Sneeuw verdampt door de zon. Direct van vaste naar gasvorm.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef Maver24 het volgende:
ff een vraagje, hier in Rotterdam Beverwaard vriest het nog buiten maar ik zie de sneeuw op mijn balkon wel minder worden, nu ging ik voelen aan de sneeuw en het stuifgedeelte waar je zeg maar geen sneeuwballen van kan maken, althans heel moeilijk is verdwenen en de sneeuw is nu van dat stevige compacte sneeuw geworden waar je dus wel sneeuwballen van kan maken, hoe kan dit ???
Gewoon met een borstelapparaat er overheenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, zodra het ijs begaanbaar is wordt dat vanzelf opgepikt.
Lol! Dat moet je ook niet te vroeg doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon met een borstelapparaat er overheen
Duhh! Pas als het ijs dik genoeg isquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Dat moet je ook niet te vroeg doen.
Sublimatie! Toch nog iets aan mn middelbare school gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Sneeuw verdampt door de zon. Direct van vaste naar gasvorm.
Vertel mij wat zeg..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef braddofiel het volgende:
[..]
IK WIL NOG NAAR GRONINGEN KUNNEN DE 27e
Ik denk dat ik uit voorzorg maar lekker vroeg vertrek, en eten en drinken meeneemquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertel mij wat zeg..
Ik ga donderdag naar grunn...alleen meteogram geeft 7bft aan voor hier met regen, maar gezien de run daar nog niet over komt zal het sneeuw worden, dat gaat echt problemen geven....ik denk dat het ritje Groningen niet door gaat op deze manier.
Ja indd!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit voorzorg maar lekker vroeg vertrek, en eten en drinken meeneem
En een dikke jas met handschoenen en een muts
En genoeg geld
WTF! meer dan 12u nonstop sneeuw??quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef SevD het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
De 24-39 uur
Ja, maar dan nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Frutsel het volgende:
Buienradar trekt gewoon de lijnen door zoals ze waren.. geloof daar niet zo in
Nou ja, ik begin er toch wel aan te twijfelen. Het beeld is wat veranderd, maar de afgelopen 6/7 uur is dat toch grotendeels hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Frutsel het volgende:
Buienradar trekt gewoon de lijnen door zoals ze waren.. geloof daar niet zo in
Aan de westkust en een gedeelte van Zeeland kan het net boven nul worden. Maar echt overtuigende dooi zit er nog niet in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |