Net de
Winter preview op Random Curiosity gelezen, daarop bepaal ik meestal wat ik wel en niet wil gaan zien. Ik kom op de volgende 6 series, hoewel ik van sommige nog niet helemaal zeker ben.
GOSICK, doet me heel erg denken aan Occult Academy met een snufje sherlock holmes. Volgens mij gaat dit een goeie worden. Mysteries en een setting in het interbellum in Europa klinkt goed!
FRACTALE, lijkt me een goeie serie, maar zou nu niet echt kunnen zeggen waarom ik dat vind. HEt heeft volgens mij iig een beetje een fantasy setting en tja, eens in de zoveel tijd ben ik daar gewoon aan toe
Level E. Volgens mij wordt dit een soort Arakawa under the bridge-achtig iets, iig qua humor. En dat is gewoon de koning!
Dan series die ik nog ga afwachten, wat zoveel betekent als ik ga eraan beginnen en ik moet nog zien of ik ze echt blijf volgen of niet.
Kore wa Zombie Desu ka? In de omschrijving van RandomC staat: "magical girls, necromancers, and vampire ninjas", dus dat zou wel goed moeten zijn! Maar ik krijg nu niet echt direct een idee hoe tof dit concept gaat worden. Kan beide kanten op gaan, dus ik wacht deze ff af
Moshidora (kort voor "Moshi Koukou Yakyuu no Joshi Manager ga Drucker no Management wo Yondara" = "If the Female Manager of a High School Baseball Team Read Druckers Management"). Schijnt als roman goed te zijn verkocht in japan en op zich lijkt het verhaal mij ook wel leuk. Bovendien van Production I.G. wat echt niet de minste is

De reden dat dit in de afwacht lijst staat is dat ik eigenlijk niet echt eerder een sportanime heb gezien, dus weet niet of ik het genre wel trek.
Infinite Stratos. Goeie actie, mecha's, chicks. Dat wordt er belooft (zoals in zoveel anime) maar ik moet nog ff afwachten hoe het gaat bevallen. Ziet er wel interessant uit.
Zo, lekker spammen is goed voor een mens!

Wat gaan jullie volgen?
ANIMEES. "Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp