En, helpt het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tatoeage van een kruis. In de inkt zit de as van het heiligbeen van een heilige!
Ik zou er bij mezelf nog om kunnen lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het was
Best wel terecht zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jaar of 5 geleden op het werk:
Openhartige vette collega zit uitgebreid te vertellen over het dolfijntje dat ze op haar kont had laten zetten jaren geleden.
Andere collega: "Nou, dat zal ondertussen wel een walvis zijn geworden of niet?"
Wij:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"PWNED!"
Zij:*hysterisch over de flos*
Dat vertelde je verhaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het was
Dat merk ik wel als ik dood ben gegaan!quote:
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vertelde je verhaal niet![]()
Was die walvis toevallig een Potvis?
Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt ja
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt ja
rol 'r terug in de zee!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!
Zaten er ook Japenners met speren achter haar aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!
Break out the ale, and give me my trusty harpoon, lads!quote:
Kapitein Ahabquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Break out the ale, and give me my trusty harpoon, lads!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MI van Barbie die een 50 jarige vrouw/walvis aan zijn harpoen rijgtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'll sell her fat as soapquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MI van Barbie die een 50 jarige vrouw/walvis aan zijn harpoen rijgt
Wat voor een shoot?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Woei, als alles meezit, donderdag een fotoshoot in de sneeuw
Het boek is beterquote:
Dat is altijd zo. Behalve met Lara Croft.quote:
Die hangt aan de compressorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je huisgenoot?
jezus wat heb ik vandaag
quote:
In de sneeuwquote:
kom je vanzelf achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de sneeuw
Ik hoop dat ik fotogeniek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |