ik wil wel ruilen van afwasquote:
slaap lekkerquote:
Nee, want ik vind je reactie eerder cynisch dan niet-naief. No pun intended.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet je ook het antwoord op je eigen vraag
heb je pech, staat 1 bord, 1 longdrink glas en 1 koffie glasquote:
Jij vraagt of ik je niet zo op je woord geloof, ik vraag of je denkt dat ik naïef ben. Is het nu duidelijker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je reactie eerder cynisch dan niet-naief. No pun intended.
Dan wil ik wel ruilenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je pech, staat 1 bord, 1 longdrink glas en 1 koffie glas
één bord, één glas, mes, vork, lepels, twee schaaltjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je pech, staat 1 bord, 1 longdrink glas en 1 koffie glas
Net zo duidelijk als je eerste reactie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vraagt of ik je niet zo op je woord geloof, ik vraag of je denkt dat ik naïef ben. Is het nu duidelijker?
Ik geloof je dus niet op je woordquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zo duidelijk als je eerste reactie.
jij hebt zeker geen afwas meer staan? Deal!quote:
slaap lekkerquote:
Neu, ik heb een vaatwasserquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt zeker geen afwas meer staan? Deal!
[..]
slaap lekker
Leuk jurkje, nieuwe kleding. Of zet alles op je spaarrekening.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
spaarrekening: al deel naartoe
Piercing: Kan
Lingerie: Nog meer?
ik alleen een voorwasser als ik niet opletquote:
Een klein negroïde mannetje die vlug met de borstel is?quote:
Niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een klein negroïde mannetje die vlug met de borstel is?
Nog geen reactie van Yuki gehad?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je dus niet op je woordI wants proof!
Ik heb Yuki nog steeds niks gevraagd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog geen reactie van Yuki gehad?
beautyfarm bezoek?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
spaarrekening: al deel naartoe
Piercing: Kan
Lingerie: Nog meer?
Er is mij niets gevraagdquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog geen reactie van Yuki gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |