SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haloquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel nu even niet online.
Maar wel Halo, CoD, Fable, Harry Potter en Kinect
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Lutte het volgende:
Haakje vergeten in de TT.Heb in ieder geval het nummer veranderd!!
AangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja![]()
Nee! Van mijn vorige twee notes wist ik dat ze niet erg waren, omdat Symphonic en omdat ik met die notes gesolliciteerd heb en toen nog gewoon serieus werd genomen.quote:
Geef maar hier, zal ze wel even warm wrijvenquote:
het is niks ergsquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee! Van mijn vorige twee notes wist ik dat ze niet erg waren, omdat Symphonic en omdat ik met die notes gesolliciteerd heb en toen nog gewoon serieus werd genomen.
Ohw, dat zie ik sowieso niet gebeurenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee want als het erg was geweest zagen we Lutte in het banmeldtopic terug
Ik word tot mijn achttiende niet geband is voorspeld, word ik dat wel krijg ik een stuk fruit naar keuze.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee want als het erg was geweest zagen we Lutte in het banmeldtopic terug
Lief van jequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik zo een beeld van een Flappieee uit de oven, en dat wil ik niet met jou
veeltelste liev om geband te wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word tot mijn achttiende niet geband is voorspeld, word ik dat wel krijg ik een stuk fruit naar keuze.
Echt wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
veeltelste liev om geband te worden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
En ik ben hier weer weg, veelste onbekend hier
We bijten niet hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
Er moet ooit een begin zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
Je bent gewoon welkom hier hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
Flippertjequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
En zelfs als jullie het deden, dan merk ik er weinig van.quote:
Dat welquote:
quote:
even je posthistorie stalkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zelfs als jullie het deden, dan merk ik er weinig van.
[..]
Dat wel
Maar weet je wel niet hoeveel SCs ik binnenkomStraks zit ik er weer aan een vast geplakt. en gaat mn postcount omhoog.
[..]
Ik zie niet meer het 'nog ... posts tot het automatisch sluit' berichtje, dus ik schrok en zag superlaat dat ik de lapo had, moest het nummer veranderen, dat alles op iPod... Een kwalitetsTT bedenken kan er dan niet meer bij. Tijdsdruk jongeman.quote:
Oké, bedankt voor de OP Lutquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie niet meer het 'nog ... posts tot het automatisch sluit' berichtje, dus ik schrok en zag superlaat dat ik de lapo had, moest het nummer veranderen, dat alles op iPod... Een kwalitetsTT bedenken kan er dan niet meer bij. Tijdsdruk jongeman.
Wees blij dat er een OP is trouwens.
too latequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat maar nietHeb al ziekelijk veel gepost vandaag
Het is primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie niet meer het 'nog ... posts tot het automatisch sluit' berichtje, dus ik schrok en zag superlaat dat ik de lapo had, moest het nummer veranderen, dat alles op iPod... Een kwalitetsTT bedenken kan er dan niet meer bij. Tijdsdruk jongeman.
Wees blij dat er een OP is trouwens.
Chickquote:
Dommeee enquote:
Ja ik ken het hier niet, ik werk niet of nouja beter gezegd ik FOK! niet op mn werk, en ik wil niet weer te veel 'gehecht' raken aan een SC. En ik heb wel eens gelurkt en gepost trouwens ook, en dan zie ik wel dat dit eenn gezellige SC isquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Chick
Waarom ga je nou weer weg hier?
De helft hier zit ook nog op schoolquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dommeee en
[..]
Ja ik ken het hier niet, ik werk niet of nouja beter gezegd ik FOK! niet op mn werk, en ik wil niet weer te veel 'gehecht' raken aan een SC. En ik heb wel eens gelurkt en gepost trouwens ook, en dan zie ik wel dat dit eenn gezellige SC is
Het is ondertussen een verkapte ONZ SCquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ken het hier niet, ik werk niet of nouja beter gezegd ik FOK! niet op mn werk, en ik wil niet weer te veel 'gehecht' raken aan een SC. En ik heb wel eens gelurkt en gepost trouwens ook, en dan zie ik wel dat dit eenn gezellige SC is
En een uitwisselingsprojectje met TAL SC natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ondertussen een verkapte ONZ SC
Niet. En het is ook niet de dagbagger zoals wordt beweerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
En een uitwisselingsprojectje met TAL SC natuurlijk
Dat zeg ik ook niet, maar de mensen van toen zijn hier toch wel in grote lijnen hier te vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet. En het is ook niet de dagbagger zoals wordt beweerd.
Dit is niet te vergelijken met de ONZ SCquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonderquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dommeee en
[..]
Oh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De helft hier zit ook nog op school
De meeste ONZ'ers vind ik wel tof. Maar die spreek ik alleen in de Nachtbaggerquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Godsake.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit is niet te vergelijken met de ONZ SC
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
En een uitwisselingsprojectje met TAL SC natuurlijk
Qua sfeer misschien nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit is niet te vergelijken met de ONZ SC
oh noes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.
[..]
De meeste ONZ'ers vind ik wel tof. Maar die spreek ik alleen in de Nachtbagger![]()
Overdag ben ik dan ook weinig te vinden laatste tijd behalve vandaag dan
[..]
Godsake.
Snelheid, onderwerpen, users, leeftijdquote:
Vannacht ook alquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat wat wat
brb eten zoeken mn maag rammelt
users komt wel een beetje overeen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snelheid, onderwerpen, users, leeftijd
Haal je ook wat voor mij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat wat wat
brb eten zoeken mn maag rammelt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
users komt wel een beetje overeen hoor
Zou je denken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jamisschien moet ik weer eens goed eten ofzo
Het niveau misschien, het waren totaal andere usersquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
users komt wel een beetje overeen hoor
Nee, die slaat ergens anders opquote:
Jij zou ooit choco cake voor mij bewaren, maar je adres door PMen/SMSen/bellenquote:
Hmm jaquote:
Dat is in de brede zin van het woord hongerquote:
Helleuquote:
Dat zegt ze nergensquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo lief dat je dat speciaal voor mij komt doen!
is goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaan wij een keer GoW doen samen?Horde mode
Hoooooooooiquote:
Ja soms ben ik lief van jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo lief dat je dat speciaal voor mij komt doen!
Waarom ook alweerquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en Flips, ik ben nog steeds trots op je.
Dat je eindelijk toegeeft dat je schattig bentquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom ook alweer![]()
En waarom ben ik het vergeten dat je trots op mij bent
Doe ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goed
Moet je me even toevoegen
SCF Faithy
Ik ga hem binnenkort weer veranderen
Waarom schreeuw jequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Flippiee het volgende:
MICHHAS , weet je nog ons drank gesprek, ik heb korsakoff ik zweer het
Ja je vroeg er niet eens meer naquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij zou ooit choco cake voor mij bewaren, maar je adres door PMen/SMSen/bellen
[..]
Hmm ja
[..]
Dat is in de brede zin van het woord honger
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef Michhas het volgende:
Doe ikHeb al lang geen Gears meer gespeeld
Oh datquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat je eindelijk toegeeft dat je schattig bent
Dan zag je dat ik het over je had. Sommige lezen alleen als ze gequote wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom schreeuw je
Waarom heb je korsakoff dan
Nee man happen. En dan in de zin van opmerkingen die bedoelt zijn om te pesten en dan erop reageren enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja je vroeg er niet eens meer na
ahh je hebt dus trek in meer dingen
I don't get it maar dat komt vast omdat ik uitgeput benquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh datJa
moet wel.
[..]
Dan zag je dat ik het over je had. Sommige lezen alleen als ze gequote worden
[..]
Nee man happen. En dan in de zin van opmerkingen die bedoelt zijn om te pesten en dan erop reageren enzo
Wat ik nu volgens mij ook weer doe
Vroeger slapen gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
I don't get it maar dat komt vast omdat ik uitgeput ben![]()
Vandaar deze opvallende standaard PI.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef Flippiee het volgende:
Dan zag je dat ik het over je had. Sommige lezen alleen als ze gequote worden
Nee 2 tot 3 uur lang zitten sjouwen omdat de stereo en de DVD een andere plaats nodig had maar die rot kast moest ik weer duwen en verplaatsen en trekken en alles aansluiten en blablaquote:
Ja ik breng graag wat liefde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vandaar deze opvallende standaard PI.
Maar vertel, Korsakoff?
Ooooooh. Dat can happen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee 2 tot 3 uur lang zitten sjouwen omdat de stereo en de DVD een andere plaats nodig had maar die rot kast moest ik weer duwen en verplaatsen en trekken en alles aansluiten en blabla
alles can happenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik breng graag wat liefde.
Omdat ik de godganse tijd alles vergeet.
[..]
Ooooooh. Dat can happen.
Ik vind hem leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word zo vrolijk van dat nummer Hello
Hoorde ik hier eendje?quote:
quote:
Prima... vertstandigquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stuur zo iets terug, okay?
Want ik ga nu even liggen want heb hoofdpijn.En zo eten.
Merelquote:
Oh jammer..quote:
Jaa goedquote:
Misschien een idee voor morgen... dan zal het wat drukker zijn en dus gezelligerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh jammer..
Ik was er op zich wel, maar niet in dit topic
Haha jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien een idee voor morgen... dan zal het wat drukker zijn en dus gezelliger
Tussentijdse toets en heb dan volgende week mn praktijkexamen voor rijden.quote:
Succes!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tussentijdse toets en heb dan volgende week mn praktijkexamen voor rijden.
Ik heb hele tijd in de woonkamer zitten sjouwen, en ik ging pas om 4 uur douchen eindelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa goed![]()
Ben wel heel lui vandaag, heb me nog steeds niet gedouched of mn haren geborsteld
Met jou ?
Dankje, zal het nodig hebben..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!
Lijkt me niks met dit weer
Woonkamer verbouwd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb hele tijd in de woonkamer zitten sjouwen, en ik ging pas om 4 uur douchen eindelijk
Ah, dat dacht ik al... succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tussentijdse toets en heb dan volgende week mn praktijkexamen voor rijden.
Veel plezierquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga weer eens Need For Speed spelen
Dankjequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al... succes in ieder geval![]()
Nee stereo en dvd moest een andere plaats hebben en sinds die kabels achter de kast gaan moest ik die sjouwen en verplaatsen zodat ik kabels eruit kon halen en terug kon plaatsen enz enz enz...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Woonkamer verbouwd?
Ohja dat is ook niet heel vroeg enzo.
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee stereo en dvd moest een andere plaats hebben en sinds die kabels achter de kast gaan moest ik die sjouwen en verplaatsen zodat ik kabels eruit kon halen en terug kon plaatsen enz enz enz...
Michhas is al wegquote:
zegt me niks...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef 92Merel het volgende:
Iemand hier trouwens die 'The Secret Love Parade' kent?
Nope, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef 92Merel het volgende:
Iemand hier trouwens die 'The Secret Love Parade' kent?
Ze zijn ook niet heel bekend verder, maar had zomaar gekundquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zegt me niks...
ik zit fort boyard te kijken, is wel jeugdsentiment
Maar daar is het echt nog te vroeg voor. Ik moet eerst nog eten ookquote:
Eerst slapen dan eten ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar is het echt nog te vroeg voor. Ik moet eerst nog eten ook
Nee, ik ga over een kwartiertje eten denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst slapen dan eten ?
Bedenk me net dat ik eigenlijk veel te weinig gegeten heb vandaag
Ah oke, eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ga over een kwartiertje eten denk ik
Werk ze Flipsertquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga naar mn werk, kusjesen tot ooit
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij, jij.. Jij slang in het gras
[..]
Wat
Werkse !quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga naar mn werk, kusjesen tot ooit
quote:
Euhm misschien. Ik zie er vercrackt uit en heb mn slaap nodig dus zal er vanaf hangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Werk ze Flipsert
Vanavond wel NB?
aawhquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm misschien. Ik zie er vercrackt uit en heb mn slaap nodig dus zal er vanaf hangen
Ik heb eindelijk een mailtje gehad met wanneer ik ben ingeplandquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh, ik las wat over je werk net?
Vertel vertel
quote:Hoi Merel,
Excuses voor de late planning.
Bij deze heb ik je op de volgende dagen ingeroosterd:
27 december 13.00 - 17.00
28 december 9.30 - 17.00
30 december 9.30 - 17.00
4 januari 9.30 - 17.00
11 januari 9.30 - 17.00
13 januari 9.30 - 17.00
Check voor de zekerheid online nog even het rooster J
Tot volgende week!
Martijn | [c=7]InF[/c]ected.so[c=7]UL[/c] zegt (17:48)quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef tdrone het volgende:
oll aai want for kristmus is joehoeeeeee
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
Fout in de TT...you-hou moet you-bou zijn![]()
You-hou moet Benny zijn maar dat wilde ik jullie niet aandoen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
Fout in de TT...you-hou moet you-bou zijn![]()
ywquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, dankje, eindelijk erkenning!
BONG!
je doet niet meer dan SC hequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.
Ik zag dat ie in de TAL SC postte, want daar post ik ook.
Ach niet alles is even leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik kan ONZ of KLB gewoon niet meer leuk vinden.
niet altijd even leuk dus zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu HT en PD er niet zijn is het wel iets minder ja.
Ohwquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat. Heb even mijn sterkere bril opgezet, dat werkt wel.
Jawel... jij?quote:Lekker gegeten?
Gok eens?quote:
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik lees iets met bril, hoofdpijn fzo?
Beterschap ofzo dan natuurlijk.quote:
Ik lig onder een dekentje op de bank, dus ik doe voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw![]()
Doe je ook rustig?
[..]
Jawel... jij?
Puur ter opvulling van thiz topicquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lig onder een dekentje op de bank, dus ik doe voor
mijn doen best rustig.
En ik heb lekker gegeten hoor.
Omdat ik die al vanaf het begin heb...quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens zelfde standaard PI als ik?
Omdat ik dat niet heb. Ik doe alleen af en toe de hartjes PI.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens zelfde standaard PI als ik?
Same here.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik die al vanaf het begin heb...
Trendsetter!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik die al vanaf het begin heb...
Klopt, maar toen ik zag wat jouw stilo was heb ik het ook gedaan.quote:
Heb boeit me eigenlijk helemaal niks. Ik neem net zo goed een andere PI en een ieder ander is net zo vrij om deze standaard te gebruikenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik zag wat jouw stilo was heb ik het ook gedaan.
MSNquote::·.·:
`·.stuur dit hartje door naar iedereen die je niet wil verliezen in 2011! (L)
Gehandicapt hartje zeg.quote:
IK ZOU HET MAAR DOEN HOOR ANDERS GAAN ER DINGEN MIS EN MENSEN DOOD EN GEBEUREN ER ERGE DINGEN IN 2011 WEL DOEN HE WANT ANDERS GA JIJ OOK MISSCHIEN DOOD!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
IK ZOU HET MAAR DOEN HOOR ANDERS GAAN ER DINGEN MIS EN MENSEN DOOD EN GEBEUREN ER ERGE DINGEN IN 2011 WEL DOEN HE WANT ANDERS GA JIJ OOK MISSCHIEN DOOD!
JA MAAR TIFFINY EN ANGELIEK ZEIDEN DAT HET GEEN KWAAD KON WEETJEquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
IK ZOU HET MAAR DOEN HOOR ANDERS GAAN ER DINGEN MIS EN MENSEN DOOD EN GEBEUREN ER ERGE DINGEN IN 2011 WEL DOEN HE WANT ANDERS GA JIJ OOK MISSCHIEN DOOD!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat hartje heeft zichzelf in 2009 niet naar iedereen doorgestuurd
LOLquote:
Gigapuddiquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:50 schreef tdrone het volgende:
michhas waar zoek jij op bij youtube dat je dit soort filmpjes vind
Deze stuurde iemand ooitquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:50 schreef tdrone het volgende:
michhas waar zoek jij op bij youtube dat je dit soort filmpjes vind
Owquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
dansje door Bert, Ernie en Pino net bij SR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |