Dat is het algemene GT5 topic...niet een plek puur en alleen voor ruilen...toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:19 schreef donroyco het volgende:
Gran Turismo 5 #28 Gezocht: Volvo 240
Eén topic is wel genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:20 schreef very het volgende:
[..]
Dat is het algemene GT5 topic...niet een plek puur en alleen voor ruilen...toch?
Eén topic is wel genoeg.quote:
Mijns inziens is het algemene topic niet bij uitstek geschikt voor hetgeen ik hier probeer op te starten.quote:
Als je de hele post leest, dan zie je dat het niet uitmaakt, je raakt je eigen superauto namelijk niet kwijt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:39 schreef nero7 het volgende:
Vraag me af welke idioot deze gangbare bakken wilt ruilen tegen zijn eigen X1, 787B of Toyota Minolta.
TVP voor als die idioot zich meldt.
Dat stuk had ik net niet gelezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:44 schreef very het volgende:
[..]
Als je de hele post leest, dan zie je dat het niet uitmaakt, je raakt je eigen superauto namelijk niet kwijt.
Dit is niet meer dan een manier om kosteloos je garage uit te breiden.
Leuk...hoe twee mensen een topic, dat nog niet eens begonnen is, al gelijk een negatieve lading geven.
Eigenlijk stond het al in de eerste zinquote:
hoe dan?quote:ik weet dat niet iedereen fan is van de nieuwe mogelijkheid auto's weg te geven zonder ze zelf kwijt te raken (met dank aan de nieuwe update)
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:16 schreef very het volgende:
Wie nog niet precies weet hoe je een auto kan weggeven, zonder deze kwijt te raken:
Maak een back-up wanneer je de auto nog hebt, geef dan de auto weg, verwijder de savegame en zet de back-up weer terug.
Dan blijf je toch bij dat andere topic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef leolinedance het volgende:
Eén topic is wel genoeg. En ik ben er inderdaad op tegen.
Dank je wel Leonlinedance !!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef leolinedance het volgende:
Eén topic is wel genoeg. En ik ben er inderdaad op tegen.
Is niet potentieel goed. Waardeloos topic, nu al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef very het volgende:
[..]
Dan blijf je toch bij dat andere topic.
Geez...mensen, hou eens op met een potentieel goed topic te verneuken met jullie gemekker.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Crimineel gedoe en illegale praktijken hier met die ruilhandel!
Aldus degene die hier op tegen is, en waarbij in de OP al is gevraagd dan ook vooral niet mee te doen aan dit topic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is niet potentieel goed. Waardeloos topic, nu al.
Das prima dat ga ik dan miss vanavond wel ff proberen. Ik ben Melluk op PSN trouwens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef very het volgende:
[..]
Dit dus.
En als het even kan alle zeur-posts verwijderen om het een nieuwe kans te geven. Misschien ook gelijk nog even verplaatsen naar het Playstation subforum.
Dankje
[..]
Het werkt sowieso. Probeer het anders even met een goedkope auto
Geen idee...paar kb'tjes maar gok ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Das prima dat ga ik dan miss vanavond wel ff proberen. Ik ben Melluk op PSN trouwens.
Hoe groot is zo'n save bestand?
Dat heb ik iderdaad niet meegekregen, voor mij ben je nieuw in deze reeks en dan opeens allemaal ge****quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef very het volgende:
[..]
Geen idee of jij vandaag een beetje hebt meegekregen hoeveel shit ik wel niet over me heen krijg van verschillende mensen hier. Ik wordt uitgescholden, ik krijg aids toegewenst...weet ik het wat allemaal. Iemand vond het zelfs nodig een "Ferry is homo en wil met me daten" topic te openen. En alleen omdat ik vind dat men gewoon auto's moet kunnen ruilen. WTF?
Sorry dat ik wat prikkelbaar ben![]()
Ik zal je vanavond even toevoegen. Helaas zal dat wel pas een latertje worden. Hopelijk lukt het nog voor 12 uur om online te komen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Very, ben je vanavond even online dan?
voeg mij maar toe, melluk.
dan kan ik je eerst een test auto sturen
Okay zal ik doen...zo laat ben ik niet meer online maar ik kan ze alvast sturen toch of moet je me dan eerst geaccepteerd hebben? Anders wordt het morgen voor je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond even toevoegen. Helaas zal dat wel pas een latertje worden. Hopelijk lukt het nog voor 12 uur om online te komen.
Voeg mij anders, als je eerder bent, alvast toe:
veryferry
Dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay zal ik doen...zo laat ben ik niet meer online maar ik kan ze alvast sturen toch of moet je me dan eerst geaccepteerd hebben? Anders wordt het morgen voor je.
Nog meer wensen dan die Minolta en 787B? ik heb nog geen formula wagen, wellicht na vanavond wel maar dat weet ik niet zeker.
ja dat zou wel kunnen....maar mijn credits zullen dan ook weer terug staan hoop ik (wil niet zo geld verdienen) komt goed en anders probeer ik het morgen wel uit)quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef very het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
Maar je kan ook maar 1 auto per dag sturen, dacht ik.
Wat je ook kan testen zonder mijn bijkomstigheid:
maak een savegame op je USB, verkoop gewoon een auto voor credits, en vervang de huidige savegame weer met die van de USB.
Als je dan je auto weer terug hebt, dan weet je dat het werkt.
En mocht het in het ergste geval alsnog foutgaan, dan kan ik je altijd je Minolta of Mazda weer terugsturen
Een auto verkopen is geen vals spelen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ja dat zou wel kunnen....maar mijn credits zullen dan ook weer terug staan hoop ik (wil niet zo geld verdienen) komt goed en anders probeer ik het morgen wel uit)
Yupquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef TheNeptune het volgende:
Dus we kunnen nu auto's aan elkaar geven en ze zelf ook houden?
Lees de topic. Back-up maken, verkopen, back-up terug zetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Vuurpijl. het volgende:
Auto's kunnen in GT5 toch niet verkocht worden? Alleen geven?
Ik heb die auto wel voor je, getuned en wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje,
Die AutoBacs sportagen lijkt mij een heel gaaf wagentje om mee te racen, is dat ook zo ?
Heeft iemand hem en zou iemand hem, met dat trucje, aan mij willen geven, ik ben namelijk bang dat ik voor niets spaar en m'n geld verkwist aan een miskoop !
Hij is super met bochten alleen hij gaat niet echt snel op rechte stukkenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje,
Die AutoBacs sportagen lijkt mij een heel gaaf wagentje om mee te racen, is dat ook zo ?
Heeft iemand hem en zou iemand hem, met dat trucje, aan mij willen geven, ik ben namelijk bang dat ik voor niets spaar en m'n geld verkwist aan een miskoop !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |