QFT!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die hebben wij ook niet.
Smerig stinkding wat onmogelijk schoon te maken/houden is![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je Tronica inkoopt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tronica op grote schaal weet ik niet of dat lukt. Voor hier wel lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
als ik FRIET wil ga ik gewoon naar de FRIETtent
alleen de zeegroene en de grijze lijken me wel aardig, verder doet het me ook weinig...quote:
Ja hoor, en op ma, wo, do, vrij, en in het weekend wissel ik wel eens af met een bacoquote:
alcoholikerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor, en op ma, wo, do, vrij, en in het weekend wissel ik wel eens af met een baco
Jij had geen bier op zei je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
the sound of music is gemaakt van suikerspinnen
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:10 schreef Lindytje het volgende:
Haat aan mij!!!!
Ik had om 8.45u tentamen, en raad eens? Ik werd om 8.55u wakker.... Gofterdegofterdegofter...
![]()
![]()
Aflikken !quote:Op woensdag 22 december 2010 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg honger van mijn Lush vanillary parfum
drink dan ook geen biertjes op dinsdag!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:10 schreef Lindytje het volgende:
Haat aan mij!!!!
Ik had om 8.45u tentamen, en raad eens? Ik werd om 8.55u wakker.... Gofterdegofterdegofter...
![]()
![]()
Ik had maar 3 biertjes opquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drink dan ook geen biertjes op dinsdag!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet zo ff een parfummetje ruilen... Blei had For Men gehaald voor mijn moeder
Heb je niet een weekje vrij volgende week?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
NOOD AAN VAKANTIE !!
*Nog 2.5 maand zucht....*
wanneer is de her?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had maar 3 biertjes op
[..]
Hahahahahaha
ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Noooope![]()
Heb wel 27ste en 31ste vrij gevat; dus het valt mee met maar 3 daagjes werken; maar dan nog... Zal aan jullie denken als ik op kantoor zit
In maart geloof ik! Dus dan maar extra hard leren en zorgen dat ik die in 1x haal, zodat ik niet het hele vak over hoef te doen volgend jaar...quote:
What a bummer...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Noooope![]()
Heb wel 27ste en 31ste vrij gevat; dus het valt mee met maar 3 daagjes werken; maar dan nog... Zal aan jullie denken als ik op kantoor zit
En bedanktquote:Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
Ik zou ook wel wat lusten, moet ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Crap nu heb ik zin in friet. DAMN YOU!
Daar hebben ze de rekenmachine voor uitgevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef DeltaCephei het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net huiswerk gemaakt and I feel stupid. Ik kan niet eens meer hoofdrekenen![]()
*Rent snel naar Secret Santa topic voor foto's*quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef milka82 het volgende:
Omg, hoorde vanochtend hoefjes op het dak en belletjes rinkelen..... Secret Santa is geweest!!!!
Ja, maar dat MAG dus nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar hebben ze de rekenmachine voor uitgevonden
NU WETEN WIJ WAAR JIJ OP GOOGLED HAHAAH.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Loqi het volgende:
Google adds in dit topic![]()
schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
*
Universele reiniger Wiro Reinigt, polijst EN beschermt al uw gladde materialen bv.rvs,kunststof, www.majoorbussum.nl
*
Gratis Vlekkendoekje Proefmonster Ligt Voor U Klaar. Voor Alle Vlekken in Textiel www.tmc520.nl
Wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Loqi het volgende:
Google adds in dit topic![]()
schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
*
Kiko zit ook in Oberhausen, is een geweldige zaak, displays vol met bijna alle kleuren en allemaal hartstikke betaalbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:38 schreef Loqi het volgende:
paps en mams zijn naar Berlijn geweest en hebben een matte zwarte lak voor me meegenomenvan Kiko
Iew salsa dipsaus eendebeknagelsquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iew salsa dipsaus eendebeknagels. Wtf doe je dan met je tampon? Inschieten?
Neuh..gewoon de korstjes bloed onder je nagel vandaan schrapenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iew salsa dipsaus eendebeknagels. Wtf doe je dan met je tampon? Inschieten?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neuh..gewoon de korstjes bloed onder je nagel vandaan schrapen
Haha gatver, viespeukquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja dooie kikkers!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
vergeet de stukjes vlees niet voor alles wat je hebt opengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
en dan afschrapen aan je tandenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei speelt het in bed 's avonds... ik kan die vogelgeluidjes dromen
er is nu een nieuwe uitquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei speelt het in bed 's avonds... ik kan die vogelgeluidjes dromen
Lollerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Mss het volgende:
OMG, ik werd vandaag door een enorme nicht gecomplimenteerd met mijn nagels. Hij vond het echt een eeeeeeeeeeenige kleur groen, schat!
Ik had overigens Paper Chasing op
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Mss het volgende:
OMG, ik werd vandaag door een enorme nicht gecomplimenteerd met mijn nagels. Hij vond het echt een eeeeeeeeeeenige kleur groen, schat!
Is wel een fijne groen jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Mss het volgende:
De kerst versie is freaking moeilijk !! Ik pak altijd mijn collega's iphone af op vrijdag op bieruur.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er is nu een nieuwe uit
die halloween was ook tof
die heb ik ook op! gister gelaktquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
Angry Birds kan niet op m'n foon. Helaas!
Net Ruby Pumps gelakt.
Kan vrijdagavond fijn m'n schoonmama op m'n nagels kwijlenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heb ik ook op! gister gelakt
lol mss!
Wil het wel maar ziekenhuis gezeik is wat te vermoeiend enzo door de medicijnen, misschien als het straks wat beter gaat ga ik weer verderquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan vrijdagavond fijn m'n schoonmama op m'n nagels kwijlen. Doe ij trouwens niets meer met je blog?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil het wel maar ziekenhuis gezeik is wat te vermoeiend enzo door de medicijnen, misschien als het straks wat beter gaat ga ik weer verder
Snap ik! Ineens bedacht ik me dat ik je posts en mooie nagels miste, vandaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil het wel maar ziekenhuis gezeik is wat te vermoeiend enzo door de medicijnen, misschien als het straks wat beter gaat ga ik weer verder
Al meer vooruitgang met de sollicitaties?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Woeh het is hier eindelijk droogde vraag is alleen hoelang
Nee dat niet helaasquote:Op woensdag 22 december 2010 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al meer vooruitgang met de sollicitaties?
Jawel...maar kan beter. Vanwege het weer zit ik voornamelijk binnen met m'n laptop op schoot tv te kijken, en anders zit ik te lezen. Af en toe even mee boodschappen doen oid en dat is het wel... M'n neef zei ook al dat we wel dingen kunnen doen enzo, maar het weer werkt gewoon ff niet meequote:
Och meiske, ik snap precies waarom je je zo voelt maar geef het inderdaad even de tijd.. Die eerste periode is ook gewoon moeilijk! Als je eenmaal aan het werk bent en op school zit.. dan voel je je waarschijnlijk al veel meer thuis. En een dikke knuffel voor het missen van mamaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel...maar kan beter. Vanwege het weer zit ik voornamelijk binnen met m'n laptop op schoot tv te kijken, en anders zit ik te lezen. Af en toe even mee boodschappen doen oid en dat is het wel... M'n neef zei ook al dat we wel dingen kunnen doen enzo, maar het weer werkt gewoon ff niet mee. Ik blijf solliciteren en hopelijk word ik snel gebeld. Maar nu voel ik me een beetje een buitenbeentje zegmaar omdat ik hier niemand ken behalve m'n familie en wat buren hier die niet van mijn leeftijd zijn. Op dit moment, eerlijk gezegd, had ik liever thuis gezeten. Ik mis m'n vrienden en vooral m'n moeder heel erg. Alleen als ik even aan der denk heb ik tranen in m'n ogen
Pfffff. Maar ik wil het zo graag hier proberen, dus ik hoop echt dat ik snel werk heb en dat ik in een klas kom.
wat liieeeef dankjewelquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik! Ineens bedacht ik me dat ik je posts en mooie nagels miste, vandaar.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel...maar kan beter. Vanwege het weer zit ik voornamelijk binnen met m'n laptop op schoot tv te kijken, en anders zit ik te lezen. Af en toe even mee boodschappen doen oid en dat is het wel... M'n neef zei ook al dat we wel dingen kunnen doen enzo, maar het weer werkt gewoon ff niet mee. Ik blijf solliciteren en hopelijk word ik snel gebeld. Maar nu voel ik me een beetje een buitenbeentje zegmaar omdat ik hier niemand ken behalve m'n familie en wat buren hier die niet van mijn leeftijd zijn. Op dit moment, eerlijk gezegd, had ik liever thuis gezeten. Ik mis m'n vrienden en vooral m'n moeder heel erg. Alleen als ik even aan der denk heb ik tranen in m'n ogen
Pfffff. Maar ik wil het zo graag hier proberen, dus ik hoop echt dat ik snel werk heb en dat ik in een klas kom.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef princess-a het volgende:
Geen rituals voor mijstom mailtje dat de vacature al vervuld is, konden ze ook wel meteen even zeggen
bah balen zegquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef princess-a het volgende:
Geen rituals voor mijstom mailtje dat de vacature al vervuld is, konden ze ook wel meteen even zeggen
Lief hequote:Op donderdag 23 december 2010 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
hello kitty voor sephora:
http://cocoperez.com/2010(...)o-sephora-in-january
In het dorp wat tegen ons aan ligt, ligt ook veel sneeuw. Hier bij ons ligt niks! Net of komen wij er op een hele rare manier net onderuitquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig komt er weer een sneeuwfront aan, want er ligt nog niet genoeg
Bluhhquote:
rollen, daar ben ik erg goed inquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
Sharaan beterschap !
Ja jij wel SQ grmrpfl![]()
Geniet van je vakantie *rolt SQ in de sneeuw
*
Sneeuw an sich is het probleem niet. Die opgevroren drek die erop volgt daarentegen...quote:
Idem, moet straks naar Oosterhout rijden, kan wel een half uur eerder vertrekken weerquote:
nee, alleen bevroren haar dit keerquote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of ben je weer op je bakkes gegaan?
Dat valt me tegen...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, alleen bevroren haar dit keer
Kortingquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kocht net makeup voor mezelf, en voor amerikaan en maleis (is dat het goede woord voor iemand uit maleisië?)
17 euro korting bij kruidvat
natuurlijk niet, de 3DS komt er al bijna aan!!! dies veel tofferquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Debsterr het volgende:
Leuk geslaagd voor kerstcadeau's voor. Toch maar geen Nintendo DSi XL gekocht
.
nurt!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk niet, de 3DS komt er al bijna aan!!! dies veel toffer
Ja maar das ook anders dan een game dingquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb voor mij n vriend ook geen Gardena hark gekocht
Ik koop liever sjieke kadoos
Ohquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk niet, de 3DS komt er al bijna aan!!! dies veel toffer
damn, you are eviler than me!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar das ook anders dan een game ding. Nu heb ik 5 leuke cadeautjes
.
Oh, wij doen niet echt een budget (aangezien we alleen voor elkaar wat doen) maar ik krijg altijd meer want jarigquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn, you are eviler than me!
ik ben maar 50 euro boven budget gegaan
van je nagel hoop ik?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, wij doen niet echt een budget (aangezien we alleen voor elkaar wat doen) maar ik krijg altijd meer want jarig.
Ik heb vandaag weer een hoekje van mijn ringvinger afgebrokennou is 'ie gek.
Ik lolde. En ik zag vandaag kerstmutsjes voor dierenquote:
nee snap ik met die kk sneeuwquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lolde. En ik zag vandaag kerstmutsjes voor dierenmaar ik heb het Sjoerd maar niet aangedaan. Morgen moet ik weer terug naar huis rijden en dat vind ik niet zo fijn (het rijden, dus).
Herman is er te stoer voorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
waarom Sjoerd wel en Herman niet?
de jouwes nog meerquote:
die grom en blaasjes waren juist geweldigquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de jouwes nog meer
hoewel het wel sneu was dat Eny's dreigementen alleen maar empathie opriepen
'Hij is zo schattig als ie boos is!'
grom, blaas
eny haat mensen. Man of vrouw. Eny wil alleen maar slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die grom en blaasjes waren juist geweldig
echt zo mopperen van wat doen al die wijven in mijn huis!!!!
en terechtquote:Op donderdag 23 december 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eny haat mensen. Man of vrouw. Eny wil alleen maar slapen
zelfs SQ als kat kan niet van de nagellak afblijven:quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg altijd tegen bleiblei dat ik in mijn volgende leven een designkat word.
en niet zo'n beetjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef princess-a het volgende:
Ging jouw kat boos doen tijdens de meet SQ?
en hoe! wat een mopperkont was hetquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef princess-a het volgende:
Ging jouw kat boos doen tijdens de meet SQ?
trauma'squote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ clown kitteh
[ afbeelding ]
iets met dieren die altijd op hun baasje lijken enzeuu ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomaar? Of gingen jullie haar aaien?quote:
hij is een hij!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zomaar? Of gingen jullie haar aaien?
Hahahhaquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Had 'ie maar niet fluffy moeten worden, fluffy is onweerstaanbaar.![]()
Helemaal als ze tegenstribbelen.
Ergens vind ik 'm gewoon niet geloofwaardig als oorlogsmachine.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
de pluisbal is zijn nachtelijke oorlogskreten aan het exclameren
U is jarig?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef PriemGirl het volgende:
Woot ! Gourmetten was uber gezellig bij de baas ! Heerlijk ! Ook lekkere wijntjes en om middernacht kreeg ik een cadeau van het werk voor mijn bday !Ik kreeg allemaal lekkers van rituals mmmmm
I like very muchie !!
En nu ben ik een beetje zat van alle wijn en cava en prosecco... En ik denk dat ik maar beter naar bed kan gaan aangezien ik om 6u30 alweer moet opstaan
Toedeloe !
Tis echt extreem he? Zat al op buienradar te kijken, of wij nog sneeuw krijgen, maar helaas nog steeds niet. Terwijl er bij jullie echt een wolk gigantisch blijft hangen... Ben jaloers!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
hoppa, weer een paar centimeter erbij. En het sneeuwt nog steeds
DOE NORMAAL MAN!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis echt extreem he? Zat al op buienradar te kijken, of wij nog sneeuw krijgen, maar helaas nog steeds niet. Terwijl er bij jullie echt een wolk gigantisch blijft hangen... Ben jaloers!
Datquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN!
Jaloers
We kunnen geen kant op, de bussen rijden niet, ik ben net lopend / glijdend naar mijn werk gestrompeld omdat fietsen ook onmogelijk is, en ik ben nu 20 minuten op mijn werk en mijn haar is nog steeds bevroren!
Jaloers
Met de bus gaan heeft geen zin. Ik heb vanaf 7 uur hier al geen bus zien rijden in Arnhem. En de straat waar ik woon moeten 4/5 lijnen doorheen. Iemand anders vertelde net dat op heel velperplein niemand liep.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet zo met het OV naar Zwolle vanuit Arnhem. Ben benieuwd. Ik heb hier in ieder geval nog geen bus gezien.
Gelukkig kan ik het wel lopen, alleen met de koffer is het niet zo handig. Maar goed, het moet maar!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met de bus gaan heeft geen zin. Ik heb vanaf 7 uur hier al geen bus zien rijden in Arnhem. En de straat waar ik woon moeten 4/5 lijnen doorheen. Iemand anders vertelde net dat op heel velperplein niemand liep.
quote:In Limburg heeft het de hele donderdag gesneeuwd. Ook de politie Limburg Zuid rukt alleen in uiterste nood uit vanwege de spekgladde wegen.
In Brabant rijden de stads- en streekbussen van Hermes niet meer in Eindhoven, Helmond en Valkenswaard.
Gewoon wat paracetamol, litertje water, en een rondje buiten gaan lopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik heb al vlaai op !!!
De koffie verdringt mijn kater alleen niet echt
Peheh nou vannacht al een paar litertjes water op (hielp wel) en vanmorgen gerend met de hond (ja echt rennen!); maar ook dat hielp niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon wat paracetamol, litertje water, en een rondje buiten gaan lopen
Did the trick for me
Ahwquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
gefeli priem
ik ben echt lang niet zo ziek geweest
mafkeesquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:00 schreef tliciouz het volgende:
Gefeliciteerd priem!
Voor mij kan er niet genoeg sneeuw vallen.
Ja weet het. En het stomste is dat ik met mijn werk gewoon 8 keer ofzo door de sneeuw moet elke dag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mafkees
Ik zit wel met een logistiek probleem, want we moeten vanavond naar mijn ouders met een berg kadoots...
Ben ook benieuwd hoe dat Glazen Huis-feest gaat verlopen
Iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mafkees
Ik zit wel met een logistiek probleem, want we moeten vanavond naar mijn ouders met een berg kadoots...
Ben ook benieuwd hoe dat Glazen Huis-feest gaat verlopen
mafkezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd![]()
Mijn schoonouders rijden vandaag van Den Helder via Arnhem naar hier en dan door naar de Ardennen
ehm, ik vind kniehoge sneeuw in een land waar normaal maar 2-5 cm valt niet 'een beetje sneeuw'quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe heel Nederland in paniek raakt van een beetje sneeuwval. In andere landen waar het dubbele van hier ligt rijden de bussen etc allemaal gewoon. En ik snap dat het soms vervelend is maar ach. Als het te warm is is het ook weer niet goed.
Er ligt hier nergens kniehoge sneeuw, minstens tot de enkels.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
ehm, ik vind kniehoge sneeuw in een land waar normaal maar 2-5 cm valt niet 'een beetje sneeuw'
Die landen waar t dubbele ligt zijn dat ook gewend, daar ligt altijd het dubbele...
Het land is groter dan waar jij woontquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er ligt hier nergens kniehoge sneeuw, minstens tot de enkels.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe heel Nederland in paniek raakt van een beetje sneeuwval. In andere landen waar het dubbele van hier ligt rijden de bussen etc allemaal gewoon. En ik snap dat het soms vervelend is maar ach. Als het te warm is is het ook weer niet goed.
Waar ligt er dan kniehoge sneeuw?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het land is groter dan waar jij woont
Limburg en delen van Brabantquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar ligt er dan kniehoge sneeuw?
fijn dat dat bij jou niet is.. hier welquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar ligt er dan kniehoge sneeuw?
Je kunt best sneeuw leuk vinden hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:44 schreef tliciouz het volgende:
Sorry dat ik sneeuw leuk vind hoor. Tering wat een reacties weer.
In Brabant en Limburg ligt geen sneeuw tot kniehoogte hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
fijn dat dat bij jou niet is.. hier wel
Loqi woont zelf in Limburgquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In Brabant en Limburg ligt geen sneeuw tot kniehoogte hoor.
Ik zeg niet dat jullie er niet mee om kunnen gaan. Ik bedoelde meer NL in het algemeen. Bussen liggen meteen plat terwijl de rest van NL gewoon met de auto er doorheen gaat hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
Je kunt best sneeuw leuk vinden hoorvind ik normaal ook (tot een bepaalde hoogte aan cm), maar doe aub niet alsof wij er niet mee om kunnen gaan 'als er een beetje valt'. Er ligt nu meer dan een beetje en het is niet meer dan normaal dat er dingen dan platvallen en dat mensen dat niet leuk vinden
Nou dat nog net nietquote:
heb je al een neusspray gehaald?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
thanks lieverds
heeft iemand nog tips als je super verkouden bent? stomen helpt zelfs niet
Ow ik dacht echt Limburgquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nou dat nog net nietwoon dichter bij SQ dan bij Limburg
Willekeurige interesse vraag trouwens, hoeveel last heb jij nu van de combinatie poststaking en kloteweer met je pakjes versturen?
Oh dat valt best mee dan, ik had namelijk een vertraagd pakket, naar t bedrijf gemaild, en die zeiden dat ze omkwamen in de mails van mensen waar dingen niet van aangekomen waren maar al 1 tot 2 weken onderweg waren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ow ik dacht echt Limburg![]()
![]()
Gaat allemaal wel goed. Vertraging in de brievenbus maar ook niet altijd een beetje willekeurig. Pakketpost gaat allemaal wel goed.
Ben wel blij met dit weer dat mijnkan rijden anders kwam er weinig weg
![]()
En 2x heeft mijn zending vastgestaan in Parijs door de sneeuw.
Ik heb een neusspray alleen het doet pijn als ik hem gebruikquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je al een neusspray gehaald?
dat geeft iig iets verlichting.
en antigrippine ofzo, PM+ vitamine c is dat.
en slapen met een gesneden ui naast je hoofd
Welke neusspray heb je? Anders kun je 1 voor kinderen gebruikenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een neusspray alleen het doet pijn als ik hem gebruikik moet wel heel vaak niezen, echt 10 keer in een minuut ofzo
![]()
dat van die gesneden ui wist ik nietzal vanavond eens proberen!
het zit tussen knie- en enkelhoogte in. Voor de ongelovigen:quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier ligt wel veel sneeuw maar geen kniehoogte hoor
Ja alleen waar die mongolen de sneeuw naartoe geschoven hebt zodat je met je fiets bijna niet de straat op kunt omdat je eerst door een meter sneeuw moet
Kaloba heeft mamma net voor mij gheaaldquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke neusspray heb je? Anders kun je 1 voor kinderen gebruiken
Kaloba druppels of tabletten zorgen dat het sneller over is
Prospan is een hele goede hoestdrank die je altijd kunt gebruiken en die de luchtwegen verwijd en dus ademruimte geeft
Voor de keel kun je mucoangin gebruiken, dat ontsmet en verdoofd de keel tegen de pijn
Zoiets?
Jamaar dat komt toch niet aan je knieeën? Hier ligt net zo veel heurrquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zit tussen knie- en enkelhoogte in. Voor de ongelovigen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het nemen van de onderste foto heeft het nog 4 uur gesneeuwd en is er dus nog een paar cm bij gekomen
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar dat komt toch niet aan je knieeën? Hier ligt net zo veel heurr
Gefeliciteerd he!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het ook gehad voor vandaag... Wil naar huuuuuuuis*telt af tot 17u*
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet straks de weg nog op. En ik zit hier nu alleen op de afdeling (tot 5 uur) en er is echt geen ene flikker meer te doen.
MAAR IK BEN WEL MORGEN JARIGquote:
JAAA allemaal jarigen net als het kindeke Jezusquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR IK BEN WEL MORGEN JARIG. En ik krijg geen Scottish Fold kitten zegt S.
.
BleiBlei is straks van IJsIJs!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig ging ons luik om half 1 dicht... heb er op de terugweg drie kwartier op gelopen, toen lekker gelusht in bad en nu zit ik te wachten op mijn vader met de auto. Blei is op de fiets gegaan, de mongool
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
BleiBlei is straks van IJsIJs!
Bad.
Nope, het kan nog ergerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Whiiii DebsDamn... Ik dacht dat ik een rotdag had om jarig te zijn
*steunt haar mede-werk-genootjes*![]()
NOG 32 MINUTEN !
Kussie op nek!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik pleurde straks vol achterover door die kutsneeuw.
Beentjes in de lucht recht op mn hoofd, nu is mn nek nog meer naar de haaien
Zal best leuk zijn ja!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ziet er trouwens wel uit als een kek feestje daar op het 18 septemberplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |