]
moest jij niet iets openmaken?
Ontstoken ogen maak ik altijd meerdere keren per dag schoon met een (hydrofiel) washandje met gekookt afgekoeld water. Meestal is het dan met een dag of 2 weg, wel elke keer een schoon washandje pakken en uiteraard opnieuw water koken enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Okee nou dat scheel weer dan! Hier is het normaal vrij rustig en zeker zo vroeg op de ochtend.
Heeft iemand een tip voor me wat ik kan doen met een ontstoken randje onder mijn oog? Ik loop al 2 dagen met mijn bril op omdat lenzen nu niet echt prettig zijn.
Schokkend niet, het viel me alleen op.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef santa-lief het volgende:
[..]
vind je dat echt zo schokkend? het is de harde realiteit dat de wereld door gaat om je heen, al staat die voor jezelf stil.
Het is niet mijn oog zelfquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
gewoon kokend water in je oog doen, heb je er nooit meer last van.
en nu uit de kast dusquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef Fannie het volgende:
[..]
Schokkend niet, het viel me alleen op.
Was blijkbaar ff vergeten dat het idd van de hak op de tak kan gaan hier![]()
Now worries verder hoor.
jij wel!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, da's vet handig joh, een vaatwasser als ze wat ouder zijn. Kan ze de vaatwasser inruimen![]()
En wat een dotje is het Huup. Mag ik d'r eens lenen?
je woont zo ver wegquote:Op donderdag 23 december 2010 19:11 schreef debuurvrouw het volgende:
je hoeft het maar één keer te zeggen hoor.
Psies daarom, het is maar water, droogt vanzelf en zo kan ik gelijk dat stukje keukenvloer een soort van dweilen. Ze heeft er zo ontzettend veel lol mee dat het me niet zo boeit hoe nat ze zichzelf maaktquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef bodpa09 het volgende:
Ah, dus jij weet de truc ook niet hoe je het waterballet enigszins binnen de perken houdt. 'k Vind het niet erg hoor, hij heeft zo'n lol. Even natte kleren uit, droge kleren aan en het is weer klaar.
Yessss, zou mijn neefje zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:
Mèn er liggen keiveel pakjes voor mij onder de boom ineensik heb geen fláuw idee wat B. allemaal gehaald heeft. Gekkenhuis!
ik las maar met een half oog, heerlijke foto's van je bevalling...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef oeke het volgende:
[..]
Yessss, zou mijn neefje zeggen.![]()
En wat een heerlijke foto's van je bevallige groentenwassertje.
hihi ik moest grinniken en nu zit B. me heel hard uit te lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Komt een man bij de dokter met een kikker op z'n hoofd, zegt de dokter: vertelt u eens.
Zegt de kikker: het begon met een bultje.
toch fijn dat iemand lol heeft van mijn entertainment programma.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi ik moest grinniken en nu zit B. me heel hard uit te lachen
als je die muis rolt in een plakje zeewier zie je dr niks vanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef huuphuup het volgende:
BE wat is je wc leuk geworden! Heel tof
tegelverf werkt als een tiet trouwens hè. Wij hadden hier van die jaren '70 bruine tegels met rietstengels erin enzo, daar is 1 laagje tegelverf in wit overheen gegaan en nu zijn ze keurig wit.
Ladyvooruit maar
![]()
ik hou best van gourmetten hoormaar niet zo met dooie muis geloof ik, dat bedoelde ik meer haha. Hoewel ons gourmetvlees nog ff moet wachten geloof ik want ons gourmetstel is mysterieus verdwenen
B. en ik hebben ons een breuk gezocht maar het ding is spoorloos. Zo stom!
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je die muis rolt in een plakje zeewier zie je dr niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das onze wc, die tegels waren retro bruin/grijs en nu met 1 laagje verf. Het is echt zo'n tegel hoogglans verfje niet mat ofzo, nou weet ik niet hoe het eventueel afsteekt tegen je andere witte tegels maar bij ons zie je er echt niet heel erg aan af dat we met verf in de weer zijn geweest.
Best de moeite waardhoewel t wel prijzig spul is vond ik.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Huup!
Ben je ook over de voegen heen gegaan? *hoopt*
nou ja, dat je weet dat het onderweg isquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef moussy het volgende:
De muis was al dood en mega vét! En mannelijk, want bij het eerste knauwtje plopte zn ballen heul ver naar buiten
Lady wrb, ik denk dat mijnessen er láng over doen, aangezien Cas zichzelf een kaart heeft gestuurd maandag en de er ook nog steeds niet is...
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, tegelverf! ik weet nog dat B dat gedaan heefteen enorme K*tklus weet ik ook nog.
(waarom onthoud ik dit?
) maar echt supermooi resultaat!
dat had je toch kunnen vragen? of er witte tegels onder zaten bedoel ik. had je een paar dagen werk gescheeldquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nouja de kutklus zat hem vooral in de verf eraf halen. Er zat verf op de tegels en hij wilde met verf-afbijt in de weer enzo en een krabbertje en dan zou het klaar zijn. Wij hadden gehoopt dat we daarna normale tegels aan zouden treffen. Nóóit bij nagedacht dat er helegaar geen witte tegels onder zouden zitten![]()
dus nja toen eindelijk alle verf eraf was opnieuw geverfd met witte tegelverf. Dat was op zich zo gepiept.
ja had gekundquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat had je toch kunnen vragen? of er witte tegels onder zaten bedoel ik. had je een paar dagen werk gescheeld
Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nouja de kutklus zat hem vooral in de verf eraf halen. Er zat verf op de tegels en hij wilde met verf-afbijt in de weer enzo en een krabbertje en dan zou het klaar zijn. Wij hadden gehoopt dat we daarna normale tegels aan zouden treffen. Nóóit bij nagedacht dat er helegaar geen witte tegels onder zouden zitten![]()
dus nja toen eindelijk alle verf eraf was opnieuw geverfd met witte tegelverf. Dat was op zich zo gepiept.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik denk ook dat wij mijn schoonouders gaan afbellen Diaan! Als de politie in zuid limburg niet eens de weg op gaat, waarom zouden wij het dan wel doen?
Op dit moment ben ik zo blij dat ik in Zuid Holland woon!!
Nadeel is wel dat ik straks dus nog een keer naar de winkel moet voor eten
Nouja dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Tsja zo is ze huup![]()
Ik hoorde net inderdaad op de radio mefke dat de snelwegen in brabant en limburg niet goed begaanbaar zijn, dan zal het morgen niet ineens veel beter zijn. Ook wat jij nog zegt huup, daarna moet ik nog het dorp in, dat gaat hem gewoon niet worden!
Als ze het echt zo vervelend vindt, dan komen ze maar met al het eten hier heen
Waar woon je ? Neem een slee mee naar de supermarkt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vond dit wel een goed moment om de AH bezorgdienst in te schakelen. helaas leveren ze pas maandag weer op z'n vroegst.![]()
Dus vanmiddag toch maar die kant op. Gelukkig is het in principe op loopafstand. Moet ik wel nog eevn checken of mijn boodschappentas wel wil rijden door de sneeuw. Het sneeuwt gewoon nogsteeds. k heb dit volgens mij in mijn leven nog niet meegemaakt.
Zelfs teveel sneeuw voor een slee? Nu ben ik echt jaloers.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef mefke79 het volgende:
kp ik vrees dat er hier teveel sneeuw ligt voor de slee...en ik denk dat dat bij groofsken niet veel anders is.
Vanochtend heb ik gemeten, was het 19 cm. Ik ga het vanmiddag/vanavond nog eens doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:43 schreef mefke79 het volgende:
Tis dat ik op mijn werk niet zulke foto's kan maken, maar mijn tuin is ook zo en inderdaad, nog steeds sneeuw. Meer dan 20 cm denk je niet groofsken?
Geweldig !quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor het huis op dit moment:
[ afbeelding ]
En het sneeuwt nogsteeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |