abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90247556
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mij gek.. maar dan ook knettergek maken. Nee stop! lees door!!

Zoals de meeste Nederlanders wel weten is de winter afgedaald in ons land. Grote hopen sneeuw hebben ons toch al kleine kikkerlandje in een waar ijspaleis veranderd. Met de kou komen echter niet alleen slechte dingen maar ook goede dingen. Een ervan is de schaatsbaan. Op de schaatsbaan komt heel schaatsend nederland bij elkaar onder het genot van discomuziek, vette lighteffects en een hapje en drankje.
Zoals gebruikelijk met dit weer haalde ik mijn schaatsen uit het stof vandaan en ging ik met Rinus en Tanker-T naar de schaatsbaan.. en wat me toen gebeurde...

Eenmaal aangekomen merkte ik al dat het volk dat aan het schaatsen was, vrij eehr.. tokkieachtig uit zag. Dit deed me echter vrij weinig wel was ik extra voorzichtig en stopte ik een klein wapen-
stokje in mijn jaszak terwijl ik mijn schaatsen aandeed. Ik reek Rinus en Tanker - T aan en wist dat zij hetzelfde gevoel hadden. Eenmaal aan het schaatsen zag ik echter een leuke meid dus ik besloot met haar aan te pappen. Groot was mijn verbazing dat zij ook aan vechtkunsten deed. All went well totdat ik met 'r wilde zoenen en er een brede tokkie voor me kwam staan. Hij droeg een leger-
broek, een muts en had diverse oorbellen. OPvallend was een tatoeage in zijn nek. Hij vroeg me meteen wat ik aan het doen was en ik zei egwoon eerlijk dat ik zijn meid aan het stelen was. Hij begon me te duwen en wilde uithalen. Wat de beste tokkie echter niet wist, was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb. In deze vechtkampen heb ik geleerd me aan de omgeving aan te passen en snel, dodelijk en efficient toe te slaan. Ik heb dan ook verschillende degrees in vechtkunsten waaronder Biu Tze vorm, Krav Maga, Muay Thai, Mix fighting en BJJ.

Enfin..
Hij haalde uit ik blokte zijn stoot rustig doch ingetogen terwijl ik met mijn rechterhand mijn wapenstokje uit mijn jaszak haalde. Hij haalde met links uit ik greep zijn hand met een Lop Sau (wing tsun techniek) en hitte het bot bij zijn pols vol met het stokje. Voor de leken onder ons: zo een stokje is gemaakt met verzwaard lood... dit breekt botten. Met een gebroken bot bij zijn pols
schreeuwde deze loser het uit van de pijn, maar hier liet ik het dus niet bij. Terwijl een liedje van DJ Paul Elstak op de achtergrond draaide, Chi Sao'de ik me een weg naar zijn weak points en
plantte ik het wapenstokje achtereenvolgens op zijn oogkas, slaap en hals. De beste man storte ter aarde en wenste dat hij nooit geboren was...

Nu zou je verwachten dat dit het was.. hier moest het ophouden. de rest is niet mooi meer!.... DIt gebeurde echter niet want wat er nu gebeurde, zal ik van mijn leven niet vergeten.
In fact.. de hele discoschaatsbaan veranderde in een slachtveld.... Ik merkte dat veel schaatsers dreigend mijn kant uitgekomen waren en dat de muziek stopte.. Ik keek omhoog... en zag RAMAZAN achter de draaitafel zitten. Hij gniffelde wat dom en zette een 50cent plaat op. Ik was ingesloten als een rat in de val... Ik keek in het rond en zag diverse tokkies van allerhande culturen op me af komen. Het was mij versus de multiculturele samenleving in al zijn hoedanigheden ofzo.

Zoals ik echter al eerder zei, heb ik op vechtkampen geleerd me te adapten in allerhande situaties. Ik vluchtte snel naar rechts waar ik over iemands rug rolde (snake style kung fu) en een newb die met stoel schaatste zijn stoel afnam. Terwijl de arme beginneling op de achtergrond keihard op zijn bek ging , sloeg ik een gast neer met de stoel die op zijn hoofd versplinterde. Ik hielp de gevallen schaatser op en beschermde hem zodat hij veilig van de schaatsbaan kon gaan. Daarna kliefde ik een schaats in het ijs en gleed ik in perfecte balans (op 1 been)naar de andere kant vand e baan terwijl ik onderweg chainpunches uitdeelde aan iedereen die in mijn weg zat. Her en der vielen wat tokkies op de grond. Het was een spectaculair zicht maar ook echt een slachtveld. Een man kwam schreeuwend op me af(nja man.. een jongen van 20 ofzo). Ik blokte zijn stoot, schopte de punt van mijn schaats in zijn kruis (ouch!!!!), gaf m een elleboog tegen zijn kaak, drukte met mijn voet op binnenkant knie zodat hij in elkaar klapte en sloeg hem daarna vol met een hamervuist op zijn gezicht. De eens zo witte schaatsbaan kleurde rood van het bloed. Snel kliefde ik de schaats wederom in het ijs en ging naar de andere kant. Ik glee in goede balans (dat heb je als je op vechtkampen 24 uur lang op een paal gemediteert hebt) op een been naar de andere kant, terwijl ik onderweg een kick uitvoerde. Dit bracht een snee in iemands gezicht die huilend (!!!!) ter aarde storte.

In de verte zag ik dat er gevochten werd.. Waren ze zichzelf in elkaar aan het slaan? Nee het waren Rinus en Tanker-T die de ruzie meegekregen hebben en besloten om hun vriend te redden. Machtig was dit. Terwijl 50cent vrolijk verder rhymede was dit gewoon een kwestie van uittikken. De meesten durfden ons geeneens meer aan te vallen.
Eentje kwam wel op me af, maar omdat ik tactisch tegen de rand stond, stapte ik opzij en knalde hij vol tegen de wand aan. Snel pakte ik een icehockey puck en sloeg hem hiermee een paar keer op zijn gezicht. Rinus had een paar bottenbrekende moves maar hij hield zich in zo leek het. Tanker T deed zijn gebruikelijke rush en crush tactiek en schaatse wild armen zwaaiend naar een angstig groepje toe. Weer 5 man gingen neer.

Terwijl ik Ramazan wilde grijpen, kwam de politie binnenstormen en ik was snel in de boeien geslagen. Wat heb ik nu weer gedaan?
Ik wilde enkel mijn lustrum botvieren en de liefde bedrijven. Ik ben een man en wil ook maar gepepen worden. Een gast zocht ruzie, ik verdedigde mezelf. Was het niet de VVD die het hier mee eens was?
Ik VERDEDIGDE ENKEL MEZELF...

Nja de klacht mgoe duidelijk zijn, rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen

klacht 1:ruzie op de schaatsbaan
klacht 2:ramazan en kornuiten die een leuke avond bederven
klacht 3: poltie :r
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:13:31 #2
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_90247596
Goed gehandeld hoor.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_90247655
Bedankt voor het prettig weekend.
dit vul ik later wel eens in, yo!
pi_90247661
Gooi jezelf en je totaal anti-grappige en onvermakelijke verzonnen kleutertopics aub weg.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:15:17 #5
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_90247682
ik zie een typo in je verhaal
pi_90247712
Michielos topic hier MOET ik gepost hebben _O_ hulde voor de keizer _O_

Nu de OP lezen :@
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_90247716
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef FeestBoek het volgende:
Gooi jezelf en je totaal anti-grappige en onvermakelijke verzonnen kleutertopics aub weg.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:16:53 #8
317126 Zware_jongen
Eloquente delinquent
pi_90247771
quote:
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:17:40 #9
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_90247816
quote:
pi_90247842
quote:
kk hater

we krijgen jou nog wel.

wacht maar

goed gehandeld michielos volgende keer mij ff bellen.
pi_90247853
omg DJ Ramazan _O_
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_90247860
dit doet mij denken aan een homo uit mijn klas die niets durft en het de hele tijd heeft over dat hij me op een dag dood ging maken en dat hij dan de hele school dood ging maken enzo :')

ot: verzonnen topics :')
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:18:30 #13
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90247865
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:18 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

kk hater

we krijgen jou nog wel.

wacht maar

goed gehandeld michielos volgende keer mij ff bellen.
ik miste je al:(
pi_90247891
Het zou je goed doen eens te stoppen met die pubergrapjes.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:18:58 #15
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_90247898
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef Mopst3r het volgende:
Michielos topic hier MOET ik gepost hebben _O_ hulde voor de keizer _O_

Nu de OP lezen :@
kneus.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_90247923
_O_ Michielos topic _O_
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_90247944
IK herinner deze topics van toen ik lurkte _O_
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:20:59 #18
322878 SpaceJoran
Ik heb een boot
pi_90247980
rustig
Het enige wat ik nu wil, is een dikke schadevergoeding
pi_90248010
Lang geleden dat ik nog een Michielos topic had gelezen, ik moest bij sommige stukjes wel ff lachen :') Lang geleden deze nostalgie, wekelijks terugkerende topics a la dit niveau verveelt.
pi_90248024
ewa michieloz ik hoorde al van tanker-t dat je wat issues had op de ijsbaan man, maar ben blij dat t goed is afgelopen (naja voor jou dan .. ;) ) volgende x moet je me ff piepen man ook al ben ik eigenlijk half pacifist, maar als mensen onrecht word gedaan voel ik mn bloed soms koken
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:22:14 #21
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_90248041
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef FeestBoek het volgende:
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_90248051
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ewa michieloz ik hoorde al van tanker-t dat je wat issues had op de ijsbaan man, maar ben blij dat t goed is afgelopen (naja voor jou dan .. ;) ) volgende x moet je me ff piepen man ook al ben ik eigenlijk half pacifist, maar als mensen onrecht word gedaan voel ik mn bloed soms koken
word :') ga eens snel je huiswerk doen
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:22:31 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90248059
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
gelukkig zijn er altijd lui zoals wij die zich geen onzin laten zeggen;) Kom je volgende week ook zuipen?
pi_90248086
ik zit volgende week weer in thailand voor grootschalig vechtkamp

wanneer bne jij weer van de partij?
pi_90248093
Hij is er weer hoor.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')