abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90276103
*O*
pi_90276147
sjow dat deed je snel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90276158
Ja die zit vol energie nu :D

Leuk Groofs :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_90276167
:P
pi_90276245
Groof, leuk!! *O*
  woensdag 22 december 2010 @ 09:00:29 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90276258
Wat leuk Groof! And may all your christmasses be wild :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 09:00:58 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90276284
hahahaha die TT :D
>:O

Leuk Groofs, vertel!

En ik kreeg vorig jaar een kant-en-klaar koekhuisje van B. Ik ben toch beter in het opeten dan in het maken en als ik het zo lees had dit helemaal een ramp geworden met mij :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90276320
Goed, kan deze ochtend geschrapt worden?

Vanmorgen, vijf minuten voor vertrek naar werk check ik mijn tas. Shit, waar is mijn portemonnee? Ineens herinnerde ik me weer dat ik hem in het zijvakje van mijn tas had gepropt, omdat mijn tas zo vol zat na het boodschappen doen bij AH. Daarna niet meer gebruikt.

Vanmorgen eerst bij het KDV gevraagd. Niks gevonden. Toen naar het station gelopen, twee keer op mijn plaat gegaan (AU!). Bij de tweede keer erachter gekomen dat mijn bekkenbodemspieren niet meer zijn wat ze geweest zijn. Weg vervolgd met aanvriezing tussen mijn benen. GETVER! Vervolgens op station gevraagd, ook niks gevonden.

Toen naar AH. En wat denk je? Gevonden! Met alles (incl behoorlijk wat contant geld) er nog in! Begin ik dus spontaan te janken midden in dei supermarkt, van opluchting.

't Is dus goed afgelopen, maar wat weer een kutochtend.

Dit was mijn spreekbeurt. doei
pi_90276342
oei Sorbo, geen prettig ochtendje dus ! Wel heel fijn dat je portemonee gevonden is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90276356
oeh, ochtendstress Sorbo..
Maar gewoon een *O* voor je gevonden portemonnee ;)
pi_90276392
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer. :*

Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat ;) . Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
pi_90276471
Oh, ik geloof dat ik even terug moet lezen Groofs. :D

En ja, wel fijn dat ie terug is. Zat echt veel in wat ik echt niet kwijt wilde raken.
pi_90276539
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer. :*

Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat ;) . Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
Dat laatste vind ik niet zo verwonderlijk. Een intelligente, mooie vrouw. What's not to like?!
pi_90276599
ooooow Groof spannend!! Ben benieuwd naar de details :s)

Sorbootje c_/ even diep ademhalen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90276656
Ik denk dat ik naar de fles grijp! ;)
pi_90276685
tjee sorbo, dat is mazzel en ik kan mij je opluchting goed voorstellen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90276733
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.

Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauze :') Wat is dát vervelend zeg..
pi_90276788
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.

Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauze :') Wat is dát vervelend zeg..
schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend :P
  woensdag 22 december 2010 @ 09:35:03 #20
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90276982
Groofs wat leuk O+ O+

Sorbo wat een opluchting dat je al die spulletjes terug hebt *O* en straks opluchting deel 2 met schoon ondergoed ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90277061
Groof, dat klinkt leuk en spannend! O+

Fijn Sorbo, je porto terug hebben. :Y
Ik haat het als je alle passen opnieuw moet aanvragen en dat dat dan ook nog geld kost vaak. :(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90277157
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend :P
:P Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
pi_90277196
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

:P Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
das ook echt heel vervelend, spreek helaas uit ervaring...
Heb je al eens bekkenbodemtraining gevolgd ? Helaas hielp dat hier voor geen meter
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90277233
He bah, Sorbo, wat vervelend. :{
Nouja, wel een excuus voor iets moois! Er zat nog veel geld in je portemonnee zei je. *O*
pi_90277265
Haha Oeke, jij weet hoe je iemand aan het shoppen moet krijgen :D

Muks, heb nog nooit zo'n training gevolgd, maar ik moet nu toch maar eens oefeningen gaan doen denk ik. Merk het steeds vaker, ook met niezen bv.
pi_90277312
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Oeke, jij weet hoe je iemand aan het shoppen moet krijgen :D

Muks, heb nog nooit zo'n training gevolgd, maar ik moet nu toch maar eens oefeningen gaan doen denk ik. Merk het steeds vaker, ook met niezen bv.
ja en hoesten maar ook hard lachen. De fysio zei tegen mij dat er wel een operatie mogelijk is maar ik red me ook wel op deze manier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 december 2010 @ 09:52:40 #27
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277377
O daar heb ik ook zonder bevalling/kind last van hoor. En erfelijk belast, maar ga écht niet naar een arts om te laten kijken of ik ook een soort van verzakking heb. :{
Mijn moeder is eraan geopereerd. Meteen bm weg laten halen. Ook verzakt. Nou, misschien is dát de oplossing voor mij en mijn wensen en hopen, en verdrietjes en ongesteldheid. :')
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 22 december 2010 @ 09:54:14 #28
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277411
Topickiller?! :P
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_90277474
Haha Oxy, heus geen topickiller! Maar moest even plassen :P
pi_90277503
Vanaf 2011 zit bekkenbodemfysio in het basispakket :D

volgens de (kreng van een) bekkenbodem gynaecoloog waar ik co-schappen bij gelopen had, heeft dat bij 75% van de mensen zoveel verbetering dat een operatie niet meer ter sprake is.
pi_90277530
Oh da's goed om te weten piglet!
pi_90277624
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef p_iglet het volgende:
Vanaf 2011 zit bekkenbodemfysio in het basispakket :D

volgens de (kreng van een) bekkenbodem gynaecoloog waar ik co-schappen bij gelopen had, heeft dat bij 75% van de mensen zoveel verbetering dat een operatie niet meer ter sprake is.
t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgen

Oxy bij ons runs it in the family, denk dan 90% van de vrouwen al geopereed is of last heeft
  woensdag 22 december 2010 @ 10:03:10 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90277628
Wiehoe! toch maar eens oppakken dan. Want na drie van die dikke koppen kan ik heus niezen, maar niet twee keer achter elkaar. :') En dan hooikoorts hebben. :X

Wat een geluk van je portemonnee Sorbo! :o Echt fijn! kan me je opluchting helemaal voorstellen. (ben zelf naast die ene vorm óók emotioneel incontinent :+ )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90277672
wij gaan kerstboodschappen doen, staan we met ons beschaafde karretje tussen alle mensen met karren vol. We doen nooit heel uitgebreid eten, 1x gourmet en 1x stamppot boerenkool das familie traditie :D
pi_90277679
Groofs, leuk! Dat hij in jou geinteresseerd is, vind ik niet zo verwonderlijk, hoor!

Sorbootje, wat een ochtend :o Gelukkig heb je je portemonnee met inhoud terug! En een goed excuus om even geld uit te geven aan iets moois, als troost enzo :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 december 2010 @ 10:06:07 #36
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277701
Oh, dus naast 2x fysiomassage, 1x sensorische integratietherapie en een keer fitness moet ik nóg een keer per week naar de fysio?! :%

De verzekering wil me al niet eens meer zien, met die formulieren die mijn vader instuurt. :{w
Ik kan niet eens meer veranderen, omdat ik zoveel gebruik uit het +++++ aanvullende pakket. Chronisch zieken heet dat. Nou, ik ben gronisj formulieren aan het versturen, en papa aan het invullen. :O
En dan heb ik nog niet eens een lichamelijke beperking!

Maar basisverzekering? Dat klinkt goed. :D
pi_90277710
En bedankt zo op de morgen voor deze plastische omschrijving buuf. Ik zag het, zeg maar letterlijk voor me.
Dikke koppen :X :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 22 december 2010 @ 10:08:29 #38
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90277777
quote:
Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef Muks het volgende:

[..]

t is zeker verbetert maar over absoluut niet. Hard lachen, hoesten en niezen kan ik niet zonder gevolgen

Oxy bij ons runs it in the family, denk dan 90% van de vrouwen al geopereed is of last heeft
Ik ben de enige die nog niet geopereerd is! Zelfs de aangetrouwde niet-genetische familieleden zoals de tweede vrouw van mijn oom, is geopereerd!
pi_90277786
goedemorgen op deze mooie ochtend! (oke, voor Sorbo wat minder mooi :P )

en wat een leuke TT O+

Spannend Groofsken *O* klinkt goed zeg
  woensdag 22 december 2010 @ 10:28:52 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90278353
quote:
18s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef flowerbox het volgende:
En bedankt zo op de morgen voor deze plastische omschrijving buuf. Ik zag het, zeg maar letterlijk voor me.
Dikke koppen :X :D
ja sorry, ik ben nét de belastingdienst :+
pi_90278558
weten jullie nog mijn kerststress van gisteren? Mijn moeder heeft aangeboden dat Seb wel even bij hen kon komen spelen zodat ik boodschappen kan doen. Toch een oppas, maar de beste oplossing :s)
En ik heb mijn lief opdracht gegeven om zijn eigen verjaardagscadeautje te gaan kopen. Die moet hij namelijk bij de A Mac kopen en die zit in de stad waar hij werkt en waar ik niet heen ga rijden in deze omstandigheden. Misschien minder leuk maar in 1 klap uit de stress :P Misschien dat ik ook nog even een saunabon voor hem ga halen.

Het kdv is dicht volgende week -O- Dus moet seb naar mijn moeder twee dagen. Ik heb bedacht dat hij dan het beste 1 nachtje kan blijven slapen en dat wij dan lekker een avondje naar de sauna gaan :s)

krijg zowaar zin in de kerst :P
pi_90279867
Groofsken, wat leuheuk! O+ *O* *; Ik vind het niet gek dat hij geïnteresseerd is in jou hoor!

Sorbootje, wat een ochtend :X Echt genant. Koop maar iets heel moois, dat heb je wel verdiend hoor :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 22 december 2010 @ 11:16:58 #43
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90279938
Groof, wat spannend!!

Sorbootje wat een stress en wat fijn dat het zo goed is afgelopen...

Ow en ik denk dat ik ook naar bekkenbodemfysio moet. :X Vooral niezen is een crime.

En even een vraagje... de bel gaat net... wordt een mooie slagroomtaart van de bakker bezorgd. Een bedankje van het kdv voor het deelnemen aan de OC. Hoe lang kun je een slagroom taart "vers" houden. Dan bewaar ik hem voor 2e kerstdag. Of kan ik hem dan beter in de vriezer doen??
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 11:18:01 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90279985
zo, ben net terug van de huisarts.
toen ik belde voor een afspraak zei ze: kan je over een kwartier, dr is iemand uitgevallen.
ik haast me een slag in de rondte, ploeg door kuithoge sneeuw de straat uit, glibber over de ijsbaan die rijweg heet en mag de straat van de dokter weer door kuithoge sneeuwbergen ploegen.

val precies op tijd binnen met de tong op mijn besneeuwde laarzen om vervolgens een half uur de leesmap door te mogen spitten omdat ze uitgelopen zijn :(
waarna ik een minuut binnen ben en weer naar buiten mag en het sneeuwcircus weer mag ondergaan :')

en straks nog naar de apotheek, maar eerst de voeten maar eens ontdooien.

en het trieste van het verhaal: ik had het ook telefonisch afgekund, want de dokter zei: met zulke specifieke klachten ga ik niet eens kijken.
dat had ik ook wel met de assistente afgekund, ware het niet dat ze daar zo'n open receptie hebben, waardoor de hele wachtkamer kan meegenieten van je klachten.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 11:20:55 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90280110
volgens mij kan je slagroomtaart toch niet zo lang bewaren? niet tot tweede kerstdag iig. dan droogt de slagroom uit en krijg je zo'n vies hard laagje dr op :X

wat is oc?
  woensdag 22 december 2010 @ 11:21:46 #46
114177 Diaan73
pi_90280147
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij kan je slagroomtaart toch niet zo lang bewaren? niet tot tweede kerstdag iig. dan droogt de slagroom uit en krijg je zo'n vies hard laagje dr op :X

wat is oc?
Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?

Jeetje lady, wat een gedoe dan zeg... maar wat heb je? In ieder geval beterschap!!
Make love, not war ☮
  woensdag 22 december 2010 @ 11:29:18 #47
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90280496
'Leuk' Lady :X tjonge! En idd je klachten uitgebreid bespreken voor een volle wachtkamer is ook niks.
Ik vind het al genant als ik zit te wachten en ik hoor de assistente door de telefoon klachten bespreken en daarna heel hard iemands naam en geboortedatum noemen. En dan terugdenken aan al de keren dat je zelf belde voor pillen tegen wat voor genante klachten dan ook. :')
Hopelijk ben je gauw weer op temperatuur en gauw weer helemaal opgeknapt.
pi_90280728
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90280912
Nu heb ik zin in slagroomtaart (:
Beetje jammer dat ik niet naar de supermarkt kan
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 11:41:19 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90281119
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Oudercommissie. Maar hij kan wel in de vriezer dan toch?

Jeetje lady, wat een gedoe dan zeg... maar wat heb je? In ieder geval beterschap!!
niks byzonders
gewoon een schimmelinfectie. maar dat hoeft de wachtkamerclub niet te weten (het is zo'n praktijk waar het hele dorp komt, sterker nog, ik kom de dokters regelmatig op het schoolplein tegen :X )
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 11:53:53 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90281645
nou komtie dan hoor, ons projectje :')

dr moet eigenlijk nog poedersuiker over, maar dat geloof ik wel. het is hier net weer ontstoft :+
  woensdag 22 december 2010 @ 11:55:05 #52
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_90281703
Hij is leuk Lady!
  woensdag 22 december 2010 @ 12:02:58 #54
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90282030
ik vind m bijzonder goed gelukt! O+
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 12:04:42 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90282096
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Rottdog het volgende:
Is toch goed gelukt ^O^
ja hoor, met wat improvisatie zijn we een heel eind gekomen.
het dak paste voor geen meter, dat hebben we afgedicht met een lange vinger.
kieren en naden hebben we met veel glazuur gewoon dichtgespoten. dr zit ook een achterlijk grote hoeveelheid glazuur bij. ik heb zeker de helft nog over.

gelukkig lijkt het nog ergens op. in het geval van livelink had ik echt grondig de pest in gehad.
alleen wou mijn kind er nog 1 maken voor bij zijn vader. dat kan hij dus echt wel vergeten.
:X
pi_90282518
Leuk!! :Y
pi_90282605
leuk peperkoeken huisje O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90282635
ET postte net een geweldig filmpje op twitter.. ik moet m hier ook ff posten hoor

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90282928
:D
Hij is goed vicky..
pi_90283429
Help mijn computer is om zeep :'( Daar gaat mijn sociale leven *huiver*
Vanavond gaat de pcdokter proberen hem nog te repareren maar ik ben bang dat ik alles kwijt ben :(
On zeh laptop
pi_90283521
dat S*cks de_taartjesFee, hopelijk kan er nog door de pcdokter vanafgehaald worden, good luck!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 22 december 2010 @ 12:53:52 #62
114177 Diaan73
pi_90284186
LB, beterschap en ik vind het peperhuisje erg goed gelukt!!

TF wat balen zeg!!

Ik ga de slagroomtaart maar in de vriezer zetten en laten we hem zaterdagavond langzaam ontdooien voor zondag. Helaas heeft mn moeder ook al een taart besteld en betaald...dus nu hebben we twee taarten. :D We gaan die van mij ontdooien, die is van een betere bakker. :D
Make love, not war ☮
  woensdag 22 december 2010 @ 13:05:46 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90284692
:P Wat een leuk peperkoekenhuis zeg! En issie ook lekker, of is t meer voor de show O-)

Diaan, wat een leuk gebaar zeg, van de taart. En nog lekker ook!

M. en T. gaan morgenochtend 'wennen' op het kdv, ik ben heel benieuwd! Ik heb me ook opgegeven voor de oc aldaar, maar nog niets gehoord. Al waren ze wel heel blij dat ik me opgaf, omdat ze moeilijk ouders kunnen krijgen. Wie weet kunnen we elkaar in dat opzicht nog eens van dienst zijn Diaan... ;)
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 13:28:34 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_90285707
Ik zit al ruim 7 jr in de ouderwerkgroep van school en ik heb nog nooit een taart gehad :o

De lol begint er nu ook wel af te raken merk ik...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_90285786
Oh wat is je peperkoekhuisje leuk lady! O+

TF :X dat zuigt zwaar. Hoop dat er wat te redden valt.

Stom is het ja zo'n open receptie.
Vroeger bij ons op het durp wilde een enkele apothekers-assistente ook nog wel eens last hebben van standje viswijf als ze aan het doornemen was of ze nou alle medicatie voor je had. Idd heus niets bijzonders maar niet het halve bejaardenhuis dat daar zit hoeft te weten wat ik aan medicatie meesleep.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 december 2010 @ 13:30:35 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90285792
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Help mijn computer is om zeep :'( Daar gaat mijn sociale leven *huiver*
Vanavond gaat de pcdokter proberen hem nog te repareren maar ik ben bang dat ik alles kwijt ben :(
TF staan er echt belangrijke dingen op zoals foto's ofzo? Zo ja dan wil M. met alle liefde kijken, die kan bijna altijd spullen terughalen van je pc, is zijn werk nl.
Ylana
  woensdag 22 december 2010 @ 13:31:27 #67
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90285828
Wat een mooi peperkoekhuis O+
Ylana
pi_90285847
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef mikoxx het volgende:
:P Wat een leuk peperkoekenhuis zeg! En issie ook lekker, of is t meer voor de show O-)

M. en T. gaan morgenochtend 'wennen' op het kdv, ik ben heel benieuwd! Ik heb me ook opgegeven voor de oc aldaar, maar nog niets gehoord. Al waren ze wel heel blij dat ik me opgaf, omdat ze moeilijk ouders kunnen krijgen. Wie weet kunnen we elkaar in dat opzicht nog eens van dienst zijn Diaan... ;)
Dat was hier ook zo met de oc van de psz. Ze stonden nog net niet te juichen toen ik me opgaf.
Wat spannend en leuk trouwens dat ze gaan wennen op het kdv.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_90288094
Zo ben ik nu het enigste lid van de oc bij ons kdv...de rest is gestopt vanwege einde kdv of verhuizing oid
En nieuwe leden zijn helaas niet te vinden
pi_90288430
quote:
Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef mrien het volgende:
Zo ben ik nu het enigste lid van de oc bij ons kdv...de rest is gestopt vanwege einde kdv of verhuizing oid
En nieuwe leden zijn helaas niet te vinden
Mooi, dan mag je met meerderheid van stemmen zelf bepalen wat er gebeurt.
Vergader je ook 1 keer in de maand?
  woensdag 22 december 2010 @ 14:23:21 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90288534
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mooi, dan mag je met meerderheid van stemmen zelf bepalen wat er gebeurt.
Vergader je ook 1 keer in de maand?
LOL _O- :')
pi_90288712
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:

[..]

TF staan er echt belangrijke dingen op zoals foto's ofzo? Zo ja dan wil M. met alle liefde kijken, die kan bijna altijd spullen terughalen van je pc, is zijn werk nl.
foto`s enzo ja :X
Nja mijn man heeft er ook veel verstand van, dus die laat ik eerst maar zijn goddelijke gang gaan. Als dat niets oplevert kom ik hem morgen bij jou brengen ;)
On zeh laptop
  woensdag 22 december 2010 @ 14:30:43 #73
114177 Diaan73
pi_90288887
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef mikoxx het volgende:

Ja, erg leuk...

Prima :Y wij zijn de OC nu weer helemaal van de grond af aan het opbouwen. Ook bij ons zijn OC-leden erg moeilijk te krijgen...Wat leuk dat ze gaan wennen trouwens. Ik vind kdv echt heel erg leuk.

@Moussy, ze hebben nog wat goed te maken, met de vorige OC is het niet helemaal goed gegaan voor zover wij geluiden horen. Maar wel attent.
Make love, not war ☮
pi_90288954
ff een vraagje tussen ales door: Hebben julie voor de allerkleinsten nou nog een leuk kerstoutfit gereed voor de kerstdagen of gewoon de standaard pyama? :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 22 december 2010 @ 14:36:00 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90289137
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Nja mijn man heeft er ook veel verstand van, dus die laat ik eerst maar zijn goddelijke gang gaan. Als dat niets oplevert kom ik hem morgen bij jou brengen ;)
ah damn! ;( hopelijk is ie nog te reparieren. Of in ieder geval nog iets terug te halen. :*

Dan ben ik zo blij dat ik een royale collectie op photobucket heb staan. :X
pi_90289250
Het leeuwendeel staat goddank op een externe schijf. Maar alles van pak hembeet het laatste half jaar staat op m`n pc. Backuppen stond voor kerst op de planning :-/
On zeh laptop
  woensdag 22 december 2010 @ 14:38:10 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90289253
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Let erop dattie niets installeert als hij niet alles (of je belangrijke dingen in elk geval) gered heeft! Hopelijk is het niet nodig en lukt het hem :*
Ylana
  woensdag 22 december 2010 @ 14:39:06 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90289284
Oh TF wat vreselijk balen zeg! Eenhalf jaar is dan best lang :*
Ylana
pi_90289394
Oy TF, da's balen! Hoop dat t allemaal nog gered kan worden!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 14:41:34 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_90289401
quote:
6s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje tussen ales door: Hebben julie voor de allerkleinsten nou nog een leuk kerstoutfit gereed voor de kerstdagen of gewoon de standaard pyama? :s)
Met de kerstgedachten in het (achter)hoofd gaan ze naakt, of gewikkeld in witte lappen. kerstoutfits zijn zó 1970.
pi_90289469
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef Saffier het volgende:

[..]

Let erop dattie niets installeert als hij niet alles (of je belangrijke dingen in elk geval) gered heeft! Hopelijk is het niet nodig en lukt het hem :*
Ik hoop het ook!

En het is veel maar ook niet 'alles' gelukkig. Ik ben blij met alles wat hij er nog af kan halen en de rest is jammer dan.
Afgelopen week is bij kennissen van ons boven op zolder een leiding kapotgevroren en die heeft 3 dagen water staan spuien omdat ze op vakantie waren. Die zijn gewoon echt alles kwijt.
Minstens zo heftig als brand eigenlijk. Van het zeil beneden tot aan hun complete bibliotheek..alles is of gaat kapot.
Plaatst dingen wel weer in het juiste perspectief denk ik.
On zeh laptop
pi_90289492
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef moussy het volgende:

[..]

Met de kerstgedachten in het (achter)hoofd gaan ze naakt, of gewikkeld in witte lappen. kerstoutfits zijn zó 1970.
Wij eten voederbieten, buiten bij de schuur O+
On zeh laptop
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 14:46:28 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_90289657
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Wij eten voederbieten, buiten bij de schuur O+
O+ Das idd wel een goed idee, ik heb ook zitten denken aan tulpenbollen.
  woensdag 22 december 2010 @ 14:46:46 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90289677
Dat plaatst het idd in het goede perspectief dan weer :Y
Wat vreselijk voor je kennissen.

Getver, ik heb weer een of ander toetsencombi gebruikt hoor! Als ik een dubbele punt wil krijg ik dit ± en de puntkomma levert + de haakjes doen * ^| :')
Ylana
  woensdag 22 december 2010 @ 14:47:01 #85
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90289694
Eet smakelijk TF :Y) . Al lijken de voederbieten me nu wel een beetje hard, met die vorst.

Hier sneeeeeeeeuwt het! *O* d'r kan nog meeeeeer bij O+
  woensdag 22 december 2010 @ 14:47:36 #86
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90289723
Saffier, rechts onderin op het toetsenbordje klikken en de juiste taal even instellen?
  woensdag 22 december 2010 @ 14:48:00 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90289738
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Saffier het volgende:
Dat plaatst het idd in het goede perspectief dan weer :Y
Wat vreselijk voor je kennissen.

Getver, ik heb weer een of ander toetsencombi gebruikt hoor! Als ik een dubbele punt wil krijg ik dit ± en de puntkomma levert + de haakjes doen * ^| :')
ff op dat toetsenbordje klikken rechtsonderin je taakbalk en weer terug op Vs zetten. :P
pi_90290038
Ctrl shift

zegt deze ouwe trui
  woensdag 22 december 2010 @ 14:55:22 #89
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90290112
:;{}

Amerikaans tobo was de truuk *O*

Dank dames :*
Ylana
pi_90290932
Hihi ik zit de hele dag al te kijken naar mensen die hun auto hiervoor op de parkeerplaats neerzetten, en pas als ze weer weg willen rijden beseffen dat hellinkje + heel veel sneeuw + glad + auto in z'n achteruit niet zo'n goede combinatie is.

Leedvermaak <3
pi_90292486
Innepin, ik zou geloof ik zelf ook in een deuk liggen ja.
Hm, ik kom er net achter dat een volle winkelwagen + sneeuw + geen longinhoud + auto die te ver weg staat leidt tot een enorme hoestbui en pijn in mijn armen van het dragen. Waarom denk ik toch altijd dat het me wel lukt als ik die winkelwagen sta vol te laden?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 22 december 2010 @ 15:52:13 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90292931
oh dames help!!! er heeft zich een spreeuw tegen mijn raam gewond gevlogen, maar natuurlijk net niet zo hard dat ie dood is :'( Wat moet ik nou??? kan m toch moeilijk laten liggen doodgaan op deze kwellende manier. Maar doodmaken durf ik ook niet hoor. :'( :'( :'(
pi_90293047
dierenambulance bellen?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 december 2010 @ 15:56:02 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90293126
Hij is al dood gegaan :'(
  woensdag 22 december 2010 @ 15:58:18 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90293232
Of nou ja, dat hoop ik, want ik heb m opgeschept en in de container gedaan. :@ Hij lag zo heel met de vleugeltjes gestrekt en bloed uit/aan het snaveltje. en helemaal slap en de oogjes dicht. nou. -O-
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 15:59:35 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_90293309
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Of nou ja, dat hoop ik, want ik heb m opgeschept en in de container gedaan. :@ Hij lag zo heel met de vleugeltjes gestrekt en bloed uit/aan het snaveltje. en helemaal slap en de oogjes dicht. nou. -O-
Als er een hoop herrie uit je afvalbak komt weet je dat ie het nog deed :P
pi_90293349
genoeg vogels...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90293358
Geef m aan de voedselbank!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 16:00:49 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_90293388
Oh en, ik zou er nog wel flink wat afval over heen kiepen, anders krijg je er een kaartje op dat er een kadaver in je bak zit }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 december 2010 @ 16:02:10 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90293457
oh echt? nou ik kiep alles aan dode muizen, ratten vogels en wat de kat nog maar meer niet blieft gewoon er in hoor. :D
Hier komt zo'n hippe vrachtauto met een eigen kieparm. Alles gaat automagisch
pi_90293465
Nah, dus eigenlijk moet je elke kip gaan begraven..
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 16:03:09 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_90293500
Ja noh, een barnevelder kreeg ik keurig, met overige inhoud van de bak, weer terug -O-
pi_90293556
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:03 schreef moussy het volgende:
Ja noh, een barnevelder kreeg ik keurig, met overige inhoud van de bak, weer terug -O-
Volgende keer eerst ff plukken.
  woensdag 22 december 2010 @ 16:04:35 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90293566
T is toch tuinafval, of ben ik nou gek O-)
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 16:05:25 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_90293596
De kat had hem gevangen O-)
  woensdag 22 december 2010 @ 16:23:32 #106
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90294559
oh ja, nou, legitieme reden lijkt me. En daardoor ook bedorven enzo. en bedorven vlees mag toch wel gewoon in de kliko?
pi_90295596
Even de wet van fok triggeren hoor!

Kim is nog steeds niet terug. Had er al ruim een kwartier geleden moeten zijn. Kutsneeuw en gladheid!

Edit: Het heeft gewerkt! Ze kwam om16.55 thuis, had alvast geslapen in de auto.

[ Bericht 23% gewijzigd door _Ingrid_ op 22-12-2010 16:59:15 ]
pi_90297964
:'( onze buuf is overleden aan die K-ziekte :'( veel te jong en moeder van een dreumes :'(
  woensdag 22 december 2010 @ 18:21:11 #109
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90299271
Wat triest Muks :'(
Ylana
pi_90299702
ja, vooral omdat er dus weer een moeder weggerukt is van haar gezin
en zo vlak voor kerst. Op kerstavond wordt ze gecremeerd. Voor hen zal kerst dus nooit meer een blije vrolijke tijd zijn.
pi_90300334
Tjemig, Muks, dat is gewoonweg rotnieuws, of het nou bijna kerst is of niet.
  woensdag 22 december 2010 @ 18:57:50 #112
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90300732
TV TIP:

3Doc: I pod I phone I am, NED 3
20:25 - 21:15
documentaire
Volgend jaar bestaat de iPod tien jaar. Door de komst van dit apparaatje is onze manier van omgaan met muziek, foto's en film enorm veranderd. Na de iPod kwamen ook sociale netwerken en smartphones binnen handbereik, zodat we inmiddels niet meer mét media leven, maar ín media. Wat betekent dat en kunnen we nog wel zonder?
  woensdag 22 december 2010 @ 19:06:21 #113
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90301088
Hoera ik ben er weer *O* Met dank aan mijn pcdokter én systeemherstel.
Ik bleek geen hardeschijfcrash te hebben maar een heel gemeen programma die deed alsof de hele boel kapot was :x Gelukkig nergens op geklikt :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_90301600
Yay TF!! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 december 2010 @ 19:27:42 #115
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_90302062
Groofsken, wat een geweldig vooruitzicht zo'n wild christmas *O* *O*
Een tt waar ik al helemaal vrolijk van word.

En ik zag ook nog een wonderschoon peperkoekhuisje van Lady-wrb voorbij komen. Ik vind hem van jou leuker dan op de doos.

Katja heeft bedacht dat ze voor haar verjaardag straks peperkoekmannetjes wil trakteren :{
Dus Muks, zou je mij ook misschien een goed peperkoekendeegrecept willen sturen? Mijn dank is supergroot!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 22 december 2010 @ 20:00:27 #116
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90303816
Muks, wat een enorm verdrietig verhaal :'(

TF, beetje gek om WB te zeggen sinds ik even had gemist dat je gebagger had met je pc, maar toch: WB :)

Tevens: hoi :) Wij hebben 3 blije poezemauws met enorme krabpaal-annex-hide-out en een kattenluikje in de woonkamerdeur *O* Kunnen ze gewoon lekker zelf de kamer in en uit..
3!
  woensdag 22 december 2010 @ 20:07:45 #117
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90304254
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef livelink het volgende:

En ik zag ook nog een wonderschoon peperkoekhuisje van Lady-wrb voorbij komen. Ik vind hem van jou leuker dan op de doos.

Katja heeft bedacht dat ze voor haar verjaardag straks peperkoekmannetjes wil trakteren :{
Dus Muks, zou je mij ook misschien een goed peperkoekendeegrecept willen sturen? Mijn dank is supergroot!
Wanneer is ze jarig?
  woensdag 22 december 2010 @ 20:10:01 #118
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90304385
*O* voor TF en je reparatiemannetje *O*
Ylana
pi_90304605
*O* wat super TF!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 20:14:04 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_90304639
Help, ik zak naar de nagellakafgrond ;( ik heb net mn aanrecht schoon gemaakt met handschoenen aan, alleen zodat ik mn nagellak er niet af zou butsen/tikken :')

TF olé olé voor je meneertaart *O*

Trix, was je niet 'bang' dat ze niet in de krabpaal gingen? Ik weet zéker dat als ik een loei van een krabpaal koop dat ze er een keer op kotsen en dat dat het dan is of zo.
pi_90304774
whaaha Mous! _O-

Mijn man is naar fototoestellen aan het kijken op de site en in de folder van de BCC. Precies dezelfde camera is op de site 30 euro goedkoper :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 december 2010 @ 20:17:48 #122
37150 livelink
pi_90304868
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wanneer is ze jarig?
Ze is 2 januari jarig en trakteert op 3 januari.
  woensdag 22 december 2010 @ 20:20:00 #123
95408 Incantrix
pi_90305009
Moussy, hahaha, dat heb ik ook wel eens overwogen 8)7 Weet je, vertel jezelf gewoon dat het ook stúkken beter is voor de huis van je handen, die in de winter al zo veel te verduren hebben.. Dat klinkt veel beter ;) En nee, ik was er wel redelijk van overtuigd dat het gevaarte in de smaak zou vallen, vooral omdat ze naarstig op zoek zijn naar hoge plekjes sinds Stef mobiel is. We hebben er nu eentje gekozen met veel ligplekjes bovenin, waaronder 2 hangmatjes (ze zijn dol op hangmatjes, dat wisten we al). Het ervanaf kotsen zou wel nog iets kunnen zijn, maar dat doen ze nu ook van andere plekken af, dus ik neem maar gewoon aan dat dit ding niet echt veel verandert daarin :')

Vicky, zoiets heb ik ook gehad met de prijs van een toestel toen ik bijna 2 jaar terug mijn abbo ging verlengen bij de T-mobile. Stom he? Wat voor cam wil hij?
3!
  Jubileum moderator woensdag 22 december 2010 @ 20:24:24 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_90305294
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef moussy het volgende:

Trix, was je niet 'bang' dat ze niet in de krabpaal gingen? Ik weet zéker dat als ik een loei van een krabpaal koop dat ze er een keer op kotsen en dat dat het dan is of zo.
Whaha :D Weet je wat het leukste bij ons was, van die krabpaal van grond tot plafond? Van het allerbovenste plankje, dramatisch over de rand kotsen }:|
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_90305354
Inca, tis mijn verjaardagscadeautje ;)
Gewoon een simpele compactcamera
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 20:26:41 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_90305455
Oh ja, beter voor mn huid, dát is het!! Luv it!

Ik heb mn nagels zo gelakt, dat ze bij mn muts passen, nee, niet die ene, maar gewoon een zeemannetje voor op mn hoofd!

Zou toch zónde van mn nagels huid zijn om dit te verrotzooien?!
  woensdag 22 december 2010 @ 20:27:11 #127
95408 Incantrix
pi_90305491
Oh, haha, sshhhh dan, hush! ;) En heuj, da's toch ook fijn? Wat voor 1?

Grin, onze katten kotsen ook gewoon van de boekenkast af hoor, daar hebben ze echt geen gigantische krabpaal voor nodig ;) Een tijdje terug had Max vanaf de boekenkast zó een bureaulamp ingekotst.. En hij had net een kuiken op :X :r
3!
  woensdag 22 december 2010 @ 20:27:45 #128
95408 Incantrix
pi_90305526
Pcies, die huid heeft echt véél te verduren hoor! O-)

En wat gaaf! Is dat gestempeld?
3!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 20:28:22 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_90305579
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Incantrix het volgende:
Pcies, die huid heeft echt véél te verduren hoor! O-)

En wat gaaf! Is dat gestempeld?
:Y met flakies dr over, maar dat zie je zo niet
pi_90305632
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Incantrix het volgende:
Oh, haha, sshhhh dan, hush! ;) En heuj, da's toch ook fijn? Wat voor 1?

Grin, onze katten kotsen ook gewoon van de boekenkast af hoor, daar hebben ze echt geen gigantische krabpaal voor nodig ;) Een tijdje terug had Max vanaf de boekenkast zó een bureaulamp ingekotst.. En hij had net een kuiken op :X :r
uhhhh een panasonic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 december 2010 @ 20:37:27 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90306212
Willen jullie mijn kat niet zo inspireren? }:|

*kots ruimen gaat*
  woensdag 22 december 2010 @ 20:40:22 #132
95408 Incantrix
pi_90306413
Supercool, Mous O+

Leuk, Vicks! Wanneer ben je eigenlijk jarig dan?

Whehe, Buuv, wasn't me ;)
3!
pi_90306686
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Incantrix het volgende:
Supercool, Mous O+

Leuk, Vicks! Wanneer ben je eigenlijk jarig dan?

Whehe, Buuv, wasn't me ;)
vrijdag :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 december 2010 @ 20:45:04 #134
95408 Incantrix
pi_90306779
Oh! Kerstavond! *O*
3!
pi_90306852
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Incantrix het volgende:
Oh! Kerstavond! *O*
uhuh -O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 december 2010 @ 20:48:05 #136
95408 Incantrix
pi_90307006
Mjah, dat ook wel schat ik zo.. :*
3!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 20:52:02 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90307299
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef livelink het volgende:

is dat al heel snel? want je moet natuurlijk wel goed oefenen :Y

of je leest even door, ik zag 2 januari :@

en hoe komt ze aan peperkoekmannetjes :? smaakte het huisje zo lekker?
luca vroeg zich af hoe lang het huisje goed blijft. hij wil wel en hij wil niet ervan eten :')
  woensdag 22 december 2010 @ 21:31:02 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90309810
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef livelink het volgende:

[..]

Ze is 2 januari jarig en trakteert op 3 januari.
Ah, ook al die fijne 2 januari.. ;)
Wij vieren Tijn z'n verjaardag de 2e..Dingen die ik aan taart bedacht had, vallen allemaal af door de datum :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_90310756
Iemand nog een briljant recept voor kleine gehaktballetjes tapasstyle? Ik moet voor 14 man balletjes maken. Tomatensaus geen probleem, maar het lijkt me een beetje duf om dan niks in het gehakt te doen. Kan er kaas in ofzo? Of pijnboompitten?
pi_90311017
Olijven erdoor?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90311377
Vicky, das een goede! Gewoon in stukjes en dan door het gehakt, toch?
En moet oude kaas, zou dat ook gaan? Of wordt dat een puinzooi? Ik bedoel, ik heb 2 kilo gehakt in de diepvries liggen, dus gehakt genoeg om te proberen.
pi_90311494
Zwarte olijven en dan in stukjes gesneden door de gehakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 december 2010 @ 22:00:52 #143
37150 livelink
pi_90311752
2 januari is inderdaad geen handige datum, E.T.
En dan te bedenken dat ik de 17e december was uitgerekend. Ze had nog gewoon voor de Kerst moeten komen :(

Lady, het lijkt haar zo leuk om de peperkoekmannetjes leuk te versieren. Liefst nog zo gepersonaliseerd mogelijk. En dat vind ik zelf ook wel een grappig idee.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 22:54:18 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_90315469
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Vicky het volgende:
Zwarte olijven en dan in stukjes gesneden door de gehakt.
en fetah
pi_90316762
Zo, er is dr 1 verdrietig omdat iemand in de nabijheid is overleden, en na een paar posts wordt aan diezelfde persoon een receptje gevraagd.... :?

Wat triest Muks. :{
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_90329079
Goedemorgen ! Zo, beetje brak geslapen maar ik ben dr weer.

livelink :* voor je PM. De link is onderweg.

Fanne ik ben niet zo moeilijk, t is geen naast familielid en natuurlijk is het onwijs triest/verdrietig en ben ik net als iedereen in de buurt boos, maar waarom zou iemand dan niet om een linkje mogen vragen. Ik zie het probleem niet dus wat mij betreft geen probleem. Live goes on.. Hard maar wel de realiteit.
pi_90329788
Goedemorgen... :O Kind is vanaf kwart over vier wakker dus ik ook, ik ben snipverkouden, kind is nog ziek, en ik ben net onderuit gegaan op mijn weg naar werk, en door de moeheid sprongen de tranen in mijn ogen waardoor ik half huilend op kantoor binnen kwam lopen en iedereen heel bezorgd ging doen enzo wat het alleen maar erger maakte.
Mag ik alweer gaan slapen? ;(

Muks, wat verdrietig :*
  donderdag 23 december 2010 @ 09:25:16 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90330461
:D Mefke, ik ben ook aan het zoeken naar recepten daarvoor!
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 09:41:48 #149
43556 miss_dynastie
pi_90330913
Ah Innepin, wat een rotbegin van de dag :( :* Het zijn ook echt de donkere dagen voor Kerst, volgens mij heeft bijna iedereen wel zo'n bluh-gevoel.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 09:41:50 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90330916
ik had ooit een recept met kerrie en kokos gehaktballetjes,
dat was zo vreselijk lekker, maar dat ben ik helaa kwijt ;(
dus als iemand het toevallig wel heeft O-)
  donderdag 23 december 2010 @ 09:43:04 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90330958
groofsken, wat een leuk nieuwtje!! O+

innepin, wat een naar begin, sterkte vandaag! :*
in de haak.
pi_90331470
In de opperdepop staan Marokaanse gehakballetjes met rozijntjes en knoflook en komijn en koriander geloof ik en dat is errug lekker!
En ik heb ergens een lekker recept met mozzarella, knoflook en peterselie geloof ik.

Met olijfjes vind ik ook wel erg goed klinken :Y
  donderdag 23 december 2010 @ 10:07:35 #153
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90331637
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Fannie het volgende:
Zo, er is dr 1 verdrietig omdat iemand in de nabijheid is overleden, en na een paar posts wordt aan diezelfde persoon een receptje gevraagd.... :?

Welkom in de SC *O*. Daar mag dat.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 23 december 2010 @ 10:10:46 #154
14746 k_i_m
pi_90331712
Ik heb de gehaktmix met uî ontdekt bij de supermarkt, van Verstegen. Hoef je verder niks meer aan het gehakt te doen.
In my life
Why do I smile
  donderdag 23 december 2010 @ 10:10:48 #155
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90331714
ik had 't bericht van muks helemaal gemist, sorry. muks, wat vreselijk.... ;(
in de haak.
  donderdag 23 december 2010 @ 10:11:57 #156
14746 k_i_m
pi_90331749
Of je maakt er een gehaktbal kiekeboe van :9. Wel eerst zorgen dat je vuile nagels hebt.

In my life
Why do I smile
pi_90332422
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Fannie het volgende:

vind je dat echt zo schokkend? het is de harde realiteit dat de wereld door gaat om je heen, al staat die voor jezelf stil.
pi_90332446
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:10 schreef trui het volgende:
ik had 't bericht van muks helemaal gemist, sorry. muks, wat vreselijk.... ;(
trui :*
  donderdag 23 december 2010 @ 10:52:41 #159
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90332999
Zo. De kerstboodschappen zijn binnen.
Meiden op de creche, dus ma pannekoek gaat gewoon even heerlijk in bed liggen!
  donderdag 23 december 2010 @ 10:53:57 #160
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90333034
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef santa-lief het volgende:

[..]

vind je dat echt zo schokkend? het is de harde realiteit dat de wereld door gaat om je heen, al staat die voor jezelf stil.
zo lekker anoniem. Held :P
pi_90333160
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

zo lekker anoniem. Held :P
sorry, straks gaat de kloon de kast in en ik eruit, goed?
pi_90333970
pfieuw mijn santa neemt igg geen blad voor de mond :)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:26:39 #163
14746 k_i_m
pi_90334023
Ik ben eigenlijk wel blij dat er hier nog 1 topic is waar je zelf mag bepalen waar je over praat. Voor ellenlange bijval hebben we toch andere topics?

Kijk, het is anders als er al maandenlang over die mevrouw gepraat is (zoals bijvoorbeeld Trui d'r schoonzus) dat men ook op de hoogte is wat er speelt. Dat maakt het niet minder erg, maar een plotselinge melding van iets verschrikkelijks in het slowchat topic is net zo onpersoonlijk als dat je het in de krant leest. Dan ben ik blij dat als ik het gelezen heb het daarna gewoon weer over gehaktmix kan hebben.
In my life
Why do I smile
  donderdag 23 december 2010 @ 11:41:27 #164
14746 k_i_m
pi_90334496
Topickiller ;(.
In my life
Why do I smile
pi_90334845
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zo. De kerstboodschappen zijn binnen.
Meiden op de creche, dus ma pannekoek gaat gewoon even heerlijk in bed liggen!
Oooh ik ben jaloers! Ik wil ook in bed liggen :O Vriendlief heeft nachtdiensten dus die ligt nu in bed -O-

In de winkels hier was het echt een hel, maar goed ook ik heb alles binnen!

Miss dat receptje voor balletjes met mozzarella zou ik wel van je willen hebben!
pi_90334884
haha, ik moet nog boodschappen doen... Morgen gaan we kerstshoppen :')
Lekker optijd.
pi_90335011
quote:
3s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat er hier nog 1 topic is waar je zelf mag bepalen waar je over praat. Voor ellenlange bijval hebben we toch andere topics?

Kijk, het is anders als er al maandenlang over die mevrouw gepraat is (zoals bijvoorbeeld Trui d'r schoonzus) dat men ook op de hoogte is wat er speelt. Dat maakt het niet minder erg, maar een plotselinge melding van iets verschrikkelijks in het slowchat topic is net zo onpersoonlijk als dat je het in de krant leest. Dan ben ik blij dat als ik het gelezen heb het daarna gewoon weer over gehaktmix kan hebben.
O+

eens
of mag k hier niet bijvallen? :+

en wij moeten nog gewone boodschaps halen :X de kerstdingen zijn wel al binnen gelukkig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90335066
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

O+

eens

en wij moeten nog gewone boodschaps halen :X de kerstdingen zijn wel al binnen gelukkig.
Anaal vingeren doe je maar ergens anders ja!
  donderdag 23 december 2010 @ 11:56:44 #169
14746 k_i_m
pi_90335165
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

O+

eens

Alleen als je je kloon gebruikt :+.
In my life
Why do I smile
  donderdag 23 december 2010 @ 11:57:16 #170
14746 k_i_m
pi_90335188
Dit is mijn laatste werkdag voor mijn week *O*. vakantie. En ik heb me toch een partij geen zin meer....
In my life
Why do I smile
pi_90335204
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef Jelief het volgende:
pfieuw mijn santa neemt igg geen blad voor de mond :)
moest jij niet iets openmaken? O-)
pi_90335235
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
haha, ik moet nog boodschappen doen... Morgen gaan we kerstshoppen :')
Lekker optijd.
Sterkte!
pi_90335266
quote:
3s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:26 schreef k_i_m het volgende:

Precies, zo was het ook bedoeld, even mijn hart luchten en verder niks...wel bedankt voor alle medeleven overigens, dat was wel fijn
pi_90335694
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Sterkte!
Ach er is altijd wel een zak patat te krijgen.
pi_90335794
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach er is altijd wel een zak patat te krijgen.
Dat is ook zo! Het was niet eens zo zeer dat er niks meer te krijgen was, maar voor bij de AH waren ze aan het bijvullen en het was bomvol met klanten, geen handige combinatie!
pi_90335954
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Dat is ook zo! Het was niet eens zo zeer dat er niks meer te krijgen was, maar voor bij de AH waren ze aan het bijvullen en het was bomvol met klanten, geen handige combinatie!
Ik ben niet anders gewent bij mijn appie, die draait nogal goed... Bijvullen is bijna continu daar.
pi_90336096
Okee nou dat scheel weer dan! Hier is het normaal vrij rustig en zeker zo vroeg op de ochtend.

Heeft iemand een tip voor me wat ik kan doen met een ontstoken randje onder mijn oog? Ik loop al 2 dagen met mijn bril op omdat lenzen nu niet echt prettig zijn.
pi_90336249
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Oooh ik ben jaloers! Ik wil ook in bed liggen :O Vriendlief heeft nachtdiensten dus die ligt nu in bed -O-

In de winkels hier was het echt een hel, maar goed ook ik heb alles binnen!

Miss dat receptje voor balletjes met mozzarella zou ik wel van je willen hebben!
Ik moet het thuis even opzoeken, herinner me er even aan als het te lang duurt ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 12:27:51 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90336341
Zalfje halen bij de huisarts? Lijkt mij het handigste toch? :+

Zo, hier zijn de boodschappen binnen! *O* Nu even verf halen voor mijn 'pimp my toilet' project. ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 12:31:50 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90336507
Shit, ik had de stoep straks ijsvrij willen maken (er komt ijswater uit de regenpijp en er ligt dus een ijsbaan onder op de stoep, maar nu is de buurman me voor. Voel me weer ultiem lui dat hij het nu (weer) gedaan heeft.
Ons stoepje was al zo mooi schoon toen we thuis kwamen gisteren! O+
pi_90336658
Ja dat dacht ik ook Be, maar die zegt gaat vanzelf over!

Is goed hoor Miss, ik wil het pas met oud&nieuw maken, dus tijd zat :)
  donderdag 23 december 2010 @ 12:46:54 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90337164
quote:
Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef livelink het volgende:
2 januari is inderdaad geen handige datum, E.T.
En dan te bedenken dat ik de 17e december was uitgerekend. Ze had nog gewoon voor de Kerst moeten komen :(

Lady, het lijkt haar zo leuk om de peperkoekmannetjes leuk te versieren. Liefst nog zo gepersonaliseerd mogelijk. En dat vind ik zelf ook wel een grappig idee.
ze hebben een uitsteekvorm van the gingerbreadman van de gouden boekjes bij AH kost 4 euro. Ik moest gelijk aan je denken
  donderdag 23 december 2010 @ 12:53:42 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90337485
Ik voel me een slechte moeder.
Normaal maken we altijd een leuke fotokaart uitnodiging voor de verjaardagen, maar dat is er nu door werk en weg niet van gekomen. Dus het is nu een simpel inlegdingetje voor bij de kerstkaarten geworden. Effectief, maar lang zo leuk niet.
:')
Maar tijd om kaarten te laten maken is er niet meer. :P Ik wil ze het liefst vandaag nog op de bus. :+
pi_90338365
Ik ben altijd zo'n slechte moeder, standaard kaarten van de kruidvat.
pi_90338584
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef santa-lief het volgende:

[..]

moest jij niet iets openmaken? O-)
Ik ben heel erg benieuwd en het pakje roept heel hard maar ik wil even wachten tot het pakje van mijn lootje er is die weet nu dus wie haar santa is ;) en tot Ruben wakker is, die stond al aan het pakpapier te trekken vanmorgen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_90339043
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Okee nou dat scheel weer dan! Hier is het normaal vrij rustig en zeker zo vroeg op de ochtend.

Heeft iemand een tip voor me wat ik kan doen met een ontstoken randje onder mijn oog? Ik loop al 2 dagen met mijn bril op omdat lenzen nu niet echt prettig zijn.
Ontstoken ogen maak ik altijd meerdere keren per dag schoon met een (hydrofiel) washandje met gekookt afgekoeld water. Meestal is het dan met een dag of 2 weg, wel elke keer een schoon washandje pakken en uiteraard opnieuw water koken enzo.
Alleen geen idee of dat ook helpt voor vlak onder je oog.

Ik heb dit jaar helemaal geen kerstkaarten verstuurd :@ Ja naar mn oma's en B.'s familie wel, vooruit die kunnen er ook niets aan doen, maar heb er wel een beetje de balen van dat mn ouders dit jaar helemaal niets van zich laten horen. Andere prioriteiten I guess. Dus ik had geen zin om kaarten te gaan halen en schrijven en posten :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 13:30:46 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90339174
FTA, bij de huisarts kan je op recept ook wel iets krijgen, maar dan moet je waarschijnlijk wel langskomen. Het is wel erg besmettelijk trouwens. En verder wat huup al zegt, afgekoeld gekookt water. En oppassen als je eraan hebt gezeten met je vinger bijv. want je besmet jezelf makkelijk opnieuw en opnieuw en ....... nou ja, opnieuw dus. Beterschap ermee!
pi_90346224
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef santa-lief het volgende:

[..]

Schokkend niet, het viel me alleen op.
Was blijkbaar ff vergeten dat het idd van de hak op de tak kan gaan hier :)

Now worries verder hoor.
pi_90346527
gewoon kokend water in je oog doen, heb je er nooit meer last van.
pi_90346702
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
gewoon kokend water in je oog doen, heb je er nooit meer last van.
Het is niet mijn oog zelf :6

Schoonmaken met afgekoeld gekookt water doe ik inderdaad ja! Bedankt!
  donderdag 23 december 2010 @ 16:18:10 #191
95408 Incantrix
pi_90347206
Pfff, nou, ik heb ook allerlei kerstige vreterij binnen. Nothing fancy, maar gewoon lekkere dingen voor bij een pyamadag. Ik ben alleen de chocolade vergeten :') Ah well, die haalt lief morgen maar, ofzo. Ik werd vooral onder de voet gelopen door vakkenvullers, die overal zo breeduit stonden dat er geen klant meer bijkon. Héél goed voor mijn toch al fragiele humeur van vanmorgen O-)

Gelukkig kreeg ik daarna cadeau'tjes, dat maakte veel goed :)
3!
pi_90348205
Groofsken wat leuk en spannend! O+

De Lidl had echt leuke dingen voor de kerst maar gewoon meerdere dingen van mn lijstje waren nu al op daar -O- dus ook nog naar een andere supermarkt geweest.
Buit is iig binnen nu en de rijen bij de kassa vielen me nog mee
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 23 december 2010 @ 17:14:42 #193
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_90350133
Huuphuup jij stuurt volgend jaar vele leukere kaartjes rond :Y

Is het ontstoken oog tijd ofzo na 2 wk nog niet over maar eens naar de dokter, nu druppels met antibiotica en na 1 dag gaat het al stukken beter :)
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 17:54:26 #194
43556 miss_dynastie
pi_90351746
Wij waren zo stom om speciaal voor iemand die met ons mee boodschappen ging doen naar de Lidl te gaan... hél, echt :o :') Bijna niks was er meer, boze mensen die je omver rijden, enz. Maar toen gingen we naar AH en was alles weer goed O+ :P
Morgen alleen nog even voor stokbrood, heb op zich wel afbak in huis maar heb het 't liefst vers.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 18:11:04 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90352443
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef Fannie het volgende:

[..]

Schokkend niet, het viel me alleen op.
Was blijkbaar ff vergeten dat het idd van de hak op de tak kan gaan hier :)

Now worries verder hoor.
en nu uit de kast dus :@

ik bedoelde het niet zo hard hoor (al begrijp ik dat het misschien zo over komt)

maar ik las vorige week een artikel in de krant over een vrouw die zich er vreselijk aan stoorde dat ze over een vliegtuigongeluk waarbij haar ouders om het leven waren gekomen, geinformeerd werd in claus partyhouse, terwijl aan de andere kant van het gebouw de bowlingfeesten verder gingen. zij vond dat dat niet kon, ik vind dat niet zo gek. daar deed jouw reaktie me een beetje aan denken. (een heel klein beetje hoor)
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 18:46:52 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90353856
ik had vanmiddag een heerlijke moeder/zoonmiddag O+
voor deze week had ik me voorgenomen om leuke dingen met hem te gaan doen, maar eigenlijk vanaf vandaag kunnen we ons weer zonder gevaar buitenshuis begeven ivm het strooibeleid of eigenlijk het gebrek daaraan :(
luca wilde naar de kapper (al weken, maar het weer was er gewoon niet naar) maar vanmiddag waagden we het erop, want het dooit hier als een achterlijke.
heen ging inderdaag prima, kind achterop en gaan.
het viel nog mee ook, ruim een uurtje later kreeg ik een kind met een superhip kapsel mee, daar kunnen ze in zuidholland mee voor de dag komen :Y
toen we de hema instapten, zei kindlief honger te hebben, dus wij gingen naar het restaurant en ik zei: kies maar wat lekkers uit. uit al het lekkers kiest hij een baquette met kaas en fristi.
hij neemt een hap en ik zie zijn gezicht vertrekken naar stand :r en ik vraag wat is er?

helemaal verontwaardigd roept hij: dr zit gras op mijn brood :(

ik schaam me dood, en naast me schiet een ouder echtpaar in de lach.
ik leg uit dat dat speciale sla is en dat je dat gewoon kunt eten, maar mijn kind wil een broodje kaas zonder franje en peutert nauwgezet elk groen sprietje van zijn brood.

ik beloof hem volgende keer speciaal een broodje zonder sla voor hem te laten maken.
raar kind van me O+
pi_90353939
Hahaha Lady :D gras op je brood :Y)
klinkt als een heerlijke dag ja.

Taart kieknou! je kraamkado is zo leuk O+

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 18:51:57 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90354076
als ze klaar is, mag je dr doorsturen
ik heb ook nog wel wat afwas
(en eventueel een maus keukenschortje)
pi_90354233
haha ja gebruik van maken nu ze het nog leuk vindt :P en daarna koop ik een vaatwasser :')
Ze was hier aan het "helpen" met koken. Paprika's wassen enzo, ui in de bakjes doen, dat soort dingen. :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 19:03:04 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90354568
oh, da's vet handig joh, een vaatwasser als ze wat ouder zijn. Kan ze de vaatwasser inruimen :+

En wat een dotje is het Huup. Mag ik d'r eens lenen? O+
pi_90354678
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, da's vet handig joh, een vaatwasser als ze wat ouder zijn. Kan ze de vaatwasser inruimen :+

En wat een dotje is het Huup. Mag ik d'r eens lenen? O+
jij wel! O+ tante buuf :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 19:11:09 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90354937
je hoeft het maar één keer te zeggen hoor. O+
pi_90355383
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:11 schreef debuurvrouw het volgende:
je hoeft het maar één keer te zeggen hoor. O+
je woont zo ver weg ;(
maar als k weer een beetje up and running ben na de bevalling kom k jouw kant uit! Of jij komt op kraamvisite, mag ook :D of allebei :7

Mèn er liggen keiveel pakjes voor mij onder de boom ineens :o ik heb geen fláuw idee wat B. allemaal gehaald heeft. Gekkenhuis!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90355854
Wat ziet ze er megaschattig uit Huup! Werkt dat een beetje met dat wassen en helpen? M. eindigt altijd doorweekter dan de groenten die hij wast. :+
pi_90357531
oh ja dat sowieso :P
ik zet de kraan maar heeeeel zachtjes aan, maar t wordt toch een waterballet altijd. Ze maalt er zelf niet zo erg om verder geloof ik. En ze is na het eten samen met B. lekker gaan badderen, lekker warm enzo dus dat scheelt misschien :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90358161
Wat een dropje heb je toch huup O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_90358334
Ah, dus jij weet de truc ook niet hoe je het waterballet enigszins binnen de perken houdt. 'k Vind het niet erg hoor, hij heeft zo'n lol. Even natte kleren uit, droge kleren aan en het is weer klaar.
pi_90358995
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef bodpa09 het volgende:
Ah, dus jij weet de truc ook niet hoe je het waterballet enigszins binnen de perken houdt. 'k Vind het niet erg hoor, hij heeft zo'n lol. Even natte kleren uit, droge kleren aan en het is weer klaar.
Psies daarom, het is maar water, droogt vanzelf en zo kan ik gelijk dat stukje keukenvloer een soort van dweilen. Ze heeft er zo ontzettend veel lol mee dat het me niet zo boeit hoe nat ze zichzelf maakt :P

Wat is het stil hier zeg vanavond :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 20:43:02 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90359249
ja hai ik ben er wel hoor. :D
pi_90359330
Hai :D

is de rest allemaal aan t kerstborrelen? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 20:47:35 #211
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90359504
Geen idee. :D
pi_90359885
Ik verveel me :')
maar ik ben te lam om iets te doen, er ligt nog een giga stapel stofjes waar plannen mee waren, en bollen wol en breipennen enzo, maar van mn gat af komen ho maar :')

Had jij nou een werkbeschrijving van die luie wijven sjaal? Klinkt wel passend namelijk :+ kijken of k er een luie wijven dekentje van kan makne voor mn beeb.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 20:55:06 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90359968
oi! nou, euh, niet echt geloof ik. moet ik even voor je zoeken....

mag het een andere keer?
pi_90360040
hahaha nou vooruit dan maar :P

dan blijf ik me maar vervelen ;( :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 20:57:00 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90360090
kan ik iets anders doen om je te vermaken?
pi_90360151
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:
Mèn er liggen keiveel pakjes voor mij onder de boom ineens :o ik heb geen fláuw idee wat B. allemaal gehaald heeft. Gekkenhuis!
Yessss, zou mijn neefje zeggen. *)

En wat een heerlijke foto's van je bevallige groentenwassertje. O+
pi_90360266
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef oeke het volgende:

[..]

Yessss, zou mijn neefje zeggen. *)

En wat een heerlijke foto's van je bevallige groentenwassertje. O+
ik las maar met een half oog, heerlijke foto's van je bevalling...

:') muh. :P

nou buuf eh, doe es een truukje! :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 21:01:47 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90360387
Komt een man bij de dokter met een kikker op z'n hoofd, zegt de dokter: vertelt u eens.
Zegt de kikker: het begon met een bultje.
pi_90360486
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Komt een man bij de dokter met een kikker op z'n hoofd, zegt de dokter: vertelt u eens.
Zegt de kikker: het begon met een bultje.
hihi ik moest grinniken en nu zit B. me heel hard uit te lachen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90360489
Ik heb al geborreld. Maar ik ben megamoe! Ik lees wel mee.
  donderdag 23 december 2010 @ 21:05:35 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90360607
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hihi ik moest grinniken en nu zit B. me heel hard uit te lachen :')
toch fijn dat iemand lol heeft van mijn entertainment programma. :+
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 21:38:51 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_90362408
kutjepikandijvie! Ik heb de kat binnengedaan, niet goed gekeken, hij gooit nu een muis in de rondte :r
  donderdag 23 december 2010 @ 21:52:21 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90363143
ieuwieuwieuw wel al dood hoop ik?
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:10:02 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90364246
jakkie, wat zei je? ik heb al gourmetvlees? :r

cas zn post is trouwens sinds gister onderweg :)
pi_90364333
gatverdamme gourmetvlees :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 22:24:09 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90365119
Och zie Amélietje nou! O+

Ik heb vanmiddag mijn wc gepimpt! Was dat witte zo zat!

Blij mee! :Y
Alleen de toch al lelijke tegels zijn nu nog lelijker. :X

Straks in januari gaan de kerstkaarten weg en dan hang ik er foto's en andere meukjes op! O+
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:25:58 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90365235
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
gatverdamme gourmetvlees :')
oke, voor jou een variatie:

mijn bentobox is al gevuld

beter? :)
pi_90365517
BE wat is je wc leuk geworden! Heel tof O+
tegelverf werkt als een tiet trouwens hè. Wij hadden hier van die jaren '70 bruine tegels met rietstengels erin enzo, daar is 1 laagje tegelverf in wit overheen gegaan en nu zijn ze keurig wit.

Lady :D vooruit maar :+
ik hou best van gourmetten hoor O+ maar niet zo met dooie muis geloof ik, dat bedoelde ik meer haha. Hoewel ons gourmetvlees nog ff moet wachten geloof ik want ons gourmetstel is mysterieus verdwenen :D B. en ik hebben ons een breuk gezocht maar het ding is spoorloos. Zo stom!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 22:33:56 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90365690
Ja, daar ga ik vogende week maar eens voor kijken. Dit is echt geen gezicht zo. :D
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:35:13 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90365774
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef huuphuup het volgende:
BE wat is je wc leuk geworden! Heel tof O+
tegelverf werkt als een tiet trouwens hè. Wij hadden hier van die jaren '70 bruine tegels met rietstengels erin enzo, daar is 1 laagje tegelverf in wit overheen gegaan en nu zijn ze keurig wit.

Lady :D vooruit maar :+
ik hou best van gourmetten hoor O+ maar niet zo met dooie muis geloof ik, dat bedoelde ik meer haha. Hoewel ons gourmetvlees nog ff moet wachten geloof ik want ons gourmetstel is mysterieus verdwenen :D B. en ik hebben ons een breuk gezocht maar het ding is spoorloos. Zo stom!
als je die muis rolt in een plakje zeewier zie je dr niks van :+
pi_90365783
Be, leuk muurtje zo!

Weet je, ik zit Serious Request te kijken (ik ben verslaafd) en ik weet gewoon hoe koud het daar is, want net zo koud als hier. En de markt is echt spek en spekglad en toch staat het vol. Snappen jullie het nog?
pi_90366019
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als je die muis rolt in een plakje zeewier zie je dr niks van :+
_O- hahaha
t vast ergens op de wereld delicatesse ofzo :P

@BE:

SPOILER
das onze wc, die tegels waren retro bruin/grijs en nu met 1 laagje verf. Het is echt zo'n tegel hoogglans verfje niet mat ofzo, nou weet ik niet hoe het eventueel afsteekt tegen je andere witte tegels maar bij ons zie je er echt niet heel erg aan af dat we met verf in de weer zijn geweest.

Best de moeite waard :Y hoewel t wel prijzig spul is vond ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:46:13 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_90366400
De muis was al dood en mega vét! En mannelijk, want bij het eerste knauwtje plopte zn ballen heul ver naar buiten :')

Lady wrb, ik denk dat mijnessen er láng over doen, aangezien Cas zichzelf een kaart heeft gestuurd maandag en de er ook nog steeds niet is...
  donderdag 23 december 2010 @ 22:48:16 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90366513
Ziet er goed uit Huup!
Ben je ook over de voegen heen gegaan? *hoopt*
pi_90366761
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Huup!
Ben je ook over de voegen heen gegaan? *hoopt*
:Y

B. heeft geverfd, hij zegt van wel. Ging prima volgens hem hoewel hij wel achteraf wat kleine plekjes nog aangestipt heeft die wat dieper waren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:53:21 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90366804
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef moussy het volgende:
De muis was al dood en mega vét! En mannelijk, want bij het eerste knauwtje plopte zn ballen heul ver naar buiten :')

Lady wrb, ik denk dat mijnessen er láng over doen, aangezien Cas zichzelf een kaart heeft gestuurd maandag en de er ook nog steeds niet is...
nou ja, dat je weet dat het onderweg is :)
ik neem aan dat je ze niet morgen nodig hebt..
pi_90366991
zo. Eerste deel van het kerstdiner van maandag is klaar...net twee liter tomatensaus gemaakt.
echt he, met 14 man gaan we eten en iedereen maar zeuren dat ie geen tijd heeft tijdens de kerst en oe lastig met boodschappen op maandag. Pff, ik moet gewoon werken morgen en ben oo nauwelijks thuis + heb een kind en ik kan het ook. Stomme kerststress
pi_90367000
Wow huup dat lijkt me wel de moeite waard! Wij hebben van die saaie standaard wonigbouw tegeltjes van 15 jaar geleden!

Over bento's gesproken, ik zag van de week bij de wibra brooduitsteekvormpjes, erg leuk!
  donderdag 23 december 2010 @ 22:59:55 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90367210
oh, tegelverf! ik weet nog dat B dat gedaan heeft :o een enorme K*tklus weet ik ook nog. :P (waarom onthoud ik dit? :') ) maar echt supermooi resultaat!
pi_90367218
oh echt FTA? oeh eens kijken of ik nog bij een wibra kom binnenkort :9 O+

Ja die potjes verf zijn wel duur vond ik 35 ofzo voor 1 klein potje, wij hebben voor onze wc (halfhoog getegeld) een potje bij moeten kopen want we kwamen net wat te kort. Maar het is wel de moeite waard en zeker goedkoper dan opnieuw tegelen. En minder gedoe dan tegelen :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 23:01:27 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90367314
nou doe mij maar tegelen. dat is leuk op te doen O+
( dat kan ik tenminste, verven is mijn ding niet zo)
pi_90367339
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, tegelverf! ik weet nog dat B dat gedaan heeft :o een enorme K*tklus weet ik ook nog. :P (waarom onthoud ik dit? :') ) maar echt supermooi resultaat!

ja nouja de kutklus zat hem vooral in de verf eraf halen. Er zat verf op de tegels en hij wilde met verf-afbijt in de weer enzo en een krabbertje en dan zou het klaar zijn. Wij hadden gehoopt dat we daarna normale tegels aan zouden treffen. Nóóit bij nagedacht dat er helegaar geen witte tegels onder zouden zitten :D
dus nja toen eindelijk alle verf eraf was opnieuw geverfd met witte tegelverf. Dat was op zich zo gepiept.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 23:03:39 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90367472
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nouja de kutklus zat hem vooral in de verf eraf halen. Er zat verf op de tegels en hij wilde met verf-afbijt in de weer enzo en een krabbertje en dan zou het klaar zijn. Wij hadden gehoopt dat we daarna normale tegels aan zouden treffen. Nóóit bij nagedacht dat er helegaar geen witte tegels onder zouden zitten :D
dus nja toen eindelijk alle verf eraf was opnieuw geverfd met witte tegelverf. Dat was op zich zo gepiept.
dat had je toch kunnen vragen? of er witte tegels onder zaten bedoel ik. had je een paar dagen werk gescheeld :+
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 23:05:39 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90367617
nou ik ga plat,
ik zie jullie morgen vast weer :W
pi_90367665
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat had je toch kunnen vragen? of er witte tegels onder zaten bedoel ik. had je een paar dagen werk gescheeld :+
ja had gekund :P
gewoon zo'n gevalletje nooit bij nagedacht :+

maar goed, B. is wat zulke dingen betreft sowieso wat perfectionistisch, de verf die erop zat was gewone groene latex/muurverf denk ik (TF?), als je daar overheen geverfd had was het niet heel mooi geworden. Voor mij voldoende hoor, maar voor B. dan zo'n ding waar ie zich aan blijft storen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90368038
ik moet morgen nog werken...pf. Geen zin. Maar goed, eigenlijk moet ik eens naar bed maar ja, bank zit lekker, SR10 op tv kan alleen beneden en...geen zin...
pi_90368097
oja, en sneeuw he...alweer. Nog steeds. Al dik 6 uur. Bah.

Ik ooit ergens van die kleine tegelstickers gescoord die dikker waren dan stickers, zeg een halve centimeter, en dan kon je gewoon op tegels plakken. Was ook leuk. Had ik geloof ik op mijn studentenkamer.
pi_90368626
@huup Ze hadden een aantal verschillede liggen, maar had haast en heb alleen de dino vormpjes even in mijn handen gehad.

Over sneeuw in het zuiden gesproken, is het nog een beetje te doen op de weg in zuid limburg? Wij zouden naar schoonouders gaan een dezer dagen, maar ga geen risico nemen zonder winterbanden in de sneeuw. Schoonmoeder was al over de zeik nadat ik gezegd had dat ik het nog niet wist. Volgens haar viel het allemaal wel mee, maar ze is nogal van het overdrijven/bagetalliseren als het haar uitkomt
pi_90368708
FTA, hier zijn de snelwegen morgen vast weer goed te doen (hier is zo brabant), maar de bussen rijden hier nu niet. En ik zou zonder winterbanden niet graag rijden in het heuvellandschap.
  donderdag 23 december 2010 @ 23:33:00 #250
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90369222
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Sorry :+

Het was trouwens eerst in de primer gezet en daarna overgerold. Weet alleen echt niet meer waarmee. Is ook alweer 11 jaar geleden :X
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:07:55 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90371305
oh ik zit echt in de verkeerde stemming :@ lig helemaal in een deuk over een flauwe overgooier grap. dus ik ga maar naar bed nu.
pi_90380592
Goedemorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgen!

Ik vind het nog te vroeg voor taart, maar niet te vroeg voor dit:

Tast toe!

*O* IK BEN JARIG! *O* :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90380634
vicky gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Mensen als jullie niets meer van mij, amaranta, groofsken en anderen hier uit de buurt horen, dan zijn we definitief ingesneeuwd. Het sneeuwt al sinds gistermiddag! En ze verwachten nog wel een paar uur sneeuw. Leuk begin van de kerst.
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:03:45 #254
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90380970
Hier nog ff een teken van leven van mij voordat ik me in de eindhovense sneeuw waag. Ik kreeg net al een telefoontje van J. dat hij onderuit is gegaan met de fiets onderweg naar zijn werk en ik zie geen bussen voorbij komen, dus die rijden ook al niet meer. Maar ja, de boodschappen komen niet vanzelf in huis.
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:14:15 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90381044
Ik ben vannacht nog een collega van mijn man thuis gaan brengen. Zag geen strepen op de weg meer en reed gewoon waar ik dacht dat het goed was. Met zoveel sneeuw herkende ik niks. Ik had steeds het gevoel dat ik verkeerd zat.
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:15:56 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90381061
Gefeliciteerd Vicky! :*
Ben niet zo van de kerststol, dus ik ga toch voor het gebak :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:17:02 #257
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90381067
Vicky, gefeliciteerd!
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:20:32 #258
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90381094
Van harte, vicky!

Ik ga zometeen naar de v&d een deel van het kerstdiner ophalen, ik ga maar vroeg schijnt hysterisch druk te worden....
pi_90381590
Gefeliciteerd Vicky!

Hier heeft het ook weer gesneeuwd, maar niet zo hard als in Limburg zo te horen.
pi_90381632
hier sneeuwt het sinds gistermiddag 5 uur onafgebroken. Fietsen is geen plan, er valt niet door te komen en de bussen rijden niet. Als ik nu driekus in de sneeuw zou zetten kan ie letterlijk geen kant meer op. Sugarsnap, kijk je uit?!
pi_90381648
Ben wel blij dat ik manlief gisteravond laat toch nog maar even naar de supermarkt gestuurd heb, onder lichte dwang ;)
Denk dat het vandaag wel erg druk zal worden..
Kwam er alleen achter dat de luiers bijna op zijn, dus die moeten we toch nog even ergens zien te halen vandaag
pi_90381839
Goedemorgen :)

Vicky, van harte! *O*

En iedereen sterkte en suc6 vandaag die de deur nog uit moeten, wij moeten ook nog :X
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:45:47 #263
114177 Diaan73
pi_90382279
Bij ons heeft het vannacht ook heel hard gesneeuwd, het sneeuwde vanmorgen nog! Maar ik kon gelukkig wel fietsen en de trein reed ook gewoon op tijd. De kans dat wij morgen naar mn schoonouders gaan in Dokkum is erg klein. Met dit weer gaan we niet zo'n eind rijden.

Vicky, van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst!! *O* :*
Make love, not war ☮
pi_90382299
Ik was om half 9 bij de supermarkt en het was heel rustig!! Alleen straks het vlees nog halen en dan ben ik klaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90382338
Ik denk ook dat wij mijn schoonouders gaan afbellen Diaan! Als de politie in zuid limburg niet eens de weg op gaat, waarom zouden wij het dan wel doen?

Op dit moment ben ik zo blij dat ik in Zuid Holland woon!!

Nadeel is wel dat ik straks dus nog een keer naar de winkel moet voor eten -O-
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 09:52:25 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90382448
geen sneeuw gelukkig, maar ja, dat van de vorig keer ligt er grotendeels nog, dus zonder zitten we niet.
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:53:27 #267
114177 Diaan73
pi_90382473
Het was wel heel rustig vanmorgen. zowel op straat als in de trein. Dat was wel lekker en kon ik gewoon midden op de weg fietsen. Er is geen fietspad te zien, ook niet op de grote wegen.. bij ons ligt heel veel sneeuw.

Ik vind het wel sneu voor mn schoonouders, dit zou de eerste keer zijn dat we met zn allen 1e kerstdag bij hen zouden vieren. Mn schoonzus werkt normaal altijd met kerst maar is nu met bevallingsverlof.. dus kon het een keer.
Make love, not war ☮
pi_90383209
gefeliciteerd Vicky :)

Er ligt hier dus een dik pak sneeuw van 30 cm. Echt heel heftig. Het heeft gisteren en vannacht onafgebroken gesneeuwd.
Ik had gisteravond een etentje met collega's en kreeg mijn auto bij terugkomst al niet meer geparkeerd, zoveel sneeuw in de parkeerhavens en op straat.
Mijn auto is door toevallige voorbijgangers en een buurman erin geduwd.
pi_90383277
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik denk ook dat wij mijn schoonouders gaan afbellen Diaan! Als de politie in zuid limburg niet eens de weg op gaat, waarom zouden wij het dan wel doen?

Op dit moment ben ik zo blij dat ik in Zuid Holland woon!!

Nadeel is wel dat ik straks dus nog een keer naar de winkel moet voor eten -O-
Groot gelijk :Y

Wij kijken het ook even aan hoor. In principe zouden we tweede kerstdag naar mn schoonouders gaan en uit eten gaan. Zeg niet dat we definitief niet gaan maar als het zo doorgaat dan bel ik af. Niet alleen wij twee zitten in de auto maar ook Amélie en de baby uiteraard, ik vind het wel prima, B. en ik willen geen onnodige risico's nemen voor een etentje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:35:09 #270
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_90383537
Wij zouden tweede kerstdag naar een oom en tante gaan in Rotterdam waar heel de familie van L. komt. Op zich zijn de wegen wel goed begaanbaar, maar toch. Nu heeft de jongste ook sinds een paar dagen waterpokken, dus haar doen we er ook geen plezier mee om ergens heen te gaan denk ik. Dus dat wordt lekker thuis hangen, twee dagen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_90383543
Ik ben blij dat m'n schoonouders dan vlakbij wonen, 5 min rijden. Morgen eten we daar, 2e kerstdag thuis :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:48:49 #272
114177 Diaan73
pi_90383959
mijn ouders wonen ook vlakbij, op loopafstand... daar gaan we 2e kerstdag wel gewoon naartoe.

Ow en we gaan waarschijnlijk maandag een iPad kopen, een kerstcadeautje voor onszelf. *O*
Make love, not war ☮
pi_90384030
Lily volgens mij woon jij in de buurt van mijn schoonouders, het is dus niet echt te doen daar he?

Huup dat vind ik ook, als we met z'n 2en zouden zijn, dan zou ik het misschien nog wel doen, maar met Finn in de auto wil ik dat risico gewoon niet nemen!
Ik kreg gister al een miep smsje van haar dat ze zoveel eten in huis had gehaald en dat de grote wegen nog prima te doen waren.
Ik vind het jammer dat ze dan zelf ook niet zegt het is te gevaarlijk doe het niet.

Mijn moeder woont op een half uurtje rijden, dat vind ik nog altijd anders dan 2 uur rijden naar limburg!

Als mijn vriend uit bed is mag hij bellen, zijn moeder :+

Leuk kerstkadootje Diaan! Ik heb dan wel geen ipad maar een archos, maar ik heb er zoveel plezier van!
pi_90384106
Nadat de ANWB vanochtend mijn auto heeft gestart en de man van de garage een half uur heeft gerpobeerd mijn auto van zijn plek te krijgen, kreeg ik de mededeling dat ik maar alles moest afbellen. Mijn auto staat 'ingesneeuwd' voor deur en kan dit weer niet aan. Ik vind het heerlijk, maar hoop eerlijk gezegd wel dat mijn broertje en zijn vriendin het aandurven om morgen deze kant op te komen.
pi_90384185
Oeh nice Diaan! *O*

Ja grote wegen zijn te doen :') vast wel. Maar we rijden niet enkel over de grote wegen, en afgezien daarvan wil ik idd het risico niet nemen. Jammer dat je schoonmoeder zo reageert. Het is begrijpelijk dat zij het jammer vindt maar ze moet het toch wel begrijpen lijkt me?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90384283
fta je moet door Brabant en daar zijn de snelwegen gewoon niet te doen. Hier ook boven de 20 cm and counting.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:00:52 #277
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90384330
Ik heb het gered! Het is echt geen doen om in Brabant/Limburg de weg op te gaan. Helaas moet ik vanmiddag J. nog ophalen want zijn fiets is nu stuk...
pi_90384341
Tsja zo is ze huup :)

Ik hoorde net inderdaad op de radio mefke dat de snelwegen in brabant en limburg niet goed begaanbaar zijn, dan zal het morgen niet ineens veel beter zijn. Ook wat jij nog zegt huup, daarna moet ik nog het dorp in, dat gaat hem gewoon niet worden!

Als ze het echt zo vervelend vindt, dan komen ze maar met al het eten hier heen :Y)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:02:15 #279
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90384376
A2 is zelfs afgesloten FTA
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:04:09 #280
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90384429
Hier in Den Haag geen vers sneeuwvlokje te zien, wel jammer.
Ik moet straks de meiden van de creche ophalen, maar zover is het nog niet!
Een heerlijk dagje alleen thuis, i love it !
pi_90384435
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Tsja zo is ze huup :)

Ik hoorde net inderdaad op de radio mefke dat de snelwegen in brabant en limburg niet goed begaanbaar zijn, dan zal het morgen niet ineens veel beter zijn. Ook wat jij nog zegt huup, daarna moet ik nog het dorp in, dat gaat hem gewoon niet worden!

Als ze het echt zo vervelend vindt, dan komen ze maar met al het eten hier heen :Y)
Nouja dat dus :D

Als mijn schoonouders zouden miepen dat het allemaal prima te doen is dan vind ik het wel best, kom maar hierheen dan als het zo goed te doen is :D

Ik gok dat mijn schoonouders er geen punt van zullen maken mochten we afzeggen, jammer is het natuurlijk sowieso, maar mn schoonpaps is zelf ook niet zo'n held met rijden enzo dus ik denk dat ze het wel zullen begrijpen.

De A2 is toch altijd afgesloten? :') :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:06:36 #282
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90384494
Hahaha meestal wel ja, maar nu door sneeuw
pi_90384616
Ik vond dit wel een goed moment om de AH bezorgdienst in te schakelen. helaas leveren ze pas maandag weer op z'n vroegst. :')

Dus vanmiddag toch maar die kant op. Gelukkig is het in principe op loopafstand. Moet ik wel nog eevn checken of mijn boodschappentas wel wil rijden door de sneeuw. Het sneeuwt gewoon nogsteeds. k heb dit volgens mij in mijn leven nog niet meegemaakt.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:13:02 #284
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90384692
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vond dit wel een goed moment om de AH bezorgdienst in te schakelen. helaas leveren ze pas maandag weer op z'n vroegst. :')

Dus vanmiddag toch maar die kant op. Gelukkig is het in principe op loopafstand. Moet ik wel nog eevn checken of mijn boodschappentas wel wil rijden door de sneeuw. Het sneeuwt gewoon nogsteeds. k heb dit volgens mij in mijn leven nog niet meegemaakt.
Waar woon je ? Neem een slee mee naar de supermarkt!
Ik ga met twee sleetjes naar de appie. Bind ze met riem vd ochtendjas aan elkaar.
pi_90384809
Eindhoven. Ik hang mijn zoon op mijn buik en zet mijn dochter op de slee (als dat ten minste niet zo'n drama blijkt als laatst op dat filmpje van TF).

Moet goedkomen.
pi_90384822
kp ik vrees dat er hier teveel sneeuw ligt voor de slee...en ik denk dat dat bij groofsken niet veel anders is.
pi_90384929
Ik zet gewoon alles in wat ik in me heb. Ik zal toch echt boodschappen moeten doen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:20:43 #288
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90384945
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef mefke79 het volgende:
kp ik vrees dat er hier teveel sneeuw ligt voor de slee...en ik denk dat dat bij groofsken niet veel anders is.
Zelfs teveel sneeuw voor een slee? Nu ben ik echt jaloers.
pi_90384976
Ik ga een foto van vanochtend oploaden. Het is prachtig, maar bijna niet grappig meer.
pi_90385193
Voor het huis op dit moment:

En het sneeuwt nogsteeds.
pi_90385740
Tis dat ik op mijn werk niet zulke foto's kan maken, maar mijn tuin is ook zo en inderdaad, nog steeds sneeuw. Meer dan 20 cm denk je niet groofsken?
pi_90385789
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:43 schreef mefke79 het volgende:
Tis dat ik op mijn werk niet zulke foto's kan maken, maar mijn tuin is ook zo en inderdaad, nog steeds sneeuw. Meer dan 20 cm denk je niet groofsken?
Vanochtend heb ik gemeten, was het 19 cm. Ik ga het vanmiddag/vanavond nog eens doen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:44:50 #293
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90385793
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor het huis op dit moment:

[ afbeelding ]

En het sneeuwt nogsteeds.
Geweldig !
pi_90385957
Ik denk dat ik het over een uurtje of twee ook fanatstisch vind :D , als de boodschappen gedaan zijn en we niks anders meer hoeven dan genieten O+ .

;)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:49:07 #295
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90385964
Het is hier nu droog! *O*
pi_90385993
Mooi groofsken! Wij hadden na die sneeuw hier 29cm in de tuin liggen, in denk dat er nu nog een cm of 10 in de tuin ligt, voortuin en weg begint nu echt te smelten! Het pad naar de voordeur is echt spek glad!
pi_90386212
droog?! Nope ghelaas sneeuw it is. Nog best hard ook. En dan moet ik vanavond eerst driekus naar mijn ouders brengen (40 km enkele reis) en dan naar een feest in de effenaar eindhoven. Een ding: ik rij niet...voor geen goud
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:57:50 #298
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90386280
Hier is Woensel-Noord
pi_90386328
Hier sneeuwt het nog heel licht nu (Tongelre).
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:12:53 #300
114177 Diaan73
pi_90386769
pff dat is echt heel veel sneeuw. :D zo erg is et hier gelukkig niet. Maar wij moeten ook een paar b-wegen hebben.. dat gaat hem niet worden. :N

Mn schoonouders begrijpen het gelukkig wel. Had gisterenavond een mailtje dat als zij ons waren zij ook niet zouden gaan rijden.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 12:15:22 #301
43556 miss_dynastie
pi_90386854
:o wat een laag... hier valt het gelukkig wel mee, maar pffff :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')