Ja zag ik staan. Aardige film zei je. Dus wel of niet de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
Woensdag Mongol op TV. Vond ik wel een aardige film
Mongolquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Donderdag ga ik naar New Kids Turbo waarschijnlijk. Wie is er al geweest? Kut!
't Is een kassucces, 't zal vast wel wat zijn dan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Geen alledaagse film. Zeker de moeite waardquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zag ik staan. Aardige film zei je. Dus wel of niet de moeite waard om te kijken.
Ik wil het wel zien maar naar de bios gaan gaat met verder dan ver... Ik wacht welquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Ik zeg beter af met Sauron sowieso, die saaie Hobits in hun Shire die geen reet uitvoeren dat is gewoon klote zonder Sauronquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Middel-Aarde niet beter af met Sauron als gemeenschappelijke vijand dan zonder zijn dreiging? De ring bindt men met hem, maar de ring bindt ook het collectief tegen hem.
Dat vroeg ik mij laatst af!
Zekers, die rooie uit Gestel speelde z'n rol weergaloos.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
Woensdag Mongol op TV. Vond ik wel een aardige film
Als Sauron in de binnen ring zou zitten zal de buiten ring gevaarlijk naar binnen zwenken met gevolg dat de aarde de ring in klinkt qua supernova smeerlingenquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Middel-Aarde niet beter af met Sauron als gemeenschappelijke vijand dan zonder zijn dreiging? De ring bindt men met hem, maar de ring bindt ook het collectief tegen hem.
Hobbit is met twee b's!quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg beter af met Sauron sowieso, die saaie Hobits in hun Shire die geen reet uitvoeren dat is gewoon klote zonder Sauron
Debiel met éénquote:
Geen idee, ik ken geen hobbits! Ik zie wel eens Van Velzen en dat vind ik wel een sympathieke hobbit.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat maakt dat het geen saaie kutten zijn ?
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Sauron in de binnen ring zou zitten zal de buiten ring gevaarlijk naar binnen zwenken met gevolg dat de aarde de ring in klinkt qua supernova smeerlingen
Ga je na die tijd friet eten daar in dat kot in Maaskantje? Schijnt zo ongeveer een bedevaartsoord te zijnquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
We nemen de man een sixpack Schültenbrau mee
Nee, wij zijn de junges uit Ernem, wij trekken wursjes uit onze eigen automaat.quote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je na die tijd friet eten daar in dat kot in Maaskantje? Schijnt zo ongeveer een bedevaartsoord te zijn
Nou, het probleem is een beetje dat Sauron mét ring in staat is de hele World of Men naar de klote te helpen. Dat ze een gezamenlijke vijand hebben is één ding, maar ze hebben óók die ring.quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb je dat verteld bij je sollicitatiegesprek?quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, het probleem is een beetje dat Sauron mét ring in staat is de hele World of Men naar de klote te helpen. Dat ze een gezamenlijke vijand hebben is één ding, maar ze hebben óók die ring.
Bovendien is al bewezen dat de ring niet in de handen van Sauron hoeft te vallen om dood en verderf te zaaien, als ze dat ding ergens zouden bewaren blijft de kans aanwezig dat vroeg of laat één of andere corrupte debiel (waarschijnlijk mens aangezien die uiteraard de zwaksten zijn) er mee aan de haal gaat.
De grote vijand is dan ook niet Sauron of Saruman, maar de ring zelf en daarom moet 'ie kapudt.
Dat word een schnitzel speciaalquote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat verteld bij je sollicitatiegesprek?
Ja hey ik ga fantasy lezen in m'n kostbare vrije tijd. Het politieke landschap heden ten dage is al dusdanig dat ik op dat gebied nauwelijks bijgelezen kan blijvenquote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaaaah nee! Iemand die de boeken heeft gelezen!
Stelletje gaylords, jullie hebben het erover_!
Eagles haalden die dragons, incluis Nazgul, in no time uit de lucht, pussy'squote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens zou ik me gewoon aansluiten bij de Nazgul.
Swordfights on Dragons, FUCK YEAH!
Brown.quote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey ik ga fantasy lezen in m'n kostbare vrije tijd. Het politieke landschap heden ten dage is al dusdanig dat ik op dat gebied nauwelijks bijgelezen kan blijven
En over welke Engelse MP heb je het?
Wie zegt dat ik dezelfde n00bvliegstijl zou hebben als die wankers?quote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Eagles haalden die dragons, incluis Nazgul, in no time uit de lucht, pussy's
Dan vond ik de versie van Plato beter!quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, het probleem is een beetje dat Sauron mét ring in staat is de hele World of Men naar de klote te helpen. Dat ze een gezamenlijke vijand hebben is één ding, maar ze hebben óók die ring.
Bovendien is al bewezen dat de ring niet in de handen van Sauron hoeft te vallen om dood en verderf te zaaien, als ze dat ding ergens zouden bewaren blijft de kans aanwezig dat vroeg of laat één of andere corrupte debiel (waarschijnlijk mens aangezien die uiteraard de zwaksten zijn) er mee aan de haal gaat.
De grote vijand is dan ook niet Sauron of Saruman, maar de ring zelf en daarom moet 'ie kapudt.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dezelfde n00bvliegstijl zou hebben als die wankers?
Kom op zeg doe dat via pmquote:Op maandag 20 december 2010 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je weet dat je zwakke punt laten we zeggen een berg is met een hoop lava erin, waarom zit je er dan een deur in leg je een loopplank tot die lava?
Je inbox is vol!quote:
Ja toe zeg, die simpele dwergen hadden hier al zo'n moeite mee, ga 't ze nog een beetje moeilijker maken, dan komt er helemaal geen eind aan dat boekquote:Op maandag 20 december 2010 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je weet dat je zwakke punt laten we zeggen een berg is met een hoop lava erin, waarom zit je er dan een deur in leg je een loopplank tot die lava?
Die van mod's nietquote:
Ja, het machtige ras der Dwergen! Ik heb er de hele film maar één gezien!quote:Op maandag 20 december 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja toe zeg, die simpele dwergen hadden hier al zo'n moeite mee, ga 't ze nog een beetje moeilijker maken, dan komt er helemaal geen eind aan dat boek
Ok.quote:
Dank je voor de entertainment iigquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het machtige ras der Dwergen! Ik heb er de hele film maar één gezien!
[..]
Ok.
Hebben we het over den Bijbelt?quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk is het een stom boek, als het niet echt was gebeurd, zou ik het niet eens gelezen hebben
Da's pas Fantasyquote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben we het over den Bijbelt?
Eigenlijk is het meer een verzameld werk!quote:
van 40 fantasy-schrijversquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer een verzameld werk!
waarom ken ik daar niet op?quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
Hey, we hebben hier een heel forum voor hè? http://forum.fok.nl/forum/80
Maar om daar in te mogen heb je wel magic nodig
Allemaal onder een pseudoniem et cetera!quote:
Over boeken! Over epische werken! Over komedie en tragedie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik snap helemaal geen klote van dit topic...
waar gaat het over ???![]()
van die spelletjes zeker..
stom gedoe
Huh, kan jij er niet op, we zitten daar allemaal nu, wel lachen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom ken ik daar niet op?
Gewoon onzin posten en dan komt het overquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik snap helemaal geen klote van dit topic...
waar gaat het over ???![]()
van die spelletjes zeker..
stom gedoe
ow...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over boeken! Over epische werken! Over komedie en tragedie!
Ik hou niet van die computerspelletjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon onzin posten en dan komt het over
Ik hou daar niet van hè, dat gemartel enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...
nah... jij wilde toch fillums zien met veel bloed enzo..![]()
deze heb ik gisteren nog gezien, nah, jah... ik heb de halve fillum met
mijn handen voor mijn ogen gezeten![]()
maar het was wel een goeie fillum
Dat zeg ik gewoon onzin postenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hou niet van die computerspelletjes![]()
ik vind het echt stomken er ook niks aan doen
vroeger.... lang geleden was ik wel effe verslaafd aan pac man, maar dat ging toen
via de TV
was ik heel goed inal zeg ik het zelluf
Nee, het moest geen bloed zijn, maar bloedige veldslagen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...
nah... jij wilde toch fillums zien met veel bloed enzo..![]()
deze heb ik gisteren nog gezien, nah, jah... ik heb de halve fillum met
mijn handen voor mijn ogen gezeten![]()
maar het was wel een goeie fillum
Ik kon er ook niet naar kijken, maar het laat wel zien waar ouders toe in staatquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van hè, dat gemartel enzo
eh... daar kom ik dan op terug.. dat weet ik allemaal niet zo uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, het moest geen bloed zijn, maar bloedige veldslagen!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
U bent schuldig bevonden aan ketterij en blasfemie! Wat heeft u daarop te zeggen?
quote:
Dat is nog eens goed nieuws zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:08 schreef Toverheks het volgende:
Voor de fans, er is een sprankje hoop aan de TelevisieHorizon.
Bron de Telegraaf
RTL 4 wil The Bold terug
HILVERSUM - Nu The Bold and the Beautiful van de buis dreigt te verdwijnen, omdat SBS 6 stopt met de uitzendingen, wil RTL 4 de serie graag overnemen.
"Er is nog niets officieel, maar een doorstart bij RTL sluiten wij absoluut niet uit", vertelt een woordvoerder van RTL in Weekend. Het is een lang traject om zon serie binnen te krijgen, maar interesse is er zeker. Niet voor niets hebben wij The Bold al eerder uitgezonden, tot SBS het in 2006 van ons overnam."
De Amerikaanse soap is op 22 december voor het laatst bij SBS 6 te zien. "We kiezen ervoor om het geld dat gemoeid is met de aankoop van The Bold and the Beautiful te investeren in onze nieuwe voorjaarsprogrammering", liet de zender vorige week weten.
"Het heeft niet te maken met de kijkcijfers, legt een woordvoerder van SBS uit. Wel weten wij dat er andere Nederlandse zenders geïnteresseerd zijn in het overnemen van The Bold.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/bold-en-beautiful-stopt
Dat is er eentje voor Fans.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is nog eens goed nieuws zo op de vroege morgen![]()
Ook voor Leny
[..]
Het lijkt mij dat je dat niet moet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:16 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor net de BNR dat het weer een drama is op de snelwegen.
Mijn plan was om vandaag naar Rotterdam te gaan maar als ik 50km per uur over de snelwegen moet schiet dat niet op.
quote:'Het wordt één grote chaos!'
KROMMENIE - Piet Paulusma is stellig over de komende dagen. "We krijgen vandaag en morgen te maken met echt heel bar slecht winterweer. Ik voorspel één grote chaos met veel neerslag in de vorm van sneeuw en ijzel." Positief is wel dat de weerman een witte kerst verwacht. "Voor het weekend voorzie ik opnieuw langdurige vorst en voor het grootste deel van ons land een witte kerst. Kan het mooier?"
Ik hoorde ook net op de radio dat vrachtwagens de tijdelijke snelheidslimiet negeren, leuk als je 50 rijd en er komt een vrachtwagen met 80 achter je aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je dat niet moet doen
Ik kijk het even aan tot de middag. Als het dan goed is piep ik naar kantoor, anders blijf ik wel thuis werken.
Ik denk eerder dat ze op tijd willen leveren omdat ze daardoor op tijd thuis zijn. Ik hoorde gisteren ook dat ze reden als malloten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die moeten natuurlijk tijdig leveren en worden hierop afgerekend.
Ze (het bedrijf waar ze voor rijden) krijgen minder geld als ze te laat leveren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze op tijd willen leveren omdat ze daardoor op tijd thuis zijn. Ik hoorde gisteren ook dat ze reden als malloten.
Zou je geen auto willen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh!
Een ouderwetse ramp op 't spoor, maar weer niet voor mij. Ik zit weer alleen op kantoor, de eerste 3 collega's die vast staan op een station al gesproken
.
Warme trui mee?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:56 schreef Marrije het volgende:
Mijn man is wel onderweg naar Rotterdam.
Als ik m'n buren zie ploeteren om weg te komen, buiten 't feit dat 't ook nog eens gevaarlijk is (de wegen in Gouda zijn echt slecht). Mwah, meer dan te laat komen kan je niet met de treinquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou je geen auto willen?
Het is toch geen doen zo?
Ga je niet meer op de fietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh!
Een ouderwetse ramp op 't spoor, maar weer niet voor mij. Ik zit weer alleen op kantoor, de eerste 3 collega's die vast staan op een station al gesproken
.
M'n conditie is dramatisch ingezakt, en dan al dat etenquote:
Daar zit wat in, rijden is ook niet alles (als er van die fuckin files staan).quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik m'n buren zie ploeteren om weg te komen, buiten 't feit dat 't ook nog eens gevaarlijk is (de wegen in Gouda zijn echt slecht). Mwah, meer dan te laat komen kan je niet met de trein.
Heb ik 's winters standaard in de auto, trui, deken, wat te drinken en wat te eten.Voor het geval dat....quote:
Als ie maar veilig in Rotterdam aan komt. En vanavond weer veilig thuisquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik 's winters standaard in de auto, trui, deken, wat te drinken en wat te eten.Voor het geval dat....
Dat gaat meestal wel goed met dit weer hè. Mensen rijden langzamer en glijden ergens tegenaan in plaats van met geweld ergens tegenaan rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ie maar veilig in Rotterdam aan komt. En vanavond weer veilig thuis
Hoi hoi en hoe waren de katten vannacht, rustig of op verkenning.quote:
ja maar dan lees ik hier dat vrachtwagens zich niet aan de max snelheid houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat meestal wel goed met dit weer hè. Mensen rijden langzamer en glijden ergens tegenaan in plaats van met geweld ergens tegenaan rijden
Mina heb ik niet gehoord...die was ws enorm blij dat ze in de woonkamer mochten blijven....Snoesel heeft wel een paar keer staan piepen maar al met al viel het me enorm meequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi en hoe waren de katten vannacht, rustig of op verkenning.
Gelijk heb je...goed uitzieken...dr is weer een griepgolf op komst!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef remlof het volgende:
Mogge. Koppijn, dikke keel, verstopte neus en verhoging.
Ik blijf thuis,
Jij ook al? Ze vallen in mijn kennissenkring ook met bosjes tegelijk omquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef remlof het volgende:
Ik blijf thuis,
zal ik ook maar doen, de straat nu op wordt het nog erger, kruip maar lekker onder je dekbedjequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef remlof het volgende:
Ik blijf thuis,
Op de snelweg richting Rotterdam viel het wel mee, tenminste vanuit mijn richting.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:56 schreef Marrije het volgende:
Mijn man is wel onderweg naar Rotterdam.
Ik was in het weekend al niet ok, maar had het hele weekend al binnen gezeten, dus ben ik gister eigenwijs er toch uit gegaan. Dat heeft niet echt geholpen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelijk heb je...goed uitzieken...dr is weer een griepgolf op komst!
Bij ons hier in Nijmegen zijn ze op dag 2 al gestopt met strooien... bij de AH Xl is het overigens wel goed rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de snelweg richting Rotterdam viel het wel mee, tenminste vanuit mijn richting.
Toch heb ik er nog bijna 2 uur over gedaan, maar dat kwam vooral omdat de wegen in het pittoreske Spijkenisse niet goed schoon waren
ow bah....jij ook beterschapquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Morgen. Ook hier barstende koppijn om misselijk van te worden.
quote:Zeilmeisje Laura Dekker bereikt Sint Maarten
Laura Dekker is zondag aangekomen op Sint Maarten. Het Nederlandse zeilmeisje (15) wil de jongste solozeiler worden die een reis rond de wereld maakt.
Ja, ziekenboegje hier.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mina heb ik niet gehoord...die was ws enorm blij dat ze in de woonkamer mochten blijven....Snoesel heeft wel een paar keer staan piepen maar al met al viel het me enorm mee
jij ook maar weer terug onder je dekbedjequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Morgen. Ook hier barstende koppijn om misselijk van te worden.
quote:
kindjes van Marrije ook, alle3 tegelijk???? nou sterkte marrijequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:28 schreef hondjes het volgende:
Paracetamol, koppie thee, dekbedje , op de bank , t.v. aan en slapen maar.
Beterschap CC en Remlof en kindjes Marrije.
Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha oja!
Heb je al afscheid van ze genomen?
Ahh zielig he!quote:
Maar dat was het? Nu maken ze nooit afleveringen meer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh zielig he!
Die musical
Heb jij ook zo'n bende in huis?
Jemig, 2 dagen vakantie en overal zoutvlekken op de vloer, tassen, en je struikelt er over de hutten en los lopende konijnen. Ik wil mn huis kerstklaar!!
quote:Onderzoek naar Keith Bakker
UTRECHT - Er komt een strafrechtelijk onderzoek naar beschuldigingen dat ‘verslavingsgoeroe’ Keith Bakker cliënten seksueel heeft misbruikt. Drie ex-cliënten hebben inmiddels officieel aangifte wegens ontucht gedaan tegen Bakker.
Dit heeft de raadsman van een aantal meisjes, de Utrechtse advocaat mr. Bernard Tomlow, vandaag bevestigd. Volgens Tomlow is afgelopen week overleg geweest met het openbaar ministerie. “De officier van justitie heeft me medegedeeld de zaak zeer serieus te nemen,” aldus Tomlow. “Ondanks de drukte in verband met de Amsterdamse ontuchtzaak, gaan politie en justitie onderzoekscapaciteit vrijmaken.”
Advocaat Tomlow zegt dat hij de laatste anderhalve week is benaderd door zes minder- en meerderjarige meisjes en hun ouders, die allemaal uitgebreid hebben verklaard over misbruik door Keith Bakker. “Drie van hen hebben officieel aangifte gedaan, de overige meisjes staan op het punt dat te doen,” aldus Tomlow, die verder spreekt van een “zeer ernstige zaak.”
De advocaat sluit niet uit dat Bakker op grond van de aangifte zal worden aangehouden. Op de misdrijven waarvan hij wordt beschuldigd staat maximaal vier jaar gevangenisstraf.
Keith Bakker ontkent nog steeds alle beschuldigingen en is uitgeweken naar het buitenland. Hij heeft de Amsterdamse advocaat mr. Bram Moszkowicz in de armen genomen om hem bij te staan.
Nee, 't is op! Erg he.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat was het? Nu maken ze nooit afleveringen meer?![]()
![]()
2 seizoenen en dan moet je het maar uitzoeken? Onmenselijk!
Het is een behoorlijke bende ja maar ik ga straks als een witte tornado en dan is het een uur later weer proper en zijn de kinderen getraumatiseerd.
Kerstklaar! Mooi woord.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je Moszkowicz als advocaat neemt heb je al een beetje de schijn tegen, natuurlijk.
als je niks te verbergen hebt, waarom dan uitwijken naar het Buitenland vraag ik me dan af, dan maar opgepakt worden maar zo gaat je *goeie naam* er helemaal aan.quote:
Ik las ook al dat de zon dood was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)grote_chaos____.html
'Het wordt één grote chaos!'
Door Gijsbert Termaat
KROMMENIE - Piet Paulusma is stellig over de komende dagen. "We krijgen vandaag en morgen te maken met echt heel bar slecht winterweer. Ik voorspel één grote chaos met veel neerslag in de vorm van sneeuw en ijzel."
Er zijn sterke aanwijzingen dat we beland zijn in de Kleine IJstijd. Als dat uitkomt krijgen we tientallen jaren zeker te maken met ijzingwekkende winters.
Enfin de winter is vandaag begonnen, het zal vanaf nu wel gaan kwakkelen want de opwarming van de aarde enzo. Stelletje hysterica
Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, precies! Gezelligheid!Ja!
![]()
Sfeer!
Ja, maar hij was rond 1650 ook al een keer dood las ik, dus zeg maar schijndood, de aanstellertquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik las ook al dat de zon dood was.
Dat vind ik het treurigste nieuws van 2010 geloof ik
Gister was er iemand van de NS bij 1 Vandaag, die zat te vertellen hoe goed zij het WEL doen deze winter. Hij had het over die hele lange extreme winterperiode waar we nu mee te maken hadden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
Enfin de winter is vandaag begonnen, het zal vanaf nu wel gaan kwakkelen want de opwarming van de aarde enzo. Stelletje hysterica
Ja, ik heb ook de hoop dat ie er deze keer ook bovenop komt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij was rond 1650 ook al een keer dood las ik, dus zeg maar schijndood, de aanstellert
En ook nog uitwijkt naar het buitenland.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je Moszkowicz als advocaat neemt heb je al een beetje de schijn tegen, natuurlijk.
Als de dagen lengen, gaat de winter strengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
Door Gijsbert Termaat
KROMMENIE - Piet Paulusma is stellig over de komende dagen. "We krijgen vandaag en morgen te maken met echt heel bar slecht winterweer. Ik voorspel één grote chaos met veel neerslag in de vorm van sneeuw en ijzel."
Er zijn sterke aanwijzingen dat we beland zijn in de Kleine IJstijd. Als dat uitkomt krijgen we tientallen jaren zeker te maken met ijzingwekkende winters.
Ja veroordeel die man alvast maar weer, omdat ie een weekje op vakantie isquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ook nog uitwijkt naar het buitenland.....
En als je hem ook nog 'in de armen neemt' ipv in de arm, dan heb je helemaal alle schijn tegen je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ook nog uitwijkt naar het buitenland.....
Die ouwe sok heeft nog maar 5 miljard jaar is de verwachtingquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook de hoop dat ie er deze keer ook bovenop komt.
Maar hij wordt ook een dagje ouder he.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En als je hem ook nog 'in de armen neemt' ipv in de arm, dan heb je helemaal alle schijn tegen je.
Ik neem toch ook geen advocaat als ik op vakantie ga?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja veroordeel die man alvast maar weer, omdat ie een weekje op vakantie is
Ja als je de hele dag lekker thuis kan zijn vind ik het ook wel leuk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
wat kennen jullie zeiken zeg, wees blij dat er een beetje sneeuw ligt
De winter is nog maar net begonnen toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister was er iemand van de NS bij 1 Vandaag, die zat te vertellen hoe goed zij het WEL doen deze winter. Hij had het over die hele lange extreme winterperiode waar we nu mee te maken hadden.
Gisteren snowboots besteldquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
Door Gijsbert Termaat
We hebben Jian nog hè, die is dan het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ouwe sok heeft nog maar 5 miljard jaar is de verwachtingHij heeft zijn langste tijd gehad.
Beetje respect ja, voor de ouden van dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ouwe sok heeft nog maar 5 miljard jaar is de verwachtingHij heeft zijn langste tijd gehad.
Ja. Het was dan ook een apart interview. Het was allemaal veel beter bij de NS dit jaar en dat er toch treinen uitvielen was omdat het vorig jaar héél anders was en er nu nieuwe treinen waren. Die treinen die vorig jaar uitvielen die reden nu als een dolle. Nee, die meneer was niets te verwijten, hij deed het fan-tas-tisch.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
De winter is nog maar net begonnen toch?
Voor Keithquote:En zou Keith niet de kerst met zijn family in the Us of A spenden? Daarbij kan ik me ook wel voorstellen dat je niet als een heel herkenbare sitting duck door Amsterdam wil wandelen.
Altijd alle opties openhouden. Ook hier mijn motto.
Als het aan mij ligt knallen ze er effe een paar zonnevlekken uit en zitten we met Kerst op het strand bij Woodstock met een heerlijke cocktail in de ene en een stuk kerststol in de andere handquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We hebben Jian nog hè, die is dan het zonnetje in huis
Gewoon iedereen grotere auto's nemen, meer rijden en meer CO2 de lucht in, dat helpt!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt knallen ze er effe een paar zonnevlekken uit en zitten we met Kerst op het strand bij Woodstock met een heerlijke cocktail in de ene en een stuk kerststol in de andere hand
Ik vind het een fantastisch plan, minimaal 3.2 liter met een V8. Voor elke cilinder die je minder hebt gaat je wegenbelasting met ¤ 100,-- omhoogquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon iedereen grotere auto's nemen, meer rijden en meer CO2 de lucht in, dat helpt!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kindjes van Marrije ook, alle3 tegelijk???? nou sterkte marrije
Niet volgens Piet P, die voorspelt Sneeuw en IJzel voor vandaagquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
mÖrnink![]()
Het zou vandaag toch rustig winterweer worden?
Allemaal leuk die sneeuw maar vanavond moet ik met de auto op pad.
quote:Van een witte kerst lijkt dit jaar geen sprake te zijn. "De weermodellen verwachten kwakkelweer met dooi", zegt Harry Geurts van het KNMI dinsdag in Trouw. Voor de liefhebbers van een witte kerst is er echter nog hoop. Op een termijn van vijf tot tien dagen geven de weermodellen namelijk weinig zekerheid.
"De wind hoeft maar iets te draaien en de vorst keert terug", zegt Geurts in de krant. Vergeleken met andere jaren is de kou vroeg dit jaar. Dat betekent meestal dat de kou ook weer snel voorbij is, maar een wetmatigheid is dat volgens Geurts niet.
De hevige sneeuwval van de afgelopen tijd zou komen doordat koude lucht uit Groenland botst op warmere lucht uit het zuiden. Nederland zit precies op de grens waar de neerslag valt.
Dat zeg ik dus net, "de winter is begonnen, vanaf nu wordt het kwakkelen"quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaa hoor, sta je tot je kuiten in de sneeuw, krijg je alsnog geen witte kerst
Dan is het allemaal alsnog echt nèrgens goed voor geweest!
[..]
Geen 3.2 liter ? geen V8 ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
J
Nou ja, zuinig zijn met energie kan op zich geen kwaad en vervuiling tegengaan ook niet. Dat geef ik die gasten cadeau
Fijn, bedankt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net, "de winter is begonnen, vanaf nu wordt het kwakkelen"
ik moet er ook uit elke dag hoor Caro, al heb ik geen werk moet ook de straat op, maar ik geniet gewoon van al die witte pracht, en weet heus wel auto rijden enzo is niks met dit weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja als je de hele dag lekker thuis kan zijn vind ik het ook wel leuk.
Als je er dagelijks een paar keer doorheen moet is het toch een stuk minder leuk!
Nee, doe maar een elektromotor met de koeling aan de onderkant, dat scheelt exact één zitplaats (aldus de NS)quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
De winter is nog maar net begonnen toch?
En zou Keith niet de kerst met zijn family in the Us of A spenden? Daarbij kan ik me ook wel voorstellen dat je niet als een heel herkenbare sitting duck door Amsterdam wil wandelen.
Altijd alle opties openhouden. Ook hier mijn motto.
hahaha deze vind ik leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt knallen ze er effe een paar zonnevlekken uit en zitten we met Kerst op het strand bij Woodstock met een heerlijke cocktail in de ene en een stuk kerststol in de andere hand
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:22 schreef Jian het volgende:
[..]
+ 365quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef hondjes het volgende:
En flikker die windmolens ook maar weg.![]()
Verpesten het landschap, maken een rot herrie en leveren weinig energie.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
Geeeeeef mij maaar alleeeee dagen Zonnnnn![]()
Hup Hondjes
't Is hier binnen ook windstil en nu 24 gradenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
DAT WEL..![]()
Als je buiten loopt is het behaaglijk.
Geen wind, 14c
Als Coos de loterij wint kom ik ook, toch Coos ? Hè toe nouquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
DAT WEL..![]()
Als je buiten loopt is het behaaglijk.
Geen wind, 14c
Je zit in je boxershort achter de computer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is hier binnen ook windstil en nu 24 graden
Heb ook de haard aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is hier binnen ook windstil en nu 24 graden
Het is heel andere warmte, gewoon lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zit in je boxershort achter de computer?
Voor een habbekrats koop je nu een huis in Spanje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Coos de loterij wint kom ik ook, toch Coos ? Hè toe nou
quote:Trein vol passagiers gestrand
PUMEREND - Een trein vol passagiers is tussen Purmerend Overwhere en Kogerveld midden tussen de weilanden gestrand. De brandweer probeert op dit moment de passagiers te bevrijden.
De trein kon plotseling niet meer verder door een kapotte bovenleiding, meldt het NoordHollands Dagblad.
De stroom moet van de bovenleiding worden gehaald voordat de passagiers de trein veilig kunnen verlaten. De streming kan mogelijk tot dinsdagmiddag drie uur duren. Reizigers uit Hoorn moeten omreizen via Alkmaar.
Ik las ook eens, dat dat het gevaar is met elektrische autos.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
En het feest kan maar niet op voor de NS
[..]
Ik doe zomers altijd alvast een condoom om voor het geval ik een lekker wijf tegenkom.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik 's winters standaard in de auto, trui, deken, wat te drinken en wat te eten.Voor het geval dat....
Cthulu!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zelfgemaakt..ben je aan het haken geslagen.
Mooiiiiiiiiiiiii
Gaat dat niet zwetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doe zomers altijd alvast een condoom om voor het geval ik een lekker wijf tegenkom.
Da's mooi Teun. Mocht je toch UPC nemen, dat is toch je beste optie wanneer je geen sateliet neemt, dan moet je ervoor zorgen dat je CI+, ( Common Interface Plus) hebt in je TV. Omdat ;quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
@Jian,
Die apparatuur voor Canal Digitaal krijg je te leen, dat is dus helemaal niet zo duur![]()
http://www.canaldigitaal.nl/bestel-nu/familiehd-smartpack.aspx
Ha, dan wordt het UPC. Met die CI+ kaart wil ik er wel aan. Die mediabox heb ik voor veertien dagen geleden geïnstalleerd bij een kennisje en dat is echt ruk. Die afstandsbediening werkt voor geen meter (infrarood probleem met tv's googelde ik, en veel mensen hebben daar last van)quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's mooi Teun. Mocht je toch UPC nemen, dat is toch je beste optie wanneer je geen sateliet neemt, dan moet je ervoor zorgen dat je CI+, ( Common Interface Plus) hebt in je TV. Omdat ;
"In navolging van Ziggo, Caiway en Delta kondigde UPC vandaag het gebruik van de Digitale TV module CI+ of Common Interface Plus aan. Dit is een insteekkaart voor de TV, gebaseerd op het CI+ protocol (Common Interface Plus). Hiermee kunnen klanten genieten van de voordelen van digitale televisie zonder extra apparatuur, afstandsbedieningen of kabels"
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/upc-ci-plus-20100913/
Homo Ludens in optima forma.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
Christmas flash mob
"Hallelujah"
Die UPC-box is inderdaad een ramp. Ik kreeg 'm een tijdje gratis maar heb 'm snel weer terug gebracht. Het ding werd ook nog eens gloeiend heet en had een enorm sterk magnetisch veld om zich heen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ha, dan wordt het UPC. Met die CI+ kaart wil ik er wel aan. Die mediabox heb ik voor veertien dagen geleden geïnstalleerd bij een kennisje en dat is echt ruk. Die afstandsbediening werkt voor geen meter (infrarood probleem met tv's googelde ik, en veel mensen hebben daar last van)
Dat hadden vrienden van mij dus ook, dat ie gloeiend werd !quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die UPC-box is inderdaad een ramp. Ik kreeg 'm een tijdje gratis maar heb 'm snel weer terug gebracht. Het ding werd ook nog eens gloeiend heet en had een enorm sterk magnetisch veld om zich heen.
En de techniek is niet onomstreden. In theorie is de kabelboer middels CI+ in de mogelijkheid om je allerlei beperkingen op te leggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de site van UPC valt overigens (nog) niets van die card-mogelijkheid te lezen.
Inderdaad, maar de belofte was om het nog dit jaar te introduceren. Ik las ergens halverwege november, we zijn nu een maand verder. Het zal het nieuwe jaar wel worden neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de site van UPC valt overigens (nog) niets van die card-mogelijkheid te lezen.
De kabelboer of de contentleverancier?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En de techniek is niet onomstreden. In theorie is de kabelboer middels CI+ in de mogelijkheid om je allerlei beperkingen op te leggen.
quote:CI+ is een gevaarlijk speeltje.
Het gaat over veel meer dan alleen maar het kunnen kijken of niet.
Met CI+ kan men zowat alle rechten van de gebruiker inperken, zodat die het willoze slaafje van de TV aanbieders wordt.
Een greep uit de uitgebreide inperkmogelijkheden :
* een geldigheidsdatum voor je opnames
* een limiet op het aantal keren dat je een opname kunt bekijken
* mogelijkheid om opnemen gewoon te blokkeren
* mogelijkheid om doorspoelen van reclame te beletten, of wegzappen op het moment dat reclame begint
* opnames opnieuw gecodeerd met een unieke sleutel die in je CI+ module zit (module kapot = alle opnames kwijt !!!)
Je kunt al indenken tot welke misbruiken (euh pardon, commerciële opportuniteiten) dit zal leiden.
Finale "Expeditie Robinson" ?
Spijtig, je kunt het niet opnemen, dus je kunt kiezen : thuisblijven of achteraf op aanvraag bestellen.
CI+ is niets anders dan DRM met een typische "doublespeak" naam ("1984"), het woord zegt precies het tegenovergestelde van wat het echt doet.
Het is voor de consument immers geen plus maar een groot nadeel.
CI------ zou correcter zijn...
quote:Er is inderdaad geen enkele dwingende reden om dit op deze schaal door te drukken. Het is een puur strategisch en commercieel spel van Irdeto en Ziggo, dat vorig jaar in gang is gezet.
Sleutelwoord van de operatie: 'protect and monetize', m.a.w. 'een slaatje eruit slaan'. En dat is precies wat Ziggo nu doet.
Ziggo gebruikt nu juist CI+ en KPN komt via adsl en dat betekent dat wanneer ik mijn TV aanzet ik mijn bandbreedte op Internet belastquote:
En uitgeweken naar het buitenland.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Spuitje 11quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
En uitgeweken naar het buitenland.
De Klantenservice geeft aan dat het eind januari 2011 wordtquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de belofte was om het nog dit jaar te introduceren. Ik las ergens halverwege november, we zijn nu een maand verder. Het zal het nieuwe jaar wel worden neem ik aan.
Heb je gebeld ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De Klantenservice geeft aan dat het eind januari 2011 wordt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je gebeld ?
Wachten dus, want ik zie eerlijk gezegd weinig alternatief ....
Die vieze aidsjunkverkrachter is gevlucht!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
En uitgeweken naar het buitenland.
Kan toch ook erg onprettig zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik m'n buren zie ploeteren om weg te komen, buiten 't feit dat 't ook nog eens gevaarlijk is (de wegen in Gouda zijn echt slecht). Mwah, meer dan te laat komen kan je niet met de trein.
quote:Trein vast in weiland
Uitgegeven: 21 december 2010 12:22
Laatst gewijzigd: 21 december 2010 12:59
AMSTERDAM - In een weiland tussen Zaandam Kogerveld en Purmerend staat een trein vast doordat de bovenleiding naar beneden is gekomen. In de trein zijn zeshonderd mensen aanwezig. Dat zei een woordvoerster van de NS.
© NU.nl/Frank de Winter
De trein staat op een lastige, moeilijk te bereiken plek. De reizigers moeten daarom binnenblijven, omdat er geen weg of treinstation in de buurt is. Ook kunnen bussen of taxi's de trein niet bereiken.
Er is geen elektriciteit en warmte in de treinstellen door de kapotte bovenleiding. Reizigers krijgen van de brandweer eten en drinken.
Diessellocomotief
Een woordvoerster van ProRail zei dat er een diesellocomotief onderweg is om de trein weg te trekken naar Zaandam. Daar kunnen de reizigers uitstappen.
Momenteel is er geen treinverkeer mogelijk tussen Zaandam Kogerveld en Purmerend Overwhere.
Volgens ProRail is er behoorlijke schade, waardoor beide sporen niet gebruikt kunnen worden. Op het traject zijn bussen ingezet. Treinverkeer tussen Zaandam en Hoorn wordt omgeleid via Alkmaar.
© ANP
Als ze me gaan beperken, nou dan, dan ......... dan , nou dan zullen ze nog es wat meemakenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ze met zo'n CI+ kaart kunnen, kunnen ze natuurlijk ook in die mediabox frotten, het maakt allemaal weinig verschil.
Da's mooi, ze staan al 3,5 uur stil in dat weiland.quote:@janrinse Jan Rinse Blanksma
De dieselloc is gekoppeld en de remmen van de #trein zijn weer los. We gaan weer rijden, wordt er gezegd. #eerstziendangeloven. #Oostzaan
4 minutes ago via PockeTwit Favorite Retweet Reply
Heb het net doorgegeven, ze zijn nu overgeschakeld op plan Bquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze me gaan beperken, nou dan, dan ......... dan , nou dan zullen ze nog es wat meemaken
Ik hoop dat nog ooit mee te maken op het CS Amsterdamquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Homo Ludens in optima forma.![]()
Da's toch hartverwarmend hè.
Deze is ook zo gewéldig, van vorig jaar! Je hebt een geliktere opname, maar deze vind ik het mooist. Met één camera, alsof je er zelf stond.
Dat hoefde nou ook weer niet in de krantquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:39 schreef Coos het volgende:
Half naakte Fann![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ing-meldt-zich.dhtml
Ik ga mijn auto uitgraven.
Toch wel een Tosti Kaas Appel Kaneel hoop ik ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Juud79 het volgende:
Soms heb je van die dagen...maar nu heb ik vanochtend een warme choco met slagroom op en tussen de middag een tosti en dan is mijn dag al snel weer goed.
Nee, een broodje fricandeau, mmm, was niet geweldig,quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat voor sla heb je op dan? IJsbergsla?
Het is niet helemaal eerlijk vergelijken, appels en peren. De NS levert op zich een prima dienst op spoornet dat zo ongeveer het meest intensief gebruikt wordt ter wereld. Daarnaast gaat het in andere landen ook echt niet feilloos met afwijkende weertypes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tations__.html?p=1,1
Maar verder werkt alles prima .![]()
Ik snap niet dat Zweden, Noorwegen en Finland nog bestaan.
Die hebben dit ieder jaar.
Kijk dat noem ik nou nog es treinenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is niet helemaal eerlijk vergelijken, appels en peren. De NS levert op zich een prima dienst op spoornet dat zo ongeveer het meest intensief gebruikt wordt ter wereld. Daarnaast gaat het in andere landen ook echt niet feilloos met afwijkende weertypes.
Maar let maar op, binnenkort te zien in Nederland, de NS op volle toeren![]()
Bij mijn ouders was het vanmorgen tegen de -20 aan. Maar ze hebben daar geen wind dus de kou valt op zich wel mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tations__.html?p=1,1
Maar verder werkt alles prima .![]()
Ik snap niet dat Zweden, Noorwegen en Finland nog bestaan.
Die hebben dit ieder jaar.
Weet jij of ze daar diesellocs hebben of werkt het daar ook op elektriek?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij mijn ouders was het vanmorgen tegen de -20 aan. Maar ze hebben daar geen wind dus de kou valt op zich wel mee.
geen ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet jij of ze daar diesellocs hebben of werkt het daar ook op elektriek?
Ja je hebt nog een hoop leuke dingen terug te kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
Morgen krijg ik de hele ochtend een huishoudelijke hulp en dat is best een raar idee. Ik heb de neiging zelf te gaan poetsen en opruimen maar dat kan ik niet. Dus zit ik maar een beetje tv te kijken op mijn pc.
Daar schijnt iedereen de eerste keer last van te hebben. Snel opruimen want de schoonmaakster komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
Morgen krijg ik de hele ochtend een huishoudelijke hulp en dat is best een raar idee. Ik heb de neiging zelf te gaan poetsen en opruimen maar dat kan ik niet. Dus zit ik maar een beetje tv te kijken op mijn pc.
Een locomotief op diesel is een dieselloc. De treinen in Nederland gaan voor het overgrote deel op elektrisch (bovenleidingen).quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen ideewat zijn diesellocks en wat zou werken op elektriek?
DNA onbekend heb ik in het ziekenhuis gevolgd, de rechter zag ik soms. We hebben nog een stel films en heel Madmen op de schijf staan. Je gaat trouwens de raarste programma's in het ziekenhuis kijken, zoals America's Next Top Model... ben blij dat dat niet meer hoeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja je hebt nog een hoop leuke dingen terug te kijken.
Ik heb van de week even alle 'dna onbekend' gekeken van 2010, had ik nog niet gezien.
En gisteren een heleboel rijdende rechterafleveringen die ik nog niet kende.
Ik ben wel weer zo'n beetje bij.
Maar dat duurt bij jou wel even denk ik?
Mijn vader gaat op maandag extra vroeg z'n bed uit zodat hij, voordat de werkster komt, de bedden al heeft verschoond en de douche heeft schoongemaakt. De werkster zit vooral koffie te drinken, want dat vinden ze gezelligquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
Het werkt dus echt zo. Alleen kan ik nog maar heel weinig, dus ik ben morgen helemaal aan haar oordeel overgeleverd, haha. Zal ik haar de ramen aan de buitenkant laten zemen in de vrieskou?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar schijnt iedereen de eerste keer last van te hebben. Snel opruimen want de schoonmaakster komt
Nou ja, als ze dat gezellig vinden, wie zijn wij dan om er iets over te zeggen. Het gaat tenslotte om het welzijn van je vader. Ben benieuwd wie hier over de vloer komt, ik heb speciaal koffiemelk en lekkere koekjes laten kopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn vader gaat op maandag extra vroeg z'n bed uit zodat hij, voordat de werkster komt, de bedden al heeft verschoond en de douche heeft schoongemaakt. De werkster zit vooral koffie te drinken, want dat vinden ze gezellig
Jij hebt teveel naar die Tyra the Bitch gekekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
Zal ik haar de ramen aan de buitenkant laten zemen in de vrieskou?
Haha. Ik zal mijn leven beteren. Gefeliciteerd met Zappa's verjaardag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt teveel naar die Tyra the Bitch gekeken
Voor z'n welzijn heeft hij juist die werkster gekregen. Maar inderdaad, la maar, ze gaan hun eigen gang.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, als ze dat gezellig vinden, wie zijn wij dan om er iets over te zeggen. Het gaat tenslotte om het welzijn van je vader. Ben benieuwd wie hier over de vloer komt, ik heb speciaal koffiemelk en lekkere koekjes laten kopen.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor z'n welzijn heeft hij juist die werkster gekregen. Maar inderdaad, la maar, ze gaan hun eigen gang.
Thanks. Dental zit de hele dag naar Frank te luisteren, zeker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Ik zal mijn leven beteren. Gefeliciteerd met Zappa's verjaardag.
Oh, die moet Dental dan eigenlijk ook maar hebben, eens kijken waar hij te koop is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Thanks. Dental zit de hele dag naar Frank te luisteren, zeker?
Deze is in de aanbieding voor maar 16 euro, gelijk besteld
[ afbeelding ]
Als in:
[ afbeelding ]
http://www.label54.nl/pro(...)2488&PARTNER=beslistquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, die moet Dental dan eigenlijk ook maar hebben, eens kijken waar hij te koop is.
Wat fijn dat je gewoon lekker thuis bent op je verjaardag. Wat ik me afvroeg: mag je nog wel garnalen?quote:Nee, Dental is op zoek naar een cadeautje voor mijn verjaardag morgen, ik moet een megakruidenrek hebben nu ik geen zout meer eet.
Ja, ik zat daar laatst over te denken, geen zout is echt helemaal geen zout he? Dus ook geen koekjes uit de winkel, chipjes, pakjes, en al dat soort dingen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, die moet Dental dan eigenlijk ook maar hebben, eens kijken waar hij te koop is.
Nee, Dental is op zoek naar een cadeautje voor mijn verjaardag morgen, ik moet een megakruidenrek hebben nu ik geen zout meer eet.
Dat zijn wel goede tips over het schoonmaken. Vooral dat dweilen. En ze mag alle dode planten weggooien en de blaadjes wegzuigen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik zat daar laatst over te denken, geen zout is echt helemaal geen zout he? Dus ook geen koekjes uit de winkel, chipjes, pakjes, en al dat soort dingen?
Dat is enorm back to basic eten en koken, niet dat daar iets mis mee is, sterker nog dat is alleen maar gezond.
Moet je dan ook uitkijken met vleeswaar ed?
Ik vroeg mij dat zo eens af, wat je dan eet en kookt en anders doet dan normaal.
Nou je het zegt: ik zou het niet weten. Best kans dat er teveel natrium in zit (zeezout). Ik vraag het binnenkort wel aan de diëtiste, die rekent dat allemaal voor me uit. Wat een rare tijd was dat hè, al die garnalen na het stoppen met roken. Ik denk dat ik al bezig was ziek te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.label54.nl/pro(...)2488&PARTNER=beslist
[..]
Wat fijn dat je gewoon lekker thuis bent op je verjaardag. Wat ik me afvroeg: mag je nog wel garnalen?
Kee, ik weet van horen zeggen dat als je zoutloos brood moet eten dat je dan liever helemaal geen brood meer eet, dus gelukkig dat dat mag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn wel goede tips over het schoonmaken. Vooral dat dweilen. En ze mag alle dode planten weggooien en de blaadjes wegzuigen.
Ik heb een eiwit-, natrium- en kaliumbeperking, dus helemaal zoutloos is het niet. Ik mag bijvoorbeeld gewoon brood eten (gelukkig). Van de diëtiste in het ziekenhuis heb ik een kookboek voor nierpatiënten gekregen en daar heb ik zelfs een goed recept voor jus uit kunnen halen. Met die jus proef je niet eens meer dat de aardappelen zoutloos gekookt zijn. Het is dus een kwestie van rekenen maar in dat boek staan de getallen ernaast.
Achteraf gezien denk ik dat ook. Vage klachten over metaalsmaak en geur. Maar tegelijkertijd dacht ik ook dat je even een dag of 6 in het ziekenhuis zou zijn en dan weer terugquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt: ik zou het niet weten. Best kans dat er teveel natrium in zit (zeezout). Ik vraag het binnenkort wel aan de diëtiste, die rekent dat allemaal voor me uit. Wat een rare tijd was dat hè, al die garnalen na het stoppen met roken. Ik denk dat ik al bezig was ziek te worden.
Ik rook nog, nog steeds 7-8 per dag. De nicotine zou het probleem niet zijn bij mij hoewel ik de THC nu ook even laat ivm m'n oorontsteking.quote:Rook jij nog? Van Teun en Heks weet ik dat het maar niet wil lukken. Zelf verlang ik er niet meer naar gelukkig.
Juud, ja ik heb nog geluk met dat brood, ik begrijp dat zoutloos brood enorm tegenstaat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Achteraf gezien denk ik dat ook. Vage klachten over metaalsmaak en geur. Maar tegelijkertijd dacht ik ook dat je even een dag of 6 in het ziekenhuis zou zijn en dan weer terug
[..]
Ik rook nog, nog steeds 7-8 per dag. De nicotine zou het probleem niet zijn bij mij hoewel ik de THC nu ook even laat ivm m'n oorontsteking.
quote:Zoals jullie misschien al is opgevallen is er een nieuwe hype ontstaan onder de avatars.
Het begon allemaal met deze post van user Disana:
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef Disana het volgende:
Ik wil ook een kwaad fluffy beestje.
Weet ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef beequeen het volgende:
Dat heb je natuurlijk allemaal gemist. Ian is druk geweest hoor.
[ afbeelding ]
Toen was ik er nog wel, maar ik heb ze niet allemaal gezien. Wel leuk dat zoveel mensen hem nog gebruiken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef beequeen het volgende:
Dat heb je natuurlijk allemaal gemist. Ian is druk geweest hoor.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is waar. Ik kom ze nog regelmatig tegen en dat is natuurlijk leuk voor Tinky. Het is me toch een werk geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
Toen was ik er nog wel, maar ik heb ze niet allemaal gezien. Wel leuk dat zoveel mensen hem nog gebruiken.
Is dat je bet- bet- betovergrootvader?quote:
Ik heb het moeten eten tijdens mijn 2 zwangerschappen, zes maanden zoutloos. Ik vond het net karton en beleg moest ook zoutloos. Blegh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ooit per ongeluk (laatste halfje) zoutarm/loos brood gekocht.
Laat ik het zo zeggen, je moet het goedmaken met het beleg.
Nee die foto daaronder, die is van Ian.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat je bet- bet- betovergrootvader?![]()
Dementor, dat brood is dus vies. Zo zie je maar dat het altijd erger kan dan een beperkt dieet.
Ik kan het eerste woord op dat papier niet lezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee die foto daaronder, die is van Ian.
Ja, ik moest denken aan de gijzeling bij de Punt. Die trein hebben mijn kat en ik destijds op een uur na gemist.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef Dementor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)strand__.html?p=17,1
Iemand dit al gepost?
Dat is veevervoer.
Eigendom van graseterquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het eerste woord op dat papier niet lezen.
Dat zou niet echt verstandig zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik vraag me dan af hoe ze die mensen in de trein houden, ik bedoel als je wil gaan kunnen ze je toch moeilijk verplichten?
Eng ook, mensen die onwel worden doordat er maar een deur open is....
quote:De trein kon ter hoogte van Oostzaan plotseling niet meer verder doordat de bovenleiding naar beneden is gekomen.
De reizigers moeten binnenblijven, omdat de loshangende bovenleiding voor gevaarlijke situaties zorgt. Er was geen elektriciteit en warmte meer in de treinstellen.
Ja, dat heb ik ook gelezen, dan zorg je toch gewoon dat je niet op de rails gaat staan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou niet echt verstandig zijn geweest.
[..]
Ik ook en ik ben niet dol op zoetigheid. Zoutloze kaas, jammie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef hondjes het volgende:
Toen ik zwanger was, moest ik zoutloos.
Bij alletwee.
Dus echt alles, dat was toen zo.
Op brood deed ik dan maar appelstroop, anders was het niet te eten.
En zelf lever koken, had je nog een smaakje.
of vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |