nja om het af te leren maak ik me is een lekker koud biertje openquote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
beetje. misschien dat ik vanavond eens ga slapen
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef Boy23 het volgende:
schud marijke nog een glas bij! en voor mezelf lekker koud bier
Heeft die tip van mij nog een beetje gewerkt?..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
bier is fijn maar ikw acht tot de kerst
mag ik niet zeggen misschien leest iemand van het werk meequote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Heeft die tip van mij nog een beetje gewerkt?..
Vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Boy23 het volgende:
[..]
das vandaag al lieve schat, morgen
oh..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen misschien leest iemand van het werk mee
Sorry. Hopelijk doet iemand anders dat vanavond.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef Boy23 het volgende:
[..]
dan kan ik um je niet bijvullenmaar ik ga mezelf vanavond ook bezatten
hehe, weeeeeeet ik!!!!! hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sorry. Hopelijk doet iemand anders dat vanavond.
Hehe. Dat zou wel humor zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
trouwens geen usernaam change prins malibu of wat hadden we verzonnen?
Geen idee hoe dat moet. wil ook nieuwe profiel foto. haha ben maagd hier man weetje tochquote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
trouwens geen usernaam change prins malibu of wat hadden we verzonnen?
Help die jongen eens!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. wil ook nieuwe profiel foto. haha ben maagd hier man weetje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |