Nee, slipperdepipjes voor de bibsebapsquote:
quote:
Is dat alles wat je mee te delen had?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik wacht wel even tot het volgende topic
Ow, goed plan!quote:
Ik paint 'm wel. Eerst ff de beeb in de Aup drukken; zo terug!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
1)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2) leg me eens uit hoe linkspotigen hun slipperdebipjes anders vouwen dan rechtspotigen (geen vergelijkingsmateriaal hier)
3)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef oh-oh het volgende:
Dat paste heul niet meer met dat megabestand suffie
Ja, ik ga nog steeds geen slipperdepipjes enzo delenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Is dat alles wat je mee te delen had?
Gauw dan! Ik wilde mezelf ook in de Aup gaan drukken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik paint 'm wel. Eerst ff de beeb in de Aup drukken; zo terug!
quote:
Helaas, een paint houdt mij nog wat langer hier.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik paint 'm wel. Eerst ff de beeb in de Aup drukken; zo terug!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Helaas, een paint houdt mij nog wat langer hier.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Helaas, een paint houdt mij nog wat langer hier.
Stamp zequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie die paint morgen wel, ik moet nog honden aankleden en sneeuwstampen![]()
Anytimequote:
Maar ik vergeet altijd terug te lezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
Nah, ik vind tot morgen wachten ook wel een strak plan
Tot later allen
Ik ga het even voor je doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
ik wil mijn posts in het vorige topic editten (toch weer iets te openhartig geweest en je weet nooit wie er meeleest), maar ik kan ze niet meer editten omdat het topic gesloten is? Is dat iets nieuws, of was dat altijd al?
Da's nieuw.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
ik wil mijn posts in het vorige topic editten (toch weer iets te openhartig geweest en je weet nooit wie er meeleest), maar ik kan ze niet meer editten omdat het topic gesloten is? Is dat iets nieuws, of was dat altijd al?
Dat is lief, dank je wel!quote:
Greys is al heel goed bezig geweest zie ik al, dank je wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's nieuw.
[s]Wil je dat ik er wat voor je uithaal, nu Greys en Senes al naar bed zijn?
Of Eliesje mag het ook doen, het is immers haar forum, niet het mijne.![]()
Maar wie weet hoe lang die nog aan het drukken is.
Spuit 11 en mensen die toch nog niet naar bed waren en zo.![]()
quote:Spuit 11 en mensen die toch nog niet naar bed waren en zo.![]()
Ik wist niet dat het zo wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
Da's heul niks linkspotigs!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Ikke:
[ afbeelding ]
Beeb:
[ afbeelding ]
Nou ja, niet echt spannend, maar wel reuze verwarrend 's morgens
Overigens: deze ga ik morgen niet aandoen; hij is een beetje scheef en dat zit niet lekker. Wel een kek kleurtje
(als jullie niet zo wilden slapen, had ik er nog bloemetjes enzoot op getekend)
Jij hebt ook geen mandje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Elies
Ik vouw geen slipjes, ik pieker er niet over.
Die liggen allemaal door elkaar gesmeten in een lalala
Ik vind het errugggquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Duffy met haar Endlessly-hy-hy-hy-hyyyyyy nog even op tv kwam, wilde het nog even zien.
Nou, dat is nou typisch iets dat nooit moet. Dusquote:En ik zat me nog te bedenken of ik nog iets 'moest' zeggen over dat ik niet actief aan Het Gesprek net deelnam, maar ik denk dat het niet hoeft![]()
Nee hoor, ik heb meerdere lalalaatjes!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen mandje?![]()
Dat wordt nog een interessante discussie de 29e: 2-2!
Doe nou es geen excuses joh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het errugggVooral dat hy-hy-hy-hy, Vre-se-lijk. Echt. Alsof ze de staafmixer heeft ingeslikt en dat bij nadere beschouwing een heul slecht idee was
[..]
Nou, dat is nou typisch iets dat nooit moet. Dus
Maar ik hoop niet dat ik iemand van streek heb gemaakt. Want dat was echt niet de bedoelingIk wil er best wat over zeggen (goh joh, echt> het was me niet opgevallen), maar het ging me vooral om die dame.
Nou ja, if I shocked, dan mijn excuses
En ik doe het ook nog eens in één soepele handbeweging. Zoals die van 'Sowee, die is goed. Met een T-shirtquote:
Naar binnen, zodat de bibsebabsenkant buiten zitquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Bamba het volgende:
Ennuh vouwen jullie dan de flapjes () naar voren of naar achteren.
Naar voren natuurlijk. En dan de kruisraket er bovenop.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Bamba het volgende:
Ennuh vouwen jullie dan de flapjes () naar voren of naar achteren.
Dat onderste geld voor mij ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het errugggVooral dat hy-hy-hy-hy, Vre-se-lijk. Echt. Alsof ze de staafmixer heeft ingeslikt en dat bij nadere beschouwing een heul slecht idee was
[..]
Nou, dat is nou typisch iets dat nooit moet. Dus
Maar ik hoop niet dat ik iemand van streek heb gemaakt. Want dat was echt niet de bedoelingIk wil er best wat over zeggen (goh joh, echt> het was me niet opgevallen), maar het ging me vooral om die dame.
Nou ja, if I shocked, dan mijn excuses
Dat wil ik weleens zien!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik doe het ook nog eens in één soepele handbeweging. Zoals die van 'Sowee, die is goed. Met een T-shirt', maar dan met een onderbroek
Zeg me dat het hele kleine laatjes zijn. Dat je niet la-den vol met onderwerk hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, ik heb meerdere lalalaatjes!
En daarin ligt van alles heel knus ende chaotisch door elkaar gesmeten
Nope, je zal met wat beters moeten komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar voren natuurlijk. En dan de kruisraket er bovenop.![]()
Heb je al rooie oortjes Baaf?![]()
Me too!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naar binnen, zodat de bibsebabsenkant buiten zit
Wees blij dat je er niet goed in bent. Het zou pas ongezond zijn als je er goed in wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
Welnee, geen sorry voor zeggen hoor! Please, don't!
Ik ben gewoon zelf niet zo goed in dat soort gesprekken.
Da's mijn makke, niet die van jullie
De ondergoedlalalaatjes zijn niet zo heel groot idd hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me dat het hele kleine laatjes zijn. Dat je niet la-den vol met onderwerk hebt
Ik heb er eentje (een laatje dus) en daar zitten er zo'n 35 in
Deal; no probquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Cat22 het volgende:
Dat wil ik weleens zien!
Live en zonder paint.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
De ondergoedlalalaatjes zijn niet zo heel groot idd hoor.
Ik zou wel grotere lades willen juist![]()
Een laatje met onderwerk, een laatje met bovenwerk (), laatje met kousen en sokkies en een laatje met 'wat er niet bij of in de andere drie lades past moet dan maar hier in'.
Ik heb ook nog een laatje met verdwaalde sokken die geen maatje meer hebben van alle gezinsleden hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De ondergoedlalalaatjes zijn niet zo heel groot idd hoor.
Ik zou wel grotere lades willen juist![]()
Een laatje met onderwerk, een laatje met bovenwerk (), laatje met kousen en sokkies en een laatje met 'wat er niet bij of in de andere drie lades past moet dan maar hier in'.
Soms zou het beter zijn als ik wel wat beter zou praten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees blij dat je er niet goed in bent. Het zou pas ongezond zijn als je er goed in was
Die vouw ik ook nietquote:Dus. We zijn het weer eens dat we liev zijn voor elkaar, dus kunnen we zonder problemen met opvouwen van den BH'aas nu ter hand nemen!
Ow, zo hebben wij een heule grote tas. Raar toch dat overal sokken kwijtraken. Ik heb het nooit gesnapt. Hoe moeilijk kan het zijn: twee sokken in de was, twee sokken uit de wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:59 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ook nog een laatje met verdwaalde sokken die geen maatje meer hebben van alle gezinsleden hier
Dat valt idd dan weer een beetje tegen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die vouw ik trouwens niet op
Anti-climax, of niet soms
Nee, ik had wel een schoenenrek, maar dat is laatst ingestort toen ik (niet lachen...) struikelde over los slingerende schoenen die er onder lagen en toen te hard leunde op het rekquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Jij hebt zeker wel een echte schoenenkast
Daar maken we een keer een projectje van. Jij een wodka - red bull, ik een half biertje. Licht uit, met de ruggen naar elkaar en praten maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
Soms zou het beter zijn als ik wel wat beter zou praten.
Ik zwijg of kwetter liever
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
Nee, ik had wel een schoenenrek, maar dat is laatst ingestort toen ik (niet lachen...) struikelde over los slingerende schoenen die er onder lagen en toen te hard leunde op het rek
Dus ik ga een nieuwe zoeken
Ik kan ook niet met iedereen of altijd er goed over praten hoor. En typen gaat sowieso veel makkelijkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zou het beter zijn als ik wel wat beter zou praten.
Ik zwijg of kwetter liever
[..]
Die vouw ik ook niet
Dat zal me een feest worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar maken we een keer een projectje van. Jij een wodka - red bull, ik een half biertje. Licht uit, met de ruggen naar elkaar en praten maar
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had wel een schoenenrek, maar dat is laatst ingestort toen ik (niet lachen...) struikelde over los slingerende schoenen die er onder lagen en toen te hard leunde op het rek
Dus ik ga een nieuwe zoeken
We doen het gewoon stiekem; hoeven we nooit tegen iemand te vertellen wat het is gewordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Greys het volgende:
Dat zal me een feest worden.
Of een drama
Soep-pie!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef Bamba het volgende:
![]()
Zo maakte ik op het werk vandaag een verkeerde inschatting en lag ik bijna in het rek van de soepenJammer voor mij dat m'n collega het zag
quote:
Als ik ergens mee zit en ik praat er over, heb ik nooit het idee dat het helpt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met iedereen of altijd er goed over praten hoor. En typen gaat sowieso veel makkelijker
Ahahahhaaquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Zo maakte ik op het werk vandaag een verkeerde inschatting en lag ik bijna in het rek van de soepenJammer voor mij dat m'n collega het zag
Heb jij dan nooit dat je ergens maar over blijft malen, dat het steeds onoverzichtelijker en akeliger wordt? En dat als je het dan tegen iemand hebt uitgesproken, dat je dan pas weer verder kunt kijken? Alsof je eerder maar niet verder kon kijken dan je eigen knoopje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef Greys het volgende:
Als ik ergens mee zit en ik praat er over, heb ik nooit het idee dat het helpt.
Heel kort door de bocht misschien, maar ik ga me altijd rotter voelen van praten over dingen die me dwars zitten. Heb vaak het idee dat ik er niets aan heb, anderen kunnen je problemen niet voor je wegtoveren tenslotte
Sommige dingen kunnen ook niet opgelost worden, maar moeten een plaats krijgen. Erover praten met anderen, ipv. met jezelf, kan helpen het een plaats te geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht misschien, maar ik ga me altijd rotter voelen van praten over dingen die me dwars zitten. Heb vaak het idee dat ik er niets aan heb, anderen kunnen je problemen niet voor je wegtoveren tenslotte
Maar met Elies wordt het vast lollig
En als je dingen wegschrijft? Ik heb in de tijd dat ik bij de psycholoog liep geleerd om alles op te schrijven, de meest onbenullige details ook. En dat hoef je dan nooit aan iemand te laten lezen, maar bij mij lucht het sowieso op om het op te schrijven, het maakt het voor mij wat overzichtelijker zeg maar. Met iemand er over praten kan prettig zijn, maar het zijn vaak dingen die je idd zelf op moet lossen/moet leren accepteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar met Elies wordt het vast lollig
Nee, ik lachte er waarschijnlijk nog het hardste omquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahahahhaa
Hoe liep je weg? Zo van 'niets aan het handje, het hoorde er allemaal bij!'
Hm... meestal vraagt degene met wie ik er over praat, over iets dat me dwars zit, dan dingen die ik me ook afvraag. En dan vragen we het ons samen af. Snap je wat ik bedoel? Ik ben (en da's niet altijd slim, weet ik) meer van het systeem 'zolang ik het er niet over heb bestaat het niet'.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat je ergens maar over blijft malen, dat het steeds onoverzichtelijker en akeliger wordt? En dat als je het dan tegen iemand hebt uitgesproken, dat je dan pas weer verder kunt kijken? Alsof je eerder maar niet verder kon kijken dan je eigen knoopje?
Mijn collega struikelde een keer met een kop thee met héél veel suiker en liet die hele kop thee zo in de fax kletteren. De toetsen hebben nog heel lang gekraakt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ik lachte er waarschijnlijk nog het hardste om![]()
Een concurrent van ons viel bij ons met koffie van de trapquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef Greys het volgende:
Mijn collega struikelde een keer met een kop thee met héél veel suiker en liet die hele kop thee zo in de fax kletteren. De toetsen hebben nog heel lang gekraakt!
Nee, ik heb altijd het idee en de hoop dat ik het in de tussentijd zelf weet op te lossen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef Bamba het volgende:
Geen abracadabra hoor. Ik heb de ervaring dat het er uitieindelijk toch wel utikomt, maar dan 10 keer zo erg. Heb je dat zelf niet?
Lekker droog. Ik zie jullie zitten. Als een soort Fokke & Sukkequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:16 schreef Greys het volgende:
Hm... meestal vraagt degene met wie ik er over praat, over iets dat me dwars zit, dan dingen die ik me ook afvraag. En dan vragen we het ons samen af.
Ik ga er even over nadenken. In bedquote:Snap je wat ik bedoel? Ik ben (en da's niet altijd slim, weet ik) meer van het systeem 'zolang ik het er niet over heb bestaat het niet'. Ergens over praten maakt het voor mij juist vaak meer verwarrend, lastig uit te leggen
God wat een abracadabra ditMaar je snapt me wel denk ik.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega struikelde een keer met een kop thee met héél veel suiker en liet die hele kop thee zo in de fax kletteren. De toetsen hebben nog heel lang gekraakt!
Was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd het idee en de hoop dat ik het in de tussentijd zelf weet op te lossen.
Niet dat dat vaak zo is, maar het idéé is prettig![]()
En ik voel me nu alweer bijzonder ongemakkelijk bij dit gesprek
Trusten, liefjens!
Maak je niet druk; een beetje luna vinden we je sowieso. Maar als het goed is, slaap jij daar geen minuut minder om, want lekker belangrijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:23 schreef Greys het volgende:
Nog ff, maar dit is dus precíes waarom ik niet graag over serieuze dingen praat, want nu heb ik dus het gevoel 'als ze me nou maar niet een lunatic vinden' terwijl dat vast niet zo is. Maar het is exact waarom ik het niet prettig vind, omdat ik al weet dat ik me daar na afloop van een gesprek druk om ga maken![]()
Nou, need I say morequote:Ik ga over Elies dr onderbroeken dromen!
Sokkenmonsterquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow, zo hebben wij een heule grote tas. Raar toch dat overal sokken kwijtraken. Ik heb het nooit gesnapt. Hoe moeilijk kan het zijn: twee sokken in de was, twee sokken uit de was
Owquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:23 schreef Rewimo het volgende:
SokkenmonsterKen je die niet? Volgens mij zit er in elk huis wel eentje. Wij hebben er ook een
Mogge trouwens
Nou, da's ook geen reclamequote:Op dinsdag 21 december 2010 08:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb over Elies gedroomd en het was akelig.
Iets met lijken opruimen ofzo.
Ik werd er rond 4 uur wakker van, trillend en zwetend
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:51 schreef Rewimo het volgende:
Die kokosshampoo, heet dat Inecto? Zoiets was het toch? We gaan zo naar Boxmeer, ik wil even kijken of ik het kan krijgen daar
Ja er lag weer een vers laagje vanochtend. Hoorde op de radio dat regio Den Haag / Rotterdam weer wat had gehad en het nu richtingen het noorden trokquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:57 schreef Barbaaf het volgende:
* Barbaaf naar buiten kijkt
Weer 5 cm verse sneeeuw erbij.... van mij mag 't wel over zijn intussen.
Oh gelukkig, maar wat een reis zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:11 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Verse sneeuw![]()
Mijn kind was vanochtend om 06.00 uur op de plaats van bestemming (Tiel). Na een hele dag wachten gisteravond om 21.45 uur vertrokken uit Londen.
Ow ow ow.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:21 schreef Goodbye het volgende:
En de teller staat op 2,5 uurrrrrr. Nu eens kijken hoe het vanmiddag gaat![]()
Fijne dag iedereen!
Jij ooooookquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:21 schreef Goodbye het volgende:
En de teller staat op 2,5 uurrrrrr. Nu eens kijken hoe het vanmiddag gaat![]()
Fijne dag iedereen!
Tja, dat moet je verdienen al dat mooisquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef Qwea het volgende:
Serifuckingeus, waar blijft mijn sneeuw dan?!
Vluchten zijn gecancelled; neefje & nichtje kunnen niet terug naar UKquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:11 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Verse sneeuw![]()
Mijn kind was vanochtend om 06.00 uur op de plaats van bestemming (Tiel). Na een hele dag wachten gisteravond om 21.45 uur vertrokken uit Londen.
Vinden ze het erg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vluchten zijn gecancelled; neefje & nichtje kunnen niet terug naar UK
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Elies
Ik vouw geen slipjes, ik pieker er niet over.
Die liggen allemaal door elkaar gesmeten in een lalala
Ja ik hoorde het vanochtend op de radio, en dan nog zo'n Harrie aan de lijn die het allemaal maar aanstellerij vond en dat er eens wat moest gebeuren aan die automobilisten die onvoorbereid op weg gingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Kijk Ll, over truckers die massaal de snelheidslimieten negeren en links voorbij komen denderen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)snelheidslimiet.html
Daar kunnen we idd over meepraten
quote:Hallo Lennert,
Dank je wel voor je opmerkingen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Met vriendelijke groet,
Buro Pinkpop
Nou da's netjes toch, dat ze de moeite nemen, al is het maar een klein mailtjequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik had Pinkpop gemaild over het aantal tenenkrommende fouten in hun Foo Fighters artikel op de site... Vorige week al ofzo, krijg ik nu;
[..]
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's netjes toch, dat ze de moeite nemen, al is het maar een klein mailtje
Het kan ook op een bureau gelegd zijn he van een ander, dat het nog aangepast moet worden. Niet iedereen kan websites aanpassenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaff kijken of het ook aangepast is
Nee het is al gebeurtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan ook op een bureau gelegd zijn he van een ander, dat het nog aangepast moet worden. Niet iedereen kan websites aanpassen
Ik ben nu wel benieuwd naar jouw verbeteringenquote:
Oh niet op taalgebied hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar jouw verbeteringen
Ik ook. Wat leidt dat af hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zat met m'n hoofd bij de gekleurde slipperdepipjesmetstipjes
Niet wéér plaatjes!quote:
quote:
Ik wil niet weten wat voor plaatje er bij harde wafels hoortquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Ynske het volgende:
nee t recept van oma voor harde wafels
nu ik onverhoopt thuis ben vandaag, kan ik ook wafels gaan bakken
Natuurlijk Greysquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:02 schreef Greys het volgende:
Zie, nog even en de gekleurde slipperdepipjesmetstipjes zijn hotter dan de eat me undies!
*starts movement*
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor plaatje er bij harde wafels hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |