Blijkbaar, wist dat ook niet. Jammer dat het weer alleen Ben is. Het programma is veel meer dan Ben Saunders.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus Ben komt straks/zo? Da's mooi, over anderhalf uur ga ik richting Eindhoven.
Kimquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar, wist dat ook niet. Jammer dat het weer alleen Ben is. Het programma is veel meer dan Ben Saunders.
Ik vind het te commercieel en altijd die reclame's ertussendoor, dan heb ik het nog niet eens over de presentators..quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Vind het altijd gek dat muziekliefhebbers die programma's niet willen kijken. Zal wel met imago te maken hebben ofzo.
Ben Saundersquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus Ben komt straks/zo? Da's mooi, over anderhalf uur ga ik richting Eindhoven.
Ze maken tenminste muziek!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:38 schreef Kanariegeel het volgende:
ColdplayMeest overschatte band ter wereld
Waarom zeg je dat dan niet KUT! jonguh! kom je nou meequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was een maansverduistering
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_zien__.html?p=2,1
arme ekdom , weinig geslapen na de shift 2-6quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom wordt zo heel fijn wakker gemaakt
0,50 cent in de vloekenpot voor SRquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet KUT! jonguh! kom je nou mee
Wat ik ook wel jammer vind is dat de radio bepaald welke nummers bekend worden bij een groter publiek..quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo waar, alleen de radio is erg goed in kapot draaien van nummers
Leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben Saunders
Onderweg naar eindhoven glazenhuis..zal ik het op tijdredden..het is zooooo glad
9 minutes ago from Twitter for BlackBerry®
Popstars :Rquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit Tiny Sanders erin bij Popstars, Want ik volg die prutzender niet meer!
Coen wordt met de minuut beter hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer, je mist er niets aan als hij er niet is.
Tiny Sanders? Wie's dat, zijn moeder?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit Tiny Sanders erin bij Popstars, Want ik volg die prutzender niet meer!
Zo'n mooie nummer , ik mis nog wat sting tot op heden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
Losing My Religion
Een van de eerste engelse nummers die ik mee kon zingen
Oh, ik hoorde pipetje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zelfs al humor als ie net wakker is.
Toupetje af
DIE LUCHT kwam al weer langs jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef Cee het volgende:
Volgens mij meurt het 't ongans daar in dat hok.
Zn broer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Tiny Sanders? Wie's dat, zijn moeder?
Insert dennengeur.quote:
Dat kan ook, t ging wel snel.quote:
Hij blijft toch wel goed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
REM![]()
Maar dit nummer is een beetje teveel gedraaid.
Goeiemorgen..quote:
als hij net als vorig jaar halvewege de week een dip krijgt niet meer, dan zie je hem niet meer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Coen wordt met de minuut beter hoor.
Tja... live spelen ze hem bijna niet meer.quote:
Ach tijdje niet gehoord , waardeer het ergquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
REM![]()
Maar dit nummer is een beetje teveel gedraaid.
Jij hebt Coen dit jaar nog niet gezien? En ook zijn 2-6 shift niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als hij net als vorig jaar halvewege de week een dip krijgt niet meer, dan zie je hem niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |