Ohquote:
Die moet vrijdag werkenquote:
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.quote:
Da's de binnenkant. Daar hadden we t niet over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.
Geen enkelequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef welkominspace het volgende:
hoeveel barmannen val je lastig op een avond ?
"Loop nou eens door, stomme rimpelbitch!" ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef welkominspace het volgende:
ik vergeet altijd dat oude mensen niet meer zo fit zijn![]()
Maar de binnenkant telt toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de binnenkant. Daar hadden we t niet over.
Lekker plastisch allemaal weer
quote:
nee,meer "oh,je bent al moe?"quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Loop nou eens door, stomme rimpelbitch!" ?
als dat konquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
ik wil collega2... Ang3l; hoe maak je iemand homo?
maak een parfummetje !quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
ik wil collega2... Ang3l; hoe maak je iemand homo?
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.quote:
Ik heb hem voor sinterklaas gekregen en nog steeds geen tijd gehad om te kijken, waarschijnlijk 2e kerstdag eens opzetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.
Mijn ex van 3,5 jaar was hetero toen ik hem leerde kennen. En nu noemt ie zich na mij weer heteroquote:
Poepbruin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.
Patricia Clarksonquote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |