SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haloquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel nu even niet online.
Maar wel Halo, CoD, Fable, Harry Potter en Kinect
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Lutte het volgende:
Haakje vergeten in de TT.Heb in ieder geval het nummer veranderd!!
AangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja![]()
Nee! Van mijn vorige twee notes wist ik dat ze niet erg waren, omdat Symphonic en omdat ik met die notes gesolliciteerd heb en toen nog gewoon serieus werd genomen.quote:
Geef maar hier, zal ze wel even warm wrijvenquote:
het is niks ergsquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee! Van mijn vorige twee notes wist ik dat ze niet erg waren, omdat Symphonic en omdat ik met die notes gesolliciteerd heb en toen nog gewoon serieus werd genomen.
Ohw, dat zie ik sowieso niet gebeurenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee want als het erg was geweest zagen we Lutte in het banmeldtopic terug
Ik word tot mijn achttiende niet geband is voorspeld, word ik dat wel krijg ik een stuk fruit naar keuze.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee want als het erg was geweest zagen we Lutte in het banmeldtopic terug
Lief van jequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik zo een beeld van een Flappieee uit de oven, en dat wil ik niet met jou
veeltelste liev om geband te wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word tot mijn achttiende niet geband is voorspeld, word ik dat wel krijg ik een stuk fruit naar keuze.
Echt wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
veeltelste liev om geband te worden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
En ik ben hier weer weg, veelste onbekend hier
We bijten niet hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
Er moet ooit een begin zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
Je bent gewoon welkom hier hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
Flippertjequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
En zelfs als jullie het deden, dan merk ik er weinig van.quote:
Dat welquote:
quote:
even je posthistorie stalkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zelfs als jullie het deden, dan merk ik er weinig van.
[..]
Dat wel
Maar weet je wel niet hoeveel SCs ik binnenkomStraks zit ik er weer aan een vast geplakt. en gaat mn postcount omhoog.
[..]
Ik zie niet meer het 'nog ... posts tot het automatisch sluit' berichtje, dus ik schrok en zag superlaat dat ik de lapo had, moest het nummer veranderen, dat alles op iPod... Een kwalitetsTT bedenken kan er dan niet meer bij. Tijdsdruk jongeman.quote:
Oké, bedankt voor de OP Lutquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie niet meer het 'nog ... posts tot het automatisch sluit' berichtje, dus ik schrok en zag superlaat dat ik de lapo had, moest het nummer veranderen, dat alles op iPod... Een kwalitetsTT bedenken kan er dan niet meer bij. Tijdsdruk jongeman.
Wees blij dat er een OP is trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |