Dat is de insteek idd.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:05 schreef huize het volgende:
Wat heb je aan een lijf als je het niet tot het maximale verbruikt.
Ja, had de middagdienst. Een grote puinzooiquote:Op woensdag 22 december 2010 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Gister op het terrein geweest? Moet nogal redelijk chaotisch verlopen zijn hoorde ik. Veel onduidelijkheid enzo.
[..]
Lekker dan, ontruimen? Nee hoor, niet nodig. Nee, maar 30 km verderop in Belgie hadden mensen er nog last van.
Ik was vrij gisterochtend/middag dus ik was er niet.
Ooit een jaartje of 15 geleden op Pinkpop zien spelen, inmiddels ben ik geen puber meer..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef huize het volgende:
My CV is a long list of mistakes and regrets
I bruise to remember, I drink to forget
I've plastered over cracks but you don't understand
Echte muziek jullie hippie tuig.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef Boy23 het volgende:
Marijke! Spring achterop neem de fles wiskey ma mee.
Ik deel je mening. Heb het wel nog hier liggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Ooit een jaartje of 15 geleden op Pinkpop zien spelen, inmiddels ben ik geen puber meer..
Dus. Hoe oud? Voornaam?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef Tism het volgende:
[..]
& Smoke!..![]()
....
..
...
..
.
..
.
.
.
.
.
![]()
Oke, geen grote pop fan hier, maar die plaat zit technisch gezien zo goed in elkaar. Strakke productie.quote:
ik hou van strakquote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke, geen grote pop fan hier, maar die plaat zit technisch gezien zo goed in elkaar. Strakke productie.
hmm misschien in de auto. zal morgen eens kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef Boy23 het volgende:
[..]
he kerel, liggen mijn handschoenen nog bij jou man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |