Dat zal het wezenquote:
dat is ook wel eens fijn!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is gelukt.
Alle treinen reden precies op tijd.
daar gaan je snipperdagenquote:
Goedemorgenquote:
wokkeltjequote:
nou, ik rijd alleen maar over 50-wegen en 30-zones hierheen, dus ik heb het niet al te erg overdrevenquote:
Ja, moeten ze maar een goede code geven. Die heb ik niet, dus ik heb op "nog geen code" zeg maar geboekt. En die krijg ik nu terug. Weer gesubmit, ze zoeken het maar uit. Ik blijf het weer terugsubmitten totdat er een code is, het zal mij roesten. Leuk pingpong-spelletje!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar gaan je snipperdagenmoet je het maar goed invullen
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:06 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Collega was zonet in gesprek met een Engelstalig klant van ons. Vang ik het volgende op.
Yes it is very glad. I slipte on the road and i almost went into the vangrail.
![]()
Collega was zonet in gesprek met een Engelstalig klant van ons. Vang ik het volgende op.
Jij deed wel een double facepalm hoop ik?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:06 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 22 december 2010 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij deed wel een double facepalm hoop ik?
Yeah, then he will always get his sinquote:Op woensdag 22 december 2010 09:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik denk dat ik hem dit jaar maar dit boek ga geven als kerstkado.
[ afbeelding ]
Suikerbeeeeeeeeeeebquote:Op woensdag 22 december 2010 08:36 schreef suikertaartje het volgende:
Vakantietijd..gotta love it![]()
Ik werd veel te laat wakker en was toch nog op tijd op mijn werk
He also calculated the carrot of two? Or was he talking about the enterprises of starting undertakers?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:06 schreef Panda72 het volgende:![]()
Verstandig SuikerChick!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
nou, ik rijd alleen maar over 50-wegen en 30-zones hierheen, dus ik heb het niet al te erg overdreven
![]()
Naar school met de auto, de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef pgrferrari het volgende:
Jezus christus.
Nog nooit zo in mijn broek gescheten in de auto zoals daarnet![]()
Mijn vader waarschuwde me al, maar ondanks dat mocht ik toch de auto meenemen.
Paar keer voelde ik de auto echt zijwaarts gaan![]()
Hij heeft ook geen stuurbekrachtiging en ABS enzo.
Sjeminee, blij dat ik op school ben.
Straks nog terug.
Daar helpen ook ABS of stuurbekrachtiging niet bij hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef pgrferrari het volgende:
Jezus christus.
Straks nog terug.
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef pgrferrari het volgende:
Jezus christus.
Straks nog terug.
Morge Marijkequote:Op woensdag 22 december 2010 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Vreemd gedroomd weer
Toen ik weer studeerde ook, bijna iedereen woonde nog thuis uit mijn klas, had een auto (ondanks OV) en alles werd betaald door pappie en mammiequote:Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar school met de auto, de jeugd van tegenwoordig
Morgen Friemelquote:
Dude, ik heb geleerd om met sneeuw en ijzel te rijden.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
ervaring opdoen noemen ze dat
Wokje!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
If I remember me good, English is proper difficult
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vreemd gedroomd weer
[..]
Daar helpen ook ABS of stuurbekrachtiging niet bij hoor![]()
Maar fijn dat veilig aangekomen bent
![]()
but what gives it as your english not perfect isquote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje!hacker in pak
Yes yes, I remember dat good also
Guten Morgen Liebchen!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vreemd gedroomd weer
[..]
Daar helpen ook ABS of stuurbekrachtiging niet bij hoor![]()
Maar fijn dat veilig aangekomen bent
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
linuxbabe
![]()
jouw dromen zijn altijd.... ehm appartvertel
Yes, that is not a probleem yesquote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
but what gives it as your english not perfect is
Liebchenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen!![]()
Wat heb je gedtoomd dan?
En abs en stuurverkrachting zijn met dit weer juist rete onhandig, omdat je te laat of niet goed voelt hoe je auto reageert...
Indeedquote:Op woensdag 22 december 2010 09:14 schreef MPG het volgende:
[..]
He also calculated the carrot of two? Or was he talking about the enterprises of starting undertakers?
Goed hoor, net gehoord dat onze schipper met kerst thuis isquote:Op woensdag 22 december 2010 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen FriemelHoe is het?
Een paar lesjes kun je geen ervaring noemen jonge...........................quote:Op woensdag 22 december 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dude, ik heb geleerd om met sneeuw en ijzel te rijden.
Maar zelfs dit ging me te ver.
Yes, especially door the words witch are almost the same in dutch...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
If I remember me good, English is proper difficult
OMGWTF?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wokje, lieve hacker
![]()
Nou van de week droomde ik al dat ik iemand echt point blanc door haar hoofd schoot
![]()
En vannacht was ik steeds op de vlucht en ging ik ergens onderduiken en had ik opeens kinderen te logeren in een hotel en ik had een vriendin waarmee ik op date ging
Heel druk en wazig dus
Oh ja, en iemand met allemaal Nintendo game muziekjes, die kwamen echt hard uit een klein apparaatje in m'n droom
En ik ging kaarten op het werk en de baas wilde ook mee spelen
![]()
![]()
Ja dat dusquote:Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar school met de auto, de jeugd van tegenwoordig
Mee Eens. Ik noem het niet voor niets stuurverkrachtingquote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
ABS lijkt me wel prettig, want dan blokkeren je wielen niet met remmen he?![]()
Maar stuurbekrachtiging miste ik alleen met inparkeren
Verder vind ik dat juist wel prettig om niet te hebben
je moet ze opschrijven echt, dit klinkt als een script voor een mafia filmquote:Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wokje, lieve hacker
![]()
Nou van de week droomde ik al dat ik iemand echt point blanc door haar hoofd schoot
![]()
En vannacht was ik steeds op de vlucht en ging ik ergens onderduiken en had ik opeens kinderen te logeren in een hotel en ik had een vriendin waarmee ik op date ging
Heel druk en wazig dus
Oh ja, en iemand met allemaal Nintendo game muziekjes, die kwamen echt hard uit een klein apparaatje in m'n droom
En ik ging kaarten op het werk en de baas wilde ook mee spelen
![]()
![]()
ABS werkt niet op sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
ABS lijkt me wel prettig, want dan blokkeren je wielen niet met remmen he?![]()
Maar stuurbekrachtiging miste ik alleen met inparkeren
Verder vind ik dat juist wel prettig om niet te hebben
Wat fijnquote:Op woensdag 22 december 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goed hoor, net gehoord dat onze schipper met kerst thuis is![]()
[..]
Een paar lesjes kun je geen ervaring noemen jonge...........................
Je leert zo wie zo pas rijden als je zonder instrukteur rijdt, en met zulk weer geeft dat dan toch weer een andere dimensie![]()
Maar zie het niet als een probleem, het is gewoon weer een nieuwe uitdaging
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ze opschrijven echt, dit klinkt als een script voor een mafia film
Aangezien je auto sowieso onbestuurbaar is bedoel je?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
ABS werkt niet op sneeuw
Stuurbekrachtiging is tegenwoordig standaard in elke auto en echt wel relaxt.
Kom geregeld mensen tegen die echt compleet geen idee hebben hoe te rijden tijdens sneeuw, vanmorgen ook weer iemand die probeerd vol gas op te trekken terwijl het wegdek spiegelbeeld gaf.
sneeuw en ijzel is handig!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
ABS werkt niet op sneeuw
Kom geregeld mensen tegen die echt compleet geen idee hebben hoe te rijden tijdens sneeuw, vanmorgen ook weer iemand die probeerd vol gas op te trekken terwijl het wegdek spiegelbeeld gaf.
je had een ijsbreker bij jequote:Op woensdag 22 december 2010 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
[..]Nee joh
[..]
Aangezien je auto sowieso onbestuurbaar is bedoel je?
Nee, dat is een beetje dom... Net als heel laat remmen met glad wegdekLag bijna op een motorkap van de week met de fiets
Stuurverkrachting is arelaxed. Echt, als ik het weg kon laten, had ik het gedaan. vaag gevoel dat het is.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
ABS werkt niet op sneeuw
En dat is tofquote:Op woensdag 22 december 2010 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sneeuw en ijzel is handig!
je hebt een veel kleinere draaicirkel!
en jah.. dat moet je oefenen op een verlaten parkeer terrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |