nee, alles wat er van jou toetsenbord komt zijn stuk voor stuk pareltjes als het gaat om humorquote:
ja Paul, dat is een lief hontjequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is godverdomme een lieve hont, of niet?
Een tekening van een kerstboom met een kwakje onder jou UI.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef porsche1 het volgende:
Waar ik dit topic voor had aangemaakt was dit:
[ afbeelding ]
Wat is het?
Kan je nog eens een betere foto voor me maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een tekening van een kerstboom met een kwakje onder jou UI.
De boom is van mij. Jou UI is erin gephotoshopt. wat willen jullie voor kerst?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je nog eens een betere foto voor me maken?Met tekst erbij dat hij van jou is.
Wat een neukend faal topic, waarom teken je een boom.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
De boom is van mij. Jou UI is erin gephotoshopt. wat willen jullie voor kerst?
Omdat het kerst is. Ik zal morgen wel je naam uitprinten en er 5x overheen klaarkomenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat een neukend faal topic, waarom teken je een boom.
Vet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Omdat het kerst is. Ik zal morgen wel je naam uitprinten en er 5x overheen klaarkomen
ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
GE NEEMT TOCH NIET ZO EENE LELIJKE HONT MEE NAAR JE WERK
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef porsche1 het volgende:
Waar ik dit topic voor had aangemaakt was dit:
[ afbeelding ]
Wat is het?
Dit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Holzfäller het volgende:
Niet eens een hele voorzichtige glimlach.
Maar hier wel.quote:
Whehequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of dat die zijn hont onder zijn bank plet.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of dat die zijn hont onder zijn bank plet.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:40 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mijn hond is wit! Ben hem al een paar dagen kwijt..
Ja hoor, met u?quote:
ja ik hbe ook een kad. hier hep je een foto:quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef HaJee het volgende:
Heb je ook een kad of alleen een hont ? Als je ook een kad hebt doe eens een foto dan. Kadden zijn leuker dan honten
dat zeg ik toch. :S :Squote:
ja hoor, dat lijkt me erg luek om jou hont en kad samen te zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Annnet het volgende:
Ìk wil ook foto van mijn hont en kad samen hier plaatsen, mag dat porsj?
Fixedquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ja ik hbe ook een kad. hier hep je een foto:
[ afbeelding ]
De kad zijn hol kond staat open
o, sory. wist niet dat kadden een kond hebequote:
kan je die hont en kad aub weghalen uit my topic? ze zijn stom, ik wil ze hier niet. ze brenge dit topic anar benedenquote:
hontquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef resque het volgende:
dat is godverdomme een lieve hond jonguuuuh!
Ok`sorryquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kan je die hont en kad aub weghalen uit my topic? ze zijn stom, ik wil ze hier niet. ze brenge dit topic anar beneden
dankje, ik vond het een erg denigrerende hontquote:
Het i`s ook een hele liefe hont hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dankje, ik vond het een erg denigrerende hont
Wait, what?! Is my doggy going down on your pussy?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kan je die hont en kad aub weghalen uit my topic? ze zijn stom, ik wil ze hier niet. ze brenge dit topic anar beneden
hij ziet er stom uid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Annnet het volgende:
[..]
Het i`s ook een hele liefe hont hoor
Haha, ik kan in jouw post die foto nog aanklikken. Leuke hont en kad Annnet !quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eve weghalequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, ik kan in jouw post die foto nog aanklikken. Leuke hont en kad Annnet !
Dankjewel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, ik kan in jouw post die foto nog aanklikken. Leuke hont en kad Annnet !
meisjes zijn noit egt dronkequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef eucalyptus het volgende:
ik moest lachen maar ik ben dronkne
wat wete jij dara nou vna dan!?!quote:
ik gaa heel vak uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
wat wete jij dara nou vna dan!?!
o mara jij bend toch eene jogne dus dan kun je dat tochh niet bepalen voOr chickiis zOals iick?quote:
dankje, mij hont vint je lievquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
o mara jij bend toch eene jogne dus dan kun je dat tochh niet bepalen voOr chickiis zOals iick?
Ok ik ben een dude. Niet dronken. Toch moest ik lachen om je topic. Respect.
Hont... Dit topic gaat over mijn hont. Niet die rare wezens die hond heten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |