Een half uur ofzo bezig geweest je op msn te krijgenquote:
Fuck you in zit, Fuck you in zit!quote:
Wie o wie weet z'n twitteraccount?quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij keek hij wel op zn telefoon of anders moet je het ff naar weening tweeten
Dat faalde gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een half uur ofzo bezig geweest je op msn te krijgen.
niks laatmaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie o wie weet z'n twitteraccount?
Jawel in het glazen huis..ik ben er. http://yfrog.com/h7kxpbj about 7 hours ago via Twitter for BlackBerry®quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij keek hij wel op zn telefoon of anders moet je het ff naar weening tweeten
Oei, outbound sales! Leuk werk, maar niet voor mij geschikt...quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je gaat me hatenIk werk bij een callcenter en kom je lastig vallen over je pensioen
Mierenneuker.quote:
Ja msn faalde he, niet ik, gelukkigquote:
Heheh ach ik heb altijd erg leuke gesprekken met callcentermensen. Voor ik het weet zit ik 5 minuten met hen te praten over koetjes en kalfjes, best raar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je gaat me hatenIk werk bij een callcenter en kom je lastig vallen over je pensioen
http://twitter.com/dennisweeningquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie o wie weet z'n twitteraccount?
Ow, daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:13 schreef Mendax het volgende:
[..]
Heheh ach ik heb altijd erg leuke gesprekken met callcentermensen. Voor ik het weet zit ik 5 minuten met hen te praten over koetjes en kalfjes, best raar.
* Mendax is even frisse neus halen en tandjes poetsen
Ja maar ik wil ook Living Dollquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:14 schreef Geo3kant het volgende:
debestemoppen De Beste Moppen
@gerardekdom Waar blijven de Party Animals, of Wonderful Days wij van Fok!.nl hebben al flink gedoneerd! #SR10
Dat hebben meer vrouwen hoor ik zo hier en daar, kan ik begrijpen met die stem van hemquote:
Tweet dan met doll erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook Living Doll
quote:
Die gaat ehm toch niet worden, gok ik zo, anders komt er sowieso zo'n hele hype als vorig jaar omheen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook Living Doll
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!quote:
@gerardekdom Waar blijven de Party Animals, Living Doll, of Wonderful Days wij van Fok!.nl hebben al flink gedoneerd! #SR10quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
jullie tweet at gerard toch dan ziet ie dat alleen op zn telefoon
ah toch nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
@gerardekdom Waar blijven de Party Animals, Living Doll, of Wonderful Days wij van Fok!.nl hebben al flink gedoneerd! #SR10
#SR10
Wij willen pics!quote:
Plork alarm!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |