SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico enzo. Ik heb het maar 10 seconden bekeken maar ik wist al genoeg. Wel een klacht waard eigenlijk.
Ik moest gelijk denken aan het optreden van Dion Graus bij P&W een tijd geleden, over de dierenpolitie en Femke Halsema kon het niet laten om er steeds maar lacherig over te doen.
Maar kom op, dit is ook weer zo'n 19 jarig knulletje die het over een paar jaar beu is om huisdieren af te maken en dan z'n plezier zoekt bij echte mensen ofzo. Compleet gebrek aan empathie.
EDIT: nieuwe link toegevoegd
[ Bericht 12% gewijzigd door Supersoep op 22-12-2010 14:24:38 ]Ron Paul 2012
De video heet 1 boy 2 kittens. Zal vast nog wel ergens anders rondzweven. Een of andere kerel die twee kleine katjes verstikt in een gesloten zak. Toen ben ik maar gestopt met kijken, misschien hakt hij ze daarna in mootjes.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef fonsoy het volgende:
Dierenpolitie
Je bent nou eenmaal een beest en sommigen hebben het wat slechter getroffen.
De preventieve werking is jou dus niet bekend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef fonsoy het volgende:
Dierenpolitie
Je bent nou eenmaal een beest en sommigen hebben het wat slechter getroffen.
Dierenpolitie vind ik toch wel het toppunt van decadentie en ook van hypocrisie. Maar blijf vooral kiloknallers eten met z'n allen hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De preventieve werking is jou dus niet bekend.
Wat is er preventief aan 500 extra dienstkloppers die in hun warme auto door Nederland tuffen in de hoop dat ze een paard zonder een hoefijzer of een hond zonder dekentje aantreffen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De preventieve werking is jou dus niet bekend.
Je weet dat er een verschil bestaat tussen het doden van dieren voor voedsel en het martelen van beesten wegens een gebrek aan empathie dan wel verveeldheid?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dierenpolitie vind ik toch wel het toppunt van decadentie en ook van hypocrisie. Maar blijf vooral kiloknallers eten met z'n allen hoor.
Nu loop je de boel te versimpelen door er een karikatuur van te maken om zo mensen dmv humor je punt te laten inzien, terwijl het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Wat is er preventief aan 500 extra dienstkloppers die in hun warme auto door Nederland tuffen in de hoop dat ze een paard zonder een hoefijzer of een hond zonder dekentje aantreffen?
Particulier handelen wordt toch totaal niet door dat plan getroffen
En al die hongerige kindertjes in Afrika dan, die wij ook meer of minder moedwillig NIET eten geven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je weet dat er een verschil bestaat tussen het doden van dieren voor voedsel en het martelen van beesten wegens een gebrek aan empathie dan wel verveeldheid?
Kijk eens naar de stijging van gelden naar ontwikkelingshulp over de laatste paar decennia. De efficientie daargelaten, we proberen het wel degelijk, maar de uitkomst ligt toch echt deels bij de regeringen aldaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef fonsoy het volgende:
[..]
En al die hongerige kindertjes in Afrika dan, die wij ook meer of minder moedwillig NIET eten geven?
want iedereen eet vlees en ook echt kiloknallers?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dierenpolitie vind ik toch wel het toppunt van decadentie en ook van hypocrisie. Maar blijf vooral kiloknallers eten met z'n allen hoor.
De PVV heeft destijds niets van dit hoeven te bewijzen, en dat is het achterlijke. Het is mij en vele anderen niet bekend of dit waar is. Dion Graus is gewoon een boomknuffelaar en de hele Pvv is bijna diervriendelijk vanwege die kerel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu loop je de boel te versimpelen door er een karikatuur van te maken om zo mensen dmv humor je punt te laten inzien, terwijl het nergens op slaat.
Het gaat wel over straffere zaken dan missende hoefijzers. Het preventieve element zit him in het feit dat veel toekomstige moordenaars eerst met dieren beginnen en zo de smaak te pakken krijgen. Volgens mij waren die gasten van ''one guy one hammer'' ook zo begonnen.
Het zijn altijd pubers met een steekje los.
Je redenatie is, alhoewel gevoelsmatig kloppend, toch dezelfde als "iedere heroïnejunk is ooit begonnen met een sigaretje".quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu loop je de boel te versimpelen door er een karikatuur van te maken om zo mensen dmv humor je punt te laten inzien, terwijl het nergens op slaat.
Het gaat wel over straffere zaken dan missende hoefijzers. Het preventieve element zit him in het feit dat veel toekomstige moordenaars eerst met dieren beginnen en zo de smaak te pakken krijgen. Volgens mij waren die gasten van ''one guy one hammer'' ook zo begonnen.
Het zijn altijd pubers met een steekje los.
Hoe goedkoper het vlees hoe groter het dierenleed vaak toch? Dierenleed is wat mij betreft dierenleed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je weet dat er een verschil bestaat tussen het doden van dieren voor voedsel en het martelen van beesten wegens een gebrek aan empathie dan wel verveeldheid?
Ga jij nou maar vrolijk salades eten, als je het gewoon niet snapt. Ik ga er niet eens meer inhoudelijk op in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hoe goedkoper het vlees hoe groter het dierenleed vaak toch? Dierenleed is wat mij betreft dierenleed.
All animals are equal but some ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vrolijk salades eten, als je het gewoon niet snapt. Ik ga er niet eens meer inhoudelijk op in.
Dit lezend wil ik jou eigenhandig koud komen maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
All animals are equal but some ...
En verder, ik eet vlees en ik geniet ervan. Wat het beestje heeft moeten doorstaan boeit me niet zo. Sterker nog ik heb me eens laten vertellen hoe meer stress een beestje heeft gehad, des te sappiger het vleesch
Eh ja. Bij mensen is mishandeling niet erg neequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
Dieren mishandelen is het laagste wat er is. Alle mensen die dat doen moeten op de meest pijnlijke manier dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |