abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24102289
Ze hadden nooit in moeten voeren,dat je een berichtwijziging niet meer kan zien,dat is jouw geluk nu 205
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24102336
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"
Maar dat zou wel heel erg offtopic zijn (alhoewel hier volgens mij amper ontopic wordt gechat)
Ik verwijs je naar bovenstaande post
pi_24102370
Heb je inhammen dan al, Speth?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24102375
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hadden nooit in moeten voeren,dat je een berichtwijziging niet meer kan zien,dat is jouw geluk nu 205
Als ik een wijziging doorvoer staat dat er nog gewoon hoor, of je moet het bijna gelijk veranderen. In beide gevallen geeft het aan dat įls er wat raars had gestaan, ik het zelf op tijd doorhad.
pi_24102408
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:55 schreef milagro het volgende:
Heb je inhammen dan al, Speth?
Nee Ik had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
pi_24102442
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:

[..]

Nee Ik had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
pi_24102480
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef milagro het volgende:

[..]

hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweest
pi_24102481
quote:

[..]

Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.
pi_24102511
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef Speth het volgende:

[..]

ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweest
ja whatever
blijft jammer voor de meeste meiden.
het zij zo.
pi_24102512
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Speth het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik heb geld.
pi_24102519
quote:

[..]

I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24102532
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef milagro het volgende:

[..]

ja whatever
blijft jammer voor de meeste meiden.
het zij zo.
Daar merk ik in ieder geval niks van
pi_24102549
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.
Yep , moet ze het wel hebben, hč zo niet dan draag je het beter kort(er)
Met als Speth, kan beter ook zijn haarniet lang dragen, accentueert zijn " hoge voorhoofd" alleen maar.
Niet dat het erg is, of zo natuurlijk
pi_24102566
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Daar merk ik in ieder geval niks van
Je bent net dat jochie van Home Alone!
  maandag 20 december 2004 @ 15:08:24 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_24102574
quote:
En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.

Maar dat jij net zo graag met een bostrol trouwt, dat maak je niemand wijs. Niet iedereen houdt van het standaardideaal, en de een is losser dan de ander waar het gaat om uiterlijk voorkomen, maar het ontkennen van het bestaan van een standaardideaal zou een beetje raar zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24102585
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:07 schreef Nouk het volgende:

Je bent vast niet de enige die dit opmerkt
pi_24102597
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

moet je mij niet zo aankijken
het zij zo en zo.
pi_24102627
Speknek verwoordt wat er door dit hele topic al geroepen wordt. Misschien wordt er nou eens gelezen wat er staat omdat hij een mod-tag heeft?
pi_24102634
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je bent vast niet de enige die dit opmerkt
Nee dat is waar. Maarja als je bij alles wat je typt eerst moet gaan bedenken of t niet al gezegd is .
pi_24102648
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:07 schreef Nouk het volgende:

[..]

Hij blijft classic
pi_24102672
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef speknek het volgende:

[..]

En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.

Maar dat jij net zo graag met een bostrol trouwt, dat maak je niemand wijs. Niet iedereen houdt van het standaardideaal, en de een is losser dan de ander waar het gaat om uiterlijk voorkomen, maar het ontkennen van het bestaan van een standaardideaal zou een beetje raar zijn.
Doe ik toch ook helemaal niet
ik zeg enkel dat ik het onzin vind dat kort haar ALTIJD lelijker is dan lang haar.
Dat is wat sommigen hier zeggen namelijk.
Lang haar is alleen dan mooier als het haar mooi ķs

Dat je je voorkeur hebt is logisch, dat je een ideaal beeld hebt ook, maar stellen dat je nooit op een vrouw zou vallen puur en alleen vanwege haar korte haar
pi_24102725
Milagro vervalt haast tot, "Als het mooi is dan is het mooi". Mooi blauw is inderdaad niet lelijk. Het gaat hier over gemiddelden, niet over uitzonderingen waar je het de hele tijd over hebt. Sommige mannen kunnen het zelfs op een geit, nou vraag ik je...
pi_24102738
Ik heb milagro ook nergens zien posten dat uiterlijk er helemaal niet toe doet, wel dat vrouwen met kort haar ook bijzonder en aantrekelijk kunnen zijn. En daar ben ik het helemaal mee eens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24102772
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:

[..]

mooi zo, dus t gaat er goed mee?
pi_24102799
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Milagro vervalt haast tot, "Als het mooi is dan is het mooi". Mooi blauw is inderdaad niet lelijk. Het gaat hier over gemiddelden, niet over uitzonderingen waar je het de hele tijd over hebt. Sommige mannen kunnen het zelfs op een geit, nou vraag ik je...
nee, jij kan niet lezen, echt

ik zeg nogmaals dat kort haar SOMS een betere optie is, en dat dus lang haar SOMS gewoon niet mooi is, omdat het daar dan dun slap futloos haar betreft, wat er een stuk voller en levendiger uitziet wanneert kort(er) geknipt.

sommigen hier lijken te stellen dat lang haar ALTIJD mooier is, en dat bestrijd ik.

ik heb het nergens over een ideaalbeeld, of een voorkeur die niet zou mogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')