Ja, den helder, dat is zo goed als.. nou ja, eigenlijk wil ik er niet over pratenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Rupsebeest het volgende:
@ peurac: yeah i know, verveel me
@ snuit: van de wereld afgereden?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Helaas blijft zijn hardware de hele tijd falen
kijk, en kon ik nou jullie onderlinge pm's lezen dan wist ik wie de waarheid sprakquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hardware is nog in prima staat.
haha wat schattigquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zat van de week nog te denken dat ik je al een tijdje niet had gezien
mag ik deze nog ff quoten voordat ie er overheen leest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over de jouwe ook niet, maar dat weerhoudt jou er ook nooit van.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, wat heb ik vandaag..Excuus aan een ieder die ik kwets
Ik heb snuit nog nooit gezien, en ik ken mijn eigen hardware vrij redelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
kijk, en kon ik nou jullie onderlinge pm's lezen dan wist ik wie de waarheid sprak
Het zou wel heel erg met je gesteld zijn, als snuit jouw hardware beter kent dan jijzelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb snuit nog nooit gezien, en ik ken mijn eigen hardware vrij redelijk.
dan pas je hier in het topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
mja, ben nog steeds werkloos en single
Mij niet nee, maar er kan maar 1 stbabylon zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over de jouwe ook niet, maar dat weerhoudt jou er ook nooit van.
Ik zou er bijna gelovig van wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij niet nee, maar er kan maar 1 stbabylon zijn
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat dat niet het geval is!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg met je gesteld zijn, als snuit jouw hardware beter kent dan jijzelf
maar dat is dan toch ook voornamelijk VANWEGE snuit?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef Rupsebeest het volgende:
@ snuit: i know right, het is heul eng hier!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dat is dan toch ook voornamelijk VANWEGE snuit?
Woont hij in Den Helder danquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
misschien een troost dat je daarin zeker niet alleen bent?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb allemaal post-its liggen en ik weet niet meer wat ik bedoelde met wat ik heb geschreven
Ang3l, de laatste keer dat ik in den HELder was is al best lang geleden! (en stortregen, hoosbuien en onweer en en en.. het was zooooooo eng! )quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
misschien een troost dat je daarin zeker niet alleen bent?
Ehm nee, ik wil niet een kansloze tienermoeder zijn ;pquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan hadden wij allang kindjes heja toch
ja he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |