Klopt. Maar ik maar 10/1450e deel deelnemer, dus ik win er aardig wat mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef exlurker het volgende:
Je huurt van de VVE een parkeerplaats en wil de VVE alsnog aansprakelijk stellen en schadeloosstelling eisen ?
Als eigenaar van een woning ben je ook lid van de VVE en nu wil je je zelf gedeeltelijk aansprakelijk gaan stellen?
De buurman met winterbanden komt ook niet van zijn plek...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Buikboor het volgende:
Ik zeg win........terrrrrrrrrrr...........banden, ik rijd elk terrein op, op me wintersloffies en cross iedereen voorbij die staat te hannessen en te glibberen op zomerspul.
Als de VVE Gaat vegen/strooien moeten daar kosten voor worden gemaakt. Wie denk je dat die kosten betalen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef FredvZ het volgende:
Art 2.: "Huurder heeft geen recht op huurprijsvermindering, geen recht op verrekening of opschorting van enige betalingsverplichting in geval van vermindering van huurgenot ten gevolge van weersomstandigheden en stagnatie in de bereikbaarheid."
26 tot 30 cm.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ligt de sneeuw een meter hoog op dat terreintje, of ligt er maar een centimeter of twintig?
Zelf initiatief nemen ipv wachten en alles afschuiven...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
26 tot 30 cm.
En dat past niet onder mijn auto, zodat de bodemplaat deels rust op de sneeuw en er dus te weinig gewicht op de banden komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Fair enough.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
26 tot 30 cm.
En dat past niet onder mijn auto, zodat de bodemplaat deels rust op de sneeuw en er dus te weinig gewicht op de banden komt.
Mij niet. Dit lijkt me echt zo'n ding dat door dwingend recht aan de kant geschoven kan worden. De gemeente komt zelfs de parkeerplaatsen en laad/los deuren schoonmaken op ons werk. (eigen terrein) mij lijkt dat ze toch wel wat moeite moeten doen om de zooi schoon te houden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef rutger05 het volgende:
Artikel 2 lijkt mij duidelijk genoeg hierover.
Het gaat niet over een boot in een plas water maar over iets waar je voor "genot" voor betaald. Sneeuw lijkt me toch een normaal bedrijfsrisico voor een parkeerplaats en gewoon in de huur te zitten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef tjoptjop het volgende:
Tja tekenend voor het huidige moraal
Als TS schadevergoeding door gaat zetten dan is die parkeerplaats volgend jaar gewoon ¤5 per maand duurder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Het gaat niet over een boot maar over iets waar je voor "genot" voor betaald. Sneeuw lijkt me toch een normaal bedrijfsrisico voor een parkeerplaats en gewoon in de huur te zitten.
Ja, ik ga ook niet wachtten op de gemeente ofzo als ik weg moet en schuif de zooi weg. Maar met "zoek het maar uit als het sneeuwt" betaal je niet voor. Lijkt me.
Maar het weghouden van sneeuw is toch zeker niet iets wat een verhuurder moeten komen doen?! Je huurt toch die plek en that's it? Dan moet je m toch zelf schoon en dus sneeuwvrij houden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Het gaat niet over een boot in een plas water maar over iets waar je voor "genot" voor betaald. Sneeuw lijkt me toch een normaal bedrijfsrisico voor een parkeerplaats en gewoon in de huur te zitten.
Ja, ik ga ook niet wachtten op de gemeente ofzo als ik weg moet en schuif de zooi weg. Maar met "zoek het maar uit als het sneeuwt" betaal je niet voor. Lijkt me.
Maar daar betaalt hij maar 1/145e deel vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Als de VVE Gaat vegen/strooien moeten daar kosten voor worden gemaakt. Wie denk je dat die kosten betalen?
True, maar wedden dat meer betalen ook geen optie isquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar daar betaalt hij maar 1/145e deel van
Nee. Zijn probleem is de rest van het terrein van en naar de weg zoals ik het lees.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar het weghouden van sneeuw is toch zeker niet iets wat een verhuurder moeten komen doen?! Je huurt toch die plek en that's it? Dan moet je m toch zelf schoon en dus sneeuwvrij houden?
Je hebt gelijk. My bad. Toch lijkt het me dat de vve hier niet aansprakelijk voor is. Het enige wat TS zich op de hals haalt is een huurverhoging, gok ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee. Zijn probleem is de rest van het terrein van en naar de weg zoals ik het lees.
Die plaats inderdaad, niet het complete parkeerterrein...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar het weghouden van sneeuw is toch zeker niet iets wat een verhuurder moeten komen doen?! Je huurt toch die plek en that's it? Dan moet je m toch zelf schoon en dus sneeuwvrij houden?
Ja, ik zou er ook niet zo moeilijk over doen. Maar het lijkt mij nogal vreemd om iets normaals als uitzondering te beschouwen en te negeren als verhuurder. Sneeuw is niet iets dat je als natuurramp kan zien. Het komt elke winter voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben blij dat in mijn vve de mentaliteit anders is.
Net andersom lijkt me.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef Sjeen het volgende:
Die plaats inderdaad, niet het complete parkeerterrein...
Ik zag net dat je hetzelfde posttequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Net andersom lijkt me.
ja, dat bedoelde ik ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |