heb ik al gehad.. Moet zeggen: Stilton is lekker, maar de port had meer aanwezig mogen zijn. Denk dat het iig beter kan dan het stuk wat ik had, want het is eigenlijk meer gewoon Stilton. Heb nog een beetje over waar wat meer rood in zit dus dat is misschien portigerquote:
Hmm...dit is ook niet zo portig vermoed ikquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ik al gehad.. Moet zeggen: Stilton is lekker, maar de port had meer aanwezig mogen zijn. Denk dat het iig beter kan dan het stuk wat ik had, want het is eigenlijk meer gewoon Stilton. Heb nog een beetje over waar wat meer rood in zit dus dat is misschien portiger
maakt mij niet uitquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zal ik nog een klein glaasje doen of ga ik afsluiten?
Wat een dilemma's zo in je vakantie
Gewoon afsluiten, glaasje pakken en op de bank ploffen met een filmpje en Sunquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zal ik nog een klein glaasje doen of ga ik afsluiten?
Wat een dilemma's zo in je vakantie![]()
Ehmm.. we zitten al op de bank samen en kijken lekker SRquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten, glaasje pakken en op de bank ploffen met een filmpje en Sun
Nou, sluit dan af en pak die whiskyquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. we zitten al op de bank samen en kijken lekker SRGeen ruimte voor films
Waarom afsluiten dan??quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, sluit dan af en pak die whisky
Whisky heb ik, maar waarom moet ik nu afsluiten dan??quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, sluit dan af en pak die whisky
Erg hè, ik kan nu niet slapen voor P. antwoord geeftquote:
En Pee heeft nu natuurlijk wel al lang afgesloten en zit film te kijken om een of andere duistere redenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg hè, ik kan nu niet slapen voor P. antwoord geeft
F5, F5, F5quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg hè, ik kan nu niet slapen voor P. antwoord geeft
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben hier nog wel tot 7 uur, alle tijd van de wereld
quote:
Yeahquote:Op woensdag 22 december 2010 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn nog wakker
ff teruglezen dan slapen
De Edradour bevalt dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:06 schreef golfer het volgende:
Ramsay bekeken en nog een drupje Edradour in schenken.
En dan helemaal total-loss bedje opzoeken en morgen alvast de meeste ingrediënten voor het weekend kopen.
oh ja, we moeten ook nog wo., do., vrij. doorkomen qua eten en rood staan.
Ik ben wakker, vertrek zo naar MamaAure want t zal wel druk zijn op de wegquote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef Stereotomy het volgende:
Weinig mensen met kleine kinderen hier in de SC, en al helemaal niet met pubers![]()
Leintjeuhquote:Op woensdag 22 december 2010 08:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben wakker, vertrek zo naar MamaAure want t zal wel druk zijn op de weg
jaaaa ik vind het echt superliefquote:
tot zo!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Aure, ik ga op pad ivm file. Tot straks
jij vliegt morgen naar Afrikaquote:Op woensdag 22 december 2010 09:17 schreef ColdFeet het volgende:
Sjonge, iedereen vakantie hier behalve ik zegWat zitten jullie gezellig na-middernachtelijk te babbelen
Dus ik ben de ENIGE van de SC die aan het werk is?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik mag graag een beetje dramatisch doen
Vandaag werk ik ook nog, hoor! En ik ga zowaar wat doen ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dus ik ben de ENIGE van de SC die aan het werk is?
Ja hoor, is heel simpel:quote:Op woensdag 22 december 2010 09:38 schreef ColdFeet het volgende:
Klinkt wel érg lekker, die paprika'sHeb je 'n recept voor ons?
Ja dan snap ik dat je t niet meer zo vaak eet! Ik had t al een paar maanden niet gemaakt, leek me wel weer eens lekker.quote:courgettesoep ben ik niet zo dol op, vaak gemaakt en op een gegeven moment werd dat hetgene wat we aten als het geld op was - we maken er wel grapjes over, maar eigenlijk heb ik het al meer dan een jaar niet gegeten
Ik ook!quote:Hopen dat het rennen lekker gaat, ik duim
ik werk gewoon doorquote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus ik ben de ENIGE van de SC die aan het werk is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent goed bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 08:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben wakker, vertrek zo naar MamaAure want t zal wel druk zijn op de weg
Veel plezierquote:
Hier nog eentjequote:Op woensdag 22 december 2010 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor. Ik werk zelfs tussen kerst en oud & nieuw. Dat itt mijn collega's.
Ik noteer dat even hequote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja hoor, is heel simpel:
Oven op 180 graden. Paprika's doormidden snijden en zaad eruit (plus witte deel). In een ovenschaal, beetje pesto op de bodem van de liggende paprika, en dan vullen met de rest van de ingrediënten. Eerst de halve tomaatjes, dan knoflook (fijngesneden), beetje ansjovis (voor de liefhebber ik neem die niet), wat kappertjes, wat verse tijm, z&p en wat olie.
Bakken in de oven 20-30 minuutjes en dan de geitenkaas erover kruimelen en nog even 10 minuutjes terugschuiven.
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
zo, heb mijn hardloopsokken aan, kniekousen, dikke tight, themoshirt met lange mouwen, ander shirt met lange mouwen en doe er nog een jasje overheen, een sjaal en trek mijn sporthandschoenen aan zo... lijkt me warm genoeg.
Oh ja en heb een enkelsteun om (vorige keer kreeg ik die blessure om mijn linkerenkel te ontlasten dus daar heb nu een versteviging om)..
ja hoor als t te glad lijkt ga ik niet rennen, heb geen zin in een nieuwe blessurequote:
Heel verstandigquote:Op woensdag 22 december 2010 10:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor als t te glad lijkt ga ik niet rennen, heb geen zin in een nieuwe blessure
Zwitserland, weer poederspelenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
Sterkte FFT!!
En DH, waar ga je heen dan? 7 januari is onze vakantie alweer bijna afgelopen, maar daar wil ik nog niet aan denken
Als er niet gerookt werd moesten je kleren óók in de was.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Boodschappen doenEn daarna mijn kleding in de wasmachine stoppen
Gadverdamme
Rook
![]()
![]()
Ze mogen dat rookverbod wel weer gaan invoeren
Jummiequote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
zo, heb mijn hardloopsokken aan, kniekousen, dikke tight, themoshirt met lange mouwen, ander shirt met lange mouwen en doe er nog een jasje overheen, een sjaal en trek mijn sporthandschoenen aan zo... lijkt me warm genoeg.
Oh ja en heb een enkelsteun om (vorige keer kreeg ik die blessure om mijn linkerenkel te ontlasten dus daar heb nu een versteviging om)..
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:42 schreef golfer het volgende:
Zo.Weer een nachtje liggen malen en pas tegen de ochtend in slaap gevallen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
trouwens.. wakker liggen moet haast wel een van de meest zinloze dingen zijn wat mensen kan overkomen... je schiet er niets mee op, je gaat je er alleen maar rotter van voelen en dat heeft weer effect op alles.. had ik mij laatst eens bedacht toen ik een halve nacht wakker lag.
ja zover was ik nog nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt helemaal
, dus als je nu de volgende keer een manier verzint om niet wakker te liggen
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als er niet gerookt werd moesten je kleren óók in de was.
WHZ QFTquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een belletje van mijn ouders
Ik mag een 110 cm breedbeeld-tv gaan uitzoeken
Weer een selectietraject in. Alsof ik het nog niet druk genoeg heb met koken![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaGroot is goed
![]()
Nigella op 110cm
Wij hebben een Sharp aquos. Zeer, zeer tevreden overquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik ff kieskeurig doe op 40" = 101 cm dan zie ik vooral veel Samsung. Iemand ervaringen daarmee?
LCDquote:
Binnenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ze zijn laat dit jaar.. nog steeds geen loon + endejaarsuitkering
Wat gaat het worden vandaag?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
Eerst koken nu. Anders ben ik niet op tijd klaar voor vanavond
Oh mooi dat het binnen isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BinnenMijn gewone sal + 700 ¤ eindejaarsuitkering net op tijd
we stonden net iets in het rood
![]()
en ja he? Ik ben ook heel blij ermeequote:Goed gedaan Elf
en zo'n tv is idd heerlijk kijken, vonden wij ook toen we net een grotere hadden. Vooral films in HD kwaliteit en op bijv Nat Geo HD en Discovery HD enzo zie je duidelijk t verschilquote:Lekker Pee, zo'n bioscoop in je kamer
Wij vonden het ook zo lekker kijken ineens toen we deze net hadden! Had je nog een gewone met zo'n enorme pukkel van achter?
Lekker al die vak voorbereidingen hequote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
'k Hoop dat je de komende dagen je zorgen wat van je af kunt zetten, golfer
Zo, ik heb nog even wat vakantiesupplies gekocht. Vochtige zwitsalwashandjes (voor de echte wereldreiziger), wat snoepjes, toiletspul en een emmertje hazelnoten. 'k Moest nog aan de discussie toen hier denken en heb de napolitaanse aangeschaft
en voor de Sport natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef DarkElf het volgende:
en zo'n tv is idd heerlijk kijken, vonden wij ook toen we net een grotere hadden. Vooral films in HD kwaliteit en op bijv Nat Geo HD en Discovery HD enzo zie je duidelijk t verschil
Gewoon simpele Hollandse boterkoek dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit te bedenken of ik voor zaterdag bij de koffie nog iets lekkers zal maken.. De Kougin annan (of hoe je het ook schrijft) wordt me voor nu toch iets te veel geklieder..
Hmm is een idee, maar heb ik al zo vaak gemaakt..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon simpele Hollandse boterkoek dan?
Tuurlijk. Alleen knokkels geschaafd bij het inladen van de rolstoel. En van Aure kreeg ik een fles Red Labelquote:
Bolletje Kerstboomkoekjesquote:Op woensdag 22 december 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm is een idee, maar heb ik al zo vaak gemaakt..nja, misschien maar gewoon de bolletje koekjes op tafel zetten, heb ook even echt geen inspiratie..
hubba hubbaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaGroot is goed
![]()
Nigella op 110cm
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen knokkels geschaafd bij het inladen van de rolstoel. En van Aure kreeg ik een fles Red Label
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen knokkels geschaafd bij het inladen van de rolstoel. En van Aure kreeg ik een fles Red Label
Snickerdoodles dan! Deeg kun je tijden vantevoren makenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm is een idee, maar heb ik al zo vaak gemaakt..nja, misschien maar gewoon de bolletje koekjes op tafel zetten, heb ook even echt geen inspiratie..
dat is wel een idee ja.. dat eerste. Niet moeilijk begreep ik en tevoren klaarmaken is altijd goed!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snickerdoodles dan! Deeg kun je tijden vantevoren maken
Of iets van lekkere chocolade op tafel?
quote:
Dit moet eigenlijk in Fokkers voor Fokkersquote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef Aure het volgende:
ik herinnerde me opeens dat lein een keer postte dat ze een glas red label had ingeschonken
![]()
Pfff uberlange rijen bij de V&D.
Yupquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Pee, zo'n bioscoop in je kamer
Wij vonden het ook zo lekker kijken ineens toen we deze net hadden! Had je nog een gewone met zo'n enorme pukkel van achter?
Vooraf zwarte linguine met sintjakobsschelpen met een tomatentapenade, daarna fishpie in de herhalingquote:
Heel goed te doen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 12:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is wel een idee ja.. dat eerste. Niet moeilijk begreep ik en tevoren klaarmaken is altijd goed!Die sla ik even op
Ik heb wat nare ervaringen met Samsungquote:Op woensdag 22 december 2010 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Onze Samsung 32" TV ziet er goed uit, geeft goed beeld en is goed te bedienen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Hier ook nog niks en mijn geld is op en dan kan ik morgen de trein niet betalenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ze zijn laat dit jaar.. nog steeds geen loon + endejaarsuitkering
110 cm is groot Pee!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wat nare ervaringen met Samsung
En die is best groot!quote:
Die is best lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik moet zo een fles whisky gaan kopen voor een collega, budget rond de 40 euro. Ik weet niet precies wat zijn smaak is, ik zat te denken aan Highland Park. Goed idee?
Hoe groter, hoe beter is toch het mottoquote:Op woensdag 22 december 2010 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
110 cm is groot Pee!![]()
Wij hebben een Sony Bravia, fijn ding. Geluid aangesloten op de Denon versterker dus 't is nét een bioscoop als we film kijken
Feli Boriszquote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef borisz het volgende:
Goed nieuws.
Microeconomie een7
*opluchting*. Eindelijk van dat vak af.
Jeeeee! Ik snap daar allemaal niets van, dus extra jeeeee!!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef borisz het volgende:
Goed nieuws.
Microeconomie een7
*opluchting*. Eindelijk van dat vak af.
Micro is echt mijn zwakste vak geweest tijdens de bacheloropleiding. Alle deelonderwerpen heb ik meerdere malen moeten doen om te halenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeeeee! Ik snap daar allemaal niets van, dus extra jeeeee!!
Dat moet dan een hele opluchting zijn en ik hoop dat je nooit weer met de materie te maken krijgtquote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef borisz het volgende:
Micro is echt mijn zwakste vak geweest tijdens de bacheloropleiding. Alle deelonderwerpen heb ik meerdere malen moeten doen om te halen. Met als hoogtepunt de vijfde poging voor dit derde microvak. Maar goed eindelijk afgesloten
Nu al! Wat geweldigquote:
Jeejquote:
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
basilicumpesto gemaakt voor vanavond en meteen 3 porties in de vriezer gegooid, handig hoor dingen vooruit maken.
yep, Iquote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerEn met jullie vriezer kan dat wel ja
Ja. Kun je kopen. Bij de supermarkt. Staat bij de bakproducten. Vanille-aroma heet het. En de oven moet op ongeveer 160 graden staan. Als het heteluchtoven is. Anders 180.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
vanille extract heb ik nodig voor de doodles. kun je dat kopen? thuis hebben we vanillesuiker?
Kan je gewoon bij de supermarkt kopen, bij de bakspullen staat dat. Klein brin flesje met een rood etiket, op de hals zit een gele sticker met vanille erop.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
vanille extract heb ik nodig voor de doodles. kun je dat kopen? thuis hebben we vanillesuiker?
thanks!!! ik ga boodschappen doenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Kun je kopen. Bij de supermarkt. Staat bij de bakproducten. Vanille-aroma heet het. En de oven moet op ongeveer 160 graden staan. Als het heteluchtoven is. Anders 180.
In het schap, bij de bakspullen. Klein flesje, Dr. Oetker.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
350 Fahrenheit is 176 2/3 celcius.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en hoeveel is de oven op 350F zetten?
Maar die temp geld wel voor een normale oven. Voor hetelucht moet je 10% eraf trekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
350 Fahrenheit is 176 2/3 celcius.
176 2/3 / 1,10 = 160,60. Hey,je had gelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar die temp geld wel voor een normale oven. Voor hetelucht moet je 10% eraf trekken
jeetje, wat fijn!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef golfer het volgende:
Gelukt. Alle boodschappen t/m zondag in huis gehaald.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
176 2/3 / 1,10 = 160,60. Hey,je had gelijk
Ja, er zijn er weer heel wat tussenuit gegaan in 2010.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dit lijstje door: http://www.nubijlage.nl/j(...)erleden-in-2010.html en ik wist eigenlijk wel (van de meesten) dat ze waren overleden, maar het was ook elke keer weer: jeetje, die is idd ook overleden
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef golfer het volgende:
Gelukt. Alle boodschappen t/m zondag in huis gehaald.
Als je dit nog leest: Koop geen vanille essence, maar probeer echt extract te vinden. Die essence isquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks!!! ik ga boodschappen doen
Het geeft wel een duidelijke smaak af, is er geen lokale turrek ofzo? die hebben dat soort dingen vaakquote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Geen steranijs te vinden bij de appie
Zou het een essentieel onderdeel zijn in een gerecht vraag ik me dan af
Nou, het is wel een erg kenmerkende smaak hoor...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Geen steranijs te vinden bij de appie
Zou het een essentieel onderdeel zijn in een gerecht vraag ik me dan af
Extract vind je niet bij Appie. Maar ik heb altijd essence gebruikt in muffins en brownies. Werkt gewoon goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je dit nog leest: Koop geen vanille essence, maar probeer echt extract te vinden. Die essence is
Maar misschien proef je het verschil niet in een snickerdoodleding. Heb ze nooit gemaakt dus geen idee.
Nou, ik had de kipragout bij Diversen gezet en toen pas zag ik dat Muck kipgerechten onder Vlees heeft geschaard. Dus eigenlijk moet ik dat nog verplaatsenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Isa, fokkookboek ziet er weer prima uit
Ik was al paniekerig aan het nadenken waar ik een OD van kon nemen om maar niet te hoeven winkelen. Maar paracetamol is dan gelijk zo heftigquote:Op woensdag 22 december 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het is wel een erg kenmerkende smaak hoor...
En Lein, gewoon geen broeken passen, dat werkt voor mij het beste
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er vandoor mensenKerstborrelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was al paniekerig aan het nadenken waar ik een OD van kon nemen om maar niet te hoeven winkelen. Maar paracetamol is dan gelijk zo heftig
Schandaligquote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik had de kipragout bij Diversen gezet en toen pas zag ik dat Muck kipgerechten onder Vlees heeft geschaard. Dus eigenlijk moet ik dat nog verplaatsen
Ja, want ik vind kip stiekem niet onder vlees vallen, maar onder gevolgeltequote:
Nou heeft het beest een identiteitscrisisquote:Op woensdag 22 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want ik vind kip stiekem niet onder vlees vallen, maar onder gevolgelte!
Dat.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
en lein, leuk juist shoppen!(hoewel ik zelf, en ik hou van shoppen, nooooooooit in de week voor kerst zou gaan!
)
Too late to turn backquote:Op woensdag 22 december 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
en lein, leuk juist shoppen!(hoewel ik zelf, en ik hou van shoppen, nooooooooit in de week voor kerst zou gaan!
)
Owkee. Gebruik het daar zelf niet in. Gebruik het sowieso zelden.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Extract vind je niet bij Appie. Maar ik heb altijd essence gebruikt in muffins en brownies. Werkt gewoon goed.
Van die rare groene dingen die slijmerig worden als je ze kooktquote:Op woensdag 22 december 2010 15:57 schreef rijsttafel het volgende:
Ik las eerst: Orka met koriandersaus.. Bleek dat er okra stond.. nog nooit van gehoord
Bedankt! Zal er eens naar kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die rare groene dingen die slijmerig worden als je ze kookt
Boeken van Kurma Dasa zijn trouwens ook leuk voor vego's, aanrader. Soms een beetje eighties, maar veel lekkers.
En vanille-essence is idd echt niet hetzelfde als aromamaar goed, voor zoiets simpels is aroma ook wel OK. En vanillesuiker ook. Het maakt allemaal zoooo weinig uit als je bijna vakantie hebt
Zit een beetje te googlen en hij is een Hare Krishna gast. Opzich wel tofquote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt! Zal er eens naar kijken.
Jaaa!! Bijna vakantie voor jouVeel plezier en lekker chillen.
Een beller is snellerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
boodschappen in huis, kerstkaarten geschreven en nu kan ik niet beginnen aan de koekjes want weet niet waar de bloem is en mn moeder is net een rondje kerstkaarten lopen
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ze geen tel bij zich heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hoeft echt niet hoor voor een rondje kerstkaarsten sturenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leeft ze in de jaren '80 ofzo.
oh leuke relaxte dagquote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:
Mooi dat het mooi was FF!
Wij zijn bij het Rijksmuseum geweest, toen bij een lunchconcert in het concertgebouw en daarna zijn we naar het Hermitage geweest. Nu in Alkmaar, mooie stad, mooi hotel! Even relaxen, dan nog even de stad in en dan lekker eten
Dat heeft ze goed gedaan danquote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ben d'r weer
Knietje, osteotomie en antibiotica in een schouder gestopt
Nu afgepeigerd en nog ff doorwerken, eten en dan naar huis. Morgen naar Eindhoven. Zal voor de fans hier wat foto's maken van het Glazen Huis.![]()
Heb hier uit het zkh cadeauwinkeltje een doosje bonbons gekocht, die is voor de studieadviseur die me 10 maanden geleden enorm onder m'n kont geschopt had. Zonder haar zat ik hier niet, leuk om haar weer te zien.
Leuke dag! Doe de groeten aan de Schot in de Ridderstraat. Alkmaar ziet er uit als een plaatje met die sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:
Mooi dat het mooi was FF!
Wij zijn bij het Rijksmuseum geweest, toen bij een lunchconcert in het concertgebouw en daarna zijn we naar het Hermitage geweest. Nu in Alkmaar, mooie stad, mooi hotel! Even relaxen, dan nog even de stad in en dan lekker eten
Teaspoon. tbs was volgens mij tablespoon.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
gauw vraagje: tsp, is dat teaspoon of tablespoon?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:19 schreef rijsttafel het volgende:
Zit een beetje te googlen en hij is een Hare Krishna gast. Opzich wel tofmaar die mensen gebruiken geen knoflook en ui, heb ik me 2 weken geleden laten vertellen door iemand van dat. Omdat het 'aards' is ofzo. En ik hou juist zo van knoflook en ui (en 't is gezond). Hij had wel lekkere loempia's.
![]()
Neemt niet weg dat er vast wel goede recepten in die boeken staan.
* rijsttafel googlet verder.
Ik verveel me weleens in deze vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heeft ze goed gedaan danIk heb wel weer zin om 2 dagen te werken eigenlijk... als ik té lang vrij ben word ik wat onrustig
quote:
Ken Follet!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:terug uit Enschede. Geen jas, maar die wordt naar het Bever filiaal gehaald voor me, dus volgende week nog eens heen. Wel boeken (Ken Follet), een dienblaadje, kruidenkweekpot van Bodum (met watersysteem zodat ze niet zo snel verdrogen), Startrek TNG s.1 en cadeautje voor mijn moeder. Ohja en nog 2 cd's (Triggerfinger en XX)
Oh wat erg, wij hebben ook zo'n molentje gekocht (blauwe dop) we hadden een andere van de appie, een grote en daar zat ook al een barscht in de dopquote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef rijsttafel het volgende:
Snickerdoodle-ze alvast
Breekt hier gewoon m'n zoutmolentje in tweeën boven de pan.Zoveel mogelijk eruit geschept, maar dat wordt vast redelijk zoute tomatensaus.
![]()
Was zo'n goedkoop AH-ding.. Toen ik 'm kocht wist ik al dat het vragen om problemen was
je tomatensausquote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef rijsttafel het volgende:
Snickerdoodle-ze alvast
Breekt hier gewoon m'n zoutmolentje in tweeën boven de pan.Zoveel mogelijk eruit geschept, maar dat wordt vast redelijk zoute tomatensaus.
![]()
Was zo'n goedkoop AH-ding.. Toen ik 'm kocht wist ik al dat het vragen om problemen was
Eierkoekformaatquote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
de doodles zijn eruit. ik vind ze lelijk maar mn ouders vinden ze mooi
recept was voor 32 koekjes en ik heb er 18
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg, wij hebben ook zo'n molentje gekocht (blauwe dop) we hadden een andere van de appie, een grote en daar zat ook al een barscht in de dop
Mij is het dus ook al een keer overkomen
Het is een beetje zouter dan gewenst, maar wel lekker.quote:
Eej Au!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:46 schreef Aure het volgende:
Haai
Net thuis, het was leuk!! Lekker geshopt met mama, was wel ff lastig af en toe met die rolstoel in de sneeuw haha. Ik heb spierballen gekweekt vandaag
Lein, nog een keer heel erg bedankt, het is echt superlief en geniet van je whiskeyDie verdien je!!
Nu even 'voedsel' in de magnetron gooien
nee niet eensquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:46 schreef Aure het volgende:
Haai
Net thuis, het was leuk!! Lekker geshopt met mama, was wel ff lastig af en toe met die rolstoel in de sneeuw haha. Ik heb spierballen gekweekt vandaag
Lein, nog een keer heel erg bedankt, het is echt superlief en geniet van je whiskeyDie verdien je!!
Nu even 'voedsel' in de magnetron gooien
Oja Boor, je had een 7! nog ffquote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef borisz het volgende:
Prettig gevoel toch een hoop papier van microeconomie in de papierbak gooien.
verscheeeuuuuuuureeeennn, verbraaaannndeeeennnnnquote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef borisz het volgende:
Prettig gevoel toch een hoop papier van microecoomie in de papierbak gooien.
Kerstcadeautjes en een kerstjurkjequote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eej Au!
Kon je Lein niet ff scheeuw laten scheppen zodat je er met de rolstoel makkelijk doorkon?
Nog wat gekocht bij het shoppen?
Kerstcadeautjes en jurkje dus en ik ga magnetronmacaroni etenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk! wat hebben jullie geshopt? en wat voor 'voedsel' wordt er gegeten vnv
Kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef borisz het volgende:
Prettig gevoel toch een hoop papier van microecoomie in de papierbak gooien.
Weet niet welke bakken jij koopt, maar degene die ik geproefd heb was echt een van de ranzigste dingen die ik ooit heb gegeten.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
is dat macaroni & cheese Aure?
die bakken magnetron bami (in combi met sate/babi pangang) vind ik wel lekker
neuh gewoon bolognese. Ik gooi er zo nog ketchup en kaas doorheen :pquote:Op woensdag 22 december 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
is dat macaroni & cheese Aure?
die bakken magnetron bami (in combi met sate/babi pangang) vind ik wel lekker
kutsnackbars? snackbars zijn lekker! vind egyptisch eten juist niet zo heel erg...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet niet welke bakken jij koopt, maar degene die ik geproefd heb was echt een van de ranzigste dingen die ik ooit heb gegeten.![]()
De kushari was lekker. Voor herhaling vatbaar (met minder zout) In Egypte is dat fastfood.. waarom hebben wij dat niet, maar wel van die kutsnackbars?
ooh top! dankjewel Aure! mist ie ons ook een beetje?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Aure het volgende:
Iedereen krijgt de groetjes van BraamEn het gaat goed met hem enzo
dies niet zo lekker... en met ketchup haha... was het wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Aure het volgende:
[..]
neuh gewoon bolognese. Ik gooi er zo nog ketchup en kaas doorheen :p
Och ja, als je honger hebt is alles lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dies niet zo lekker... en met ketchup haha... was het wat?
dat wel ja... maar was dan naar de snackbar gegaan of afhaalchineesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Och ja, als je honger hebt is alles lekker
Weet je wie ook lekker is als je honger hebt?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Och ja, als je honger hebt is alles lekker
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wie ook lekker is als je honger hebt?
Dat kost me dan weer net wat te veel, zoveel verdien ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat wel ja... maar was dan naar de snackbar gegaan of afhaalchinees
lekker he patat van de snackbarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, kerstboodschappen zijn binnen..
En we hebben sinds heeeel lang patat gehaaldmoest echt een keer weer, was voor mij meer dan een jaar geleden volgens mij..
Nu zit ik te twijfelen of ik toch Snickerdoodles ga maken, heb volgens mij alles wel in huis alleen misschien niet genoeg patent bloem. Wel tarwebloem, maar dat zal wel niet lekker zijn gok ik?
@ Boris! Mooie afsluiter van een rotvak zeg!
vraag je of je vriendje mee eet, dan haalt hij het welquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat kost me dan weer net wat te veel, zoveel verdien ik niet
Ik heb geen vriendjequote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vraag je of je vriendje mee eet, dan haalt hij het wel
Nou vertel..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wie ook lekker is als je honger hebt?
ja da-hag! of je wil niks vasts... maar jullie zijn beide hoteldebotel toch?quote:
Ehm we kennen elkaar 2 weken ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja da-hag! of je wil niks vasts... maar jullie zijn beide hoteldebotel toch?
Alleen die kaassoufflé vind ikquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker he patat van de snackbar
met een loempia, satékroket, bamischijf of kaassoufflé mm
ik vind mijn snickerdoodles nergens naar smaken, alleen naar kaneel. maar zie op een filmpje dat dát het juist is wat het doodles maakt.
Ga je ook je usernaam veranderen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ehm we kennen elkaar 2 weken ofzoRustig aan
Neuh, why?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je ook je usernaam veranderen?
Was lekker ja, had ook honger als een paardquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker he patat van de snackbar
met een loempia, satékroket, bamischijf of kaassoufflé mm
Nadeel van snacken: ik begin al weer op nieuw trek te krijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was lekker ja, had ook honger als een paardMaar nu ben ik er ook wel weer een jaar klaar mee denk ik
Zoek een andere chineesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kutsnackbars? snackbars zijn lekker! vind egyptisch eten juist niet zo heel erg...
en de ah bami is lekker hoor! bijna net zo lekker als van de chinees
nou je weet het niet bij sommigen...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ehm we kennen elkaar 2 weken ofzoRustig aan
Uh.. Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
Wezen indoor skydiven. Wat is dat gaaf zeg!!
hou je niet van loempia's?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen die kaassoufflé vind ik.. de rest wat je noemt..
![]()
kaneel
had ik dat maar... ik vind het gelukkig niet elke week lekker, maar eens per maand mmquote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was lekker ja, had ook honger als een paardMaar nu ben ik er ook wel weer een jaar klaar mee denk ik
ja? mijn nadeel is juist dat ik dan zo vol voelquote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nadeel van snacken: ik begin al weer op nieuw trek te krijgen
ik maar 1x per jaar Bram als ik in R'dam ga winkelen.. lekker! en Manneke Pis in A'damquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef rijsttafel het volgende:
Patat van de Bram Ladage is nog redelijk goed te nassen. Dat doe ik wel drie of vier keer per jaar als ik een dag geen tijd heb. Maarja, Nederlands fastfood.. dat is toch niet te vergelijken met wat ze in veel andere landen als fastfood serveren?
hmm jij ook net recent een meissie met wie je het rustig aan doet...quote:
??? DH een recent meissie waarmee hij het rustig aan doet?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm jij ook net recent een meissie met wie je het rustig aan doet...
Aure; je vriend komt toch niet uit Den Haag he
nou rustig aan weet ik niet.. dat denk ik. maar wel een meissiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
??? DH een recent meissie waarmee hij het rustig aan doet?
D_H en rustig aan doen met meisjes? Dat bestaat niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
DH een recent meissie waarmee hij het rustig aan doet?
Van wie heb je dat gehoord dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou rustig aan weet ik niet.. dat denk ik. maar wel een meissie
of was het geheim?
Quote or it didn't happenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik las hier wat in de SC hoor, dat heb je dan gemist
digros heeft pastinaak!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
DH, dat klinkt gaaf!!
Aure, bedankt voor het overbrengen van de groetjes
En ik ben naar 4 supermarkten geweest om verse tijm te zoekenEnige nog ontbrekende ingrediënt: pastinaak
Ligt hier volop in de schappenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben naar 4 supermarkten geweest om verse tijm te zoekenEnige nog ontbrekende ingrediënt: pastinaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |