ja ze richten zelfs staanplaatsen inquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:47 schreef mathysjorritsma het volgende:
we gaan, hoe dan ook. proberen ze trouwens de toestellen die uberhaupt vertrekken helemaal vol te stouwen?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ze richten zelfs staanplaatsen in
dat mag niet en aan de staart is nogal koudquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:51 schreef mathysjorritsma het volgende:
hehe,, ik sta liever dan niet meegaan. ( Of aan de staart hangen )
Bellen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef mathysjorritsma het volgende:
wtf, wat moet ik dan doen? niet vliegen, en geld weg?
Daar hebben we handschoenen voor...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:51 schreef jeloen het volgende:
[..]
dat mag niet en aan de staart is nogal koud
dan heb je slechte grip en kan je niet vasthouden en val je DOODquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:52 schreef mathysjorritsma het volgende:
[..]
Daar hebben we handschoenen voor...
Londen is sowiso kansloos maar goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef OEM het volgende:
Naar welke Londen ga je eigenlijk? Heathrow is een beetje kansloos op het moment.
moet het perse Londen zijn? anders zou ik iets warmers zoekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:03 schreef mathysjorritsma het volgende:
Als mijn vlucht wordt geannuleerd, is het dan niet verstandig om een nieuwe vlucht te boeken vanaf Rotterdam ofzo? En dan in Londen zelf maar naar een hotel toe gaan en 'aanbellen'?
Want ik wil hoe dan ook deze vak. nog weg
succes. Volgens mij krijg je met overmacht iig van vliegtuigmaatschappijen niets terug ( en dit weer valt gewoon onder overmacht. alhoewel ik er ook nog wat voor vind te zeggen dat ze van de vorige 2 winters geleerd zouden moeten hebben en het net zoals Scandinavië aan moeten pakken (daar vliegt alles prima en daar ligt 80 cm sneeuw)) Geen idee hoe het is als je met een touroperator boekt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:03 schreef mathysjorritsma het volgende:
Als mijn vlucht wordt geannuleerd, is het dan niet verstandig om een nieuwe vlucht te boeken vanaf Rotterdam ofzo? En dan in Londen zelf maar naar een hotel toe gaan en 'aanbellen'?
Want ik wil hoe dan ook deze vak. nog weg
Met de boot dan, want de trein daar schijnt net zo'n drama te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:06 schreef jeloen het volgende:
[..]
moet het perse Londen zijn? anders zou ik iets warmers zoekenen als je naar Londen wil kun je mischien beter met de auto gaan
in landen waar regelmatiger sneeuw is hebben ze sowiso meer aparatuur daarvoor denk ik he(sneeuwschuivers,anti vries spul etc) zij zijn er op voorbereid hierzo nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:06 schreef kirsten. het volgende:
[..]
succes. Volgens mij krijg je met overmacht iig van vliegtuigmaatschappijen niets terug ( en dit weer valt gewoon onder overmacht. alhoewel ik er ook nog wat voor vind te zeggen dat ze van de vorige 2 winters geleerd zouden moeten hebben en het net zoals Scandinavië aan moeten pakken (daar vliegt alles prima en daar ligt 80 cm sneeuw)) Geen idee hoe het is als je met een touroperator boekt.
Maarre... Als jij per sé deze vakantie nog weg wil... Ga dan niet naar Londen ffs. Grote kans dat daar gewoon niet goed te komen is/terug te komen is... Ga lekker naar weet ik veel Oslo, Stockholm, Wenen, iets waarvan de kans groter is dat je daadwerkelijk aankomt.
Het geld van je ticket (en evt de gehele reis) ga je echt wel terug krijgen. Naar alle extra vergoedingen kun je idd fluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:06 schreef kirsten. het volgende:
[..]
succes. Volgens mij krijg je met overmacht iig van vliegtuigmaatschappijen niets terug ( en dit weer valt gewoon onder overmacht. alhoewel ik er ook nog wat voor vind te zeggen dat ze van de vorige 2 winters geleerd zouden moeten hebben en het net zoals Scandinavië aan moeten pakken (daar vliegt alles prima en daar ligt 80 cm sneeuw)) Geen idee hoe het is als je met een touroperator boekt.
Maarre... Als jij per sé deze vakantie nog weg wil... Ga dan niet naar Londen ffs. Grote kans dat daar gewoon niet goed te komen is/terug te komen is... Ga lekker naar weet ik veel Oslo, Stockholm, Wenen, iets waarvan de kans groter is dat je daadwerkelijk aankomt.
of je wacht tot een fatsoenlijke vakantie(zonder die kut sneeuw)quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:11 schreef OEM het volgende:
[..]
Het geld van je ticket (en evt de gehele reis) ga je echt wel terug krijgen. Naar alle extra vergoedingen kun je idd fluiten.
Ik zou de auto pakken naar Parijs ofzo.
het is watquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:18 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand stelt een vraag over wat de procedure is als een vlucht wordt geannuleerd, en jullie zeggen dat ie maar beter met de auto kan gaan of met de auto naar Parijs.
En weer een ander klaagt over zijn schoolwerk.
Wat een niveau
eigenlijk was ik het allebeiquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:18 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand stelt een vraag over wat de procedure is als een vlucht wordt geannuleerd, en jullie zeggen dat ie maar beter met de auto kan gaan of met de auto naar Parijs.
En weer een ander klaagt over zijn schoolwerk.
Wat een niveau
jeloen wil ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:26 schreef lezzer het volgende:
Kun je nou eigenlijk verwachten dat Schiphol de boel op orde heeft, en dat er gewoon gevlogen wordt, mits geen aswolk/orkaan etc.?
* lezzer wil/gaat 2e kerstdag naar de zon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |