Nee, slipperdepipjes voor de bibsebapsquote:
quote:
Is dat alles wat je mee te delen had?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik wacht wel even tot het volgende topic
Ow, goed plan!quote:
Ik paint 'm wel. Eerst ff de beeb in de Aup drukken; zo terug!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
1)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2) leg me eens uit hoe linkspotigen hun slipperdebipjes anders vouwen dan rechtspotigen (geen vergelijkingsmateriaal hier)
3)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef oh-oh het volgende:
Dat paste heul niet meer met dat megabestand suffie
Ja, ik ga nog steeds geen slipperdepipjes enzo delenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Is dat alles wat je mee te delen had?
Gauw dan! Ik wilde mezelf ook in de Aup gaan drukken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik paint 'm wel. Eerst ff de beeb in de Aup drukken; zo terug!
quote:
Helaas, een paint houdt mij nog wat langer hier.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik paint 'm wel. Eerst ff de beeb in de Aup drukken; zo terug!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Helaas, een paint houdt mij nog wat langer hier.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Helaas, een paint houdt mij nog wat langer hier.
Stamp zequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie die paint morgen wel, ik moet nog honden aankleden en sneeuwstampen![]()
Anytimequote:
Maar ik vergeet altijd terug te lezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
Nah, ik vind tot morgen wachten ook wel een strak plan
Tot later allen
Ik ga het even voor je doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
ik wil mijn posts in het vorige topic editten (toch weer iets te openhartig geweest en je weet nooit wie er meeleest), maar ik kan ze niet meer editten omdat het topic gesloten is? Is dat iets nieuws, of was dat altijd al?
Da's nieuw.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
ik wil mijn posts in het vorige topic editten (toch weer iets te openhartig geweest en je weet nooit wie er meeleest), maar ik kan ze niet meer editten omdat het topic gesloten is? Is dat iets nieuws, of was dat altijd al?
Dat is lief, dank je wel!quote:
Greys is al heel goed bezig geweest zie ik al, dank je wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's nieuw.
[s]Wil je dat ik er wat voor je uithaal, nu Greys en Senes al naar bed zijn?
Of Eliesje mag het ook doen, het is immers haar forum, niet het mijne.![]()
Maar wie weet hoe lang die nog aan het drukken is.
Spuit 11 en mensen die toch nog niet naar bed waren en zo.![]()
quote:Spuit 11 en mensen die toch nog niet naar bed waren en zo.![]()
Ik wist niet dat het zo wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
Da's heul niks linkspotigs!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Ikke:
[ afbeelding ]
Beeb:
[ afbeelding ]
Nou ja, niet echt spannend, maar wel reuze verwarrend 's morgens
Overigens: deze ga ik morgen niet aandoen; hij is een beetje scheef en dat zit niet lekker. Wel een kek kleurtje
(als jullie niet zo wilden slapen, had ik er nog bloemetjes enzoot op getekend)
Jij hebt ook geen mandje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Elies
Ik vouw geen slipjes, ik pieker er niet over.
Die liggen allemaal door elkaar gesmeten in een lalala
Ik vind het errugggquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Duffy met haar Endlessly-hy-hy-hy-hyyyyyy nog even op tv kwam, wilde het nog even zien.
Nou, dat is nou typisch iets dat nooit moet. Dusquote:En ik zat me nog te bedenken of ik nog iets 'moest' zeggen over dat ik niet actief aan Het Gesprek net deelnam, maar ik denk dat het niet hoeft![]()
Nee hoor, ik heb meerdere lalalaatjes!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen mandje?![]()
Dat wordt nog een interessante discussie de 29e: 2-2!
Doe nou es geen excuses joh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het errugggVooral dat hy-hy-hy-hy, Vre-se-lijk. Echt. Alsof ze de staafmixer heeft ingeslikt en dat bij nadere beschouwing een heul slecht idee was
[..]
Nou, dat is nou typisch iets dat nooit moet. Dus
Maar ik hoop niet dat ik iemand van streek heb gemaakt. Want dat was echt niet de bedoelingIk wil er best wat over zeggen (goh joh, echt> het was me niet opgevallen), maar het ging me vooral om die dame.
Nou ja, if I shocked, dan mijn excuses
En ik doe het ook nog eens in één soepele handbeweging. Zoals die van 'Sowee, die is goed. Met een T-shirtquote:
Naar binnen, zodat de bibsebabsenkant buiten zitquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Bamba het volgende:
Ennuh vouwen jullie dan de flapjes () naar voren of naar achteren.
Naar voren natuurlijk. En dan de kruisraket er bovenop.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Bamba het volgende:
Ennuh vouwen jullie dan de flapjes () naar voren of naar achteren.
Dat onderste geld voor mij ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het errugggVooral dat hy-hy-hy-hy, Vre-se-lijk. Echt. Alsof ze de staafmixer heeft ingeslikt en dat bij nadere beschouwing een heul slecht idee was
[..]
Nou, dat is nou typisch iets dat nooit moet. Dus
Maar ik hoop niet dat ik iemand van streek heb gemaakt. Want dat was echt niet de bedoelingIk wil er best wat over zeggen (goh joh, echt> het was me niet opgevallen), maar het ging me vooral om die dame.
Nou ja, if I shocked, dan mijn excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |