quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien ga ik toch maar even sneeuwschuiven op het dak
Was het leuk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, was ineens weg, heb een paar uur in de trein gezeten
Zomaar ineens, plotseling en onverwachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, was ineens weg, heb een paar uur in de trein gezeten
Ik heb dr al twee op vandaag , no thnxquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een lekkere tosti voor je maken
Jhammie!quote:
Ik heb woensdag vrijquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ml ik ben benieuwd hoe ie bevalt!
Ben ik de enige hier die gewoon 40 uur moet werken volgende week?
Ik had verse ham en kaas van de boerderiequote:
Wat doet FOK dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
FOK! doet weer raar en dan ga je dus door het slotje
Ik heb niks meer van hem gehoord.quote:
Ervoor zorgen dat ze DNS't natuurlijk!quote:
Heeft hij wel gezien dat op track&trace stond dat ie wel gebracht is?quote:
Een adblocker mag ook niet op FOKquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Unresponsive zijn![]()
Of ik klik op invoeren en het doet niks.
Lang leve de adblockers
zo jammerquote:
Done.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeft hij wel gezien dat op track&trace stond dat ie wel gebracht is?
Kan iemand hem dat pmmen?Ik heb gister al gestalkt of ie hem al had
k heb geen adblocker, niets in mn hostbestand staan, en met regelmaat van de klok ben ik de layout kwijt, later komt hij ineens wel weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Een adblocker mag ook niet op FOK
Of bedoel je dat niet, dat je er eentje gebruikt?
Want bij gebruik van een adblocker heb je de kans dat FOK slecht werkt idd.
Maar dan had hij zich overdag toch hier even kunnen melden of bij jou via PM?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Done.
En ik had hem ook al in TAL gestalkt vandaag.
Maar misschien is ie gewoon aan het werk?
Misschien omdat ze dan echt geen antwoord weten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb geen adblocker, niets in mn hostbestand staan, en met regelmaat van de klok ben ik de layout kwijt, later komt hij ineens wel weer.
zie ook gewoon alle ads
maar als je om hulp vraagt in FB word er gewoon niet gereageerd
Ja geen idee. Voor hetzelfde geld is er prive iets gebeurd ofzo, waardoor FOK! zijn laatste prioriteit is. Kweet het echt niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan had hij zich overdag toch hier even kunnen melden of bij jou via PM?
Ja, ik heb gister gepmd namelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geen idee. Voor hetzelfde geld is er prive iets gebeurd ofzo, waardoor FOK! zijn laatste prioriteit is. Kweet het echt niet.
Ik sms hem wel even nog ook.
Ik ook. Dan kan je beter niet meedoen, als je er toch geen tijd voor hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb gister gepmd namelijkEn natuurlijk kan hij aan het werk zijn
Maar goed, ik vind het gewoon jammer hoe makkelijk hij er mee omgaat in het algemeen
ja snap ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat ze dan echt geen antwoord weten?
Ik weet het ook niet anders, waarom je geen antwoord krijgt.
De enige reden waarom sommigen troubles met de layout hebben is omdat ze een adblocker gebruiken, soms zonder dat ze het weten, geloof ikMaar ik ben een technische n00b verder.
ik ook jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb gister gepmd namelijkEn natuurlijk kan hij aan het werk zijn
Maar goed, ik vind het gewoon jammer hoe makkelijk hij er mee omgaat in het algemeen
Weet je hoe druk Danny het heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja snap ikmaar zeg dan gewoon ik weet t niet ipv niet reageren
Denk niet dat het postkantoor nog open is, maar okequote:Ik ben nog niet thuis. Ik weet dat het morgen is, ik zal zo nog even langs de buren/postkantoor gaan.
Nou ja, hij heeft wel tijd maar laat zich hier haast niet zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Dan kan je beter niet meedoen, als je er toch geen tijd voor hebt.
Zal ik zo een algehele pm sturen?quote:Zijn er verder nog mensen die meedoen die zich amper laten horen/zien? Moeten we nog mensen even PMen dat morgen De Dag is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Sms JJH:
[..]
Denk niet dat het postkantoor nog open is, maar oke
misschien wel, hier is extra koopavond vandaag morgen en vrijdag, postkantoor is in Read Shop, dus t zou wel kunnenquote:
Was hij aan het lurken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Sms JJH:
[..]
Denk niet dat het postkantoor nog open is, maar oke
Nee joh, greys heeft gesmstquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was hij aan het lurken?![]()
Hopelijk is het postkantoor nog open (nu die in gewone winkels zitten is die kans groter) of zijn de buren thuis en hebben die het pakje. Wel zo leuk voor gever en ontvanger morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |