Wat?quote:
Oooh, wat leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we zitten naast elkaar op de bank
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Is toch ook gewoon komisch
Heb je nu nog wel een bak vorm dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wil ook lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo gelachen![]()
kan het dan nog erger dan toen in de keuken met pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo gelachen![]()
hij had ook maar geen zonnebril op moeten hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik en mijn vooroordelen
Sorry meneer met de zwarte lange jas en zonnebril
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je nu nog wel een bak vorm dan?
iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"quote:
alleen niet zo een hele mooiequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Ik heb tig bakvormen
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan het dan nog erger dan toen in de keuken met pannenkoeken bakken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen niet zo een hele mooie
Dat is me een te ingewikkeld verhaal lees ik alquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"
Oh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Ik heb tig bakvormen
Oh oh oh en ik weet het antwoord! Het was Suikertaartje, met een auto, in een bochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me een te ingewikkeld verhaal lees ik al
Ja echtquote:
Wehehehe, das wel leuk jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijden![]()
zo heeft een oud- collega zijn koffie vergetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijden![]()
maffe wijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
![]()
ST had tranen en ik had serieus buikpijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |