Gooi mij als Amsterdammer er ook maar opquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij staat er nu ook op hoor ^^
Bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij staat er nu ook op hoor ^^
Done.... de kaart begint nu goed vol te worden ^^quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gooi mij als Amsterdammer er ook maar op(hoef ik niet de hele tijd te zeggen dat ik uit Amsterdam kom, wat weer ergenissen scheelt
)
Het dooit daar flink volgens de kaarten:quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef Klonk het volgende:
Dooi heeft ook midden limburg bereikt, als ik naar buiten kijk zie ik overal druppels en als ik buiten sta hoor je het ook
ik zit in het lichtblauwe stukje, dus volgens dat kaartje vriest het hier nog maar dat klopt dus niequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het dooit daar flink volgens de kaarten:
[ afbeelding ]
Groningen nog mooi blauw.
Jij zit in het stukje 0.2 tot -1,0 dus bij jou is het 0,1quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit in het lichtblauwe stukje, dus volgens dat kaartje vriest het hier nog maar dat klopt dus nie
verrek je hebt gelijk, ineens leer ik die lijntjes lezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij zit in het stukje 0.2 tot -1,0 dus bij jou is het 0,1
Op de site zelf staan webcams, al beschik ik zelf over hogere resolutiequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, op naar de meeste Helmannen in de Provincie Groningen?![]()
@ Speedy, is het een aaneengesloten dek of schotsen? Schotsen maken zo'n vreemd geluid, vooral als het ijs gaat kruien, als de wind opsteekt en je bent in de buurt kun je daar dan eens een filmpje van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |