Kan erger, ik kreeg vanochtend een nabestelling van het KPU voor mijn uitzending.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef hcwp het volgende:
De mensen bij def kunnen weer eens bijzonder weinig. Vandaag een brief gekregen met of ik andermaal diploma's en paspoort enzo wil sturen, omdat dit blijkbaar nog ontbreekt in mijn digitale dossier. Faalhazen
Dat is van alle tijden, helaas..........quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan erger, ik kreeg vanochtend een nabestelling van het KPU voor mijn uitzending.
Ontzettend bedankt maar ik ben onderhand alweer 2 maanden terug
Laat ze dingen als het KPU maar eens grondig doorlichten, het gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden, helaas..........
Ik moet er begin februari weer naartoe om het een en ander verstrekt te krijgen en in te ruilen. Huiver...quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat ze dingen als het KPU maar eens grondig doorlichten, het gaat echt nergens over.
Het gaat ook nergens over, er zit gewoon structureel iets fout.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat ze dingen als het KPU maar eens grondig doorlichten, het gaat echt nergens over.
WTF moet je met een desert tent?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Eraser127 het volgende:
haha, zal ik met nieuwjaar ook wel eindelijk m'n desert tentje binnen krijgen terwijl ik afgelopen vrijdag terug ben gekomen
Nou, net zoals Khadaffi met een tent in de woestijn gaan slapen.quote:
eeh voor in de woestijn?quote:
Ik heb zojuist mij ingeschreven bij de KVK, om een bedrijf te beginnen in de grafische vormgeving. Maar ook belettering van auto's e.d.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Veel plezier, wat ga je nou PRECIES doen?
Maar ook wat ze je leveren.. Ik heb voor m'n nieuwe daagsblauw twee jasjes, twee petten met extra petkapjes, twee stropdassen, een nieuw paar nette schoenen en ik krijg (hopelijk) nog twee nieuwe broeken (die ouwe pas ik echt niet meer, maar ik zal het wel met de oude moeten doen) en vier (4) witte overhemden gekregen. VIER! Ik draag die onzin 2 á 3 keer in het jaar, kan dat niet gewoon één broek, één jasje, twee overhemden, één stropdas en één pet zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een kazerne tenue ontvangen, groene broek, kaki overhemd, stropdas, kazerne trui en een regenjas. Dat tenue werd niet zo lang daarna vervangen door de barathea broek, overhemd en een blauwe kazerne trui en weer een nieuwe regenjas. Allebei nooit gedragen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Maar ook wat ze je leveren.. Ik heb voor m'n nieuwe daagsblauw twee jasjes, twee petten met extra petkapjes, twee stropdassen, een nieuw paar nette schoenen en ik krijg (hopelijk) nog twee nieuwe broeken (die ouwe pas ik echt niet meer, maar ik zal het wel met de oude moeten doen) en vier (4) witte overhemden gekregen. VIER! Ik draag die onzin 2 á 3 keer in het jaar, kan dat niet gewoon één broek, één jasje, twee overhemden, één stropdas en één pet zijn?
En ik heb net weer m'n oude BKT jas aangehad, waarom ze daar een nieuwe voor moesten hebben...?
Ik heb het kazernetenue ook nog nooit aangehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef demspec het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een kazerne tenue ontvangen, groene broek, kaki overhemd, stropdas, kazerne trui en een regenjas. Dat tenue werd niet zo lang daarna vervangen door de barathea broek, overhemd en een blauwe kazerne trui en weer een nieuwe regenjas. Allebei nooit gedragen.
Zelfde geldt voor het kaki tenue: 3 complete tenues en ik heb het 1 keer aan gehad.
De enige reden dat ik het heb uitgepakt is omdat die emblemen op de mouw genaaid moesten worden.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kakitenue wel vaker aangehad in de west, maar dan in 9 maanden maar 1 broek en 1 overhemd. Die andere 2 setjes zitten ook nog in het plastic..
Ik heb een keer 2,5 maand na het voltooien van een opleiding de meldingsinstructies gekregen..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef hcwp het volgende:
De mensen bij def kunnen weer eens bijzonder weinig. Vandaag een brief gekregen met of ik andermaal diploma's en paspoort enzo wil sturen, omdat dit blijkbaar nog ontbreekt in mijn digitale dossier. Faalhazen
EVO?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef jankaas020 het volgende:
En omdat ik m'n nieuwe tenue nu heb gehad, ff de kast uitgeruimd, en idd, een regenjas, pijjekker, hoopjes kragen voor m'n donaldduckpak...
Ik had trouwens ook een kazerne tenue (BKT) nette zwarte broeken (wel anders dan m'n daagsblauw) een slof lichtblauwe overhemden, stropdassen en een jas. alleen tussen december en februari gedragen tijdens het eerste deel van m'n EVO.
Die zwarte?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef demspec het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het heb uitgepakt is omdat die emblemen op de mouw genaaid moesten worden.
Nee, tripje west africa. Het zijn inderdaad die rechthoekige zwarte emblemen met een geborduurd korpswapen er op. Ik heb toen 3 losse emblemen ontvangen, maar er zijn collega's die 3 ROLLEN opgestuurd hebben gekregen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die zwarte?
Heb ik nooit gehad...
Curacao zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |