quote:Op woensdag 22 december 2010 08:46 schreef Klonk het volgende:
het enige voordeel nadeel wat ik zie aan die pluim is dat de hoeveelheid neerslag mee lijkt te vallen, dus niet nog meters sneeuw erbij
Wohoooquote:Regio Rijnmond krijgt witte kerst
22 december 2010
Het is zo goed als zeker, regio Rijnmond krijgt een witte kerst. Dat zegt weerman Ed Aldus. Vrijdagavond komt er een nieuw vers sneeuwlaagje bij en de sneeuw die er nu ligt gaat niet meer wegsmelten.
Voor een witte kerst moet er een onafgebroken sneeuwdek liggen. Voor een landelijke witte kest moet er een gesloten sneeuwdek liggen bij het KNMI in de Bilt. Dat is in de afgelopen honderd jaar maar zes keer gebeurd. De laatste keer was vorig jaar.
Deze?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
damn, kijk die 15 daagse pluim van weerplaza gaan! Das donders koud. Da lijkt rusland wel. Met telefoon plaatsen is teveel werk..
Inderdeedz! Meneer Hellmann krijgt een natte droom geloof ik. Of kwakt in z'n graf. Whatever. Wie zoop d'r hier nou bij elke 10 punten een Southern Comfort leeg? Die drinkt zichzelf een alcoholverslaving aan de komende weken!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Als de controllijn uitkomt, scoort De Bilt in de laatste week van het jaar nog gauw effe 50-60 Hellmannpunten erbij.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze winter zal ongekend worden! Dit is pas wintersneeuw die blijft liggen en niet weg dooit
grotere elfstedentocht kansen, grote kans op landelijke witte kerst
genieten!
Dit wordt de beste winter tot nu toe in 2010quote:Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Als de controllijn uitkomt, scoort De Bilt in de laatste week van het jaar nog gauw effe 50-60 Hellmannpunten erbij.Dan zijn we 10 dagen in de officiële winter en 2009/2010 al ver voorbij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit wordt de beste winter tot nu toe in 2010let maar op beter gaan we niet krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2010 is dan ook zo goed als omquote:Op woensdag 22 december 2010 10:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit wordt de beste winter tot nu toe in 2010let maar op beter gaan we niet krijgen
Idem! Had gister, met voor de zoveelste dag een wit landschap en kou, toch echt de eerste winterdip te pakken. Normaal heb ik dat nooit, alleen in de winter. Ligt klaarblijkelijk dus níet aan het gebrek aan sneeuw oidquote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef IHVK het volgende:
Ik vind winter leuk, maar stiekem begint die sneeuw ook op mijn zenuwen te werken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Goh waar ken ik dat nou vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja dat kan ik best wel begrijpen, vooral voor de oudjes is het niet leuk. Hier bij de coop kun je via de website bestellen, dit wordt dan bezorgt bij de ouderen, normaal moet je hiervoor dokken, maar voor ouderen +70 is het gratisquote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef IHVK het volgende:
Ik vind winter leuk, maar stiekem begint die sneeuw ook op mijn zenuwen te werken.
quote:en zo hoort het ook
op naar nog extremere gegevens
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 43 (invullen tot 20-10 11:59)
Maandvoorspelling oktober (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |