quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien ga ik toch maar even sneeuwschuiven op het dak
Was het leuk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, was ineens weg, heb een paar uur in de trein gezeten
Zomaar ineens, plotseling en onverwachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, was ineens weg, heb een paar uur in de trein gezeten
Ik heb dr al twee op vandaag , no thnxquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een lekkere tosti voor je maken
Jhammie!quote:
Ik heb woensdag vrijquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ml ik ben benieuwd hoe ie bevalt!
Ben ik de enige hier die gewoon 40 uur moet werken volgende week?
Ik had verse ham en kaas van de boerderiequote:
Wat doet FOK dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
FOK! doet weer raar en dan ga je dus door het slotje
Ik heb niks meer van hem gehoord.quote:
Ervoor zorgen dat ze DNS't natuurlijk!quote:
Heeft hij wel gezien dat op track&trace stond dat ie wel gebracht is?quote:
Een adblocker mag ook niet op FOKquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Unresponsive zijn![]()
Of ik klik op invoeren en het doet niks.
Lang leve de adblockers
zo jammerquote:
Done.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeft hij wel gezien dat op track&trace stond dat ie wel gebracht is?
Kan iemand hem dat pmmen?Ik heb gister al gestalkt of ie hem al had
k heb geen adblocker, niets in mn hostbestand staan, en met regelmaat van de klok ben ik de layout kwijt, later komt hij ineens wel weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Een adblocker mag ook niet op FOK
Of bedoel je dat niet, dat je er eentje gebruikt?
Want bij gebruik van een adblocker heb je de kans dat FOK slecht werkt idd.
Maar dan had hij zich overdag toch hier even kunnen melden of bij jou via PM?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Done.
En ik had hem ook al in TAL gestalkt vandaag.
Maar misschien is ie gewoon aan het werk?
Misschien omdat ze dan echt geen antwoord weten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb geen adblocker, niets in mn hostbestand staan, en met regelmaat van de klok ben ik de layout kwijt, later komt hij ineens wel weer.
zie ook gewoon alle ads
maar als je om hulp vraagt in FB word er gewoon niet gereageerd
Ja geen idee. Voor hetzelfde geld is er prive iets gebeurd ofzo, waardoor FOK! zijn laatste prioriteit is. Kweet het echt niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan had hij zich overdag toch hier even kunnen melden of bij jou via PM?
Ja, ik heb gister gepmd namelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geen idee. Voor hetzelfde geld is er prive iets gebeurd ofzo, waardoor FOK! zijn laatste prioriteit is. Kweet het echt niet.
Ik sms hem wel even nog ook.
Ik ook. Dan kan je beter niet meedoen, als je er toch geen tijd voor hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb gister gepmd namelijkEn natuurlijk kan hij aan het werk zijn
Maar goed, ik vind het gewoon jammer hoe makkelijk hij er mee omgaat in het algemeen
ja snap ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat ze dan echt geen antwoord weten?
Ik weet het ook niet anders, waarom je geen antwoord krijgt.
De enige reden waarom sommigen troubles met de layout hebben is omdat ze een adblocker gebruiken, soms zonder dat ze het weten, geloof ikMaar ik ben een technische n00b verder.
ik ook jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb gister gepmd namelijkEn natuurlijk kan hij aan het werk zijn
Maar goed, ik vind het gewoon jammer hoe makkelijk hij er mee omgaat in het algemeen
Weet je hoe druk Danny het heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja snap ikmaar zeg dan gewoon ik weet t niet ipv niet reageren
Denk niet dat het postkantoor nog open is, maar okequote:Ik ben nog niet thuis. Ik weet dat het morgen is, ik zal zo nog even langs de buren/postkantoor gaan.
Nou ja, hij heeft wel tijd maar laat zich hier haast niet zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Dan kan je beter niet meedoen, als je er toch geen tijd voor hebt.
Zal ik zo een algehele pm sturen?quote:Zijn er verder nog mensen die meedoen die zich amper laten horen/zien? Moeten we nog mensen even PMen dat morgen De Dag is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Sms JJH:
[..]
Denk niet dat het postkantoor nog open is, maar oke
misschien wel, hier is extra koopavond vandaag morgen en vrijdag, postkantoor is in Read Shop, dus t zou wel kunnenquote:
Was hij aan het lurken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Sms JJH:
[..]
Denk niet dat het postkantoor nog open is, maar oke
Nee joh, greys heeft gesmstquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was hij aan het lurken?![]()
Hopelijk is het postkantoor nog open (nu die in gewone winkels zitten is die kans groter) of zijn de buren thuis en hebben die het pakje. Wel zo leuk voor gever en ontvanger morgen.
Een Ierwekker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog iets leuks te melden; vandaag even gebeld met Essent (ja, want ik heb ontdekt dat we daar ons gas en licht van hebben). Ze zijn zó lief daar; werkelijk, daar kan menig grote leverancier (van het een of ander) nog wat van leren
Anywayzzzz, de man aan de telefoon vond ook dat wij vrij veel betalen (lees: gebruiken). Dus nu hebben we een plannetje opgesteld en gaan wij proberen de rekening minimaal 10% naar beneden te krijgen, zodat wij weer netjes onder de ¤ 300 zitten.
Nou, is dat leuk, of is dat leuk
En nu ben ik op zoek naar een douchewekker. Zeg maar een ierwekker, maar dan voor onder de douche
Mja moet je bij mijn werkgever zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Een adblocker mag ook niet op FOK
Of bedoel je dat niet, dat je er eentje gebruikt?
Want bij gebruik van een adblocker heb je de kans dat FOK slecht werkt idd.
Qwea ons kerstengeltje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef Qwea het volgende:
Qwea_NL
@J_J_H je moet je melden in de SC !
Alstie afgaat springt er een Ier in je douche. Zal Elisa blij mee zijn.quote:
k moet morgen weer bij een andere sollicitatie op gesprekquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik las trouwens iets terug over wanneer we de pakjes open maken?
FYI: ik ben vanaf half 7 thuis. Maar daar hoeft de rest niet op te wachten natuurlijk.![]()
Ik ben wel benieuwd wanneer jullie allemaal je pakje gaan open maken!![]()
Jij drankorgel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand hier al eens Fruti vruchtenwijn met Jonge Jenever Aroma gehad (frambozen - bessen) ?
Nee, en jij kunt het ook beter niet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand hier al eens Fruti vruchtenwijn met Jonge Jenever Aroma gehad (frambozen - bessen) ?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alstie afgaat springt er een Ier in je douche. Zla Elisa blij mee zijn.
Lezer?quote:
als t een lekkere Ier isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alstie afgaat springt er een Ier in je douche. Zla Elisa blij mee zijn.
Zal ik hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Alstie afgaat springt er een Ier in je douche. Zal Elisa blij mee zijn.
kwam de buuf net brengenquote:
Ik volg d'r ook niet meer Tombo.quote:
Die heeft je horen lallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
kwam de buuf net brengen
hier kind, vind je misschien wel lekker
Nog nooit gezienquote:
Michael Flatley, Lord of the Dance?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alstie afgaat springt er een Ier in je douche. Zal Elisa blij mee zijn.
Ehhh maar waar ligt dat veel verbruiken dan aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog iets leuks te melden; vandaag even gebeld met Essent (ja, want ik heb ontdekt dat we daar ons gas en licht van hebben). Ze zijn zó lief daar; werkelijk, daar kan menig grote leverancier (van het een of ander) nog wat van leren
Anywayzzzz, de man aan de telefoon vond ook dat wij vrij veel betalen (lees: gebruiken). Dus nu hebben we een plannetje opgesteld en gaan wij proberen de rekening minimaal 10% naar beneden te krijgen, zodat wij weer netjes onder de ¤ 300 zitten.
En nu ben ik op zoek naar een douchewekker. Zeg maar een eierwekker, maar dan voor onder de douche
Dat dacht ik ook jaquote:
Kan je ook niet op je eigen computer daar instellen dat ie voor FOK! een uitzondering maakt? Want je kunt aangeven bij die adblocker welke site(s) hij moet uitsluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja moet je bij mijn werkgever zijn
Het werkt inderdaad enorm slecht ook qua functies. Maar wel met vlagen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, en jij kunt het ook beter niet doen
quote:
Ik zie het voor me nu!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Michael Flatley, Lord of the Dance?!
alstuquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Ja, pretletters, gaan jullie nou maar een douchewekker voor me zoeken
Waarom wil je een douchewekker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef ElisaB het volgende:
En nu ben ik op zoek naar een douchewekker. Zeg maar een eierwekker, maar dan voor onder de douche
S'middags voor 18h of s'avonds na 21hquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik las trouwens iets terug over wanneer we de pakjes open maken?
FYI: ik ben vanaf half 7 thuis. Maar daar hoeft de rest niet op te wachten natuurlijk.![]()
Ik ben wel benieuwd wanneer jullie allemaal je pakje gaan open maken!![]()
k zet t helemaal niet op t drinkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt het zo druk met solliciteren dat je het op het drinken zet?
Heel veel succes morgen en hopelijk maken ze snel je kozijn.
Gas én electriciteitquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ehhh maar waar ligt dat veel verbruiken dan aan?
En wat verbruik je veel?
Wat kan ik van ze leren?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef ElisaB het volgende:
t ouwe vrouwke kan je zo al bijna niet verstaan mét hoorapparaten inquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je ook niet op je eigen computer daar instellen dat ie voor FOK! een uitzondering maakt? Want je kunt aangeven bij die adblocker welke site(s) hij moet uitsluiten.
Zolang Elisa maar niet gaat bukken om die zeep op te rapen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan glijdt 'ie uit over de zeep
Hmm ik stem voor wietplantagequote:
Herrooooooooooquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang Elisa maar niet gaat bukken om die zeep op te rapen.
Getver zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Krachtige zeebeving voor kust Japan
Is Kerst de tijd van de tsunami's?
Jouw huis is het enige huis in de straat zonder sneeuw op het dak?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw huis is het enige huis in de straat zonder sneeuw op het dak?
Ze valt in slaap onder de douchequote:
Trek je beurs maar alvastquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Krachtige zeebeving voor kust Japan
Is Kerst de tijd van de tsunami's?
Ze vebruikt meer dan 20 kuub gas per dagquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doucht ze voor 300 eu in de maand?
Da's een hoop pffffrrrtttt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze vebruikt meer dan 20 kuub gas per dag
Feliquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
even verjaardag van 'n moeder vieren
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
hier werkt t ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die wake-up light geen succes.
een moeder? Of de jouwe?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
Een heule berg met maoamsquote:
Ligt eraan, als je wakker wordt van een zonnestraal tussen de gordijnen door of als de gordijnen niet dicht zijn dan kan het een succes zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde die wake-up light kopen
Maar niet doen dus?
Kun je niet de radio aanzetten of een leuk muziekje op je usb zetten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor veel positieve verhalen erover. Maar ik ben toch altijd al ruim voor de wekker wakker. En nu is de kamer dan ineens lekker fel verlicht. Van de geluiden word ik ook niet echt warm.
Maar goed het is mijn mening.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, mocht ik op tijd naar bed willen, herinner me er dan even aan dat ik om half 12 nog iemand aan de deur krijg om iets af te geven.
Ik heb even geen wekker nodig dus vriend test hem. En die was ook nog niet echt enthousiast.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je niet de radio aanzetten of een leuk muziekje op je usb zetten?
Jij hebt gewoon een schietbed nodigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb even geen wekker nodig dus vriend test hem. En die was ook nog niet echt enthousiast.
Het nadeel van de radio is dat ik blijf luisteren en dus niet opsta.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty
Ah u kijkt ook weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty
Nee, niet met muziek....dan doezel ik zo verder.quote:
spekjes vind ik zelf net aangebakken wel lekkerder, maar kan ook gewoon rauw erin gemikt wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah u kijkt ook weer![]()
f_r bedankt voor je kaartje![]()
Ik heb net van ellende maar twee hamburgers en een ui in de pan gemikt en twee pitabroodjes in de broodrooster maar twas lekker en de honger is over![]()
Nu wil ik eigenlijk die quiche eindelijk gaan maken.
Yns, pleur ik alles daar rauw in of moet je de spekjes en de groenten en zo eerst aanbakken?
Uiteraard...ik geniet weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah u kijkt ook weer![]()
f_r bedankt voor je kaartje![]()
Ik heb net van ellende maar twee hamburgers en een ui in de pan gemikt en twee pitabroodjes in de broodrooster maar twas lekker en de honger is over![]()
Nu wil ik eigenlijk die quiche eindelijk gaan maken.
Yns, pleur ik alles daar rauw in of moet je de spekjes en de groenten en zo eerst aanbakken?
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, niet met muziek....dan doezel ik zo verder.
Ik moet een irritante pieep pieeeep pieeeep wekkert hebben
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er al een lijstje met SeSa-uitpaktijden?
Dankuquote:
Om ervoor te zorgen dat ik maar 5 minuten onder de douche sta (of 8, dat mocht ook van de bespaarwinkelquote:
Ah ok, hij gaat twee keer in de oven, vanavond en morgen om op te warmen, dus dat laat k dat achterwege, scheelt weer afwasquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
spekjes vind ik zelf net aangebakken wel lekkerder, maar kan ook gewoon rauw erin gemikt worden
Tis echt elke dag weer drukker daar hequote:
Oh, wat heeft die hele wekker dan ook voor nutquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Als er iemand makkelijk kan opstaan ben ik het wel.
Maar met de radio of leuke muziek blijf ik luisteren.
quote:Ingetje79: Pakt SeSa-dootje uit rond 14 uur![]()
piep piep piep werkt niet hier als er een snoozebutton isquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.Pieppieppiep doet het voor mij.
Dan moet jij gezellig met meneer I. gaan slapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik slaap gerust een uur lang door die pieppieppiep heen terwijl ik af en toe in mn droom denk godallejezus wat een takkeherrie
Oh zie je, ik lag ook echt neer, het hele filmpje was megafantastisch, dat gedoe met die toeter ook en die woordgrappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest zoooo lachen om Sander en Ramon met die grote rol papier
Whut?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
Lekker trouwens, ik heb alle buren in het portiek gesproken. Steunpunt TNT bezocht, ander steunpunt gebeld, maar geen pakketje.
Heb je het Track&Trace nummer doorgegeven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
Lekker trouwens, ik heb alle buren in het portiek gesproken. Steunpunt TNT bezocht, ander steunpunt gebeld, maar geen pakketje.
Noh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
Die toeter inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zie je, ik lag ook echt neer, het hele filmpje was megafantastisch, dat gedoe met die toeter ook en die woordgrappen.
Maar Ramon is sowieso normaal al onderdeel van mn favo programma
Ik heb een trilwekker, die valt weleens 's nachts door de lattenbodem heen, dus dan is de hele straat om 7 uur wakker en ik slaap nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik slaap gerust een uur lang door die pieppieppiep heen terwijl ik af en toe in mn droom denk godallejezus wat een takkeherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |