quote:Tssk Jah bedankt hé Aernout
Op dinsdag 04 juni 2002 22:06 schreef Barb het volgende:[..]
En bedankt Aernout.
* Barb heeft sinds een week weer kort haar.
Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.quote:Wat is er eigenlijk mis mee? Kan je met kort haar niet echt vrouw zijn of zo? En waarom dan niet?
Dit is de reden dus niet. De reden is dat we het spuuglelijk vinden. Vooral als het ook nog eens geverfd is.quote:Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
Je was er eentje vergeten.quote:Op maandag 20 december 2004 10:27 schreef W1ZZ het volgende:
Om maar even lekker kort door de bocht te gaan, ik heb graag een relatie met een vrouw.
Daarnaast krijg ik bij kort haar het volgende beeld (al dan niet gevoed door good old Youp):
-man & vrouw ontmoeten elkaar
-vinden elkaar leuk en gaan trouwen
-vrouw denkt, mooi: man aan de haak geslagen, haar kan eraf.
- trainingsbroek, slippers en t-shirt worden standaardkledij..
-vrouw lelijk
-man fucked
quote:Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:
[..]
Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.
Hoe komen vrouwen erop om dit te doen? Wat beweegt ze ertoe? Zien ze zelf niet dat het niet staat?
[..]
Dit is de reden dus niet. De reden is dat we het spuuglelijk vinden. Vooral als het ook nog eens geverfd is.
Tja simpel, bij oudere vrouwen wordt het haar vaak dunner, dus staat lang haar meestal niet meer. Kort haar 'hoort' dus bij ouwe taarten. Wat wij willen is een lekkere jonge chick die vruchtbaarheid uitstraaltquote:Op dinsdag 4 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:
Ja. En alle korte kapsels zijn hetzelfde, hè?quote:Op maandag 20 december 2004 10:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Tja simpel, bij oudere vrouwen wordt het haar vaak dunner, dus staat lang haar meestal niet meer. Kort haar 'hoort' dus bij ouwe taarten. Wat wij willen is een lekkere jonge chick die vruchtbaarheid uitstraalt![]()
Dat is niet echt kort. Maar halflangquote:
Jij hebt dus een vriendin met kort haarquote:Op maandag 20 december 2004 10:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En alle korte kapsels zijn hetzelfde, hè?
Sjongejongejonge....
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |