Some serious highschool experimentingquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet geschikt om hier te posten.
Nou ja... Het is wel raar om je te realiseren dat je als jonge pubers veel met elkaar bent opgetrokken, misschien half stiekem denkend... Maar ja. Hetzelfde heb ik met een leuke studiegenoot, zo'n beetje mijn hele studietijd om elkaar heen zitten draaien, om dan pas na het afstuderen naar elkaar er voor uit durven komen dat je homo bent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Some serious highschool experimenting
Nee, d'rnaast, zal hem zo even uploaden. Heb hem er even bijverteld dat ik uit Nederland kwam, waar we de ECHTE hebbenquote:
Je weet m'n e-mailadresquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet geschikt om hier te posten.
Ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
New kids turbo deed me ook aan familie van me denken, echt verschillende momenten, inclusief de vooruit die er uit getrapt werd en zo, erg eigenlijk he, is ook weer een halfbroer van mijn pa, aan die kant heb ik dus een aso familie, een heks en een alcoholiste en een groepje streng gereformeerden.
Gek he als mijn vaders moeder bekend stond als de moffenhoer van Tongelre..![]()
Is het toch nog best goed gekomen met mij
Dan kan er net zo goed zelf meteen een kort literair verhaal over schrijven.quote:
Ik heb een keer gehad dat ik ook dácht dat iemand (studiegenoot) wat softerig, lieverig was, en een paar jaar later zie ik via de social media dat hij is getransformeerd tot een enórme nicht. Niet alleen een goede gaydar dus, maar ook nogal... zonde. Niet voor mij ofzo, ik had verder niks met hem op wat voor manier ook, maar het is raar om iemand zo te zien zijn geworden. Eh... Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja... Het is wel raar om je te realiseren dat je als jonge pubers veel met elkaar bent opgetrokken, misschien half stiekem denkend... Maar ja. Hetzelfde heb ik met een leuke studiegenoot, zo'n beetje mijn hele studietijd om elkaar heen zitten draaien, om dan pas na het afstuderen naar elkaar er voor uit durven komen dat je homo bent.
Mijn ex en zijn beste vriend kenden elkaar vanaf hun 4e jaar. Toen hij 19 was kwam hij uit de kast... z'n beste vriend 2 jaar laterquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja... Het is wel raar om je te realiseren dat je als jonge pubers veel met elkaar bent opgetrokken, misschien half stiekem denkend... Maar ja. Hetzelfde heb ik met een leuke studiegenoot, zo'n beetje mijn hele studietijd om elkaar heen zitten draaien, om dan pas na het afstuderen naar elkaar er voor uit durven komen dat je homo bent.
Als ik Arthur 3 af heb, heb ik het wel weer even gehad met realistische literatuur, hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan kan er net zo goed zelf meteen een kort literair verhaal over schrijven.
Ja, okee. Maar ik heb volgens mij wel heel naïef allerlei hints gemist of genegeert. Waarvan ik toen alleen maar dacht "ach, hij bedoelt het waarschijnlijk gewoon aardig", terwijl er waarschijnlijk meer mee werd bedoeld.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Zo zijn er zoooooveel van die verhalen. "Als we dat geween hadden!".
Mijn beste maatje die ik al acht jaar ken, is ook trans. Nooit over gehad verder, wel geinigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex en zijn beste vriend kenden elkaar vanaf hun 4e jaar. Toen hij 19 was kwam hij uit de kast... z'n beste vriend 2 jaar later
Ja volgens mij was je toen gewoon nog niet zover. Zoiets?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar ik heb volgens mij wel heel naïef allerlei hints gemist of genegeert. Waarvan ik toen alleen maar dacht "ach, hij bedoelt het waarschijnlijk gewoon aardig", terwijl er waarschijnlijk meer mee werd bedoeld.
Klinkt meer als zelfbescherming... Dat je gaat twijfelen omdat je iets graag wil zien en je er dus onbewust voor afsluit om de teleurstelling uiteindelijk (want "hij zal wel hetero zijn") te voorkomen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij was je toen gewoon nog niet zover. Zoiets?
Ik heb geen contact meer met mensen van school. Van vriendenclubs op internet komen er wel steeds meer uit de kast, wel grappig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Steve het volgende:
Ik heb (nog) van niemand van mijn basis - of middelbare schooltijd gehoord dat diegene homo is..
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt meer als zelfbescherming... Dat je gaat twijfelen omdat je iets graag wil zien en je er dus onbewust voor afsluit om de teleurstelling uiteindelijk (want "hij zal wel hetero zijn") te voorkomen.
goed gespeldquote:
Ah, ok.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn browser is ineens alle wachtwoorden kwijt. Ofzo.
Google Chrome.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ah, ok.
Lang leve MozBackup.
Dat is het plan ookquote:
Ja ik zat aan rood te denken. Ik weet helemaal niet hoe een grijze das bij zwart staat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Editslet, daar stond nog bij "bij wat zwarts"
.
Ik zat me al af te vragen hoe je via stropdassen op hondachtigen komt. Maar dat zijn dus mensenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Welke dikke? Ik kijk DWDD via internet, en de Jakhalzen spoel ik altijd door.
quote:
Alleen als we ook onze unisex gaastrajassen aantrekkenquote:
Nee johquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ].
Ik lijk daar dus niet op he! Toch?! Toch...?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als we ook onze unisex gaastrajassen aantrekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |