quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
Staan ze niet gewoon onder de kapstok Coos.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat de laarzen van Coos in de meterkast van Beequeen staan.
Nee dat is maar een heel smal ondiep kastje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef beequeen het volgende:
Bij mij staan ze in de meterkast. Ik weet niet of jij die hebt Coos.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat de laarzen van Coos in de meterkast van Beequeen staan.
Zal ik effe naar het FHF topic gaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
Gezocht de kaplaarzen van Coos, wie oh wie heeft ze
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
Gezocht de kaplaarzen van Coos, wie oh wie heeft ze
Juud heeft in de OP al wat speurhonden aan het werk gezet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Coos het volgende:
Tip van een vriendin:
Heilige Anthonius beste vrind, zorg dat ik m'n kaplaarzen vindt.
en dat net zolang prevelen totdat ze bovenwater zijn
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En weer misbruik op een kinderdagverblijf.
Nu in Ens..Flevopolder
Is het die gehaakte, met al die gekleurde banen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
Caro ...je plaid is er niet meer...kan um niet meer vinden op de Ikea site....wel een andere....en nu gaan we morgen naar Ikea is dat ding uit de collectie
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik effe naar het FHF topic gaan?![]()
maat 43-44 maar wel straks brengen.
Nee een soort van kerstplaid....met rendiertjes enzulks eropquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Is het die gehaakte, met al die gekleurde banen?
Die wou ik namelijk hebben voor over de stoel op de babykamer, uitverkocht, niet meer in het assortiment.
Gestreept, met wat bredere banen, rood, geel, groen, blauw, wit. Gehaakt model.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee een soort van kerstplaid....met rendiertjes enzulks erop
welke is die van jou dan?
Als je een link hebt en het is op voorraad wil ik hem best meenemen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Gestreept, met wat bredere banen, rood, geel, groen, blauw, wit. Gehaakt model.
Ik zat al naar een foto te zoeken, maar google is mijn friend niet momenteel..
Die kerstplaid hadden ze twee weken terug nog volop in Amersfoort, geen idee hoe dat nu is.
Het is wel op de site te zien he, of iets op vooraad is.
Oh die ken ik, die is ook leuk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee een soort van kerstplaid....met rendiertjes enzulks erop
welke is die van jou dan?
MP wellicht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar ik kan hem dus niet meer online vinden
Jeetje, het lijkt wel of er steeds meer van die engerds zijn die niet met hun tengels van kinderen af kunnen blijven!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En weer misbruik op een kinderdagverblijf.
Nu in Ens..Flevopolder
nee is niet voor mij maar voor Caro...ik zou als ik naar de ikea zou gaan kijken of die er nog was en zo ja meenemenquote:
Ik hoop dat ze allemaal naar de klote gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jeetje, het lijkt wel of er steeds meer van die engerds zijn die niet met hun tengels van kinderen af kunnen blijven!
Ja, liberale markt hè! De Kerk krijgt concurrentie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jeetje, het lijkt wel of er steeds meer van die engerds zijn die niet met hun tengels van kinderen af kunnen blijven!
Concurentiequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, liberale markt hè! De Kerk krijgt concurrentie!
die link van hondjes doet het niet meer? 404 errorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze hebben het kerstspul allemaal offline gehaald, ik heb al gezocht op alleen de naam, via de site van de Uk vond ik die, maar ook dat gaf error, die sprei is er wellicht nog wel hoor, het kerstspul is niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee is niet voor mij maar voor Caro...ik zou als ik naar de ikea zou gaan kijken of die er nog was en zo ja meenemen
Ja, wel erg drastisch zeg....quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef Jian het volgende:
Man slaat buurman dood met sneeuwschep
SCHNELLENBACH - Bij een ruzie over het sneeuwruimen heeft een man in Duitsland zijn buurman doodgeslagen met een sneeuwschep. De buren hadden al dagen een verhitte discussie over wie de sneeuw moest ruimen voor de gezamenlijke ingang van hun huizen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)wschep__.html?p=22,1
Zie je wel, levensgevaarlijk dat stoepjes schoonvegen
Jammer...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze hebben het kerstspul allemaal offline gehaald, ik heb al gezocht op alleen de naam, via de site van de Uk vond ik die, maar ook dat gaf error, die sprei is er wellicht nog wel hoor, het kerstspul is niet zomaar weg.
Die van mij kan ik geen afbeelding van vinden, wel lief dat je er naar wou kijken...
thanks!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)deropvang_Ens__.html
marrije..de link
Welkom!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fucking drama met die NS.
Maar goed, thuis.
En ik maar denken die rijdt vast een dikke lease-bak met winterbandjes!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fucking drama met die NS.
Maar goed, thuis.
Ik ben niet grieperig, maar heb wel nog steeds een fikse koppijn. Hopelijk is ie morgen, na een nachtrust met wat ibuprofen, verdwenen. Drukt letterlijk op je dag, zo'n zwaar hoofd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef hondjes het volgende:
CC..een beetje opgeknapt, of nog steeds grieperig.
Het is vast niet zo tof als Fans!quote:In Met de neus in de boter staan fans van Nederlandse artiesten volkomen met hun mond vol tanden nadat ze de deur open hebben gedaan. Tot hun verrassing staat hun idool op de stoep met het verzoek of hij een hapje mee mag eten. De paniek slaat al snel toe, want wat maak je klaar voor de ster in kwestie? Houdt hij van Chinees, verwacht hij kaviaar of gaat hij toch voor de Hollandse pot?
Stress
Gelukkig hebben de fans even tijd om hierover na te denken. De artiest doet eerst een optreden in de buurt, zodat er alle tijd is voor culinaire inspiratie en een flink krat boodschappen. Vervolgens is het nog even spannend of de fan van de stress het biefstukje of de bami niet aan laat branden. Uiteindelijk komt het allemaal goed: fan en idool zitten samen aan tafel en eten een hapje.
Liefde
In de eerste aflevering komen Nick en Simon langs bij de twee Groningse zusjes Margreet en Alida. Een culinair hoogstandje is niet verzekerd, maar met heel veel liefde bereid is het gerecht zeker wel.
Nou hondjes ik ben benieuwd morgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)deropvang_Ens__.html
marrije..de link
Sorry eerwaarde maar was na die post de keuken in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Coos kan je daar even ene linkje van maken? Het laat mijn netbook hangen
Ik heb die filmpjes gezien Coos. Ging ook over mijn nek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Coos het volgende:
Heb je gisteren en eergisteren op dat klokkenluideronline nog die filmpjes van het Pedo-congres gezien?? Blijkt dat die doninee Hans Visser die jaren lang verslaafden hielp in de Pauluskerk in Rotterdam er ook vuistdiep in te zitten.![]()
Ja, dat heb ik ook gelezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hondjes ik ben benieuwd morgen.
http://jfkmurdersolved.com/vaatstra/bord.JPG
Heb je gisteren en eergisteren op dat klokkenluideronline nog die filmpjes van het Pedo-congres gezien?? Blijkt dat die doninee Hans Visser die jaren lang verslaafden hielp in de Pauluskerk in Rotterdam er ook vuistdiep in te zitten.![]()
http://www.klokkenluidero(...)t-de-pauluskerk.html
en
http://www.klokkenluidero(...)elijk-verdedigd.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet je de hele site lezen, om een beeld te krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb die filmpjes gezien Coos. Ging ook over mijn nek.
Zal ik doen hondjes, maar ik doe dat met tegenzin. Wat een volk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef hondjes het volgende:
Eigenlijk moet je de hele site lezen, om een beeld te krijgen.
Zie de namen die voorbij komen.
Ik weet het BQ.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik doen hondjes, maar ik doe dat met tegenzin. Wat een volk.
En er worden idd namen en rugnummers genoemd en die genoemden blijven muisstil. Dus moet er een grote kern van waarheid inzitten anders waren ze allang gedaagd wegens smaad, laster en infame beschuldiginge zou Mosco zeggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik doen hondjes, maar ik doe dat met tegenzin. Wat een volk.
whut?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Coos het volgende:
En er worden idd namen en rugnummers genoemd en die genoemden blijven muisstil. Dus moet er een grote kern van waarheid inzittena
Dan moet je maar eens gaan lezen Pietje.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens gaan lezen Pietje.
Dat laatste filmpje, daar is toch niets mis mee Coosquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Coos het volgende:
en
http://www.klokkenluidero(...)elijk-verdedigd.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry, ik lees daar het volgende:quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef hondjes het volgende:
http://www.klokkenluidero(...)ort-compleet-in.html
Volg de linken, lees de hele site, de affaires , alles
En als ik bovenstaande lees dan heb ik al gegeten en gedronken want:quote:Rechter Bauduin, de magistraat [backgrounds met beeld] die de grofste politieke moordenaar van ons land, Volkert van der Graaf, liet ‘wegkomen’ met een vonnis van 18 jaar! Deze rechter Bauduin zei daarbij dat de schending van het recht door Volkert van der G. niet van zodanige aard was, dat het een levenslange gevangenisstraf zou rechtvaardigen [backgrounds met beeld]. En deze man moet oordelen in de zaak tegen Fortuyn-epigoon Geert Wilders? Wat een nachtmerrie! Intussen krijgen we amper een week na onze presentatie van onze lijst van 12 corrupte rechters alweer gelijk, a fortiori mogen we wel zeggen. Op deze lijst staat ook Carla Eradus, de president van de rechtbank die Wilders thans probeert te berechten, die van Amsterdam.
Dat valt toch wel mee? Voor mishandeling was het toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vond twee uur in een politiecel al verrektes lang duren
De crimineel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Voor mishandeling was het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |