SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef Kuukske het volgende:
AwwwwhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Frankert, maar dat andere feest kan ik ècht niet afzeggen...Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:13 schreef Rossdale het volgende:
AwwwwhhhhHm. Nu ben ik nog banger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:18 schreef Nebo het volgende:
Ik kan ook niet!Dead seriousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik kan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
16 januari vanaf een uurtje of 14:00, herkansingsmeet voor de mensen die zaterdags niet kunnen
quote:
Invalide!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik haak om valide redenen af.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef koei het volgende:
Nog even een schop! Zijn er nog meer afhakers bijgekomen?
Dat snap ik ook niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Frankii het volgende:
Bijna twee maanden van tevoren een topic openen, en dan een week van tevoren kijken of je kan
Zondag is wmb ook prima, maandag erna nog vrij gelukkig.
OMG. Dat klinkt wel superverleidelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Nee joh! Gewoon zondagKom ik jullie knuffelen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef koei het volgende:
Zondag is voor mij prima als er dan meer mensen kunnen, maar dan wel eerder dan 18 uur omdat ik ook eerder naar huis ga.
Don't judge if you don't know the storyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Frankii het volgende:
Bijna twee maanden van tevoren een topic openen, en dan een week van tevoren kijken of je kan
Zondag is wmb ook prima, maandag erna nog vrij gelukkig.
Dit dus, kan ik zo de trein pakkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef koei het volgende:
Zondag is voor mij prima als er dan meer mensen kunnen, maar dan wel eerder dan 18 uur omdat ik ook eerder naar huis ga.
Don't talk English when you're Dutch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Don't judge if you don't know the story
I am the Milkman! My milk is delicious!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Don't talk English when you're Dutch.
Dat is een quote.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
I am the Milkman! My milk is delicious!
je bent gewoon zenuwachtig voor morgen als het zusje van Ritse langskomtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Nebo het volgende:
Ja he, het helpt dat ik weer eens stront chagrijnig ben
Ow neuh hoor. Ik heb er zin in, maar zenuwachtig, neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je bent gewoon zenuwachtig voor morgen als het zusje van Ritse langskomt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow neuh hoor. Ik heb er zin in, maar zenuwachtig, nee
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:27 schreef koei het volgende:
Goed, ik stel dan 14:00 uur op Utrecht bij de frs voor, for old times sake! Voor de liefhebbers om 13:45 bij de Burger King.
Frankii moet er nog gereserveerd worden bij stairway of hoeft dat niet daar?
Welke dag maakt voor mij weinig uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:33 schreef koei het volgende:
Overigens is de zondag ook wel beter voor veel mensen denk ik:
Trein voor studenten zondag gratis in januari
En iedereen zonder OV mag met korting reizen, maar dat gold ook voor zaterdag.
OK, dat moet te doen wezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef koei het volgende:
Nee, het wordt wel zondag volgens mij.
Dus zondag om 14:00 uur op Utrecht bij de frs in de stationshal.
Laten we het dan maar zondag doen jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:27 schreef koei het volgende:
Goed, ik stel dan 14:00 uur op Utrecht bij de frs voor, for old times sake! Voor de liefhebbers om 13:45 bij de Burger King.
Frankii moet er nog gereserveerd worden bij stairway of hoeft dat niet daar?
Ikke niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:47 schreef koei het volgende:
Fallen, Rossdale, Frankii, ik ga er vanuit dat jullie ook blijven eten. Ik zet het er enkel bij als er iemand niet blijft eten.
Nebo of Ritse, jullie mogen het overzicht ook in de OP zetten en bijhouden voor de duidelijkheid! Mogen jullie ook zelf een sterretje voor jullie naam zetten dat jullie mee gaan!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben er ook bij! En ik blijf eten obv.
Wellicht is het handig om de TT te veranderen?
Niks voet tussen de deur, gewoon komen!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben er met een klein voetje tussen de deur bij op zondag!
Ja, maar hier hebben de meeste mensen haar al eens ontmoet en kent men haar als het zusje van Ritse, dus het voelt wat vervreemd om daar vanaf te stappen in de SCquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat je haar zelf wel gewoon je vriendin noemt?
Zusjes vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben de meeste mensen haar al eens ontmoet en kent men haar als het zusje van Ritse, dus het voelt wat vervreemd om daar vanaf te stappen in de SC
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:10 schreef koei het volgende:
Ik heb foute info gegevenDe 40% korting voor de trein geldt enkel doordeweeks
Spank, reis jij via Den Haag zondag?
Dat ligt niet echt op de route idd...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik reis via Frankii-country, maar dat is vast te ver om voor jullie
[ afbeelding ]
Dan reis ik wel via Gouda al met jullie mee. Tenzij het spoor weer in elkaar dondert.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt op de route idd...
solique, spank en ik komen ook over gouda en woerden, en poit ook als hij komt, dus je kan je eventueel daar al bij de toffe mensen voegen! vicky komt er ook langs maar die moet meestal een langzame trein hebben om in zijn gehucht te komen.
120000 inwoners, ja, oké, mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt op de route idd...
solique, spank en ik komen ook over gouda en woerden, en poit ook als hij komt, dus je kan je eventueel daar al bij de toffe mensen voegen! vicky komt er ook langs maar die moet meestal een langzame trein hebben om in zijn gehucht te komen.
Hoeveel daarvan zijn jouw alter ego's?quote:
Vladimir, Victor, Kipgezicht...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn jouw alter ego's?
quote:
En Mr Pink.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een Vinny alter ego.
Oeh, en MJ natuurlijk, met z'n hoedje, of Justin Timberlake!
Waarom ben je geen Hi / KPN store binnen gelopen? Krijg je er zo een mee die meestal binnen een uur werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
En Mr Pink.
Rossdale, als ik vandaag die simkaart nog niet binnen heb kunnen we niet bellen/smsen, das echt zwaar fucked up. Dus we moeten effe op een of andere manier gaan zeker weten dat jij in een bepaalde trein in Den Bosch zit
Omdat op internet stond dat ik er zo een via internet moest aanvragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom ben je geen Hi / KPN store binnen gelopen? Krijg je er zo een mee die meestal binnen een uur werkt.
Een winkel inlopen? EEN WINKEL INLOPEN!?! Goddorie jij hoort wel bij de ouwe lullen-generatie of niet? We bestellen alles gewoon via internet zodat we op onze luie reet kunnen blijven zitten zodat je gevallen stukjes pizza gewoon van je buik kunt eten. Als je dat op straat doet dan kun je die stukjes eerst ontdoen van zand en andere rotzooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom ben je geen Hi / KPN store binnen gelopen? Krijg je er zo een mee die meestal binnen een uur werkt.
Okee, komt goed dan. Je bedoelt onderaan de trap op het perron? Links of rechts?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Komt wel goed![]()
Ik moet toch overstappen in Den Bosch, ik pak vanaf Den Bosch deze trein:
13:23 treinstation s Hertogenbosch
spoor 3a
Dan wacht ik gewoon onder aan de trap als je vanaf de hal het spoor op loopt. Kan niet missen
De a-kant natuurlijk, de b-kant is voor mietjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Okee, komt goed dan. Je bedoelt onderaan de trap op het perron? Links of rechts?
Onder aan de trap op het perron idd. Links als je vanaf de ene kant komt gelopen en rechts als je van de andere kant komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Okee, komt goed dan. Je bedoelt onderaan de trap op het perron? Links of rechts?
En dan in slow motion naar elkaar toe rennenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ho eens, ik ben zuinig op mn calorieën. Hopen dat ik de eerste keer goed gok dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onder aan de trap op het perron idd. Links als je vanaf de ene kant komt gelopen en rechts als je van de andere kant komt.
M.a.w. Loop de trap af en als je me niet ziet sta ik dus aan de andere kant
Dat zullen ze zeker waarderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien verstandig om dit keer wel een restaurant te reserveren?Ik zou vragen naar voedselvoorkeur, maar...
Mja, hier ook. Het kan me niet zoveel boeien. Alleen orgaanvlees eet ik niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat zullen ze zeker waarderenIk eet in principe alles, dus met mij hoef je niet echt rekening te houden
Ik heb ook totaal geen beeld van wie er nu wel en niet komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef koei het volgende:
Ik zou gewoon de stairway reserveren, mensen zoeken zelf maar uit wat ze eten! Frankii, mijn overzichtje is niet up to date, dus die moet je nog even updaten voor de laatste wijzigingen.
Zoutacties voor vaste klantenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef Nebo het volgende:
Ik ben morgen iets later dan 14.00 denk ik. Waar gaan jullie in de middag hangen? En hoe zit het nou met gratis met het OV op zondag voor mensen met een week-OV??
ff je zusje ophalen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef RitseB het volgende:
Ik denk dat ik rond een uur of 5 aanwezig ben, eet mee enzo.
Alleen maar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Misan het volgende:
[..]
ze loopt zeker alleen maar achter van dat schorriemorrie aan?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik moet nog écht dingen doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar 5 uur pas Rits? Dan ga ik alweer
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Nebo het volgende:
Ow wij eten erwtensoep hier, dus ik kom ook later en dan eet ik mee
Ze heeft iemand anders nodig die haar vertelt dat schorriemorrie haar al tijden probeert te versierenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja ergens in een kroeg, I dunno, ken Utrecht niet zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Nebo het volgende:
Maar woar gaan jullie zitten tot aan het eten?
Stairway toch? De beurs is ook zo afgezaagd... Al heeft de staiway geen serveerstertje met flinke schotelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Nebo het volgende:
Maar woar gaan jullie zitten tot aan het eten?
nee, lelijke alto's iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stairway toch? De beurs is ook zo afgezaagd... Al heeft de staiway geen serveerstertje met flinke schotelsDilemma's
That's a lie! Ik was haar toen nog heul niet aan het versierenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze heeft iemand anders nodig die haar vertelt dat schorriemorrie haar al tijden probeert te versieren
nee maar op je slaapkamertje dacht je wel aan 'r of niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
That's a lie! Ik was haar toen nog heul niet aan het versieren
Meh ik zou in de middag nog niet in de Stairway gaan zitten eigenlijk. Lekker zitten met een biertje en elkaar kunnen verstaan lijkt me relaxter op Neudequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stairway toch? De beurs is ook zo afgezaagd... Al heeft de staiway geen serveerstertje met flinke schotelsDilemma's
die is er niet. ik parkeerde altijd bij de jaarbeurs, maar dan moet je wel een eind lopenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef koei het volgende:
Weet iemand een plek in het centrum waar je gratis kan parkeren?
Ja maar toen had ik haar inmiddels ook al wel versierd natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Misan het volgende:
[..]
nee maar op je slaapkamertje dacht je wel aan 'r of niet?
Valt best mee toch? Centraal door, HC door en je bent al bijna bij de Oude Grachtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Misan het volgende:
[..]
die is er niet. ik parkeerde altijd bij de jaarbeurs, maar dan moet je wel een eind lopen
Je bent er toch niet bij, dus we hoeven deze keer geen tent met raveteven op te zoekenquote:
zie editquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Centraal door, HC door en je bent al bijna bij de Oude Gracht
achter de jaarbeurs kun je gratis parkerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef koei het volgende:
Jaarbeurs vind ik te duur, dan is de trein alsnog goedkoper... Even kijken of mn morgen de parkeerkaart van mn zus kan lenen, anders wordt het alsnog trein denk ik...
monitor wel goed aangesloten? geen rare piepjes verder? verkeerde topic?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef koei het volgende:
Als je een computer aan zet, en je krijgt enkel zwart beeld, dan is hij zeker kapot?Moet ik dat rotding wéér open gaan schroeven
ja, want mn (nieuwequote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Misan het volgende:
[..]
monitor wel goed aangesloten? geen rare piepjes verder? verkeerde topic?
ff gegoogled op parkeren utrecht en één of twee keer doorklikken op een websitequote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
ja, want mn (nieuwe) pc doet het wel, maar ik moet nog even alle troep van mn oude pc (-O-) overzetten...
En dit is sowieso al een extra slowchattopic geworden
En hoe kom je bij die parkeerkaart? Zoiets is ook handig voor andere steden!
*hoog vrouwenstemmetje* SHAFT!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Wie is de neger die op dit moment EINDELIJK weer achter zn PC zit?SPANKY
Maar de hamvraag is natuurlijk of de PC ook daadwerkelijk werkt!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Wie is de neger die op dit moment EINDELIJK weer achter zn PC zit?SPANKY
Transferium Utrecht kost 4 euri (incl. tramkaart)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef koei het volgende:
Weet iemand een plek in het centrum waar je gratis kan parkeren?
Ik heb al besloten om toch maar met de trein te gaan. De luiheid heeft gewonnen...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Transferium Utrecht kost 4 euri (incl. tramkaart)
hahaha, lui en makkelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb al besloten om toch maar met de trein te gaan. De luiheid heeft gewonnen...
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef koei het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is natuurlijk of de PC ook daadwerkelijk werkt!
Wat is je te verwachten aankomst tijd?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb al besloten om toch maar met de trein te gaan. De luiheid heeft gewonnen...
dan reed ik net over je heen. Lekker!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef Rossdale het volgende:
Mijn trein is zojuist vertrokken, tot straks skatjes
Haha, net een Top Gear racequote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
dan reed ik net over je heen. Lekker!
Stom!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga helaas last-minute afhakenZit in Roermond en heb vandaag niet meer de mogelijkheid om te komen
![]()
![]()
Volgende keer beter I guess
Ik hoop dat jullie me niet stom vinden
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Solique het volgende:
Ben wat later, net trein gemist. Zal er zo kwart over 2 wezen.
En ik wilde me al verontschuldigen omdat ik ook 20 minuten later ben....quote:Op zondag 16 januari 2011 13:26 schreef koei het volgende:
Ik ben ook een uurtje later ongeveer! ik bel wel iemand als ik er ben waar jullie zitten!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga helaas last-minute afhakenZit in Roermond en heb vandaag niet meer de mogelijkheid om te komen
![]()
![]()
Je weet dat er een hele sterke correlatie bestaat tussen hoe lang je wacht met afzeggen en de haat die daarmee gepaard gaat? Falerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
![]()
in de rij staan bedoel je?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nog naar even koffie drinken dan.
Starbuck yeah! Ik heb daar nog maar één keer wat gedronken, en het was de wachtrij van een kwartier niet waardquote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef Kuukske het volgende:
bestel dan ook een koffie voor mijquote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
guys, ik ga ook een Fruitje doen, ik haak ook af... heb net een half uur op de wc gezeten met de grootste buikkramp ooit (incluis spetterpoep) en ik heb niet zo heel veel zin in bier drinken nu...
sorry....
Zonder meer details, is dit maar een slap excuusquote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
guys, ik ga ook een Fruitje doen, ik haak ook af... heb net een half uur op de wc gezeten met de grootste buikkramp ooit (incluis spetterpoep) en ik heb niet zo heel veel zin in bier drinken nu...
sorry....
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
sorry....
maar ik kom gewoonquote:
"Gaat op den knieën, en bid voor mijn kruis "quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
Voor diegene die niet weten hoe ik eruit zie: ik draag een t shirt met daarop een tekst uit de bijbel
ik zat nog te twijfelen tussen die en ezekiel 25:17quote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
"Gaat op den knieën, en bid voor mijn kruis "
Een stad vol dronken studenten, en jij trekt het verkeerde shirt aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen tussen die en ezekiel 25:17ik ging voor de 2de
Echte bikkels trekken natuurlijk hun FOK!shirt aanquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
Voor diegene die niet weten hoe ik eruit zie: ik draag een t shirt met daarop een tekst uit de bijbel
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Echte bikkels trekken natuurlijk hun FOK!shirt aan
onderweg naar de stairwegquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Fallen het volgende:
Nog een kwartiertje en dan eindelijk koffie. Waar hangt iedereen nu uit?
met ross op de wc?quote:
dit dusquote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef Rossdale het volgende:
We zijn uitgeweken naar de beurs, omdat de stairway dicht is. We zitten helemaal achterin solique!
Opschieten jij! De gemiddelde leeftijd is te hoog!quote:
ik heb nog steeds de oudequote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef Gamer_V het volgende:
trein gemist, ben een half uurtje later dan ehh... de anderhalf uur die ik sowieso te laat was :p
toffe nieuwe mobiele lay-out!
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Opschieten jij! De gemiddelde leeftijd is te hoog!
Ik doe m'n best, jeweetz waar ik vandaan moet komen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Opschieten jij! De gemiddelde leeftijd is te hoog!
wat hij zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef Gamer_V het volgende:
trein gemist, ben een half uurtje later dan ehh... de anderhalf uur die ik sowieso te laat was :p
toffe nieuwe mobiele lay-out!
Ik weet wel wat dingen die je met een bijbel kunt doen! Jammer dat ik al weer thuis ben. Poeh.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef RitseB het volgende:
Ik heb een bijbel gevonden in de trein, iemand interesse?
Hee Kuuks, heb ik nog wat gemist?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen die je met een bijbel kunt doen! Jammer dat ik al weer thuis ben. Poeh.
Poolen? Damn, dat had ik toch ook nog wel even willen doenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Fallen het volgende:
Wij zijn ondertussen ook onderweg naar huis. Na de Stairway nog even wezen poolen en sommigen nog een Swirl gehaald.
Ik vond het leuk, dus wat mij betreft vaker.
met een beetje mzzl kan ik dan ook weer zelfstandig auto rijden en lopen enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef koei het volgende:
eind februari/begin maart gaat petti zijn huis warmen, dus daar prikt hij een datum voor!
Maar heeft Pettie een pooltafel?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef koei het volgende:
eind februari/begin maart gaat petti zijn huis warmen, dus daar prikt hij een datum voor!
ik kan wel wat vilt meenemenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, thuis. Was weer leuk
[..]
Maar heeft Pettie een pooltafel?
Behalve dan die van Fallen natuurlijk, die weigerde mee te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie zielen zijn gered, mijn dochter en zoons
Fallen angels burn in Hell....quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef koei het volgende:
[..]
Behalve dan die van Fallen natuurlijk, die weigerde mee te doen
Gewoon de vorige versie installeren, werkt prima.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef koei het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog een goede tip voor een msn-ding? Graag iets waarmee je gewoon op msn kunt en alle basisfuncties hebt, maar zonder alle overbodige reclame troep en andere opties die nooit iemand gebruikt. De laatste versie ervan schijnt sowieso nogal brak te werken... En het moet werken op windows 7
Gewoon deze vol maken en daarna en tijdens verder in de anderequote:Op zondag 16 januari 2011 23:45 schreef koei het volgende:
Oh, ik zit trouwens weer in het verkeerde topic te postenDit is het meet-topic, niet de gewone slowchat
KIJK UIT! JE PI!quote:
Gebruik de oude versie, of de vele andere clients die alleen msn tonen ipv die vele meuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef koei het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog een goede tip voor een msn-ding? Graag iets waarmee je gewoon op msn kunt en alle basisfuncties hebt, maar zonder alle overbodige reclame troep en andere opties die nooit iemand gebruikt. De laatste versie ervan schijnt sowieso nogal brak te werken... En het moet werken op windows 7
Altijd leuk die vele verschillende extensies. Gebruik de portable versies van beide scheelt weer installerenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef koei het volgende:
hmm, beetje jammer... Ik heb een pdfreader nodig om het .pdf ding van winrar te openen, en een .rar uitpaktooltje om de pdfreader uit te pakken
Daar is over nagedacht!
Ga naar bed, de alcohol werkt nog.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:45 schreef koei het volgende:
Oh, ik zit trouwens weer in het verkeerde topic te postenDit is het meet-topic, niet de gewone slowchat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |