Juist helemaal niet pijnlijk! Ik vind de behandelingen niet vervelend ofzo, daarna voelt het altijd weer een stuk prettigerquote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat ook fijn, mrien, de chiropractor? Of vooral pijnlijk?
Dat doe ik ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef mrien het volgende:
Tja, dan geef ik Lotte een stapel was en vouw ik dat later weer opnieuw op
Goedemorgen! Onrustig geslapen en weer op tijd wakker want ik moest vanmorgen nog naar de chiropractor om 8:15. Manlief heeft me er maar even heen gebracht, die vond dat veiliger dan dat ik zelf door de sneeuw moest rijdenVond ik wel erg fijn ook want er lag toch weer best veel sneeuw.
Voor de rest alles nog lekker rustig
Mijn vrouw had ongeveer dezelfde plannen een paar weken geleden al (wij zitten nu op 18 weken) en zij werd doorgestuurd naar de bekkenfysio... En dat bleek maar goed ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb toch regelmatig last van mijn rug, vooral bij het draaien in bed en het opstaan 's ochtends, overdag gaat het wel goed en 's avonds voelt het moe en stijf.
Nu heb ik altijd al een slechte onderrug, dus ik zal niet zo snel aan de bel trekken, heb het wel de laatste keer aangegeven bij de verloskundige.
Ik vind het lastig om te bepalen wat nu 'gewoon' bij een zwangerschap hoort en wanneer ik echt actie moet ondernemen. Ik ben niet zo'n pieperd en denk al snel, even insmeren met arnica olie en ik kan er weer tegenaan.![]()
BTW, op 26 Januari hebben we 's avonds de SEO, het zat al vol de week ervoor, ik ben dan precies 22 weken in verwachting. Net iets lnager geduld hebben dan ik had verwacht, wat betreft een jongens of meisjesbaby. Maar goed, als alles maar in orde is, dan maakt me dat niets uit.
Zit nu wel heel erg te twijfelen over een pretecho volgende week, pompompom.....
Lief dat je ernaar vraagt! Gister was nog een zware dag, maar vandaag is het alweer anders. We zijn nu bezig om de allerlaatste dingetje voor de bevalling te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:06 schreef mrien het volgende:
Claudia, hoe gaat het met je nu je weer thuis bent? Weer helemaal opgeknapt? En je vriend en Ivan?
Hopelijk geeft het doen van de laatste dingen je ook de rust die je nodig hebtquote:Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt! Gister was nog een zware dag, maar vandaag is het alweer anders. We zijn nu bezig om de allerlaatste dingetje voor de bevalling te doen.
Ik merk dat ik dit nog even echt nodig heb, wat laatste dingen bestellen en organiseren. Ik ben nog niet helemaal klaar voor de komst van de kleine. 'Het kan nog 4 weken duren' klinkt heel lang, maar 11 januari klinkt juist héél dichtbij!
Fijn dat het alweer wat beter gaat! Jullie meisje is er gewoon al bijnaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt! Gister was nog een zware dag, maar vandaag is het alweer anders. We zijn nu bezig om de allerlaatste dingetje voor de bevalling te doen.
Ik merk dat ik dit nog even echt nodig heb, wat laatste dingen bestellen en organiseren. Ik ben nog niet helemaal klaar voor de komst van de kleine. 'Het kan nog 4 weken duren' klinkt heel lang, maar 11 januari klinkt juist héél dichtbij!
Ik houd gewoon niet eens rekening met de uitgerekende datum, merk ik. Ik stel me helemaal in op 41 weken. Maar als ik net zover ben als jij dan gaat de uitgerekende datum denk ik wel heel spannend voelen!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:29 schreef mrien het volgende:
[..]
Hopelijk geeft het doen van de laatste dingen je ook de rust die je nodig hebt![]()
4 weken kan inderdaad nog lang duren, maar voor je het weet is het zover. Merk ik hier ook, opeens is de datum er bijna (over 4 dagen) en dat is echt voorbij gevlogen
Ik hou ook rekening met ruim 41 weken hoor, minder met de datumquote:Op donderdag 23 december 2010 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet eens rekening met de uitgerekende datum, merk ik. Ik stel me helemaal in op 41 weken. Maar als ik net zover ben als jij dan gaat de uitgerekende datum denk ik wel heel spannend voelen!
4 dagen, jemig!Zijn de keukenkastjes wel schoon en heb je genoeg wc-papier in huis?
Wij hebben schoonma uitgenodigd voor borrel + eten morgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand nog een geniaal eetidee dat weinig moeite kost met kerst? Ik heb er even geen puf voor om me met het eten bezig te houden. Eigenlijk weet ik ook niet waarom we mijn moeder en haar vriend hebben uitgenodigd.
Ja, ideaal en lekker. Ik heb een hele lekkere met geitenkaas en spinazie!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Twinkly het volgende:
Iets met bladerdeegLekker, makkelijk en snel! Ik ga preitaart maken.
Wij hebben mijn moeder en broertje uitgenodigd en zij nemen beide een voor- en nagerecht mee. Wij hoeven alleen het hoofdgerecht te maken.
Oh, met spinazie. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw recept!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ideaal en lekker. Ik heb een hele lekkere met geitenkaas en spinazie!
Of pasteitjes, Claudia, ook lekker en dan met kleine hapjes erbij. Soort klein buffet.
Ja precies, en ik ben dan pas 20 wekenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef danic het volgende:
Haha Tankgirl dat herken ik wel. Voel me af en toe ook zo'n lompe olifant (erg hè, nu al), omdat mijn buik ineens tegenwicht geeft.
idem (A)quote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, met spinazie. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw recept!
Dankje! Met rookamandelen klinkt inderdaad heel lekker!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef miss_sly het volgende:
haha, wat een enthousiasme![]()
ik moet het thuis even opzoeken, hoor, maar ik wil het later wel pm-en. Volgens mij had ik het gebookmarkt.
kijk, deze is het, ik wist neit meer of hij van de AH-site kwam:
http://www.ah.nl/recepten(...)inazie+en+geitenkaas
ik vind hem echt heel erg lekker. De amandelen geven er ook een lekker accent aan. Wel goed opletten dat de spinazie goed genoeg droog is, en de taart lang genoeg in de oven staat.
Oeh, wat tof!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij hebben net een pretecho gehad..
Heel leuk, onze uk lag in kleermakerzit, en heeft zich goed laten bekijken, tot hij/zij na 20 minuten ons ineens de rug toedraaide..
We weten nog niet wat het wordt, de verloskundige durfde er nog niets over te zeggen, het was nog niet duidelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |