quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
Staan ze niet gewoon onder de kapstok Coos.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat de laarzen van Coos in de meterkast van Beequeen staan.
Nee dat is maar een heel smal ondiep kastje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef beequeen het volgende:
Bij mij staan ze in de meterkast. Ik weet niet of jij die hebt Coos.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat de laarzen van Coos in de meterkast van Beequeen staan.
Zal ik effe naar het FHF topic gaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
Gezocht de kaplaarzen van Coos, wie oh wie heeft ze
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
Gezocht de kaplaarzen van Coos, wie oh wie heeft ze
Juud heeft in de OP al wat speurhonden aan het werk gezet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Coos het volgende:
Tip van een vriendin:
Heilige Anthonius beste vrind, zorg dat ik m'n kaplaarzen vindt.
en dat net zolang prevelen totdat ze bovenwater zijn
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En weer misbruik op een kinderdagverblijf.
Nu in Ens..Flevopolder
Is het die gehaakte, met al die gekleurde banen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
Caro ...je plaid is er niet meer...kan um niet meer vinden op de Ikea site....wel een andere....en nu gaan we morgen naar Ikea is dat ding uit de collectie
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik effe naar het FHF topic gaan?![]()
maat 43-44 maar wel straks brengen.
Nee een soort van kerstplaid....met rendiertjes enzulks eropquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Is het die gehaakte, met al die gekleurde banen?
Die wou ik namelijk hebben voor over de stoel op de babykamer, uitverkocht, niet meer in het assortiment.
Gestreept, met wat bredere banen, rood, geel, groen, blauw, wit. Gehaakt model.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee een soort van kerstplaid....met rendiertjes enzulks erop
welke is die van jou dan?
Als je een link hebt en het is op voorraad wil ik hem best meenemen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Gestreept, met wat bredere banen, rood, geel, groen, blauw, wit. Gehaakt model.
Ik zat al naar een foto te zoeken, maar google is mijn friend niet momenteel..
Die kerstplaid hadden ze twee weken terug nog volop in Amersfoort, geen idee hoe dat nu is.
Het is wel op de site te zien he, of iets op vooraad is.
Oh die ken ik, die is ook leuk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee een soort van kerstplaid....met rendiertjes enzulks erop
welke is die van jou dan?
MP wellicht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar ik kan hem dus niet meer online vinden
Jeetje, het lijkt wel of er steeds meer van die engerds zijn die niet met hun tengels van kinderen af kunnen blijven!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En weer misbruik op een kinderdagverblijf.
Nu in Ens..Flevopolder
nee is niet voor mij maar voor Caro...ik zou als ik naar de ikea zou gaan kijken of die er nog was en zo ja meenemenquote:
Ik hoop dat ze allemaal naar de klote gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jeetje, het lijkt wel of er steeds meer van die engerds zijn die niet met hun tengels van kinderen af kunnen blijven!
Ja, liberale markt hè! De Kerk krijgt concurrentie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jeetje, het lijkt wel of er steeds meer van die engerds zijn die niet met hun tengels van kinderen af kunnen blijven!
Concurentiequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, liberale markt hè! De Kerk krijgt concurrentie!
die link van hondjes doet het niet meer? 404 errorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze hebben het kerstspul allemaal offline gehaald, ik heb al gezocht op alleen de naam, via de site van de Uk vond ik die, maar ook dat gaf error, die sprei is er wellicht nog wel hoor, het kerstspul is niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee is niet voor mij maar voor Caro...ik zou als ik naar de ikea zou gaan kijken of die er nog was en zo ja meenemen
Ja, wel erg drastisch zeg....quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef Jian het volgende:
Man slaat buurman dood met sneeuwschep
SCHNELLENBACH - Bij een ruzie over het sneeuwruimen heeft een man in Duitsland zijn buurman doodgeslagen met een sneeuwschep. De buren hadden al dagen een verhitte discussie over wie de sneeuw moest ruimen voor de gezamenlijke ingang van hun huizen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)wschep__.html?p=22,1
Zie je wel, levensgevaarlijk dat stoepjes schoonvegen
Jammer...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze hebben het kerstspul allemaal offline gehaald, ik heb al gezocht op alleen de naam, via de site van de Uk vond ik die, maar ook dat gaf error, die sprei is er wellicht nog wel hoor, het kerstspul is niet zomaar weg.
Die van mij kan ik geen afbeelding van vinden, wel lief dat je er naar wou kijken...
thanks!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)deropvang_Ens__.html
marrije..de link
Welkom!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fucking drama met die NS.
Maar goed, thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |