abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90257878
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikken op eigen risico enzo. Ik heb het maar 10 seconden bekeken maar ik wist al genoeg. Wel een klacht waard eigenlijk.

Ik moest gelijk denken aan het optreden van Dion Graus bij P&W een tijd geleden, over de dierenpolitie en Femke Halsema kon het niet laten om er steeds maar lacherig over te doen.

Maar kom op, dit is ook weer zo'n 19 jarig knulletje die het over een paar jaar beu is om huisdieren af te maken en dan z'n plezier zoekt bij echte mensen ofzo. Compleet gebrek aan empathie.

EDIT: nieuwe link toegevoegd

[ Bericht 12% gewijzigd door Supersoep op 22-12-2010 14:24:38 ]
Ron Paul 2012
pi_90257948
Deze video is verwijderd vanwege inbreuk op de Gebruiksvoorwaarden.
Eens met wat hierboven staat
pi_90257957
Dat is snel. Vijf minuten geleden werkte het nog. Ach ja. :')
Ron Paul 2012
pi_90258026
Wat gebeurde er dan?
pi_90258098
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Doler12 het volgende:
Wat gebeurde er dan?
De video heet 1 boy 2 kittens. Zal vast nog wel ergens anders rondzweven. Een of andere kerel die twee kleine katjes verstikt in een gesloten zak. Toen ben ik maar gestopt met kijken, misschien hakt hij ze daarna in mootjes.
Ron Paul 2012
pi_90258134
Er werd een hond levend gevild :9
pi_90258218
Lekkere toekomst zal dat jong tegemoet gaan. Gatverdamme.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_90258321
Dierenpolitie :')
Je bent nou eenmaal een beest en sommigen hebben het wat slechter getroffen.
pi_90258451
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef fonsoy het volgende:
:o :N }:| 8)7
pi_90258460
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef fonsoy het volgende:
De preventieve werking is jou dus niet bekend.
Ron Paul 2012
pi_90258687
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dierenpolitie vind ik toch wel het toppunt van decadentie en ook van hypocrisie. Maar blijf vooral kiloknallers eten met z'n allen hoor.
pi_90258758
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat is er preventief aan 500 extra dienstkloppers die in hun warme auto door Nederland tuffen in de hoop dat ze een paard zonder een hoefijzer of een hond zonder dekentje aantreffen?
Particulier handelen wordt toch totaal niet door dat plan getroffen 8)7
pi_90258793
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dierenpolitie vind ik toch wel het toppunt van decadentie en ook van hypocrisie. Maar blijf vooral kiloknallers eten met z'n allen hoor.
Je weet dat er een verschil bestaat tussen het doden van dieren voor voedsel en het martelen van beesten wegens een gebrek aan empathie dan wel verveeldheid?
Ron Paul 2012
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:18:40 #15
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_90258891
kreeg gisteren ook een mailtje met een foto (uiteraard tig keer ge-FWD) met twee indo-jongens met opgestoken middelvinger en een puppie hangend aan touw om z'n nek.
pi_90258947
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Wat is er preventief aan 500 extra dienstkloppers die in hun warme auto door Nederland tuffen in de hoop dat ze een paard zonder een hoefijzer of een hond zonder dekentje aantreffen?
Particulier handelen wordt toch totaal niet door dat plan getroffen 8)7
Nu loop je de boel te versimpelen door er een karikatuur van te maken om zo mensen dmv humor je punt te laten inzien, terwijl het nergens op slaat.

Het gaat wel over straffere zaken dan missende hoefijzers. Het preventieve element zit him in het feit dat veel toekomstige moordenaars eerst met dieren beginnen en zo de smaak te pakken krijgen. Volgens mij waren die gasten van ''one guy one hammer'' ook zo begonnen.

Het zijn altijd pubers met een steekje los.
Ron Paul 2012
pi_90259005
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je weet dat er een verschil bestaat tussen het doden van dieren voor voedsel en het martelen van beesten wegens een gebrek aan empathie dan wel verveeldheid?
En al die hongerige kindertjes in Afrika dan, die wij ook meer of minder moedwillig NIET eten geven?
pi_90259103
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef fonsoy het volgende:

[..]

En al die hongerige kindertjes in Afrika dan, die wij ook meer of minder moedwillig NIET eten geven?
Kijk eens naar de stijging van gelden naar ontwikkelingshulp over de laatste paar decennia. De efficientie daargelaten, we proberen het wel degelijk, maar de uitkomst ligt toch echt deels bij de regeringen aldaar.
Ron Paul 2012
pi_90259141
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

want iedereen eet vlees en ook echt kiloknallers?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90259233
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nu loop je de boel te versimpelen door er een karikatuur van te maken om zo mensen dmv humor je punt te laten inzien, terwijl het nergens op slaat.

Het gaat wel over straffere zaken dan missende hoefijzers. Het preventieve element zit him in het feit dat veel toekomstige moordenaars eerst met dieren beginnen en zo de smaak te pakken krijgen. Volgens mij waren die gasten van ''one guy one hammer'' ook zo begonnen.

De PVV heeft destijds niets van dit hoeven te bewijzen, en dat is het achterlijke. Het is mij en vele anderen niet bekend of dit waar is. Dion Graus is gewoon een boomknuffelaar en de hele Pvv is bijna diervriendelijk vanwege die kerel.
pi_90259424
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je redenatie is, alhoewel gevoelsmatig kloppend, toch dezelfde als "iedere heroïnejunk is ooit begonnen met een sigaretje".
pi_90259713
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe goedkoper het vlees hoe groter het dierenleed vaak toch? Dierenleed is wat mij betreft dierenleed.
pi_90259736
Ik wordt misselijk bij de gedachte van dierenmishandeling. Naar mijn mening zouden er voor het doden of martelen van dieren dezelfde straffen op mogen staan als voor het doden van een mens.
Maarja,who gives a fuck about my opinion.... Dit is iets wat ik alleen kan hopen en wat nooit werkelijkheid zal worden. Er zullen altijd mensen zijn met een ziekelijke gedachtegang. Mensen die er niet bij stilstaan dat dieren ook voelen :? onbegrijpelijk als je 't mij vraagt.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_90259955
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Hoe goedkoper het vlees hoe groter het dierenleed vaak toch? Dierenleed is wat mij betreft dierenleed.
Ga jij nou maar vrolijk salades eten, als je het gewoon niet snapt. Ik ga er niet eens meer inhoudelijk op in. :')
Ron Paul 2012
pi_90260018
Ik gun die dierenbeul een pijnlijke dood. Dit is het ergste wat er is.
pi_90260244
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ga jij nou maar vrolijk salades eten, als je het gewoon niet snapt. Ik ga er niet eens meer inhoudelijk op in. :')
All animals are equal but some ...

En verder, ik eet vlees en ik geniet ervan. Wat het beestje heeft moeten doorstaan boeit me niet zo. Sterker nog ik heb me eens laten vertellen hoe meer stress een beestje heeft gehad, des te sappiger het vleesch :9
pi_90260485
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

All animals are equal but some ...

En verder, ik eet vlees en ik geniet ervan. Wat het beestje heeft moeten doorstaan boeit me niet zo. Sterker nog ik heb me eens laten vertellen hoe meer stress een beestje heeft gehad, des te sappiger het vleesch :9
Dit lezend wil ik jou eigenhandig koud komen maken.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_90260581
Dieren mishandelen is het laagste wat er is. Alle mensen die dat doen moeten op de meest pijnlijke manier dood.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:46:19 #29
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_90260702
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
Dieren mishandelen is het laagste wat er is. Alle mensen die dat doen moeten op de meest pijnlijke manier dood.
Eh ja. Bij mensen is mishandeling niet erg nee :')
pi_90260712
Het slaat godverdomme nergens op! Nee, hier wordt ik echt kwaad van, ik gun die dierenbeulen echt een pijnlijke dood, martel ze, doe maar alles met ze, maar ik gun het ze, stuk voor stuk. Niet aan dieren komen, dieren kunnen niet praten en kunnen niks beginnen tegen mensen! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')