heb ik al gehad.. Moet zeggen: Stilton is lekker, maar de port had meer aanwezig mogen zijn. Denk dat het iig beter kan dan het stuk wat ik had, want het is eigenlijk meer gewoon Stilton. Heb nog een beetje over waar wat meer rood in zit dus dat is misschien portigerquote:
Hmm...dit is ook niet zo portig vermoed ikquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ik al gehad.. Moet zeggen: Stilton is lekker, maar de port had meer aanwezig mogen zijn. Denk dat het iig beter kan dan het stuk wat ik had, want het is eigenlijk meer gewoon Stilton. Heb nog een beetje over waar wat meer rood in zit dus dat is misschien portiger
maakt mij niet uitquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zal ik nog een klein glaasje doen of ga ik afsluiten?
Wat een dilemma's zo in je vakantie
Gewoon afsluiten, glaasje pakken en op de bank ploffen met een filmpje en Sunquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zal ik nog een klein glaasje doen of ga ik afsluiten?
Wat een dilemma's zo in je vakantie![]()
Ehmm.. we zitten al op de bank samen en kijken lekker SRquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten, glaasje pakken en op de bank ploffen met een filmpje en Sun
Nou, sluit dan af en pak die whiskyquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. we zitten al op de bank samen en kijken lekker SRGeen ruimte voor films
Waarom afsluiten dan??quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, sluit dan af en pak die whisky
Whisky heb ik, maar waarom moet ik nu afsluiten dan??quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, sluit dan af en pak die whisky
Erg hè, ik kan nu niet slapen voor P. antwoord geeftquote:
En Pee heeft nu natuurlijk wel al lang afgesloten en zit film te kijken om een of andere duistere redenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg hè, ik kan nu niet slapen voor P. antwoord geeft
F5, F5, F5quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg hè, ik kan nu niet slapen voor P. antwoord geeft
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben hier nog wel tot 7 uur, alle tijd van de wereld
quote:
Yeahquote:Op woensdag 22 december 2010 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn nog wakker
ff teruglezen dan slapen
De Edradour bevalt dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:06 schreef golfer het volgende:
Ramsay bekeken en nog een drupje Edradour in schenken.
En dan helemaal total-loss bedje opzoeken en morgen alvast de meeste ingrediënten voor het weekend kopen.
oh ja, we moeten ook nog wo., do., vrij. doorkomen qua eten en rood staan.
Ik ben wakker, vertrek zo naar MamaAure want t zal wel druk zijn op de wegquote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef Stereotomy het volgende:
Weinig mensen met kleine kinderen hier in de SC, en al helemaal niet met pubers![]()
Leintjeuhquote:Op woensdag 22 december 2010 08:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben wakker, vertrek zo naar MamaAure want t zal wel druk zijn op de weg
jaaaa ik vind het echt superliefquote:
tot zo!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Aure, ik ga op pad ivm file. Tot straks
jij vliegt morgen naar Afrikaquote:Op woensdag 22 december 2010 09:17 schreef ColdFeet het volgende:
Sjonge, iedereen vakantie hier behalve ik zegWat zitten jullie gezellig na-middernachtelijk te babbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |