Ja zag ik staan. Aardige film zei je. Dus wel of niet de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
Woensdag Mongol op TV. Vond ik wel een aardige film
Mongolquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Donderdag ga ik naar New Kids Turbo waarschijnlijk. Wie is er al geweest? Kut!
't Is een kassucces, 't zal vast wel wat zijn dan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Geen alledaagse film. Zeker de moeite waardquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zag ik staan. Aardige film zei je. Dus wel of niet de moeite waard om te kijken.
Ik wil het wel zien maar naar de bios gaan gaat met verder dan ver... Ik wacht welquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Ik zeg beter af met Sauron sowieso, die saaie Hobits in hun Shire die geen reet uitvoeren dat is gewoon klote zonder Sauronquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Middel-Aarde niet beter af met Sauron als gemeenschappelijke vijand dan zonder zijn dreiging? De ring bindt men met hem, maar de ring bindt ook het collectief tegen hem.
Dat vroeg ik mij laatst af!
Zekers, die rooie uit Gestel speelde z'n rol weergaloos.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
Woensdag Mongol op TV. Vond ik wel een aardige film
Als Sauron in de binnen ring zou zitten zal de buiten ring gevaarlijk naar binnen zwenken met gevolg dat de aarde de ring in klinkt qua supernova smeerlingenquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Middel-Aarde niet beter af met Sauron als gemeenschappelijke vijand dan zonder zijn dreiging? De ring bindt men met hem, maar de ring bindt ook het collectief tegen hem.
Hobbit is met twee b's!quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg beter af met Sauron sowieso, die saaie Hobits in hun Shire die geen reet uitvoeren dat is gewoon klote zonder Sauron
Debiel met éénquote:
Geen idee, ik ken geen hobbits! Ik zie wel eens Van Velzen en dat vind ik wel een sympathieke hobbit.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat maakt dat het geen saaie kutten zijn ?
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Sauron in de binnen ring zou zitten zal de buiten ring gevaarlijk naar binnen zwenken met gevolg dat de aarde de ring in klinkt qua supernova smeerlingen
Ga je na die tijd friet eten daar in dat kot in Maaskantje? Schijnt zo ongeveer een bedevaartsoord te zijnquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
We nemen de man een sixpack Schültenbrau mee
Nee, wij zijn de junges uit Ernem, wij trekken wursjes uit onze eigen automaat.quote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je na die tijd friet eten daar in dat kot in Maaskantje? Schijnt zo ongeveer een bedevaartsoord te zijn
Nou, het probleem is een beetje dat Sauron mét ring in staat is de hele World of Men naar de klote te helpen. Dat ze een gezamenlijke vijand hebben is één ding, maar ze hebben óók die ring.quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb je dat verteld bij je sollicitatiegesprek?quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, het probleem is een beetje dat Sauron mét ring in staat is de hele World of Men naar de klote te helpen. Dat ze een gezamenlijke vijand hebben is één ding, maar ze hebben óók die ring.
Bovendien is al bewezen dat de ring niet in de handen van Sauron hoeft te vallen om dood en verderf te zaaien, als ze dat ding ergens zouden bewaren blijft de kans aanwezig dat vroeg of laat één of andere corrupte debiel (waarschijnlijk mens aangezien die uiteraard de zwaksten zijn) er mee aan de haal gaat.
De grote vijand is dan ook niet Sauron of Saruman, maar de ring zelf en daarom moet 'ie kapudt.
Dat word een schnitzel speciaalquote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat verteld bij je sollicitatiegesprek?
Ja hey ik ga fantasy lezen in m'n kostbare vrije tijd. Het politieke landschap heden ten dage is al dusdanig dat ik op dat gebied nauwelijks bijgelezen kan blijvenquote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaaaah nee! Iemand die de boeken heeft gelezen!
Stelletje gaylords, jullie hebben het erover_!
Eagles haalden die dragons, incluis Nazgul, in no time uit de lucht, pussy'squote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens zou ik me gewoon aansluiten bij de Nazgul.
Swordfights on Dragons, FUCK YEAH!
Brown.quote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey ik ga fantasy lezen in m'n kostbare vrije tijd. Het politieke landschap heden ten dage is al dusdanig dat ik op dat gebied nauwelijks bijgelezen kan blijven
En over welke Engelse MP heb je het?
Wie zegt dat ik dezelfde n00bvliegstijl zou hebben als die wankers?quote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Eagles haalden die dragons, incluis Nazgul, in no time uit de lucht, pussy's
Dan vond ik de versie van Plato beter!quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, het probleem is een beetje dat Sauron mét ring in staat is de hele World of Men naar de klote te helpen. Dat ze een gezamenlijke vijand hebben is één ding, maar ze hebben óók die ring.
Bovendien is al bewezen dat de ring niet in de handen van Sauron hoeft te vallen om dood en verderf te zaaien, als ze dat ding ergens zouden bewaren blijft de kans aanwezig dat vroeg of laat één of andere corrupte debiel (waarschijnlijk mens aangezien die uiteraard de zwaksten zijn) er mee aan de haal gaat.
De grote vijand is dan ook niet Sauron of Saruman, maar de ring zelf en daarom moet 'ie kapudt.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dezelfde n00bvliegstijl zou hebben als die wankers?
Kom op zeg doe dat via pmquote:Op maandag 20 december 2010 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je weet dat je zwakke punt laten we zeggen een berg is met een hoop lava erin, waarom zit je er dan een deur in leg je een loopplank tot die lava?
Je inbox is vol!quote:
Ja toe zeg, die simpele dwergen hadden hier al zo'n moeite mee, ga 't ze nog een beetje moeilijker maken, dan komt er helemaal geen eind aan dat boekquote:Op maandag 20 december 2010 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je weet dat je zwakke punt laten we zeggen een berg is met een hoop lava erin, waarom zit je er dan een deur in leg je een loopplank tot die lava?
Die van mod's nietquote:
Ja, het machtige ras der Dwergen! Ik heb er de hele film maar één gezien!quote:Op maandag 20 december 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja toe zeg, die simpele dwergen hadden hier al zo'n moeite mee, ga 't ze nog een beetje moeilijker maken, dan komt er helemaal geen eind aan dat boek
Ok.quote:
Dank je voor de entertainment iigquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het machtige ras der Dwergen! Ik heb er de hele film maar één gezien!
[..]
Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |