schiet ook lekker op dan, wat een gekloot.quote:
jaja maar alleen het verhuizen al.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:29 schreef 2cv het volgende:
Al het werk wat ik verricht heb is 'losneembaar'Ik heb niet behangen of geschilderd ofzo.
Wow, dat is snel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef 2cv het volgende:
Ik woon hier anti-kraak voor belachelijk weinig. Daar tegenover staat 0,0 huurbescherming + het risico dat ik elk moment te horen kan krijgen dat ik er uit moet. Maar het komt nu flink vroeger dan verwacht ja
in een tent? moauw eind oktoberquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef 2cv het volgende:
Ik ben even binnen gewandeld bij de woningstichting (de echte zeg maar) om te vragen of zij iets voor mij konden betekenen in de trant van dat ik voorrang kon krijgen ofzo. Helaas, dat is niet het geval. Wel heeft de dame aan de balie even gekeken bij de woningen waarvoor ik nu op de wachtlijst sta en dat zijn wel goede woningen gezien de wachtlijst. Nadeel is alleen dat er nu weinig mensen zijn die verhuizen i.v.m. de economie en dat ik dus minder snel kans maak op een ander huis.
Hoe lang zou ik het uithouden in die tent ?
moet je ook niet in een diezzzzzzzzel rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef 2cv het volgende:
Ja, autorijden mag ff niet meer. En korte stukjes is ook slecht voor de auto.
Ook benzinebakken houden niet van stadsritjes. En als het niet om de slijtage gaat, dan heb je ook nog het hoge brandstofverbruik op korte ritten + dat bewegen gezond schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:36 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je ook niet in een diezzzzzzzzel rijden.
maar weer verhuizen is wel minder
de boel wordt toch geslooptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Miendientje het volgende:
Kun je niet een housewarming en afscheidsfeestje in een geven
merk er niks vanquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef 2cv het volgende:
De TV zendt een soort reportage uit van een zware sneeuwstorm geloof ik, op alle zenders. Was zeker 'breaking news' die sneeuwstorm want de reguliere programmering is er al sinds ±17:30u gistermiddag door onderbroken.
Electrische kachels kan ik wel lenen, maar dan wordt de energierekening astronomisch. Daarbij lost het de problemen van schimmel en vuiligheid (volgens m'n moeder moet er eerst 3 weken schoongemaakt worden voor ik er in kan) niet op. De nadelen afzonderlijk zijn te overzien, maar opgeteld is het teveel van het goede.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef piepkuiken21 het volgende:
kun je niet wat electrische kachels lenen dan in dat geval? Hoe liep het af met de woningbouw waar je langs ging? Ps is er niets te kraken, heb je broefjes opgehangen in de supermarkt, op marktplaats gekeken?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gewoon aanmelden op relatieplanet voor een vriendin met huis
Kun jij dat niet doen? Een vriendin kost veel tijd namelijk. Zijn we eindelijk van je af.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gewoon aanmelden op relatieplanet voor een vriendin met huis
laten we dan hopen dat t een keer mee zit!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef 2cv het volgende:
Aangezien ik de laatste tijd at lui/motievatieloos/enzovoorts ben (de ellende telt weer lekker op) check ik pas om een uur of 22:00 vanavond mijn postvakje. En in dat postvakje ligt en brief van de woningstichting waarin staat dat er binnenkort een huis vrij komt. Het betekent NIET automatisch dat ik dat huis ook krijg, maar ik sta wel als 2e op de wachtlijst, dus de kans is niet verwaarloosbaar dat ik dat huis krijg. Ik denk dat ik op zijn vroegst op 2 april meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |