Ik wil graag dat je dat vanaf nu wel doet.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik lees niet alle topics door om een vraag te stellen die nog niet is geweest. Hoort erbij...
okquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je dat vanaf nu wel doet.
Ik wil graag dat je nu een liedje voor me zingtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je dat vanaf nu wel doet.
Goed geluisterd!quote:
Dan moet je geen antwoord geven.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb even geen tijd om een nieuwe vraag te stellen, want ik moet nog een aantal topics doorlezen....
Het is toch zo? Als je als eerste het juiste antwoord geeft dan weet je dat je een vraag moet stellen. Als je geen tijd hebt om een vraag te stellen, dan had je dus geen antwoord moeten geven.quote:
niet zo happenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is toch zo? Als je als eerste het juiste antwoord geeft dan weet je dat je een vraag moet stellen. Als je geen tijd hebt om een vraag te stellen, dan had je dus geen antwoord moeten geven.
Ik hou van happen.quote:
Stand #2132quote:
Met nu de holiday sales waar je belachelijk goedkoop games kan scoren.quote:
Stand #2132quote:
quote:
quote:is een zachte vorm van seks. Meestal tussen vaste stellen. Er wordt vooral veel geknuffeld, gestreeld en gezoend.
Wie heeft er nou geen camera bij!!!!!1!111!!!!!!_!!!!EINZ!!!!!quote:
Stand #2132quote:
Soms is de inspiratie niet zo aanwezig.quote:
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |