Veel plezier!quote:
Daar moet je dan maar dankbaar voor zijn hequote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eet wel dagelijks kaas, maar geen overdaad...
[..]
Dat van die cafeďne lijkt me dan waarschijnlijker, ik drink dagelijks liters koffie.
Maar ik heb daarentegen niet dagelijks migraine...
Helaas, tegen sommige dingen helpen alleen All-Risk verzekeringenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Ben je, als uitgenaste bankier, niet verzekerd tegen dit soort uitglijers?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
4:20, tijd voor een joint
bron
Geen ideequote:Op woensdag 22 december 2010 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
! Is dat wel huishoudelijk verantwoord?
We zijn geslotenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:11 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben weer wat opgewarmd tijdens het douchen, denk dat ik zo languit op de bank beland.
op, niet in!quote:
Correct, je mag naar bed als je dat wilt.quote:
Omdat ik geen afspraak had... mn moeder heeft een nieuwe thuiskapster en die kwam vandaag. Ik heb vanavond besloten er ook even naartoe te gaan om te laten knippen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe kun je nou onverwacht naar de kapper gaan?
Ow dat zou ook wel eens leuk zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, ik dacht dat je na het knipperen met je ogen ineens in de kapperstoel zat oid.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Morgen om 7.00 uur heeft ze vroege dienst, dus ik ben benieuwd.
We hebben haar fietstassen nog wel volgestopt met zo'n 30 kerstmutsen, hertengeweien en andere kersthoofddeksels, ze komt de kerst dus wel door...
Weltrusten.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef MadMaster het volgende:
En ik ga nu ook mijn nest opzoeken...
Nee joh, blijf gewoon nog even SR kijken.quote:
Blijf ik ook doen. Ik meldde zojuist dat ik een simpel bureaubladprogramma klaar had...quote:Op donderdag 23 december 2010 03:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, blijf gewoon nog even SR kijken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Blijf ik ook doen. Ik meldde zojuist dat ik een simpel bureaubladprogramma klaar had...
He, jij hier!?quote:
niet eens met sneeuw?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Morgen om 7.00 uur heeft ze vroege dienst, dus ik ben benieuwd.
We hebben haar fietstassen nog wel volgestopt met zo'n 30 kerstmutsen, hertengeweien en andere kersthoofddeksels, ze komt de kerst dus wel door...
Mogguh.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet eens met sneeuw?
Goedemorgen
Ow ja, het is rustig daar, dus kan ik hier ook wel posten. Met zo'n hoog tempo lukt het me niet zo goed.. ik volg ook nog wat dingen in OUD.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He, jij hier!?
Heb je net de MaJo look-a-like gezien bij Giel?
Wat, dat barreltje van ons? Voor de dagwaarde t.o.v. de te betalen premie van all-risk had ik gelijk nee gezegd. En dat is natuurlijk nu makkelijk achteraf kijken, maar ja...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Dat jij je auto niet All Risk verzekerd hebt...
quote:
Zo oud is jullie karretje toch niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, dat barreltje van ons? Voor de dagwaarde t.o.v. de te betalen premie van all-risk had ik gelijk nee gezegd. En dat is natuurlijk nu makkelijk achteraf kijken, maar ja...
Ja, dat weet ik (alhoewel op zich alles te verzekeren is tegen een bepaalde prijs), maar ik dacht dat die van IARL nog niet zo oud was...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt ook niet alle auto's allrisk verzekeren... die van ons mocht/kon ook al niet meer. Is afhankelijk van bouwjaar volgens mij.
Jawel, uit 2000. Gekocht voor zo'n 4 mille, en de premie was tientallen Euro's hoger om All-Risk te verzekeren.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Zo oud is jullie karretje toch niet?
Ow, dan zat ik er behoorlijk naast.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, uit 2000. Gekocht voor zo'n 4 mille, en de premie was tientallen Euro's hoger om All-Risk te verzekeren.
Man, ik lees net van je slippertje. Wat moest tinu er wel niet van denkenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, uit 2000. Gekocht voor zo'n 4 mille, en de premie was tientallen Euro's hoger om All-Risk te verzekeren.
Dan heb je ook altijd nieuwere auto's gehad...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dan zat ik er behoorlijk naast.
Heb nog nooit geen All Risk-verzekering gehad...
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Man, ik lees net van je slippertje. Wat moest tinu er wel niet van denken.
Onze oudste auto was 3 toen we hem aanschaften...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je ook altijd nieuwere auto's gehad...
Wat wil je er mee doen?quote:Hmm wij zijn hier in dubio. Wel of niet kopen van een iPad en zo ja, hoeveel Gig.. En is er een kans dat een iPad met hogere gig over een paar maanden goedkoper is?
doen? Ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je ook altijd nieuwere auto's gehad...
Hmm wij zijn hier in dubio. Wel of niet kopen van een iPad en zo ja, hoeveel Gig.. En is er een kans dat een iPad met hogere gig over een paar maanden goedkoper is?
Daarom heb ik geen iPad (mw. MM wel overigens).quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoeveel gig? wil je je hele film en muziekverzameling erop of alleen mail en internet en spelletjes doen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Man, ik lees net van je slippertje. Wat moest tinu er wel niet van denken. Gelukkig zijn jullie allemaal gezond.
Dat was Tinuquote:Ik zag trouwens dat je gisteravond nog probeerde te bellen, kan ik je ergens mee van dienst zijn?
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen iPad (mw. MM wel overigens).
De grootste beschikbare capaciteit is 'maar' 64Gb...
Ok, we zijn vanavond ook gewoon thuis, dan kan ze het nogmaals proberen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ja, iedereen maakt in z'n leven een slippertje
[..]
Dat was Tinugeen idee wat ze wilde vragen
Ik wet het wel. Of PR voortaan wil rijden.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Dat was Tinugeen idee wat ze wilde vragen
Zal het doorgevenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Ok, we zijn vanavond ook gewoon thuis, dan kan ze het nogmaals proberen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet het wel. Of PR voortaan wil rijden.
Moet je wel steeds WiFi of 3G hebben en dat laatste vind ik nog veel te duur bij een iPad...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je kan het ook streamen naar je iPad van een server, maar ik vermoed dat jij geen ipad zou willen om muziek te luisteren, daar heb jij vast al veel betere apparatuur voor staan.
Taxicentrale PR. Hmmm.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wet het wel. Of PR voortaan wil rijden.
had je dat niet 5 minuten eerder kunnen zeggen, nu moet ik een mailtje gaan terughalenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou je dagbaan nog niet opgeven
Bericht intrekken...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
had je dat niet 5 minuten eerder kunnen zeggen, nu moet ik een mailtje gaan terughalen![]()
Evengoed een gelukkig 2011 dan...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Shit, manager heeft 'm al gelezen
Nieuw jaar, nieuwe kansenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Evengoed een gelukkig 2011 dan...
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Evengoed een gelukkig 2011 dan...
Bier en Tieten!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |