quote:Wie zijn vriendin deze Kerst eens lekker wil verwennen, geeft haar een tegoedbon voor een Chai-Yok. Deze nieuwste trend is een soort stoombad voor de vagina.
Chai-Yok is een Koreaanse vinding maar rukt snel op naar het Westen. Met behulp van veertien verschillende kruiden worden de intiemste delen van de vrouw gereinigd.
Het zou een weldaad voor het lichaam zijn, en helpen tegen stress, schimmelinfecties, aambeien en blaasontstekingen. En omdat alle giftige stoffen worden afgevoerd, zou vrouwlief nog vruchtbaarder worden ook.
De vrouw die het stoombad ondergaat dient plaats te nemen op een stoel met een gat erin. Via het gat stijgt stoom op naar de fijnste vrouwendelen. Helaas is de werking nog niet wetenschappelijk bewezen.
stoofperen in combi met stoomdozenquote:
Da's meer een stoofpruim dan, na de stoomdoosquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoofperen in combi met stoomdozen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's meer een stoofpruim dan, na de stoomdoos
Moet het specifiek over 1 persoon gaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Pagan, care to share over wie je sig eigenlijk gaat?
leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Huuuu een stoomdoos![]()
Non ik ga ff de laatste pics uppen
De 'wie' in mijn vraag kon ook op meervoud slaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Moet het specifiek over 1 persoon gaan dan?
Ik ga eerst ff pleepp in chico zn schoenen frotten en ze op de verwarming zeggenquote:
Stoomperen?quote:
Wie wel, gaat is toch IMHO enkelvoud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De 'wie' in mijn vraag kon ook op meervoud slaan
moet ik echt een mierenneuker gaan paintenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wie wel, gaat is toch IMHO enkelvoud, waar gaan op meerdere personen duidt.
Nee hoor, wie kan enkelvoud en meervoud zijn maar het is lijdend voorwerp, geen onderwerp, dus de werkwoordvorm doet er niet toe, het antwoord kan enkelvoud of meervoud zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wie wel, gaat is toch IMHO enkelvoud, waar gaan op meerdere personen duidt.
DOES A BEAR SHIT IN THE WOODS???quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik echt een mierenneuker gaan painten![]()
En een muggenzifter.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik echt een mierenneuker gaan painten![]()
*Giechel*quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wie wel, gaat is toch IMHO enkelvoud.
Das de uitleg in Jip en Janneketaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
*Giechel*
'Pagan, over wie gaat jouw sig?'.
'Nou Greys, die gaat (want de sig is enkelvoud) over alle moderators van boven de 18!'.
Ofzo
(Over wie gaan jouw sig kan niet).
AAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUWquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Nonneke het volgende:
ik heb een H2O zou het daar ook mee kunnen als ik wat kruiden in het waterbakje frot ?
Echt? Doet ie echt wat ze beloven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Nonneke het volgende:
ik heb een H2O zou het daar ook mee kunnen als ik wat kruiden in het waterbakje frot ?
Ik denk dat je dan beter zo een exemplaar met een stoomtuitje kan kopen, kun je het tuitje inbrengen , gaat er geen stoom verlorenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Nonneke het volgende:
Misschien moet je zaadjes in je doos strooien en dan een paar keer per dag stomen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Nonneke het volgende:
Zaad in je doos.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je zaadjes in je doos strooien en dan een paar keer per dag stomen.
Gewoon zo een bosje kruiden bundelen, wat tijm en basilicum en zo en in je muts frotten en dan die H2O dr op en gaan jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je zaadjes in je doos strooien en dan een paar keer per dag stomen.
Zou ze dan ook gaan fluiten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter zo een exemplaar met een stoomtuitje kan kopen, kun je het tuitje inbrengen , gaat er geen stoom verloren
Het zaad van de boom des levensquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaad in je doos.
Als ik niet beter wist dat we het over Chinese kruidenkunst hadden ging ik nu gillen over half twaalf.
Bijna jankzakquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaad in je doos.
Als ik niet beter wist dat we het over Chinese kruidenkunst hadden ging ik nu gillen over half twaalf.
ik hou er van !quote:
Heb de accessoire set erbij, daar zit ook een stoomtuitje tussenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter zo een exemplaar met een stoomtuitje kan kopen, kun je het tuitje inbrengen , gaat er geen stoom verloren
ja denk je dat dat beter helpt ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, en wat zij ^^ zegtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Geen stoom in mijn doos thankyouverrymuts.
En een vrouwelijke medewerker aldaar heet een ..... jawel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Maes het volgende:
Ik vind het Turks stoombad altijd wel lekker in de saunaDit zegt overigens niks over dozenstoombaden
Camera bij de hand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Yoko bezichtigt de kerstboom weer eens van heel dichtbij.
Nee.quote:
als t daarbij blijftquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Maes het volgende:
Greys en ik zijn een keer bij zo'n stoomdoos geweest en die ging met handdoeken zwaaien![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Maes het volgende:
Greys en ik zijn een keer bij zo'n stoomdoos geweest en die ging met handdoeken zwaaien![]()
Het effect was verbluffendquote:
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb!
Heb je al gezien wat wij dames voor Kerst horen te vragen?
Die heb ik ook gehad! Eerst een vrouwtje en daarna een mannelijke stoomdoos.quote:
Ik snap ook echt niet hoe het kan dat geen van de 8 hier belangstelling hebben voor de boom. In de tijd dat ie staat is er net een engeltje uitgemept. Meer nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Cat22 het volgende:
En waaaaaarom kan Yoko ook niet gewoon eruit klimmen ipv springen?
Met die actie gooit ze 5 dingen op de grond.
Wow.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe het kan dat geen van de 8 hier belangstelling hebben voor de boom. In de tijd dat ie staat is er net een engeltje uitgemept. Meer niet
Dat kan niet een mannelijke stoomdoos dan heet het een stoom..................eeeehquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad! Eerst een vrouwtje en daarna een mannelijke stoomdoos.
HEET!
Met Maes had ik een vrouwelijke stoomdoos die met natte lappen wapperde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad! Eerst een vrouwtje en daarna een mannelijke stoomdoos.
HEET!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Maes had ik een vrouwelijke stoomdoos die met natte lappen wapperde.
En ik was er een keer met Conleche en toen hadden we een mannelijke stoomdoos, waar we het zo mogelijk nog heter van kregen dan van het gewapper
Ik vond dat floating ook heerlijk daar. Ik ga even de website opzoeken, hoe heet het daar ook weer Greys??quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik werd niet warm of koud van mijn mannelijke doos (of hoe we het ook gaan noemen, Elies of Ing, kom er maar in!). Wel van zijn gewapper.
Hier is er misschien één engeltje niet uitgemeptquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe het kan dat geen van de 8 hier belangstelling hebben voor de boom. In de tijd dat ie staat is er net een engeltje uitgemept. Meer niet
als hij heel heet is een rookpaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat kan niet een mannelijke stoomdoos dan heet het een stoom..................eeeeh
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat kan niet een mannelijke stoomdoos dan heet het een stoom..................eeeeh
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De uitvinding van het jaar: vaginale stoombaden!
Hij was echt jummiequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik werd niet warm of koud van mijn mannelijke doos (of hoe we het ook gaan noemen, Elies of Ing, kom er maar in!). Wel van zijn gewapper.
Glazen ballen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier is er misschien één engeltje niet uitgemept![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat een man geen vagina heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Maarre, waarom alleen voor vrouwen?
En penis-reinig-stoom-kruiden zijn er niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat een man geen vagina heeft
Ja, Samara heeft er twee ingehangen, ......hoogquote:
Gat in de markt, werkelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
En penis-reinig-stoom-kruiden zijn er niet?
Ik zal de vraag over mijn sig dan ook maar na half twaalf beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaad in je doos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik zie het helemaal voor me, een urinoir met een koker waarin een man zijn piem0l hangt en dan komt er stoom uit de gaatjes.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Nonneke het volgende:
wat een leuke foto's !
Aaah arme Sjon, en er zit nog wel zo'n irritant piepertje in !![]()
luv ya 2 en kots ze straks![]()
Arme Sjon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik net in dat ding knijpen om hem te laten horen dat ie piept.
Nu wordt ie helemaal gek want hij kan dr niet hard genoeg in bijten om hem zelf te laten piepen![]()
Nee ik denk dat dr voorbipsebabs lektquote:
was t maar zoquote:
Dan merk je dus toch wel dat het dooit iegquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t maar zo
dr zit ergens een lekkage boven bij t balkon, en nu stroomt t weer via de kozijnen hier naar binnen, de zoveelste keer
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan merk je dus toch wel dat het dooit ieg
Hij komt nog welquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef Maes het volgende:
Elies de post is nog niet geweest vandaag dus we hebben nog hoop
vanavond na 6sen komt iemand van t aannemersbedrijfquote:
Terwijl die nou net zo hard nodig zijn (heb ik van horen zeggen): De Willy-wasstraatquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef senesta het volgende:
En penis-reinig-stoom-kruiden zijn er niet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terwijl die nou net zo hard nodig zijn (heb ik van horen zeggen): De Willy-wasstraat
Had je het nou maar niet voorgedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft ontdekt hoe dat piepding werkt.
Ik vrees dat ik m nu echt moet gaan vermoorden
*Gaat op handen zitten*quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over dat SR... ieder zijn ding uiteraard, daar waren we het gister al over eens.
Maar vanmorgen hoorde ik een klein stukje waarbij de eh... PSV (?) selectie geld had gegeven, 2000 euro samen. Toen gingen de DJ's berekenen dat dat 'maar' 100 euro de man was en dat het eigenlijk beláchelijk was enzo. Veel te weinig, want ze verdienen zoveel. Dus werden ze compleet afgezeken. Wilfred Gene werd nog even gebeld, die vond het ook een misselijke streek dat ze maar zo weinig hadden gegeven enzo.
Terwijl ze wel daar ter plaatse aan het trainen waren om mensen te lokken enzo.
Nou ja, anyway, toen was ik er dus ook klaar mee
Want dan wordt het dus idd 'moeten' ipv 'mogen'. Je bepaalt toch goddomme zelf wel of je 100 euro genoeg vindt om te geven
Een peniskoker. Auw!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terwijl die nou net zo hard nodig zijn (heb ik van horen zeggen): De Willy-wasstraat
You go girlquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:15 schreef Ynske het volgende:
zit er over te denken om richting de verhuurder hier te lopen (2 straten verderop) en daar eens te vragen wat ze aan dit probleem verder gaan doen, wat hier en daar wat lappen levert overduidelijk niet t juiste resultaat op
Yns, hoe realistisch ende mooi!quote:
Hij vond het goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
En ik heb net mijn mietjeskater een spa-behandeling gegeven
Eerst met een massageborstel, er kwam een háár af zegToen met een gewone borstel, daarna de oren volgespoten met oren-reinig-spul en daarna weer schoongemaakt, en daarna het geheel nog even gepoetst met een schone doek met een beetje lauw water.
En hij vond het lekker
Hij vond het heerlijk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij vond het goedWat een lekkere heumeu is het toch
Ach, weet je, ik voer deze discussie ook al op hyves en het is te werkelijk belachelijk voor woorden. Wacht, ik zal je even het linkje doorsturenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
Als ik die voetballers was, had ik ff aangeklopt daar met zijn allen om allemaal hun honderd euro terug te vragen
Q, wat heb je allemaal in je stoofperen brouwsel gegooid?
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, weet je, ik voer deze discussie ook al op hyves en het is te werkelijk belachelijk voor woorden. Wacht, ik zal je even het linkje doorsturen
Het is dat ik te belazerd ben om vandaag peren te gaan schillen, maar ik ga het donderdag ook maken!quote:En in het brouwsel zitten ; stoofperen, wijn, beetje water, sinaasappelschil, kaneel, vanille suiker en suiker!
Het is echt lekker. Het ruikt ook echt goddelijk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee![]()
[..]
Het is dat ik te belazerd ben om vandaag peren te gaan schillen, maar ik ga het donderdag ook maken!
Wat een superleuk pakket.!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja Sjon is echt sooooowww sielug![]()
Ik weet wel wie morgen de hele buit in zn mand verzameld heeft hoor
Ik maak ze ook wel eens ja, heerlijk! Ik eet ze dan wel koud, want warm vind ik het net sponsjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is echt lekker. Het ruikt ook echt goddelijk!
Wat let je!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:15 schreef Ynske het volgende:
zit er over te denken om richting de verhuurder hier te lopen (2 straten verderop) en daar eens te vragen wat ze aan dit probleem verder gaan doen, wat hier en daar wat lappen levert overduidelijk niet t juiste resultaat op
Weet niet, denk het niet..?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! Je mag er vast geen foto's maken he?
Ik kon kaarten kopen via mijn werk en wilde dat ook doen (gereduceerde prijs) maar er waren 100 kaarten beschikbaar en in een mum van tijd weg. Ik heb geen geluk wat kaarten betreftquote:
Ze waren via Groupon 2 voor 1 ofzo geloof ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kon kaarten kopen via mijn werk en wilde dat ook doen (gereduceerde prijs) maar er waren 100 kaarten beschikbaar en in een mum van tijd weg. Ik heb geen geluk wat kaarten betreft
Nope mag idd niet.quote:
Gelukkig zijn er nog kerstkaarten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kon kaarten kopen via mijn werk en wilde dat ook doen (gereduceerde prijs) maar er waren 100 kaarten beschikbaar en in een mum van tijd weg. Ik heb geen geluk wat kaarten betreft
Die gaan ook niet hard dit jaarquote:
quote:
Hij is altijd al dol op gefruttel en getuttel geweest.quote:
Boor is toch ook een prachtige katquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is altijd al dol op gefruttel en getuttel geweest.
In zijn vorige leven was ie kapper, denk ik
Zie, toen ik Bink een keer aan het knippen was, rechtsonder in beeld naast Bink, die kat...
now do meeeeeee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben net geweest, relatiebeheer gaat met aannemer bellen en belt mij dan terugquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, toen ik Bink een keer aan het knippen was, rechtsonder in beeld naast Bink, die kat...
now do meeeeeee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja tof he, ik ben benieuwd wat zij krijgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Whahaha Boor, op die foto's![]()
Oh-oh wat een geweldig verslagNu vanavond Karel en Kees nog.
Ben benieuwd wat ze ervan vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he, ik ben benieuwd wat zij krijgen![]()
![]()
Oh wat Boor doet doet Karel ook altijd als ik de chinezen scheer.
Of als ik ze borstel, dan gaat ie echt zo met zn kop onder de borstel duiken, of zn poot op mijn hand leggen zo van me me meeeeeee
Lijkt op mijn tondeuse.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
now do meeeeeee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh Greys wat een lekker ding!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
now do meeeeeee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Q!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:41 schreef Qwea het volgende:
Grafkutzooi! Ik zit in het trappenhuis ik heb mezelf buiten gesloten!
Het zit in de lucht, deze kreeg ik net via twitter.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:41 schreef Qwea het volgende:
Succes. Iemand een reservesleutel?quote:stephenfry
Q: What sort of ARSE locks himself out his flat? A: Precisely the sort of arse that's tweeting you this minute.
Das pretty damn stupid, heeft niemand van je buren of zo een sleutel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:41 schreef Qwea het volgende:
Mm duurt nog 2u, mijn schoonpa komt zo de reserve sleutel brengen.Baloe zit ook in het trappenhuis. Dit is echt al de 7de x ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q!![]()
En wat nu? Komt MM snel thuis? Of heb je Baloe geleerd deuren open te doen?
Oh, leer dr es wat van danquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mm duurt nog 2u, mijn schoonpa komt zo de reserve sleutel brengen.Baloe zit ook in het trappenhuis. Dit is echt al de 7de x ofzo.
Ja, ik weet niet hoe maar jk vergeet hem altijd. Ik ga maar een sleutel bij de ex buuf neerleggen ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, leer dr es wat van dan![]()
![]()
Ik heb bij drie mensen in de buurt een sleutel liggen, en ik heb er welgeteld 1 keer gebruik van moeten maken in 10 jaar tijd
Ja, compleet debiel. Breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Wel je telefoon meenemen maar niet je sleutels
Bruinquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is je haarkleur Q?
Ik zou bij de buren maar eens een sleutel neer gaan leggen als je jezelf zo
vaak buiten sluit.
Domding domding!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mm duurt nog 2u, mijn schoonpa komt zo de reserve sleutel brengen.Baloe zit ook in het trappenhuis. Dit is echt al de 7de x ofzo.
Slot op de deur zetten wat je via je telefoon kunt unlocken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, compleet debiel. Breek me de bek niet open
Ik check neurotisch mn sleutels als ik de deur uit ga. Ze hangen aan een keycoard bij de hondenriemen, die pak ik, en dan doe ik gelijk mn sleutels in mn jaszak.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe maar jk vergeet hem altijd. Ik ga maar een sleutel bij de ex buuf neerleggen ook.
Echt praktisch is anders jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, compleet debiel. Breek me de bek niet open
Om Baloe zijn nekquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef Ynske het volgende:
sleutel in je schoenenzool of binnenvoering van de jas doen
Ooh, dat schiet niet op want ik vergeet ook keivaak Baloe zijn kettingquote:
Ik kwam er dus net pas buiten achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb het ook een paar keer gehad. Op het moment dat ik de deur dichtgooide al denken 'fuuuuuuuuuckkkkkkkkkk'. En dan toch niet die deur tegenhoudenDe buren hebben hier een sleutel, gelukkig, en ik van hen. Andersom hebben ze hem al vaker aan mij moeten vragen dan ik aan hen, gelukkig.
DAT is nou een goed ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef senesta het volgende:
Qwea chippen en een xxl kattenluikje die op chip werkt
Heul niet!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen dat 'XXL' gedeelte is wel ietwat beledigend hoor!
Gevalletje oeps verkeerde setje gegeven of wat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Im ons vorige huis hadden we net de sleutels gekregen.
We moesten nog wat kopen dus wij naar de stad komen we terug past de sleutel niet.
Sindsdien check ik nieuwe sleutels altijd.
Precies! Kijken hoever je kunt gaan zonder kotsenquote:
Mss kots ik zo wel in de bus , das gaverquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies! Kijken hoever je kunt gaan zonder kotsen![]()
Go oh-oh
Van de 5 sleutels paste er 2 niet. Echt heel raar. En denk je dat er iemand iets zei toen wij de ruit intikte. Midden in het centrum en iedereen liep gewoon door.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gevalletje oeps verkeerde setje gegeven of wat?
Verloedering van de maatschappij ik zeg het jequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de 5 sleutels paste er 2 niet. Echt heel raar. En denk je dat er iemand iets zei toen wij de ruit intikte. Midden in het centrum en iedereen liep gewoon door.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Jij bent gewoon jaloers dat jij niet met dat geniale idee bent gekomen
Ik zie er ook heel stoer uit. Ze hadden op zijn minst de politie kunnen bellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat veel mensen denken ik hou mn mond wel anders tikt ie mijn neus in![]()
Oh ik heb Non dr bonen gekregen, dus ik ga hier morgen n00b 3 en 4 poten
Ik heb al een alert in de TAL SC geplaatst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft JJH zijn pakketje nou al? Want morgenhoef ik eindelijk niet langer naar die doos te staren
Ja dat wil ik eigenlijk ook wel wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
vanaf hoelaat is het morgen uitpakken?
Nou als je 's avonds weinig tijd hebt kan het sowieso gedurende de hele dag lijkt me? Verder gewoon na het eten of zo, als je de nieuwsgierigheid echt niet meer kan bedwingen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
vanaf hoelaat is het morgen uitpakken?
Go Greysquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een alert in de TAL SC geplaatst.
Zodra hij daar zijn neus laat zien schoppen ze hem als het goed is naar hier
Good luckquote:
Good luckquote:
Ow come on. Je bent een vrouw. Size does matter en zulksquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb niet gezegd over welke doos het ging.
Bij dozen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow come on. Je bent een vrouw. Size does matter en zulks
http://lmtf.lilypie.com/XEKUp2.pngquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow come on. Je bent een vrouw. Size does matter en zulks
quote:
Dju!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit gaat totaal de verkeerde kant op.
En Muis, hij ligt al met z'n hoofd naar beneden en ik loop nog normaal![]()
Daarvoor is de snackbar uitgevonden Maesjeliefquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef Maes het volgende:
Ik heb trek maar geen zin in eten maken. Waarom moet dat ook elke dag
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daarvoor is de snackbar uitgevonden Maesjelief
..
Nu heb ik zin in vette hap.
Pijnlijke ribben!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dju!
Nee hoor geintjehoe voel je je verder?
Oei dat lijkt me wel vervelend jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pijnlijke ribben!
Nah, verder gaat het wel. Alleen die misselijkheidIk mag hopen dat dit na de bevalling spontaan direct over is.
Thanks for asking![]()
Hoest met u?
quote:
Druuuuuukquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat fijn om te horen Muizeltje![]()
Ziet er goed uit Yns!
Ml, wie gehtst?
Morgen mag 'ie eindelijk open gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Muizeliene hoe gaat het met je SeSa pakketje
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Morgen mag 'ie eindelijk open gelukkig
En bij jou?
Sommige dingen zijn een zekerheidje elke dag. Dit is er één van jaquote:
Bahquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn een zekerheidje elke dag. Dit is er één van ja![]()
Heb je nog wat vrije dagen opgenomen rond de kerst of werk je gewoon keihard door?
Apart dat welquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef Ynske het volgende:
Foto even geleend van andreas612 uit [SHOWCASE] winter - fisheye
[ afbeelding ]
ben ik nu de enige die de boom ietwat dubieus vind?
Fisheye begrijp ik? Dan is het niet zo gek dat die boom zo krom loopt. Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef Ynske het volgende:
Foto even geleend van andreas612 uit [SHOWCASE] winter - fisheye
[ afbeelding ]
ben ik nu de enige die de boom ietwat dubieus vind?
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie: stel, je hebt een pakje ham in de koelkast met als uiterste houdbaarheidsdatum 3 december 2010. Je hebt geroken en geproefd en ruikt of proeft er eigenlijk niet echt iets vreemds aan.
Eet je het nog?
Oh-oh heb de wake up light binnen. Nu het instructieboek doorkijkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef oh-oh het volgende:
Psies op tijd binnen voor Gerard Ekdom en zijn Living Doll vertolking![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie: stel, je hebt een pakje ham in de koelkast met als uiterste houdbaarheidsdatum 3 december 2010. Je hebt geroken en geproefd en ruikt of proeft er eigenlijk niet echt iets vreemds aan.
Eet je het nog?
Does a bear shit on a toilet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Eet je het nog?
quote:
Gerookte of gekookte ham?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Eet je het nog?
Je hebt het over een fictieve koelkast nu?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Eet je het nog?
Ik heb het over die twee tosti's die ik net naar binnen heb zitten werken. Met ham van begin deze maandquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Je hebt het over een fictieve koelkast nu?
Ik ben heel benieuwd hoe die je bevalt; overweeg het ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh heb de wake up light binnen. Nu het instructieboek doorkijken
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het over die twee tosti's die ik net naar binnen heb zitten werken. Met ham van begin deze maand
Wel van die steriel voorverpakte shit, dus niet versgesneden bij de super
Ow mên, ik controleer het echt áltijd. Behalve vandaag. En ik heb me toch zitten vreten
Oh je hebt ze al op, why bother asking, je zal het vanzelf wel merkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het over die twee tosti's die ik net naar binnen heb zitten werken. Met ham van begin deze maand
Ow mên, ik controleer het echt áltijd. Behalve vandaag. En ik heb me toch zitten vreten
Gerookt zou ik wel aandurven.quote:
Het was nog netjes dicht en het smaakte me ook nog prima. Eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Komt wel goed schatje.![]()
Linksom of rechtsom, eruit komt het.![]()
Was de ham nog verpakt? Dan denk ik dat de schade wel mee zal vallen. Als hij niet meer verpakt was dan had hij vast al wat groen gezien.
Over groen gesproken: ik ga koken!
E het laatste restje van mijn afwas afwerken.
Ik denk dat het wel meevalt hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was nog netjes dicht en het smaakte me ook nog prima. Eigenlijk
Nou ja, we gaan het wel meemaken
Geen idee, maar ik werk mooi nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige hier die gewoon 40 uur moet werken volgende week?
Jezus fuck, als jij al niet eens werktquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik werk mooi niet
Ik luister liever naar Strega als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Als je pech hebt ontwikkel je een innige relatie met je toiletpot
Wat zou Freud daar wel niet van zeggenquote:
Step awayyyyyyyy from the telly!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh ik lag echt in een deuk net om Ramon en Sander de klusjesmannen op tv
![]()
En ik heb honger en ik zit maar tv te kijken ipv te koken
Nooooooooo it's way too funnyyyyyyyyyquote:
No worries, voedingsdeskundige @work heeft lak eraan en die heeft ervoor geleerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed voor de lijn, dat SR!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nooooooooo it's way too funnyyyyyyyyy
Nou ik ben ook een bietje misselijk van die halve zak fudge eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed voor de lijn, dat SR!
Behalve als je dan gaat zitten snaaien ipv eten
Ik ben serieus wel heel benieuwd of ik er iets van ga merken. Hoewel ik zeker weet dat als ik vannacht strontmisselijk en badend in het zweet wakker word, ik besluit nóóit meer ham te etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
No worries, voedingsdeskundige @work heeft lak eraan en die heeft ervoor geleerd.
Oh ships dit heb ik niet gezegd.
Heb je op de knop geklikt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie leuke kaart! Ik moest lachen
Knap gemaakt zeg!
zal toch wel meevallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben serieus wel heel benieuwd of ik er iets van ga merken. Hoewel ik zeker weet dat als ik vannacht strontmisselijk en badend in het zweet wakker word, ik besluit nóóit meer ham te eten
We zaullen het meemakenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef Ynske het volgende:
zal toch wel meevallen
zolang t niet ranzig ruikt, en smerig uit ziet, en vies smaakt
Geloof me je hebt gekkere dingen gegetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben serieus wel heel benieuwd of ik er iets van ga merken. Hoewel ik zeker weet dat als ik vannacht strontmisselijk en badend in het zweet wakker word, ik besluit nóóit meer ham te eten
Zeker wetenquote:
hier dooit t alquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef ElisaB het volgende:
Even wat anders: gaan we wel of gaan we geen dooi krijgen?
wel, maar niet genoeg, dus wel witte kerstquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef ElisaB het volgende:
Misschien ga ik toch maar even sneeuwschuiven op het dakquote:
http://www.wetteronline.de/Nordrhein-Westfalen/Goch_47574.htmquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik eet nu een curry mengsel uit een pakje. Mogen jullie raden welke datum erop stond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was nog netjes dicht en het smaakte me ook nog prima. Eigenlijk
Nou ja, we gaan het wel meemaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |