Nope.quote:
Been there, done that. En hij is al schraal dus nog vaker lijkt me geen goed ideequote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Masturberen!
Mijn eten is eindelijk gearriveerd, dus
Voor wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:
Hier wordt het voor jou zeker niet beter van?![]()
[ afbeelding ]
Voor mij wel
De lurkers?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor jou natuurijk...
Wie is hier verder nog?
Ja laat maar.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
De lurkers?
Maar wat moet er dan beter van worden?
Sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja laat maar.
Helen Hunt in een wit hemd is een soort van lesbisch begrip (voor oudere potten dan)
Hoe lang zit daar tussen?quote:
Nee, de verschillen tussen Sinterklaas en de kerstman.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe lang zit daar tussen?
Je hebt het over jezelf neem ik aan qua verschillen?
-nog effe en je hebt een bouqetreekskaaklijn-
Ik wilde bijna vragen welke foto dan eerder wasquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, de verschillen tussen Sinterklaas en de kerstman.
Hoewel ik op beide foto's dezelfde broek aan heb, da's wel grappig.
Da's ongeveer een maand. Maar ik vind ik nu ik zo kijk zelf ook wel frappant hoe mijn gezicht veranderd is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen welke foto dan eerder was.
Tssssk, kun jij dat niet tegelijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Kom ik speciaal voor jullie terug naar de computer, begint net Criminal Minds. Sorry, daaaaag
Jahaaa, ga nou maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar vrouw ook op bank en die is er morgen niet...
Botstructuur verandert wel. Dat wordt dichter. Verder scheelt het een kilo of vijf, de veterdeling is anders en mijn spieren worden massiever, dus ook kauwspieren.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef lezzer het volgende:
Het is gewoon net of je kaak zakt.
Dat kan toch helemaal niet met hormonen?
Ja, stom he? Ik keek ook die foto van de kerstman en ik dacht ,daar zit gewoon een kerel jongenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef lezzer het volgende:
Dat maakt dan wel echt verschil hoor.
Het is zo op de foto echt maar een fractie, maar wel een cruciale.
Precies.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn de kleine dingen die 't 'm doen.
Het verschil tussen "huh zie ik dat nou goed" en dat je niet twijfelt.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn de kleine dingen die 't 'm doen.
Ik wilde het net vragenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies.
Overigens weet ik een leuke TT dus we moeten even doorposten.
Ik ben ook als ik niks zeg 100% passabel. En dat was ik vroeger ook wel, maar echt niet 100%.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het verschil tussen "huh zie ik dat nou goed" en dat je niet twijfelt.
Dat is het volgende stationquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef wonderer het volgende:
Da's al de tweede keer dat ik voor hetero wordt aangezien
Kweenie? Hoezo dat?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij dacht ie ook dat je jonger was dan dat je bent toch?
Ja door dat studiegedoe dacht ik er aan. En je ziet er best jong uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie? Hoezo dat?
Ik vermoed inderdaad dat niemand me (bijna) dertig geeft, maar hij zei er v... ooh! Ja, omdat iedereen altijd naar studie vraagt, ja. Dat zou wel kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |