abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90217641
Hallo Fokkers,

ik weet dat niet iedereen fan is van de nieuwe mogelijkheid auto's weg te geven zonder ze zelf kwijt te raken (met dank aan de nieuwe update), maar er zijn er vast die dit wel fijn vinden.
Voor diegene die dit wel zien zitten dit topic.

Het idee:
Auto's verkrijgen die je anders zou moeten kopen, maar waar je nu je geld kan bewaren en sparen voor de duurdere auto's.

Deze auto's zou ik heel graag willen hebben, maar lukt me tot op heden niet om te krijgen:

-Minolta Toyota
-Mazda 787B
-Red Bull X1
:@

Is er iemand die één van deze auto's in bezit heeft, en deze aan mij wil geven?

Ik heb heel veel auto's maximaal getuned (teveel om op te noemen), maar hier een kleine greep:

-Nissan GT-R Spec-V '09
-Nissan Calsonic IMPUL GT-R '08
-Lamborghini Gallardo LP 560-4 '08
-Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09
-Autobacs Arta Garaiya '08
-Audi R8 5.2 FSI Quattro '09
-Dodge Challenger R/T '70
-Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce '09
-Ferrari 458 Italia '09
-Subaru Impreza Sedan WRX STI Spec C Type RA '05
-Furai Concept '08

Deze auto's zijn dus allemaal maximaal getuned.

Degene die mij aan één van de eerder genoemde auto's kan helpen, mag hier meerdere auto's uit kiezen. Ook kan men natuurlijk verzoekjes indienen ;)
Mijn PSN naam is: veryferry

Wie nog niet precies weet hoe je een auto kan weggeven, zonder deze kwijt te raken:
Maak een back-up wanneer je de auto nog hebt, geef dan de auto weg, verwijder de savegame en zet de back-up weer terug.

Geen risico dus ;)

Oh...en voor degene die hier fel op tegen zijn: vooral niet meedoen, en ook vooral niet zeuren :*

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 21-12-2010 02:53:54 ]
People assume too much.
  dinsdag 21 december 2010 @ 02:19:06 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_90217712
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_90217740
quote:
Dat is het algemene GT5 topic...niet een plek puur en alleen voor ruilen...toch?
People assume too much.
  dinsdag 21 december 2010 @ 02:20:59 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_90217759
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:20 schreef very het volgende:

[..]

Dat is het algemene GT5 topic...niet een plek puur en alleen voor ruilen...toch?
Eén topic is wel genoeg.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_90217770
Ik dacht heel even dat het om echte auto's ging :')
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_90217783
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Eén topic is wel genoeg.
Lees je wel wat ik schrijf?
People assume too much.
  dinsdag 21 december 2010 @ 02:30:00 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_90217976
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:21 schreef very het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik schrijf?
Eén topic is wel genoeg.
pi_90218066
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:30 schreef donroyco het volgende:

[..]

Eén topic is wel genoeg.
Mijns inziens is het algemene topic niet bij uitstek geschikt voor hetgeen ik hier probeer op te starten.
Als je niet begrijpt waarom het handig zou kunnen zijn hier een op zichzelf staand topic voor te hebben, dan tja...dan is dat je eigen tekortkoming.

Dus...ga even ergens anders vervelend doen aub.

Dankje
People assume too much.
pi_90218220
Vraag me af welke idioot deze gangbare bakken wilt ruilen tegen zijn eigen X1, 787B of Toyota Minolta.

TVP voor als die idioot zich meldt.
pi_90218311
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:39 schreef nero7 het volgende:
Vraag me af welke idioot deze gangbare bakken wilt ruilen tegen zijn eigen X1, 787B of Toyota Minolta.

TVP voor als die idioot zich meldt.
Als je de hele post leest, dan zie je dat het niet uitmaakt, je raakt je eigen superauto namelijk niet kwijt.
Dit is niet meer dan een manier om kosteloos je garage uit te breiden.

Leuk...hoe twee mensen een topic, dat nog niet eens begonnen is, al gelijk een negatieve lading geven.
People assume too much.
pi_90218573
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:44 schreef very het volgende:

[..]

Als je de hele post leest, dan zie je dat het niet uitmaakt, je raakt je eigen superauto namelijk niet kwijt.
Dit is niet meer dan een manier om kosteloos je garage uit te breiden.

Leuk...hoe twee mensen een topic, dat nog niet eens begonnen is, al gelijk een negatieve lading geven.
Dat stuk had ik net niet gelezen :D.
pi_90218621
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:56 schreef nero7 het volgende:

[..]

Dat stuk had ik net niet gelezen :D.
Eigenlijk stond het al in de eerste zin ;)

"ik weet dat niet iedereen fan is van de nieuwe mogelijkheid auto's weg te geven zonder ze zelf kwijt te raken"
People assume too much.
pi_90231860
Nog niemand interesse?
People assume too much.
pi_90234544
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:30 schreef donroyco het volgende:

[..]

Eén topic is wel genoeg.
Boehoe. :W

Prima topic.
pi_90235703
quote:
ik weet dat niet iedereen fan is van de nieuwe mogelijkheid auto's weg te geven zonder ze zelf kwijt te raken (met dank aan de nieuwe update)
hoe dan? :D
pi_90236233
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

hoe dan? :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 02:16 schreef very het volgende:
Wie nog niet precies weet hoe je een auto kan weggeven, zonder deze kwijt te raken:
Maak een back-up wanneer je de auto nog hebt, geef dan de auto weg, verwijder de savegame en zet de back-up weer terug.

People assume too much.
pi_90236340
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef very het volgende:

[..]

[..]

ah, te veel werk
pi_90236366
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ah, te veel werk
Wat? Een complete post lezen, of een backup maken en inladen?
People assume too much.
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:33:16 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90237081
Eén topic is wel genoeg. En ik ben er inderdaad op tegen.
pi_90237142
Normaal gesproken zou ik zeggen, nee, ik heb geen intresse in het verkrijgen van auto's op deze manier.

Maar nu de season-events erbij gekomen zijn en er dus ook zoals de Fiat 500 (die heb ik nu al ver***) zit je aan het feit vast dat je nog meer auto's moet gaan kopen + tunen en dat kan mijn offline spelprogress wel ernstig verstoren. Nu kan ik er ook voor kiezen om deze events over te slaan... maar ben altijd nog zo'n klein kind van dat als ze iemand een ijsje ziet eten....ik ook ijsje wil :P

Dus daarom (om lang verhaal kort te maken) : Heeft er iemand een Honda CR-Z voor mij die legaal is voor dat online event ? Eventueel ter ruil tegen een eeeeh ..... heb de garage nu niet bij de hand ! Zien we dan wel :)

PSN = YukinoSuzuka
pi_90237207
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef leolinedance het volgende:
Dan blijf je toch bij dat andere topic.
Geez...mensen, hou eens op met een potentieel goed topic te verneuken met jullie gemekker.
People assume too much.
pi_90237450
Crimineel gedoe en illegale praktijken hier met die ruilhandel!
pi_90237527
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef leolinedance het volgende:
Dank je wel Leonlinedance !! ;)

Dit is dus het bewijs voor het gene wat ik korte tijd geleden heb aangevraagd: Een sub-sub-forum voor GT5 Fokkers. Why ? Omdat het spel zo divers en omvangrijk is, dat het schreeuwt om meerdere topics... nu is het nog zo dat het alleen om auto's ruilen/lenen gaat. Straks kunnen we met Fok ook echt races en kampioensschappen organiseren met het type en model auto, de tracks uitwisselen die we zelf maken....enz enz.

Dus ik geef je groot gelijk, dat het ook best in één topic kan, maar zelf weten we dat het heel onoverzichtelijk word. Voor in de actieve-topiclijst is dit echt zeer vervelend inderdaad, als je niets met GT5 hebt...
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:41:29 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90237572
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef very het volgende:

[..]

Dan blijf je toch bij dat andere topic.
Geez...mensen, hou eens op met een potentieel goed topic te verneuken met jullie gemekker.
Is niet potentieel goed. Waardeloos topic, nu al.
pi_90237644
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Crimineel gedoe en illegale praktijken hier met die ruilhandel!
*)
People assume too much.
pi_90237706
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Is niet potentieel goed. Waardeloos topic, nu al.
Aldus degene die hier op tegen is, en waarbij in de OP al is gevraagd dan ook vooral niet mee te doen aan dit topic.

:W
People assume too much.
pi_90238269
We kijken dit topic nog ff aan qua animo en anders gaat ie inderdaad gewoon dicht.
pi_90238317
Dit is een heel handig topic...gewoon open laten!!
Aangezien er in het andere topic juist contstant wordt geklaagd dat men alleen maar bezig is met om ruilauto's te vragen.

Ik heb wel een 787B en Minolta. Maar ik ben bang een risico te lopen. Weet je zeker dat het lukt via die back up? Heeft hier iemand het al geprobeerd?
Vici, Vidi, Veni!
pi_90238590
Dat Very dit topic opent, oké. ik snap het wel want ik werd, samen met wat anderen, best wel gek van al die smeekbedes waar users aan het bedelen waren voor bepaalde auto's.
Dit is was naar mijn idee ook de reden/oorzaak dat de topic-reeks van GT5 zo belachelijk snel verlopen is de afgelopen maand ! Dus nogmaals, dat dit topic er is, vind ik oké, maar de vraag is of er een moddereter is die GT5 topics (buiten de algemene SC die we hebben, deeltje 28 nu) kan uitsluiten in de actieve lijst ? Zo is er meer overzicht voor de GT5 spelende Fokker, maar storen andere Fokkers er zich niet aan die handvol topics in de actieve topics lijst !

Waar ik nu echter over val is het feit dat dit ventje graag wil dat iedereen lief is tegen elkaar, maar zelf is hij echt verre van sociaal en heeft hij het talent dat hi zeer eenvoudig en snel op de kast kan zitten.

Beetje jammer vind ik zelf.
pi_90238610
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef very het volgende:

[..]

Dit dus.
En als het even kan alle zeur-posts verwijderen om het een nieuwe kans te geven. Misschien ook gelijk nog even verplaatsen naar het Playstation subforum.

Dankje

[..]

Het werkt sowieso. Probeer het anders even met een goedkope auto ;)
Das prima dat ga ik dan miss vanavond wel ff proberen. Ik ben Melluk op PSN trouwens.
Hoe groot is zo'n save bestand?
Vici, Vidi, Veni!
pi_90238831
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Das prima dat ga ik dan miss vanavond wel ff proberen. Ik ben Melluk op PSN trouwens.
Hoe groot is zo'n save bestand?
Geen idee...paar kb'tjes maar gok ik :)
People assume too much.
pi_90238966
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef very het volgende:

[..]

Geen idee of jij vandaag een beetje hebt meegekregen hoeveel shit ik wel niet over me heen krijg van verschillende mensen hier. Ik wordt uitgescholden, ik krijg aids toegewenst...weet ik het wat allemaal. Iemand vond het zelfs nodig een "Ferry is homo en wil met me daten" topic te openen. En alleen omdat ik vind dat men gewoon auto's moet kunnen ruilen. WTF?

Sorry dat ik wat prikkelbaar ben }:|
Dat heb ik iderdaad niet meegekregen, voor mij ben je nieuw in deze reeks en dan opeens allemaal ge****

Wat betreft je prikkelbaarheid: adem in - adem uit, of probeer iets van een Renny ;):P
pi_90240230
Very, ben je vanavond even online dan?

voeg mij maar toe, melluk.

dan kan ik je eerst een test auto sturen
Vici, Vidi, Veni!
pi_90240550
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Very, ben je vanavond even online dan?

voeg mij maar toe, melluk.

dan kan ik je eerst een test auto sturen
Ik zal je vanavond even toevoegen. Helaas zal dat wel pas een latertje worden. Hopelijk lukt het nog voor 12 uur om online te komen.
Voeg mij anders, als je eerder bent, alvast toe:

veryferry
People assume too much.
pi_90240700
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef very het volgende:

[..]

Ik zal je vanavond even toevoegen. Helaas zal dat wel pas een latertje worden. Hopelijk lukt het nog voor 12 uur om online te komen.
Voeg mij anders, als je eerder bent, alvast toe:

veryferry
Okay zal ik doen...zo laat ben ik niet meer online maar ik kan ze alvast sturen toch of moet je me dan eerst geaccepteerd hebben? Anders wordt het morgen voor je.

Nog meer wensen dan die Minolta en 787B? ik heb nog geen formula wagen, wellicht na vanavond wel maar dat weet ik niet zeker.
Vici, Vidi, Veni!
pi_90241355
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Okay zal ik doen...zo laat ben ik niet meer online maar ik kan ze alvast sturen toch of moet je me dan eerst geaccepteerd hebben? Anders wordt het morgen voor je.

Nog meer wensen dan die Minolta en 787B? ik heb nog geen formula wagen, wellicht na vanavond wel maar dat weet ik niet zeker.
Dat zien we dan wel weer ;)
Maar je kan ook maar 1 auto per dag sturen, dacht ik.

Wat je ook kan testen zonder mijn bijkomstigheid:
maak een savegame op je USB, verkoop gewoon een auto voor credits, en vervang de huidige savegame weer met die van de USB.
Als je dan je auto weer terug hebt, dan weet je dat het werkt.
En mocht het in het ergste geval alsnog foutgaan, dan kan ik je altijd je Minolta of Mazda weer terugsturen ;)
People assume too much.
pi_90241453
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef very het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer ;)
Maar je kan ook maar 1 auto per dag sturen, dacht ik.

Wat je ook kan testen zonder mijn bijkomstigheid:
maak een savegame op je USB, verkoop gewoon een auto voor credits, en vervang de huidige savegame weer met die van de USB.
Als je dan je auto weer terug hebt, dan weet je dat het werkt.
En mocht het in het ergste geval alsnog foutgaan, dan kan ik je altijd je Minolta of Mazda weer terugsturen ;)
ja dat zou wel kunnen....maar mijn credits zullen dan ook weer terug staan hoop ik (wil niet zo geld verdienen) komt goed en anders probeer ik het morgen wel uit)
Vici, Vidi, Veni!
pi_90241647
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ja dat zou wel kunnen....maar mijn credits zullen dan ook weer terug staan hoop ik (wil niet zo geld verdienen) komt goed en anders probeer ik het morgen wel uit)
Een auto verkopen is geen vals spelen hoor ;)

Ik zal je vanavond gelijk accepteren!
Thanks man!
People assume too much.
pi_90260426
*edit

[ Bericht 90% gewijzigd door very op 21-12-2010 23:24:44 ]
People assume too much.
pi_90260986
Opgeschoond. Graag ontopic blijven.
pi_90261623
Dus we kunnen nu auto's aan elkaar geven en ze zelf ook houden?
pi_90262917
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef TheNeptune het volgende:
Dus we kunnen nu auto's aan elkaar geven en ze zelf ook houden?
Yup ;)

@Sting:
Thanks!
People assume too much.
pi_90285785
ik heb het nog niet fetest gister. Was te druk bezig met racen haha.
Nog 800.000 credits en kan de formuleGT kopen
Vici, Vidi, Veni!
pi_90307472
Auto's kunnen in GT5 toch niet verkocht worden? Alleen geven?
~:)
pi_90341468
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Vuurpijl. het volgende:
Auto's kunnen in GT5 toch niet verkocht worden? Alleen geven?
~:)
Lees de topic. Back-up maken, verkopen, back-up terug zetten.
Maar weet nog steeds neit of het lukt. (ik zou het niet doen maar goed, wil wel een ander helpen) Volgende week heb ik vakantie dan kan ik rustig kijken voor je Very. Ik heb nu ook de formule GT
Vici, Vidi, Veni!
pi_90343464
@Vuurpijl:
Verkopen kan alleen aan het spel zelf, niet naar andere gamers.

@Scharrel-hagelsag:
Prima! Zoveel haast heb ik er ook niet mee :)
En een formule GT....hmmm, interessant ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door very02 op 23-12-2010 15:16:55 ]
BackUp Profile
pi_90361757
Vraagje,

Die AutoBacs sportagen lijkt mij een heel gaaf wagentje om mee te racen, is dat ook zo ?

Heeft iemand hem en zou iemand hem, met dat trucje, aan mij willen geven, ik ben namelijk bang dat ik voor niets spaar en m'n geld verkwist aan een miskoop !
pi_90361868
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje,

Die AutoBacs sportagen lijkt mij een heel gaaf wagentje om mee te racen, is dat ook zo ?

Heeft iemand hem en zou iemand hem, met dat trucje, aan mij willen geven, ik ben namelijk bang dat ik voor niets spaar en m'n geld verkwist aan een miskoop !
Ik heb die auto wel voor je, getuned en wel.
Ik kan hem je wel sturen met het trucje, maar dan moet je wel een paar dagen geduld hebben....want ik kan maar 1 auto per dag sturen, en ik moet er nog 6 sturen naar anderen haha
BackUp Profile
pi_90362061
Geen probleem, als het op oudjaarsdag is, is het ook goed, afgelopen dagen ook amper gespeeld !!

Misschien kunnen we ruilen, vind ik wel zo fijn... nog speciale voorkeur ?

Ben nu even aan het kijken naar een gelijkwaardige inruiler ! Zal zo wel met een lijstje komen !

Waarschijnlijk heb je de meeste al, maar dit zijn de auto's die ik momenteel heb die "ïn de buurt" komen van de AutoBacs..

Caddilac Cien Concept 02
VW HPA Motorsports r32

[ Bericht 23% gewijzigd door Meike26 op 23-12-2010 21:55:33 ]
pi_90367027
ik wil ook een auto ruilen!

mijn countach 25th anniversary voor zo'n lp400..

eentje waarmee je wel mee kan doen aan de historic race car..
met mn challenger lukt het me niet ;(
  donderdag 23 december 2010 @ 23:15:20 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_90368187
Tvp enzo

iemand nog een vette ferrari over :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2010 @ 00:00:47 #52
145146 Andyy
pi_90370857
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje,

Hij is super met bochten alleen hij gaat niet echt snel op rechte stukken

Volgens mij was dit mijn 10.000e post :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Andyy op 24-12-2010 12:25:57 ]
pi_90488391
Nog meer mensen die geinteresseerd zijn?

Ik heb hier een mooie Minolta staan met 1047pk.
Die gaat "als de wind" ;)

Ook overigens nog een Viper ACR met 1001pk
People assume too much.
pi_90603930
OK mensen...nu kan het misschien interessant gaan worden.
Ik heb zojuist de Full Carbon X2010 ontvangen, en kan deze dus weer doorspelen natuurlijk.
Auto's waar ik naar op zoek ben:

-Mazda 787B
-Chaparral 2J Race Car
-Ferrari F2009 / F2010
-Ferrari P4 330 Race Car
-Zonda R
-Ferrari Enzo
-Bentley Speed 8
-Lamborghini Miura

Deze noem ik even uit het hoofd...zullen er vast meer zijn die ik nog wil hebben.

PLAATJE

[ Bericht 10% gewijzigd door very op 29-12-2010 22:26:09 ]
People assume too much.
pi_90607115
Even een weekje aangekeken.
Een beetje te weinig activiteit, kan dus ook wel in het centrale topic :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')