En terecht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef Falco het volgende:
Die dooiaanval stelt ook weinig voor, hij komt niet verder dan Zuid-Limburg.
quote:Jongen sterft door instorting eigen iglo
STEINBACH-HALLENBERG - Een 14-jarige Duitse jongen is omgekomen, toen zijn zelfgebouwde iglo instortte. De jongen had dagenlang gewerkt aan zijn bouwwerk van sneeuw. Het was ongeveer twee meter hoog geworden. Toen de iglo instortte, raakte hij bedolven onder de sneeuw. Zijn grootvader vond hem.
Reddingsdiensten probeerden de jongen te reanimeren en brachten hem naar het ziekenhuis. Daar is de scholier maandagavond gestorven, zo heeft de politie van zijn woonplaats Steinbach-Hallenberg in Centraal-Duitsland dinsdag meegedeeld.
De familie en klas van het slachtoffer krijgt psychologische hulp.
+1quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
+1weg met die dooi, gewoon 60cm sneeuw
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
+1weg met die dooi, gewoon 60cm sneeuw
Aiquote:
quote:
En ik blijf het vol houden dat we deze winter 60cm in 1 nacht gaat vallen, helaas voor sommigen...dit zal uiteraard in het noorden gebeurenquote:
Heftig Frutselquote:
Graag. Zoveel troep hoef ik hier niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik blijf het vol houden dat we deze winter 60cm in 1 nacht gaat vallen, helaas voor sommigen...dit zal uiteraard in het noorden gebeuren
Tering zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef SevD het volgende:
Huh?! De 24-45 uur-radar van BuienradarGeeft donderdag van 1 uur 's nachts tot 1 uur 's middags (dan stopt 'ie) sneeuw?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:18 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Tering zeg![]()
Hopen dat er heel wat meters gaan vallen hier
Hier is er ook wat bijgevallen, niet heel veel maar toch..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was compleet verrast vannochtend met het feit dat er gewoon een dikke +5 centimeter aan sneeuw bij was gevallen vannacht in Den Haag!
Het was alleen wel compleet kut buiten want moest naar me werk whaha.
Sneeuw.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat denken jullie voor morgen in Groningen?
Ik hoop dat ze gelijk hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef frenkck het volgende:
Weerbericht buienradar voorspelt ook sneeuw in de randstad morgen, niks geen regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |