abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90330512
Tja, dan geef ik Lotte een stapel was en vouw ik dat later weer opnieuw op

Goedemorgen! Onrustig geslapen en weer op tijd wakker want ik moest vanmorgen nog naar de chiropractor om 8:15. Manlief heeft me er maar even heen gebracht, die vond dat veiliger dan dat ik zelf door de sneeuw moest rijden O+ Vond ik wel erg fijn ook want er lag toch weer best veel sneeuw.
Voor de rest alles nog lekker rustig
pi_90330640
Is dat ook fijn, mrien, de chiropractor? Of vooral pijnlijk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 23 december 2010 @ 09:46:34 #153
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90331091
Ik heb toch regelmatig last van mijn rug, vooral bij het draaien in bed en het opstaan 's ochtends, overdag gaat het wel goed en 's avonds voelt het moe en stijf.
Nu heb ik altijd al een slechte onderrug, dus ik zal niet zo snel aan de bel trekken, heb het wel de laatste keer aangegeven bij de verloskundige.
Ik vind het lastig om te bepalen wat nu 'gewoon' bij een zwangerschap hoort en wanneer ik echt actie moet ondernemen. Ik ben niet zo'n pieperd en denk al snel, even insmeren met arnica olie en ik kan er weer tegenaan. :)

BTW, op 26 Januari hebben we 's avonds de SEO, het zat al vol de week ervoor, ik ben dan precies 22 weken in verwachting. Net iets lnager geduld hebben dan ik had verwacht, wat betreft een jongens of meisjesbaby. Maar goed, als alles maar in orde is, dan maakt me dat niets uit.

Zit nu wel heel erg te twijfelen over een pretecho volgende week, pompompom.....
pi_90331145
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat ook fijn, mrien, de chiropractor? Of vooral pijnlijk?
Juist helemaal niet pijnlijk! Ik vind de behandelingen niet vervelend ofzo, daarna voelt het altijd weer een stuk prettiger :D
Was al voor de zwangerschap daar onder behandeling en nu in de zwangerschap wat vaker geweest (zeker de laatste weken). Ik denk dat mede door die behandelingen het tot nu toe allemaal zo voorspoedig is gegaan qua bekken enzo, heb er echt bijna geen last van.
Nu hebben we afgesproken dat ik na de bevalling weer zal bellen voor een afspraak, na een week of 4/5/6 ofzo. Dan kijken ze de baby ook even na (Lotte is er na 4 weken ook onder behandeling ge komen omdat die last had van haar nek na een iets te snelle lancering aan het einde van de bevalling)
pi_90331724
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef mrien het volgende:
Tja, dan geef ik Lotte een stapel was en vouw ik dat later weer opnieuw op

Goedemorgen! Onrustig geslapen en weer op tijd wakker want ik moest vanmorgen nog naar de chiropractor om 8:15. Manlief heeft me er maar even heen gebracht, die vond dat veiliger dan dat ik zelf door de sneeuw moest rijden O+ Vond ik wel erg fijn ook want er lag toch weer best veel sneeuw.
Voor de rest alles nog lekker rustig
Dat doe ik ook ja :D
De was vouw ik op de eettafel, daar kan ze niet bij, en als ze per se wat wil hebben krijgt ze wat hydrofielen. ik doe eigk juist bijna alle huishoudelijke dingen express als Amélie wakker is zodat ze leert dat dat er ook gewoon bij hoort, dat mama soms bezig is en dat er dingen zijn die moeten gebeuren. En zo "helpt" ze me dus bij de bedden verschonen, was in en uit de wasmachine, was vouwen, vegen, stoffen enz. enz. maar goe, das hier offtopic :+

Hopelijk kun je vanmiddag nog ff gaan liggen dan, 8,15 daar zijn pfff :o vroeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 december 2010 @ 10:42:16 #156
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_90332642
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb toch regelmatig last van mijn rug, vooral bij het draaien in bed en het opstaan 's ochtends, overdag gaat het wel goed en 's avonds voelt het moe en stijf.
Nu heb ik altijd al een slechte onderrug, dus ik zal niet zo snel aan de bel trekken, heb het wel de laatste keer aangegeven bij de verloskundige.
Ik vind het lastig om te bepalen wat nu 'gewoon' bij een zwangerschap hoort en wanneer ik echt actie moet ondernemen. Ik ben niet zo'n pieperd en denk al snel, even insmeren met arnica olie en ik kan er weer tegenaan. :)

BTW, op 26 Januari hebben we 's avonds de SEO, het zat al vol de week ervoor, ik ben dan precies 22 weken in verwachting. Net iets lnager geduld hebben dan ik had verwacht, wat betreft een jongens of meisjesbaby. Maar goed, als alles maar in orde is, dan maakt me dat niets uit.

Zit nu wel heel erg te twijfelen over een pretecho volgende week, pompompom.....
Mijn vrouw had ongeveer dezelfde plannen een paar weken geleden al (wij zitten nu op 18 weken) en zij werd doorgestuurd naar de bekkenfysio... En dat bleek maar goed ook.
Maar ook voor haar voelde het aan als "pijntjes" in haar onderrug...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_90332714
hoooi mensen :) ik kom me ook maar weer eens melden; durfde niet zo goed te posten, omdat ik bang was me te verraden, maar de meeste mensen hadden toch al hun vermoedens. ;)
dus hier op Fok kan het geen kwaad: ik kom uit de kast: Beessie-Jen!

5 weekjes zwanger inmiddels, nog heeeel pril... en hoop zo dat alles goed mag gaan. Evie krijgt een broertje of zusje!! zo leuk...
nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, bij Evie duurde het 19 maanden, en nu mijn 2e cyclus.. echt OMG!
pi_90332728
gefeliciteerd BJ ^O^
pi_90332746
Aaaaaah Beesie-Jen?!?!? Nou ja! Wat gaaf *O*
Ik raad nooit want dat kan ik niet.
pi_90332775
en hier dan nogmaals yaaaaaaaaaay BJ! *O* *O* *O* gefeliciteerd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90332977
Dan ook maar even officieel Beessie-Jen *O* gefeliciteerd!!!
pi_90333150
Gefeliciteerd Beessie-Jen!!
pi_90333341
BJ, wat leuk! *O* *O* *O* *O* *O*
Echt toen ik het las echt een :D vind het zo leuk voor jullie.
Gefeliciteerd!
  donderdag 23 december 2010 @ 11:04:48 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90333404
Gefeliciteerd!
De rij onder me breidt zich in rap tempo uit gelukkig, ik stond echt 5 weken onderaan ofzo :D
pi_90333460
Claudia, hoe gaat het met je nu je weer thuis bent? Weer helemaal opgeknapt? En je vriend en Ivan?
pi_90333810
Beessie-Jen, gefeliciteerd!
pi_90333883
Jaaaa, BJ, wat gaaf! Gefeliciteerd! *O* En zo snel raak ook! Ik weet dat jullie het de vorige keer nogal op z'n beloop hebben gelaten. Hebben jullie het deze keer anders aangepakt?
pi_90333948
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:06 schreef mrien het volgende:
Claudia, hoe gaat het met je nu je weer thuis bent? Weer helemaal opgeknapt? En je vriend en Ivan?
Lief dat je ernaar vraagt! Gister was nog een zware dag, maar vandaag is het alweer anders. We zijn nu bezig om de allerlaatste dingetje voor de bevalling te doen.

Ik merk dat ik dit nog even echt nodig heb, wat laatste dingen bestellen en organiseren. Ik ben nog niet helemaal klaar voor de komst van de kleine. 'Het kan nog 4 weken duren' klinkt heel lang, maar 11 januari klinkt juist héél dichtbij!
pi_90334063
bj dan nu ook hier nog even officieel: gefeliciteerd! Ik had het gewoon wel goed geraden maar heb dat maar even voor me gehouden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90334089
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Lief dat je ernaar vraagt! Gister was nog een zware dag, maar vandaag is het alweer anders. We zijn nu bezig om de allerlaatste dingetje voor de bevalling te doen.

Ik merk dat ik dit nog even echt nodig heb, wat laatste dingen bestellen en organiseren. Ik ben nog niet helemaal klaar voor de komst van de kleine. 'Het kan nog 4 weken duren' klinkt heel lang, maar 11 januari klinkt juist héél dichtbij!
Hopelijk geeft het doen van de laatste dingen je ook de rust die je nodig hebt :*
4 weken kan inderdaad nog lang duren, maar voor je het weet is het zover. Merk ik hier ook, opeens is de datum er bijna (over 4 dagen :o ) en dat is echt voorbij gevlogen
pi_90334846
Gefeliciteerd BJ! :o *O* *O* *O*
wow, ik had totaaaal geen idee dat jij het was
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90335064
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Fijn dat het alweer wat beter gaat! Jullie meisje is er gewoon al bijna O+ O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90335415
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:29 schreef mrien het volgende:

[..]

Hopelijk geeft het doen van de laatste dingen je ook de rust die je nodig hebt :*
4 weken kan inderdaad nog lang duren, maar voor je het weet is het zover. Merk ik hier ook, opeens is de datum er bijna (over 4 dagen :o ) en dat is echt voorbij gevlogen
Ik houd gewoon niet eens rekening met de uitgerekende datum, merk ik. Ik stel me helemaal in op 41 weken. Maar als ik net zover ben als jij dan gaat de uitgerekende datum denk ik wel heel spannend voelen!

4 dagen, jemig! :o Zijn de keukenkastjes wel schoon en heb je genoeg wc-papier in huis? :+
pi_90335531
Jaaaaaaaaaaaaaaaa BJ, ik hoopte zo dat jij het was!!!

Gefeliciteerd *O* *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90335662
quote:
Op donderdag 23 december 2010 12:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik houd gewoon niet eens rekening met de uitgerekende datum, merk ik. Ik stel me helemaal in op 41 weken. Maar als ik net zover ben als jij dan gaat de uitgerekende datum denk ik wel heel spannend voelen!

4 dagen, jemig! :o Zijn de keukenkastjes wel schoon en heb je genoeg wc-papier in huis? :+
Ik hou ook rekening met ruim 41 weken hoor, minder met de datum
Schoon genoeg ;) wc papier voldoende, boodschappen moet S. Vanavond maar ff halen ofzo, die zijn ondertussen weer bijna op
pi_90335737
Heeft iemand nog een geniaal eetidee dat weinig moeite kost met kerst? Ik heb er even geen puf voor om me met het eten bezig te houden. Eigenlijk weet ik ook niet waarom we mijn moeder en haar vriend hebben uitgenodigd.
  donderdag 23 december 2010 @ 12:15:38 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90335919
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand nog een geniaal eetidee dat weinig moeite kost met kerst? Ik heb er even geen puf voor om me met het eten bezig te houden. Eigenlijk weet ik ook niet waarom we mijn moeder en haar vriend hebben uitgenodigd.
Wij hebben schoonma uitgenodigd voor borrel + eten morgen.
Ik maak borrelhapjes (dadel/kaas/walnoot, kip met aioli op toast, kaasplankje). Bij de poelier haal ik een kippetje in een braadzak en ik haal bij de groenteboer een paar rijkgevulde luxe groentesalades. Erbij pommes duchesse of rostischijfjes uit oven.
Supersimpel. Ik ga met 1 hand ook niet uitgebreid de keuken in.
pi_90336159
Iets met bladerdeeg :9 Lekker, makkelijk en snel! Ik ga preitaart maken.
Wij hebben mijn moeder en broertje uitgenodigd en zij nemen beide een voor- en nagerecht mee. Wij hoeven alleen het hoofdgerecht te maken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90336218
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Twinkly het volgende:
Iets met bladerdeeg :9 Lekker, makkelijk en snel! Ik ga preitaart maken.
Wij hebben mijn moeder en broertje uitgenodigd en zij nemen beide een voor- en nagerecht mee. Wij hoeven alleen het hoofdgerecht te maken.
Ja, ideaal en lekker. Ik heb een hele lekkere met geitenkaas en spinazie!
Of pasteitjes, Claudia, ook lekker en dan met kleine hapjes erbij. Soort klein buffet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 december 2010 @ 12:30:28 #180
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90336446
Bj Gefeli!
Ik begin een beetje problemen te krijgen met mijn evenwicht :')
Kom bijna niet meer van de bank af als ik even heb gezeten en van de week zat ik even op bed, en kukelde ik zowat achterover :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_90336495
Haha Tankgirl dat herken ik wel. Voel me af en toe ook zo'n lompe olifant (erg hè, nu al), omdat mijn buik ineens tegenwicht geeft.
pi_90336529
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, ideaal en lekker. Ik heb een hele lekkere met geitenkaas en spinazie!
Of pasteitjes, Claudia, ook lekker en dan met kleine hapjes erbij. Soort klein buffet.
Oh, met spinazie. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw recept!
  donderdag 23 december 2010 @ 12:34:29 #183
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90336631
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef danic het volgende:
Haha Tankgirl dat herken ik wel. Voel me af en toe ook zo'n lompe olifant (erg hè, nu al), omdat mijn buik ineens tegenwicht geeft.
Ja precies, en ik ben dan pas 20 weken :P Hoe moet dat dadelijk hahaha
Mijn buik groeit wel hard sinds 19/20 weken, echt ik heb het idee dat mijn buik gewoon elke dag groter wordt!

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Tankgirl op 23-12-2010 12:39:46 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_90337028
bedankt voor de felicitaties dames :) heel lief!

@Claudia; we gingen er wederom vrij ontspannen mee om, maar was dus heel vlot raak :D ben nog helemaal in shock, nooit verwacht dat het deze keer zo snel zou gaan.

en ik ben dr ook zo ontzettend blij mee, ben al helemaal aan het bedenken hoe en wat. Namenlijstjes maken, Evie dr nieuwe kamertje bedenken etc etc. Zo leuk! maar alleen nog bedenken hoor, eerst maar eens de 1e echo afwachten. Zal volgende week maar eens een afspraak maken.

alleen ben ik zo ontzettend moe! en dat is niet echt fijn zo aan het eind van het jaar, veel werken, veel verplichtingen enzo.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90337497
BJ ik ben nog helemaal in shock :o :D
gewoon doordat ik samen met je zwangere en dus een kind in dezelfde leeftijd heb ofzo.

en dan heb je straks gewoon een winter en een zomerkind O+ O+ O+
echt spannend allemaal joh
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 23 december 2010 @ 13:00:39 #186
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_90337785
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, met spinazie. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw recept!
idem (A)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 23 december 2010 @ 13:13:25 #187
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90338389
Me three!
pi_90338699
haha, wat een enthousiasme :D
ik moet het thuis even opzoeken, hoor, maar ik wil het later wel pm-en. Volgens mij had ik het gebookmarkt.

kijk, deze is het, ik wist neit meer of hij van de AH-site kwam:
http://www.ah.nl/recepten(...)inazie+en+geitenkaas

ik vind hem echt heel erg lekker. De amandelen geven er ook een lekker accent aan. Wel goed opletten dat de spinazie goed genoeg droog is, en de taart lang genoeg in de oven staat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 december 2010 @ 13:23:06 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90338828
Joepie!!!! Gefeliciteerd BJ, haske leuk man!! *O*
pi_90338950
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef miss_sly het volgende:
haha, wat een enthousiasme :D
ik moet het thuis even opzoeken, hoor, maar ik wil het later wel pm-en. Volgens mij had ik het gebookmarkt.

kijk, deze is het, ik wist neit meer of hij van de AH-site kwam:
http://www.ah.nl/recepten(...)inazie+en+geitenkaas

ik vind hem echt heel erg lekker. De amandelen geven er ook een lekker accent aan. Wel goed opletten dat de spinazie goed genoeg droog is, en de taart lang genoeg in de oven staat.
Dankje! Met rookamandelen klinkt inderdaad heel lekker!
Ik heb gisteren deze gemaakt, ook erg lekker.
pi_90339088
Gefeliciteerd BJ

Mbt eten voor mij is het momenteel wat hou ik binnen. Ik at toch al geen vis en rauw vlees dus echt veel dingen hoef ik niet te laten. Al had ik laatst wel trek in een MC flurry maar dat durfd i ktoch maar niet aan.
  donderdag 23 december 2010 @ 13:33:40 #192
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90339325
1e kerstdag zijn we met z'n drietjes, ik heb ook nog geen idee wat we dan gaan eten. Morgenochtend moet ik dan nog boodschappen doen, als ik tenminste door de sneeuw ga komen. Het gaat hier vanaf een uur of drie weer sneeuwen... -O-
pi_90339405
*O* voor Beessie-Jen! Gefeliciteerd! Wat leuk!

Vanmorgen weer een stickertje van de gynaecoloog. Behalve mijn olifantenpootjes gaat het super. Ik merk dat ik minder energie heb en er soms al een hijgend hert bijloop, maar dat hoort er gewoon bij natuurlijk. Ik pas mijn activiteiten er gewoon op aan (of niet, maar dan mag ik ook niet zeuren ;) ). Heb net de steunkousen (wat klinkt dat toch sexy) opgehaald en aangetrokken. Zitten best fijn!

Over 4 weken nog een groeiecho bij 30 weken en diezelfde dag weer afspraak bij de gyn.

Ik word de laatste paar dagen helemaal aan gort geschopt door m'n dochter :X AUW! Ze schopt recht naar onderen, errug onprettig bij tijd en wijle, dat wordt nog wat als ze nog groter is :D . Ik voel haar ook de hele dag door, alleen als ik zelf een heel stuk loop of bijvoorbeeld net tijdens de boodschappen, dan is ze rustig. Vind het trouwens wel erg fijn dat ik haar zo goed voel, neemt zoveel onzekerheid weg! Balen alleen dat ik nu alweer een koortslip heb, de derde in een week of 5 -O- . En dan is het nu niet zo'n ramp maar ik ben zo bang dat ik er ook een heb als ik moet bevallen of als het meiske net geboren is. Ach, wie dan leeft wie dan zorgt.

Hier zijn de kerstboodschappen binnen, pffff, ging vlekkeloos maar ben nu kapot. Dat terwijl ik alleen maar achter de kar aan heb gesjokt, mijn lief heeft al het til- en sjouwwerk gedaan. Nu lekker onderuit en even relaxen.

Ik heb ook nog wel een lekker receptje met spinazie, gaat om gevulde portobello's met wilde spinazie en kaas. Wij koken 1e Kerstdag voor mijn ouders, zusjes, zwagers en de kids. We maken allemaal kleine gerechtjes (waar we dan natuurlijk toch weer veel te veel van maken) en dat zijn er dan in totaal 12. Bijvoorbeeld dus die portobello's, maar ook iets als paprikarepen gevuld met tonijn en gebakken watermeloen.

Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders en daar zorgen wij voor het voor- en nagerecht. Daarbij maken we het onszelf makkelijk door een van de voorgerechtjes van de 1e Kerstdag te gebruiken.
pi_90340062
BJ wat tof!! Ik zat echt helemaal verkeerd, maar wat leuk dat Evie een broertje of zusje krijgt als alles goed mag gaan :* Ik wens je een mooie zwangerschap.

Claudia, fijn te lezen dat het weer wat beter gaat!
  donderdag 23 december 2010 @ 14:14:00 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90341191
BJ, hier ook nog eens: van harte gefeliciteerd! *O*
Nog zo'n leukerd erbij O+
  donderdag 23 december 2010 @ 14:19:43 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90341487
BJ, welkom hier!
Wat leuk dat Evie een broertje of zusje krijgt. Ik vind het zo'n mooie naam en ken jou van het forum omdat ik hier al ongeveer een jaartje meelees en vooral omdat je al zo lang Evie voedt en dat zoveel moeite heeft gekost, vond dat zo'n bijzonder verhaal.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:43:06 #197
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90342542
BJ, ik had goed gegokt dus!!!!! gefeliciteerd! Geniet er lekker van!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90343719
Wij hebben net een pretecho gehad.. O+

Heel leuk, onze uk lag in kleermakerzit, en heeft zich goed laten bekijken, tot hij/zij na 20 minuten ons ineens de rug toedraaide..
We weten nog niet wat het wordt, de verloskundige durfde er nog niets over te zeggen, het was nog niet duidelijk...
  donderdag 23 december 2010 @ 15:13:17 #199
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90343930
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij hebben net een pretecho gehad.. O+

Heel leuk, onze uk lag in kleermakerzit, en heeft zich goed laten bekijken, tot hij/zij na 20 minuten ons ineens de rug toedraaide..
We weten nog niet wat het wordt, de verloskundige durfde er nog niets over te zeggen, het was nog niet duidelijk...
Oeh, wat tof!
Ik wil het eigenlijk ook heb ik besloten, ben zo nieuwsgierig hoe ons ukje er nu uitziet.
En dan gaat vijf weken wachten nog wel heel lang duren...
Dus ik hoop dat er plek is, bijv volgende week, het kan best zijn dat ze dicht zijn ivm vakantie.
pi_90344873
Wat gaaf Laiveneertiekje.

Die van ons lag de laatste keer ook in kleermakerszit. Ik krijg 7 jan weer een echo.

Ik kreeg net 4 pakketjes positiekleding. :D 1 doos van esprit en de rest via MP gekocht.
Ik pas mijn eigen kleding nog wel maar ik denk na de vakantie niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')