Dat vechtkamp ga ik missen vrees ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit volgende week weer in thailand voor grootschalig vechtkamp
wanneer bne jij weer van de partij?
Mensen als TS weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen. Niet gek ook, als je steeds weer "goed topic" te lezen krijgt door mopst3r-figuren.quote:
ja hoorde ik al van tanker jammer man! hoop niet dat ramazan er ook bij is want dan gaat het foutquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat vechtkamp ga ik missen vrees ik
hsg kankerkneusquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
wordga eens snel je huiswerk doen
Ja man.. tegenwoordig kan je ook niks meer op aan van de politie dus als je je zelf niet verdedigt doet niemand et... volgende week is goed man, gaan we lekker los met kerstmisquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
gelukkig zijn er altijd lui zoals wij die zich geen onzin laten zeggen;) Kom je volgende week ook zuipen?
Naar mijn mening was dat anders een uiterst correcte post.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet eens één post fatsoenlijk kunnen typenWat ben je toch ook een onhandige downie hè.
Ik had het over je andere post, faalhaas. En waarom typ je niet elke post normaal, je woont toch in Groningenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Naar mijn mening was dat anders een uiterst correcte post.
Slot was volkomen terechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tijd voor wat nieuws, Michielos. Herhaling gaat vervelen zoals je ziet. Naar ONZ ermee.
doe jij stoer tegen hem? je weet niet wat je meemaakt als ie jou aanpaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef PfenisBaron het volgende:
Die Michielos, ik wed dat je in het echt nog geen 4mm triplexje doorslaat.
Heb zelf trouwens zaterdag ook ruzie gehad op de schaatsbaan, erg vervelend eindigde dat. Er werd ruzie gezocht door een pauperlul met foute kleren en een kampketting, vervolgens klop ik m op zijn smoelwerk tot ie omvalt en zie ik dat ie z'n 3 kinderen bij zich heeft..
Drama alom natuurlijk..ben dan ook maar snel bier gaan hakken in de aangelegen uitspanning.
Goed gehandeld imo. Ik zou hetzelfde gedaan hebben;)quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef PfenisBaron het volgende:
Die Michielos, ik wed dat je in het echt nog geen 4mm triplexje doorslaat.
Heb zelf trouwens zaterdag ook ruzie gehad op de schaatsbaan, erg vervelend eindigde dat. Er werd ruzie gezocht door een pauperlul met foute kleren en een kampketting, vervolgens klop ik m op zijn smoelwerk tot ie omvalt en zie ik dat ie z'n 3 kinderen bij zich heeft..
Drama alom natuurlijk..ben dan ook maar snel bier gaan hakken in de aangelegen uitspanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |