Opstarters stellen is heel normaal hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef DragonFodder het volgende:
Omdat ik door Patch genomineerd ben voor de Oh Oh Cherso award, doe ik een opstarter.![]()
Ligt het trouwens aan mij, of is het steeds vaker dat er opgestart moet worden?
film?
[ afbeelding ]
Is ook geen probleem hoor. Ik heb er de afgelopen maanden ook genoeg gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Opstarters stellen is heel normaal hoor
Ik heb het tijden als mijn taak gezien om tempo erin te houden, maar neem die taak vooral op je hoor
Zeven goed!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef victorinox het volgende:
Madagascar
The Wild
Manhattan
King Kong
King Kong (remake)
victorinox +1quote:
Na 18:00 uur is het pas kerstavond en loop ik wel mee met de fakkeltocht.quote:
Nee.quote:
Dat is goed.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:19 schreef DragonFodder het volgende:
Opstarter!!
10 starwars karakters. Noem de karakters die verantwoordelijk zijn voor hun dood, of hoe ze omgekomen zijn.
Boba Fett -> Han Solo, per ongeluk in dat beest zijn mond geduwd (waarop hij een boer laat)
Yoda -> Ouderdom
Darth Vader -> Luke Skywalker
Emperor Palpatine -> Darth Vader, gooit hem in een diepe schacht in de "nieuwe" death star
Jabba the Hut -> Princess Leia, gewurgd
Mace Windu ->
Rancor -> Luke Skywalker, zware deur op zijn hoofd
Count Dooku ->
General Grievous -> Obi wan Kenobi, schiet hem neer
Grand Moff Tarkin -> Luke Skywalker, blaast de death star op
Darth vader is vrij dubieus, je kunt ook zeggen Emperor Palpatine, maar het begon met het afhakken van zijn hand door Luke.quote:Op maandag 27 december 2010 11:33 schreef DragonFodder het volgende:
Boba Fett -> Han Solo, per ongeluk in dat beest zijn mond geduwd (waarop hij een boer laat)
Yoda -> Ouderdom
Darth Vader -> Luke Skywalker![]()
Emperor Palpatine -> Darth Vader, gooit hem in een diepe schacht in de "nieuwe" death star
Jabba the Hut -> Princess Leia, gewurgd
Mace Windu ->
Rancor -> Luke Skywalker, zware deur op zijn hoofd
Count Dooku ->
General Grievous -> Obi wan Kenobi, schiet hem neer
Grand Moff Tarkin -> Luke Skywalker, blaast de death star op
Maar de bliksem maakte het afquote:Op maandag 27 december 2010 12:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Darth vader is vrij dubieus, je kunt ook zeggen Emperor Palpatine, maar het begon met het afhakken van zijn hand door Luke.
Dooku -> Anakin Skywalker, onthoofd
Windu -> Palpatine
De helft goed, nog de naam van de actrice en precies wat ze krijgt aangeboden om precies te zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef 7eVeNL het volgende:
The Bourne Identity
Matt Damon & ...
Portefeuille?
Correct en dat het dollars zijn ipv marken, dat schenk ik jullie.quote:
Patch+1quote:
oeh...quote:
lamers +1quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef lamers het volgende:
John Travolta en Jonathan Rhys Meyers in From Paris With Love
Films én zijn eigen leven!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:42 schreef Hulkio het volgende:
Die beschrijving van de film uit 2003 gaat voor ongeveer elke film van Allen op!
quote:
Allemaal goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Christian Slater - Alone in the Dark
Freddy Prinze Jr.
Jason Statham - Dungeon Siege gedoe
Bob Hoskins
Dwayne Johnson - Doom
Mark Wahlberg - Max Payne
Milla Jovovich - Resident Evil
Sean Bean - Silent Hill
Angelina Jolie - Tomb Raider
Jean-Claude van Damme - Streetfighter
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef YellowBlacks het volgende:
Bad Guys
Ik wil de acteur, de film en de naam van de good guy?
1. Simon Phoenix
2. Major Konig
3. Lex Luthor - Gene Hackman - superman - superman
4. Hans Gruber - Alan Rickman - Die Hard - John mcClane
5. Agent Smith - Hugo Weaving - The Matrix - Neo
6. Biff Tannen - thomas Wilson - back to the future - Marty mcFly
7. Cyrus Grissom - John Malkovic - Con Air - blabla Poe
1. Simon Phoenixquote:
1. Simon Phoenix - Wesley Snipes - Demolition Man - Alleen de naam van de good guy nog.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef victorinox het volgende:
1. Simon Phoenix - Wesley Snipes - Demolition Man
Cameron Poequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
Cameron Poe! Ah, weer rust in mijn kop.
John Spartanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
1. Simon Phoenix - Wesley Snipes - Demolition Man - Alleen de naam van de good guy nog.
Geen antwoorden editten aub...quote:Op woensdag 29 december 2010 02:09 schreef waxmask het volgende:
Major Konig - Ed Harris - Enemy at the gates - Vassily Zaitsev
Ok was niet antwoord dat verandert was maar maakt niet uit , als dat de regels zijn, so be it...quote:
waxmask +1quote:Op woensdag 29 december 2010 02:09 schreef waxmask het volgende:
Major Konig - Ed Harris - Enemy at the gates - Vassily Zaitsev
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |