QFT!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die hebben wij ook niet.
Smerig stinkding wat onmogelijk schoon te maken/houden is![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je Tronica inkoopt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tronica op grote schaal weet ik niet of dat lukt. Voor hier wel lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
als ik FRIET wil ga ik gewoon naar de FRIETtent
alleen de zeegroene en de grijze lijken me wel aardig, verder doet het me ook weinig...quote:
Ja hoor, en op ma, wo, do, vrij, en in het weekend wissel ik wel eens af met een bacoquote:
alcoholikerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor, en op ma, wo, do, vrij, en in het weekend wissel ik wel eens af met een baco
Jij had geen bier op zei je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
the sound of music is gemaakt van suikerspinnen
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:10 schreef Lindytje het volgende:
Haat aan mij!!!!
Ik had om 8.45u tentamen, en raad eens? Ik werd om 8.55u wakker.... Gofterdegofterdegofter...
![]()
![]()
Aflikken !quote:Op woensdag 22 december 2010 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg honger van mijn Lush vanillary parfum
drink dan ook geen biertjes op dinsdag!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:10 schreef Lindytje het volgende:
Haat aan mij!!!!
Ik had om 8.45u tentamen, en raad eens? Ik werd om 8.55u wakker.... Gofterdegofterdegofter...
![]()
![]()
Ik had maar 3 biertjes opquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drink dan ook geen biertjes op dinsdag!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet zo ff een parfummetje ruilen... Blei had For Men gehaald voor mijn moeder
Heb je niet een weekje vrij volgende week?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
NOOD AAN VAKANTIE !!
*Nog 2.5 maand zucht....*
wanneer is de her?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had maar 3 biertjes op
[..]
Hahahahahaha
ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Noooope![]()
Heb wel 27ste en 31ste vrij gevat; dus het valt mee met maar 3 daagjes werken; maar dan nog... Zal aan jullie denken als ik op kantoor zit
In maart geloof ik! Dus dan maar extra hard leren en zorgen dat ik die in 1x haal, zodat ik niet het hele vak over hoef te doen volgend jaar...quote:
What a bummer...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Noooope![]()
Heb wel 27ste en 31ste vrij gevat; dus het valt mee met maar 3 daagjes werken; maar dan nog... Zal aan jullie denken als ik op kantoor zit
En bedanktquote:Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
Ik zou ook wel wat lusten, moet ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Crap nu heb ik zin in friet. DAMN YOU!
Daar hebben ze de rekenmachine voor uitgevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef DeltaCephei het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net huiswerk gemaakt and I feel stupid. Ik kan niet eens meer hoofdrekenen![]()
*Rent snel naar Secret Santa topic voor foto's*quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef milka82 het volgende:
Omg, hoorde vanochtend hoefjes op het dak en belletjes rinkelen..... Secret Santa is geweest!!!!
Ja, maar dat MAG dus nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar hebben ze de rekenmachine voor uitgevonden
NU WETEN WIJ WAAR JIJ OP GOOGLED HAHAAH.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Loqi het volgende:
Google adds in dit topic![]()
schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
*
Universele reiniger Wiro Reinigt, polijst EN beschermt al uw gladde materialen bv.rvs,kunststof, www.majoorbussum.nl
*
Gratis Vlekkendoekje Proefmonster Ligt Voor U Klaar. Voor Alle Vlekken in Textiel www.tmc520.nl
Wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Loqi het volgende:
Google adds in dit topic![]()
schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
*
Kiko zit ook in Oberhausen, is een geweldige zaak, displays vol met bijna alle kleuren en allemaal hartstikke betaalbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:38 schreef Loqi het volgende:
paps en mams zijn naar Berlijn geweest en hebben een matte zwarte lak voor me meegenomenvan Kiko
Iew salsa dipsaus eendebeknagelsquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iew salsa dipsaus eendebeknagels. Wtf doe je dan met je tampon? Inschieten?
Neuh..gewoon de korstjes bloed onder je nagel vandaan schrapenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iew salsa dipsaus eendebeknagels. Wtf doe je dan met je tampon? Inschieten?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neuh..gewoon de korstjes bloed onder je nagel vandaan schrapen
Haha gatver, viespeukquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja dooie kikkers!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
vergeet de stukjes vlees niet voor alles wat je hebt opengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
en dan afschrapen aan je tandenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |